Kertokaa nyt kuitenkin

Anonyymi-ap

Kertokaa te ahkerat pilkkaajat, jotka pilkkaatte näitä Herran Jeesuksen Kristuksen apostoleja ja muita oikeita pyhiä Raamatun miehiä, niin saatteko te jotain nautintoa siitä? Olen pienessä mielessäni ihmetellyt, mikä himo teillä on pilkata vai laittaako se saatana teidät joka päivä hommiin? Luulisi parempaakin tekemistä olevan ja varsinkin kun pilkkaamisesta joutuu vielä helvettiinkin. Siis kertokaa toki ja laittakaa joku pilkka minullekin, etten aivan osattomaksi jäisi, jos vaan siltä tuntuu pilkkahammasta himottaa.

65

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saatanaa meil ei ole. Uskovaiset on vienyt ne kaikki. Kerrotko ensiksi miksi joku palvoo tai edes kunnioittaa kansanperinteen satuhahmoja.

• Anonyymi

Paavali myönsi itsekin, että jokinhan siinä hänen apostoliksi nimittämisessä mättää.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

• Anonyymi

Paavali yritti vietellä ja eksyttää Korinttolaisia puhummalla heille Delfoin oraakkelin tavoin hurmoskielillä glossolaliaa. Mutta luopui sitten siitä pelleilystään, koska ei tainnut tehdä tarvittavaa vaikutusta.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali yritti vietellä ja eksyttää Korinttolaisia puhummalla heille Delfoin oraakkelin tavoin hurmoskielillä glossolaliaa. Mutta luopui sitten siitä pelleilystään, koska ei tainnut tehdä tarvittavaa vaikutusta.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Niin siis sinulla on tuollainen pilkkademoni varmaankin, joka laittaa sut pilkkaamaan, arvelen.

• Anonyymi

Näin se vaan on, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen Johannekselle antamassaan Ilmestyskirjassa.

lm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi

Pilkkaajat pilkkaa ja kiukkuaa, ne äksyäää ja raivoaa.. 😮 🪗🎶

• Anonyymi

Jumalan sana on totuus, ei mitään pilkkaa.

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.

Totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan sana on totuus, ei mitään pilkkaa.

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.

Totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka.

”Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.”

• Anonyymi

Mielikuvitustarinoiden olentoja, kuten vaikkapa Raamatun "Jumalaa", ja "Jeesusta", sekä niitä totena palvovia voi ja pitää naureskella ja pilkata.

• Anonyymi

No saattehan te sitten vielä jämät elämästänne käyttää pilkkaamiseen. Mutta esim. mulle te ette kykene mitään vahinkoa tekemään. Te itse siitä kärsitte kun jatkatte tuota touhujanne. Ettekö te tajua mitä Jeesus on tehnyt teidän hyväksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saattehan te sitten vielä jämät elämästänne käyttää pilkkaamiseen. Mutta esim. mulle te ette kykene mitään vahinkoa tekemään. Te itse siitä kärsitte kun jatkatte tuota touhujanne. Ettekö te tajua mitä Jeesus on tehnyt teidän hyväksi?

Allah pelastaa sinutkin!

• Anonyymi

Aikasi pilkkaat.

• Anonyymi

Aloittaja joko uhkailee haastaa riitaa, tai ruikuttaa, että PAAVALIA herjataan.

• Anonyymi

Saat ihan kuvitella omassa mielessäsi mitä vaan. Ihmettelen vaan, että eikö teillä ole mitään järkevämpää tekemistä kuin varmistella paikkaa sinne missä ei tuska lopu. Ei kai sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat ihan kuvitella omassa mielessäsi mitä vaan. Ihmettelen vaan, että eikö teillä ole mitään järkevämpää tekemistä kuin varmistella paikkaa sinne missä ei tuska lopu. Ei kai sitten.

