Miksi elättää maahan muuttajia Suomen sosiaalituilla kun ei Kanta suomalaisiakaan elätetä töihin heti tai postimerkki perseeseen pois maasta HETI 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vastaukset 8
- Anonyymi
Hiljaisuus on myöntämisen merkki , Kaikki ovat tässä asiassa samaa mieltä aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Joo ikävä vaan kun monet matut ovat saaneet kansalaisuuden? Sitä ei pysty rajaamaan vain kantasuomaisille. Jos edes suunnitteilla rajoituksia, niin kansalaisuushakemukset lisääntyy voimakkaasti. Ne pitäisi panna jäihin heti. Kansalaisuus ehtona sosiaalieduille olisi loistava blokki uusille matuille?
- Anonyymi
vain kanta somalisisille
- Anonyymi
Sonta kamalinen. Uskomatonta siansaksaa tai mitä lie.
- Anonyymi
vain kanta somalialaisille ?
- Anonyymi
Kyllä kuulemma yritystukeeko annetaan eutjasiulkomailsille yrityksille jotka on suomessa
Äkansanntahat jakoon rikkaille - Anonyymi
Miksikö ? Koska tavoitteena punavihreillä on hävittää tämä pieni protestanttinen kansa ja kulttuuri maan päältä. Hävittämisen sijaan tulisi vaalia kuten kaikissa, vielä vauraissa maissa, on tapana toimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552