Että tämmöistä sitä sattuu tuolla Suomen Ateenassa. No taas toisaalta onhan siellä vaikuttanut se eräs professorikin, joka on muutaman kerran jopa yrittänyt eduskuntaan. Turhaan, sillä Kankaanniemi ja Hakkarianen ovat vieneet äänet.
https://yle.fi/a/74-20181619
Jyväskylän pride osalle liikaa...
23
279
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en hyväksy Prideä eikä kirkossa pitäisi järjestää mitään sateenkaarimessuja. Nehän ovat selvästi syntiä. Minusta ei saa homouden hyväksyjää vaikka kuinka sitä eri medioissa tyrkytettäisiin. Olen älykäs ja objektiivinen ihminen eikä minua voi huijata. Minä ajattelen omilla aivoillani enkä mene ryhmän mukana.
- Anonyymi
Emmä katolisena kyllä tuomitse . En tuomitse meidän pappejakaan vaik ne sillai tykkää lapsista . Netanjahu Jumalan mies tekee oikein kun poistaa heikkolaatuisia .
- Anonyymi
"Itse en hyväksy Prideä eikä kirkossa pitäisi järjestää mitään sateenkaarimessuja. Nehän ovat selvästi syntiä. "
Laitatko Raamatunkohdat missä nuo asiat ovat syntiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itse en hyväksy Prideä eikä kirkossa pitäisi järjestää mitään sateenkaarimessuja. Nehän ovat selvästi syntiä. "
Laitatko Raamatunkohdat missä nuo asiat ovat syntiä?Sinun pitää itse lukea ne ja tajuta. Ei toinen voi pakottaa, jos olet woke.
- Anonyymi
Tuo Gazan sota sais loppua niin uskaltaisin lähteä Israeliin ryyppy lomalle ja tapaan sikäläistä pride porukkaa . Mukavaa meininkiä olisi .
- Anonyymi
"Ahosen mukaan kristillisen uskon maisema on laaja ja siihen kuuluu erilaisia vakaumuksia ja raamatuntulkintoja.
– Eri tavoin ajattelevien ja uskovien keskinäinen kunnioitus on kuitenkin asia, jonka tulee olla itsestään selvä arvo."
Minä en henkilökohtaisesti kunnioita kenenkään homoutta kannattavan ihmisen uskoa. En suostu kunnioittamaan sitä, mikä Jumalaa kauhistuttaa eikä kenenkään muunkaan pitäisi sellaista syntiä kunnioittaa. Nämä sateenkaari-aktivistit pitäisi poistaa kirkosta, työntekijät erottaa ja seurakuntalaiset kohteliaasti käsivarresta ohjaten viedä ulos. Kirkkotila on pyhä paikka eikä siellä ole sijaa synnin kannattajille.No kerro toki mitä homoille sitten pitäisi tehdä ja miten heihin tulisi suhtautua? Hyväksykö esim homot opettajat?
- Anonyymi
” Ahosen mukaan kristillisen uskon maisema on laaja ja siihen kuuluu erilaisia vakaumuksia ja raamatuntulkintoja.
– Eri tavoin ajattelevien ja uskovien keskinäinen kunnioitus on kuitenkin asia, jonka tulee olla itsestään selvä arvo.”
Miten onnistuneesti tuota on toteutettu kirkon konservatiiveja kohtaan, erityisesti valtaa omaavien taholta: kirkkoherrat, piispat jne.
Piispoista etenkin Leppänen on ollut luomassa eripuraa ja ennen maltillinen, sittemmin takkinsa kääntänyt ja radikalisoitunut arkkipiispa Luoma. - Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
No kerro toki mitä homoille sitten pitäisi tehdä ja miten heihin tulisi suhtautua? Hyväksykö esim homot opettajat?
Tästäkö se kenkä puristaa, kun teet näitä homoaloituksia, haet hyväksyntää homo opettajille, joita edudstat ?
- Anonyymi
Hyvä . Kyllä mun on taas illalla mentävä homobaariin kerään vihaan pääni täyteen , niin jaksaa taas kaks viikkoa vihata .
- Anonyymi
"Tuo Gazan sota sais loppua niin uskaltaisin lähteä Israeliin ryyppy lomalle ja tapaan sikäläistä pride porukkaa "
Gazassa ja Iranissa homot tapetaan. Iranissa heidät hirtetään ja Gazassa heidät heitetään katolta alas. Sinnekkö menisit? - Anonyymi
Älä mene homobaariin. Se on syntinen paikka! Jumala ei luonut sinua toteuttamaan omaa suuntaustasi, vaan se synti pitää kieltää itsessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene homobaariin. Se on syntinen paikka! Jumala ei luonut sinua toteuttamaan omaa suuntaustasi, vaan se synti pitää kieltää itsessään.
Mikään baari ei ole sopiva, ainakaan aikoihin, jolloin siellä ryypätään ja haetaan kaikenlaista seuraa. Uskovien paikkoja ne eivät ole. Jos jossain muiden pitää metelöidä hiljaisuusaikoihin, parempi kun ovat niissä, eikä kodeissaan naapureita häiritsemässä.
- Anonyymi
Kyseinen rauhallinen, herttainen (nyk.emeritus-)professori tuskin on edistänyt tuollaista maallista laittomuutta.
- Anonyymi
Vaikuttaa kaupunginvaltuustossa. Sielläkin häntä on yritetty hiljentää kertomasta totuutta asioista.
- Anonyymi
Kirkkohan yllyttää nykyisin heterojakin homoseksuaalisuuteen.
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Epäilen kyllä että sinä valehtelet, mutta kerto toki lähteesi, jos sellainen kerran on.
- Anonyymi
Kerro miten kohdallasi on yritetty painostaa sillä itse en heterona ole tuollaista havainnut miltään taholta.
- Anonyymi
Siellä on joku aitolainen halunnut puheenvuoron. 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Onneksi ei toimi kuitenkaan kuten elokapinalaiset
- Anonyymi
Pride on syntiä. Kaikkien pitäisi syvästi katua ja tehdä parannusta, jos ovat siihen osallistuneet. Te rappioitatte tämän maan moraalin.
Kerro toki mitä sellaista et saa enää tehdä, mitä sait tehdä ennen kuin oli pride?
- Anonyymi
Taisi olla ainoa ihminen tuo mies, joka on ymmärtänyt Raamatun sanaa oikealla tavalla koskaan sateenkaarimessussa. Miksi häntä ei kuultu? Totuus voi joskus olla loukkaava ja tuottaa kipua, mutta vain hyväksymällä Raamatun homokiellot Jumalan sanana, voi ihminen kasvaa korkeammalle hengelliselle tasolle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1763628Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332844Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.32742Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572692Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252599Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172579Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872026Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721988Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91968Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31703