Hoitomieheksi itsensä korottaneen, haave ihmisten ikuisesta kidutuksesta jää pelkäksi märäksi päiväuneksi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitomieheksi itsensä korottaneen, haave ihmisten ikuisesta kidutuksesta jää pelkäksi märäksi päiväuneksi. 😂

Hoitomiehen viha edesmennyttä ja palstalle totuutta kirjoittanutta Jumalanmiestä vastaan on eskaloitunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitomiehen viha edesmennyttä ja palstalle totuutta kirjoittanutta Jumalanmiestä vastaan on eskaloitunut.

Oppiriitojen takia hoitomiehet heittää entisiä ystäviään Saatanalle, eikä viha näytä hellittämisen merkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitomiehet käyttää henkistä väkivaltaa ja toisten alistamista.

• Anonyymi

Teuvo ja muut pilkkaavat jatkuvasti Paavalia. Se on FAKTA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo ja muut pilkkaavat jatkuvasti Paavalia. Se on FAKTA!

Ei valheesi muutu todeksi vaikka kirjoittaisit sen kuinka isoilla puustaimilla tahansa. Mikäli tuo "Teuvo" hokemasi tarkoittaa edesmennyttä Teuvo Sunia, niin on sairasta riehua vainajan kimpussa.
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei valheesi muutu todeksi vaikka kirjoittaisit sen kuinka isoilla puustaimilla tahansa. Mikäli tuo "Teuvo" hokemasi tarkoittaa edesmennyttä Teuvo Sunia, niin on sairasta riehua vainajan kimpussa.
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

Ei valheesi hokemalla totuudeksi muutu. Tiedät itsekin valehtelevasi ja sen tietää varsinkin Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei valheesi hokemalla totuudeksi muutu. Tiedät itsekin valehtelevasi ja sen tietää varsinkin Jumala.

Se jumalan hokeminen on kaltaisesi tyypin kohdalla silkkaa jumalan pilkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hokeminen on tyhmää. Olisipa edes todisteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hokeminen on tyhmää. Olisipa edes todisteita.

Et ole siinä asemassa, etkä tule koskaan olemaan, että sinulle pitäisi toimittaa vuosia sitten kuolleen ihmisen kuolintodistus. Lopeta siis tyhmä hokemisesi, että vainaja kirjoittaa edelleen tälle pallstalle. Epäjumalasi vetäminen valheisiisi ei myöskään anna uskottavuutta loruillesi, päinvastoin.

• Anonyymi

Jeesus sanoi näistä pilkkaajista ja pahsntekijöistä: ”He eivät tiedä, mitä he tekevät.”

• Näin sanoo myös saunatonttu, mutta jesusianistien kannattaisi miettiä meriselitys valmiiksi siltä varalta jos oikea jumala onkin olemassa. Tuskin suhtautuu myötämielisesti epäjumalien palvontaan.

• Anonyymi

Tiesikö Jeesus mitä on panetuksen tuska jos kerta oli kaikessa kiusattu. Kun kaipaa ja himoaa muttei ole soveliasta siltikään panna ketään.
      Sehän oli kuitenkin siveä sälli, vaikka täysi ihminen lihasmuodossa ollessaan. Kuitenkin kai avioitumiskelvoton, oletan, koska miksipä itse Jumala ihmisen kanssa olisi avioitunut tai luomaansa ihmiseen himopitoista vetovoimaa tuntenut. Eihän täydellinen kokonaisuus, kussa on sekä mieheys että naiseus läsnä, voine kokea ketään vastinparikseen ja puuttuvaksi aplasekseen varmaankaan.
      Se on vähän pröötti tilanne näin ihmismielin katsoen ja oikestaan sellaiseen prööttiyteen kaipaisin minähim. Olenhan jo ainakin 30 vuotta saanut tuta runkkailun ja siintä pidättäytyilyn, miestäsyövän vuorottelun ja silkan paskuuden
      Koen että seksuaalisuus on kaiken shitin alkujuureksi minulle muotoutunut. En ole saanut pariumistaitoja enkä tarvittavaa itsetuntoa syntymälahjana mutta himo ja kaipuu pysyvät sitkaasti kiusana kuin täi tukassa. Miksei niistä voi vapahtua irti

• Anonyymi

Harhaoppiset herjaa ja ovat sotakiimaisia.

