Vihervasemmisto sekä RKP ja Kokoomus itki Keskisarjan oikeaksi osoittautuneet puheet heikkolahjaisista maahantulijoista. Sen osoittaa IL:n kysely KELAsta. Maahanmuuttajille menee jopa yli 50 % KELA-tuista ja vähintään yli 45%. Heidän osuus on kuitenkin n. 10% väestöstä.
Syynä on heikko oppisistaso, lukutaidottomuus sekä muu heikkolaatuisuus yhteiskuntaa vahvistavaksi tahoksi useassa polvessa.
Erikoisinta on, että mitä enemmän näitä vihervasemmiston, RKPn ja Kokoomuksen "koneinsinöörejä" ja "sydänkirurgeja" Suomeen saapuu niin sitä vähemmän kantasuomalaisille on jakovaraa. Siitä huolimatta juuri nämä heikompitasoiset kantasuomalaiset äänestävät vihervasemmistoa ja keskiluokka kokkareita ja RKPtä. Siis keskiluokka jonka verot tulevat vain nousemaan kun em. lappaa lisää KELAn palkoille.
Se on kuin ampuisi itseään polveen. Mutta sitä saa mitä tilaa.
Katsokaa esim Saksaa, Ranskaa ja Englantia, maita jotka olivat ennen viimevuosikymmenten euroopan talousvetureirta. Nyt nämä samat maat ovat maahanmuuton sekä vihervasemmiston vuoksi laman partaalla.
Maahanmuuttajajille KELA-tuista jo yli puolet
14
175
Vastaukset
- Anonyymi
Keskisarja toi itsensä politiikan raskaaseen sarjaan.
- Anonyymi
Kuinka keskisarja , joka on sanonut hoitaneensa masennustaan keskikaljalla opiskeluaajoista lähtien . Heikkolaatuinen on Teemu .
- Anonyymi
Kyllä se on 140 %. Ja kyllä trumppikin on samaa mieltä .
- Anonyymi
Hys,hys, ei saa puhua moisia asiattomuuksia ääneen , riittää kunhan vaan maksat kulut .
- Anonyymi
Kauheeta on kun ne ajelee 150 000 euron autoilla .
- Anonyymi
Hei Persut . Pietarin trolli kertoi toisella sivustolla jotta 45%. . kuinkas teil nyt on eri luvut . Nyt luku kursseille mars , mars .
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan, Pjotr.
- Anonyymi
Orpopurra laittaa neljäs vuodeslyksityislääkäri Kela korvauksiin noin 700 miljoonaa euroa lisää rahaa . Käyttääkö matut tästä 350 miljoonaa euroa ? Yhteensä kelakorvaukset on noin 2 miljardia 300 miljoonaa euroa . Käyttääkö matut tästä yli miljardin ?
- Anonyymi
Pitäisikö matujen käyttää? Mihin vihervasuri pyrit?
- Anonyymi
No sit en ihmettele kun niillä on 300 000 euron autoja .
- Anonyymi
Hei Suomessa on ollut 20 vuotta oikeisto hallitukset . Vassarit eivät olleet kuin supermarinin punahuuli 💄 huulipuna punaiset huulet punaiset liha punainen liha hallituksessa .
- Anonyymi
Ek (elinkeinoelämän keskusliitto) vaatii että suomeen on tuotava kymmeniä tuhansia kehitysmaaislamisteja vuosittain on vaatinut jo kymmenien vuosien ajan .
Jaa että miksikö , no työvoimaksi tietenkin !- Anonyymi
"kehitysmaaislamisteja vuosittain on vaatinut jo kymmenien vuosien ajan .
Jaa että miksikö , no työvoimaksi tietenkin ! "
Niin mutta se vaan on pientä suurempi ongelma kun eivät osaa tehdä mitään tuottavaa työtä ja loput ei huvita.
- Anonyymi
Totta. Liemessä ollaan, jos päättäjät edelleen pitävät päänsä pensaassa.
Suomessa varaudutaan Venäjän uhkaan ja satsataan Puolustusvoimien investointeihin.
Sensijaan turvallisuuteen yleisellä tasolla ei kiinnitetä mitään huomiota. Otetaan surutta maahan näitä turvallisuusuhkia ja taputellaan päähän useiden rikosten jälkeen.
Ei auta, että yksi rikollinen näyttävästi saa karkoutusmääräyksen, jos loput rikolliset saavat jäädä ja heitä ”kotoutetaan” edelleen huume-, väkivalta- ja omaisuusrikossarjojen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611