Tuonpuoleisessa ei ole uskontoja mutta entisiä uskovaisia kyllä. He ihmettelevät että missä on Jeesus ja jumala.
Tuonpuoleiseen mennään kaikki ku hopealanka katkeaa. Sielu on kiinni NS. Hopealangalla ihmiskehossa. Se ei tietenkään ole hopea metallia.
Tuonpuoleinen on tässä ympärillämme eri värähtelytasolla
13
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tuonpuoleinen aukeaa minulle, kun ajallinen elämä loppuu. Elän toivossa, että pääsen Jeesuksen tykö. Siihen Raamattu rohkaisee.
- Anonyymi
Ehkä. et näe Jeesusta siellä. Jos siellä sellainen olisi niin helvetin moinen tungos estäisi sinua pääsemästä sataa kilometriä lähemmäksi häntä. Kaikki maapallon uskovaiset ryntäsivät suutelemaan Jeesuksen varpaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. et näe Jeesusta siellä. Jos siellä sellainen olisi niin helvetin moinen tungos estäisi sinua pääsemästä sataa kilometriä lähemmäksi häntä. Kaikki maapallon uskovaiset ryntäsivät suutelemaan Jeesuksen varpaita.
Ja koko universumin uskovaiset . Jumalahan on luonut universumin ja siellä olevat sivilisaatiot.
- Anonyymi
värähteletpä taas omasta päästä. Kävitkö tuonpuoleisuudessa vahtimassa, ikäänkuin tirkistelijä ikkunantakana ja sitten palasit kertomaan, mitä näit??
Sinun värähtelyysi jo Raamattu vastaa--- Kristuksessa kaikki pysyy koossa ja piste.
ja myös helvetin tuli- on Kristuksessa, koska siellä tuollapuolen, on kerrottu Valtakunnasta ja sen lain päämäärästä- eli Rakkaus.
ja näin, että missä se elämä "värähtelee" iankaikkisesti---- on tämä rakkaus ja epätasapaino saatetaan kohilleen, eli tuli ----siis tappaa sen epätasapainoisen elämän ja se värähtelee sitten tuhkana jalkojen alla, kun tulee tallottavaksi.
Eli värähtelee se.... Ei tarvitse mennä tirkistelemään ikkunoiden taakse.
sana profetia on hyvä ilmaisukeino, joka sanana kertoo tavan millä saadaan tuonpuoleisuuteen näkyvyys.
Iankaikkinen ELÄMÄ on armolahja Kristuksessa Jeesuksessa.
Saat olla siihen uskomatta, mutta minä uskon- evp. vapaa-ajattelijan tuvasta...
ts. aine on katoamaton, ja tämä sana sielu- on avain, jonka avulla kehomme hänkslää tässä iänkaikkisuusdessa, eli iän kestävä kaikki --ehkä 80- vuotta, jotkut hieman ominlupineen elää ikäänsä pidemmälle, ennen nuhkahtamista kuoleman----uneen---
se kestää iän ja sen jälkeen on..... iankaikkinen---- toisille ELÄMÄ, siis täällä iän- kaikkisuudesta valitun tien polku elämänlaitumelle, .... - Anonyymi
Typerää höpinää hopealangasta. Se vertaus on otettu Saarnaajan kirjasta 12:6 Raamatusta. Siihen aikaan rikkaiden taloissa öljylamppu roikkui katosta hopealangan varassa ja toisinaan lanka katkesi, jolloin lamppu putosi ja sammui. Siinä ei ole mitään sen suurempaa mystiikkaa kuin että lamppu sammuu eli elämän liekki sammuu. Te eksytte, sillä te ette tunne kirjoituksia.
- Anonyymi
Elämän liekki palaa ikuisesti. Vain ruumis sammuu ja elämän liekki vaeltaa tuonpuoleiseen.
Johan minä kirjoitin että se hopealanka ei ole hopealanka metallia - Anonyymi
Ai jaa, hopealanka liittyy kyllä meditaatioon. Siinä liikutellaan oman selkäytimen hopeista lankaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän liekki palaa ikuisesti. Vain ruumis sammuu ja elämän liekki vaeltaa tuonpuoleiseen.
Johan minä kirjoitin että se hopealanka ei ole hopealanka metalliaRaamatussakin on monenlaista opetusta siitäkin asiasta. Jokaiselle jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, hopealanka liittyy kyllä meditaatioon. Siinä liikutellaan oman selkäytimen hopeista lankaa.
Kyllä, vertaus todellakin on Saarnaajan kirjasta ja n. 3000 v. vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan minä kirjoitin että se hopealanka ei ole hopealanka metalliaEi ole mitään lankaa. Ei fyysistä eikä henkistä. Mikään ei ole kiinni missään minkään näköisellä langalla.
- Anonyymi
Me kuollaan tänne kaikki,
Kerran ja lopullisesti.
Turha käyttää ainoaa elämäänsä jeesusteluun. Teille on myyty voitoton arpa.
"Ei voittoa, kiitämme toimintamme tukemisesta"- Anonyymi
Kyllä vakuutus on paikallaan vaiika ei talo palaisikaan !
- Anonyymi
2Kor.4:18 Jotka emme näkyväisiä katso, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajalliset, mutta näkymättömät ijankaikkiset. Biblia (1776) Room.8:24. Hebr.11:1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4022699Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112125Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys172068- 1061655
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321511Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861210Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491141Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1931139Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601043TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201040