Ei siinä ole mitään erikoista. Niitä on aina ollut ja tulee olemaan.

• Anonyymi

Israel tekee Jumalan sille antamaa työtä, ei siinä mistään kiimasta ole kysymys. Kiimalla tarkoitetaan ihan muita asioita, joita sulla pyörii mielessä?

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi

Paavalikin halusi heittää Juutalaisia Saatanalle, mutta hänelle kävi itselle juuri niin kuin tahtoi toisille tehtävän. Jumala lähetti Paavaliin Saatanan enkelin, eikä ottanut sitä pois rukouksista huolimatta.

1. Tim. 1:20

Näin on käynyt Hymenaiokselle ja Aleksandrokselle. Olen luovuttanut heidät Saatanan kuritettaviksi, jotta he oppisivat olemaan pilkkaamatta Jumalaa.

• Anonyymi

Paavali ei elänyt Jeesuksen seurassa päivääkään oikeiden apostolien tapaan, eikä kuullut ja noudattanut Jeesuksen viisaita opetuksia.

Luuk. 6:31

"Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää te heille.

Matt. 7:12

"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.

• Anonyymi

Paavali oli Juutalaisen Jumalanmiehen Stefanoksen murhakoplan jäsen. Mahdollisesti sen johtaja, joka hyväksyi ne teot ja valvoi toimitusta.

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli Juutalaisen Jumalanmiehen Stefanoksen murhakoplan jäsen. Mahdollisesti sen johtaja, joka hyväksyi ne teot ja valvoi toimitusta.

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

Saulus Tarsolainen piilotteli väärällä nimellä ulkomailla vuosikaupalla.

Gal. 1:17

enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinkin, ....viittaa muihinkin murhiin, joissa Paavali oli mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä roistosta jotkut ovat tehneei itselleen epäjumalan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdat tarkoituksellisesti, että apostoli Paavali sai syntinsä anteeksi. Vai oletko lukenut apostolien tekoja ollenkaan?

• Anonyymi

Ihmisen ja koko kansan kohtalo määräytyy Raamatun ilmoituksen mukaan sen perusteella, miten he suhtautuvat Juutalaisiin ja Israelin kansaan, mikä on Jumalan silmäteräkansa.

Veljillä Jeesus tarkoittaa toista Juutalaista.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

Sak. 2:12

Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäterään.

5. Moos. 32:10

Erämaasta hän löysi hänet, autiosta, ulvovasta korvesta; hän otti hänet suojaansa ja hoitoonsa, varjeli häntä kuin silmäteräänsä.

• Anonyymi

Kyse ei ole mistään toisesta hoitomiehestä ja lahkolaisesta "uskonveljestä", kuten asia kieroon väännetään.

• Anonyymi

ihminen joka alituiseen paasaa rehellisten ihmisten helvetin kidutukseen joutumisesta, on ainkin omien kuvitelmiensa mukaan hoitomies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihminen joka alituiseen paasaa rehellisten ihmisten helvetin kidutukseen joutumisesta, on ainkin omien kuvitelmiensa mukaan hoitomies.

Hoitomiehet heittelee toisinajattelijoita helvetiin ja alistaa naisia pitämään huivia päällä ja olemaan hiljaa.

Kyllä kelpasi lainkohdat Paavalile kun oli kyse naisten alistamisesta.

1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

• Anonyymi

Teuvon hyvä ystävä oli Lestadiolainen mies, joka kääntyi häntä vastaan ja kantaa yhä kaunaa monta vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvon hyvä ystävä oli Lestadiolainen mies, joka kääntyi häntä vastaan ja kantaa yhä kaunaa monta vuotta.

Teuvon eläissään kertoman mukaan, kulkivat yhdessä "totuuden tiellä" peräti 14 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvon eläissään kertoman mukaan, kulkivat yhdessä "totuuden tiellä" peräti 14 vuotta.

Paha katkeruuden henki on tuossa Teuvon vihamiehessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se Teuvo aikanaan kirjoitti, että kyseinen mies palasi isiensä uskoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se Teuvo aikanaan kirjoitti, että kyseinen mies palasi isiensä uskoon.

