No, montako maata kuuluu ryzzään ? 1kpl. Onko 32 enemmän kuin 1 kpl ? ON. Ja kuuluuko USA Natoon ? Kyllä kuuluu. Että se siitä "paperitiikeristä " putinistit.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kovaa faktaa ja oikeita lukuja.
Niistä eivät venäjämieliset tiltut pidä. - Anonyymi
Maat, joissa asuu 85 % maailman ihmisistä, tekee bisnestä venäjän kanssa entiseen malliin. Korjaan, enemmän kuin ennen. Ja mitä kovemmin usa-nato yrittää pakottaa niitä venäjää vastaan, sitä kovemmin ne liittoutuvat keskenään usa-natoa vastaan. Maailma on saanut tarpeekseen usa-naton hirmuvallasta. Usa alkaa tuon tajuamaan, ja usahan tuosta kyllä selviää, vasalli eu ja supervasalli suomi sen sijaan ottaa vastaan kovimman iskun ja vajoaa sontatunkioksi. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493