Kokoomuksen Sammallahti ajaa nyt Ps:n tavoitetta: Sosiaaliturva vain Suomen kansalaisille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011481299.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
Afrikan elitaso ROMAHTAA...
13
155
Vastaukset
- Anonyymi
Menestyvän maan vision sijaan on jo vuosikymmeniä rakennettu kehitysmaa-Suomea.
Alisuoriutuminen Suomen hyvä-palkkaisessa hallinnossa on suuri ongelma.
Siksi meiollä on Eu nato ohjaus, siis globalisti ohjaus, ja se yli- velka alamaisuus määrää Suomessa.
Itsenäisyyttä ja osaamista ei Suomen hallinnossa ilmene.
Tilanne on kuin hölmölässä. Esim.. se Lepäävä "työperäinen " maahanmuutto elää kela-lomilla Suomessa.
Täysin osaamaton talous- ja ulkopilitiikkaa köyhdyttää Suomen.
Seurailu-trendi-politiikalla on Suomesta tehty turvaton, yli-velka taxi-raiskaus maa.
Siis, itse toimien, Hölmöläis politiikalla Suomi on tehty yli-velkaiseksi, turvattomaksi taxi-raiskaus maaksi.
Ja esim.. ongelmista, Täysin korruptoitunut ns. pakolais-teollisuus on ongelma, ja tulee kalliiksi
- Pakolaisten hoivan kautta tiulonsiirrot, siis korruptio tulonsiirto teollisuus,,
hoiva, asuttaminen, asumistuet, sosiaalituet,, elättien kautta busineksiin... !!
Menot on jo miljardeja e / vuosi !!
- Lisänä korruptoitunut energia kiskonta, - syvä korruptio, sähkö, ja sähkönsiirto.
Nyt Kiskonta on jo alkanut ennen pakkasia 2025 !
Politiikka on kädetön ja haluton suomalaisten etujen ajamiseen !!
Ollaan ajautumis kehityksessä ! jo vuosikymmenien ajan on oltu.- Anonyymi
Arkadianmäki on alunperin tarkoittettu vain ammattilaisille. Sinne vaan on pesinyt pelkkää rupusakkia ties kuinka kauan. Suomesta on tullut Mutulandia aikoja sitten ja tilanne vaan pahenee.
- Anonyymi
Äänestäjät kiinnostaa.
- Anonyymi
Afrikkalaiset voivat joutua laittamaan tikkua ristiin, tämähän ei meille käy!
Kuka arvaa puolueeni? - Anonyymi
Kela maksoi toimeentulo-, työmarkkina- ja asumistukea sekä peruspäivärahaa koko maassa yli 4 miljardia euroa koko maassa viime vuonna, ja vieraskielisten osuus oli yli 1,1 miljardia euroa.
Turisteihin menne siis yli miljardi- Anonyymi
Kävin tänään Hesassa Vuosaaressaa erään koulun naapurissa työkeikalla..Jos ei olisi navi kertonut missä olen niin olisin olettanut olevani afrikassa tai lähi-idässä..sen verran oli oppilasväki värittinyt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin tänään Hesassa Vuosaaressaa erään koulun naapurissa työkeikalla..Jos ei olisi navi kertonut missä olen niin olisin olettanut olevani afrikassa tai lähi-idässä..sen verran oli oppilasväki värittinyt..
Vuosaaressa, Meri-Rastilassa, Jakiksessa, Mellunmäessä mm. on vihreen vasemmiston unelma hyvin jo toteutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosaaressa, Meri-Rastilassa, Jakiksessa, Mellunmäessä mm. on vihreen vasemmiston unelma hyvin jo toteutunut.
on , kuin Afrikassa olisi, ihanaa, kukaan ei tee töitä.
- Anonyymi
Kuinka käy somalialaisille hotelleille ja ravintoloille jotka saavat hyvät tulot kun Suomesta lentää sinne somalipakolaisia lomalle rahaa käyttämään?
- Anonyymi
aina ajanut , muistan kun oli juneksen ohjelmassa
- Anonyymi
"Siihen vaikuttaa se, että maahanmuuttoasiat ovat olleet tapetilla muun muassa hallituksen ”rasismiriihen” ja perussuomalaisten koventuneen maahanmuuttoretoriikan kautta.
Kohuun vaikuttaa etenkin se, että vieraskielisten osuudet Kela-tukien saajina alkavat olla kestämättömällä tasolla. Asiaan on pakko poliittisin toimin ryhtyä puuttumaan.
Iltalehden Kelalta saamien tietojen mukaan vieraskieliset muodostavat jo 29,5 prosenttia toimeentulotuen saajista, 25,7 prosenttia työmarkkinatuen saajista ja 20,3 prosenttia peruspäivärahan saajista. Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla luvut ovat vielä paljon lohduttomammat. " NO MITÄS HELVATTIA IltaPashakin heräilee ...- Anonyymi
Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla luvut ovat vielä paljon lohduttomammat. " Synkkää erittäin synkkää luettavaa ..
- Anonyymi
Älä huoli. Kyllä Afrikan elintaso nousee kohisten lähes yhtä kovaa kuin Euroopan elintaso laskee. Suomea parempi elintaso löytyy jo nyt muutamista Afrikan maista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611