Näinhän se on kerran lesta, aina lesta!

• Anonyymi

Pelon ilmapiirin synnyttäminen on varma tapa alistaa ja vaientaa kuulijat....

SILLOINKIN, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

• Anonyymi

Johannes kuuli Jeesuksen opetukset: "Pelkoa ei rakkaudessa ole"

• Anonyymi

Lahkosaarnaajat aloittavat esityksensä yleensä kertomalla ja kehumalla rikoksistaan ja linnareissuistaan. Kolmoismurhaajat on ehdotonta eliittiä niissä piireissä.

• Anonyymi

Svenska Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.

• Anonyymi

Ei Stefanos ollut ainoa Paavalin murhakoplan uhri.

SILLOINKIN, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

• Anonyymi

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte ,ETTEI KENESSÄKÄÄN MURHAAJASSA ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi

Kannattaisi ensin tutustua aiheeseen raamattu/uskonto ennen kuin niistä alkaa hurmioitneena sönköttämään.

• Anonyymi

Aloittaja huolehtii tuosta hupipuolesta palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja huolehtii tuosta hupipuolesta palstalla.

Täällä ei ilmeisesti arvosteta tuon kaltaista viihdettä, koska kannattajia näkyy olevan niukanpuoleisesti.😀

• Anonyymi

Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon.

• Anonyymi

Pilkkaajat ovat paatuneita. Itse en ikinä ennen uskoontuloani pilkannut uskovia, enkä uskonasioita, saatika Jumalaa tai apostoleja.
      Pilkkaajilla ei enää omatunto toimi.

• Anonyymi

Ainahan sinä olet uskovaista näytellyt, tosin heikolla menestyksellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sinä olet uskovaista näytellyt, tosin heikolla menestyksellä.

Tosiuskovaista esittävät hurskastelijat, lahkolaiset ovat tosi vastenmielistä porukkaa.

Matt. 23:5

Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiuskovaista esittävät hurskastelijat, lahkolaiset ovat tosi vastenmielistä porukkaa.

Matt. 23:5

Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.

Jumalakin pilkkaa lait ja käskyt kieltäviä hurmahenkisiä lahkolaisia.

Apt.2:4

Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

• Anonyymi

Niinpä! Pilkkaamiseen ei tarvitse kuin katkeruutta ja pahansuopaisuutta. Voi pilkkaajia!

• Anonyymi

Niinpä niin, katkerin ja pahansuopaisin tuntemani ihminen ei jätä vuosia sitten kuollutta vainajaakaan rauhaan. Voi voi sellaista poloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin, katkerin ja pahansuopaisin tuntemani ihminen ei jätä vuosia sitten kuollutta vainajaakaan rauhaan. Voi voi sellaista poloista.

Aivan! Apostoli Paavalia pilkataan jatkuvasti sumeilematta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan! Apostoli Paavalia pilkataan jatkuvasti sumeilematta!

Vuosia siten kuolleella tarkoitetaan noin 3,5 vuotta sitten kuollutta ihmistä, et siis ymmätänyt lukemaasi.

• Anonyymi

Raamattu pohjautuu paikallisiin tarinoihin. Ovat kansanperinnettä.
      Jumalia on ihmiskunnan historiassa ollut jos millaista. Raamatun Jumala on muotoiltu ihan ihmisten toimesta.
      Vanhan testamentin Jumala on ihan erilainen verrattuna Uuden testamentin Jumalaan.

• Anonyymi

Vanhan testamentin Jumala käveli, näki huonosti ja oli aika rajoittunut taidoiltaan
      Viittaan tässä tapahtumiin paratiisissa.
      Uuden testamentin Herra oli välillä savupatsas, palava pensas tai ukkonen taivaalla.
      En tiedä oliko hän yhtään enempää mihin aikalaisten mielikuvitus ylsi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      150
      3775
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      98
      3630
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3173
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      18
      2521
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      181
      2192
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      27
      1397
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      96
      1229
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1071
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1044
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1028
    Aihe