Vantaan Varisto on maahanmuuttajat täynnä

Anonyymi-ap

Asun täällä vantaan varistossa on muuttunut slummiksi kaiken maailman molottajia kulkee kukaan ei puhu Suomen kieltä Somaaleja virolaisia liettualaisia venäläisiä kongolaisia Afrikkalaista turkkilaisia marokkolaista ym. Parit kanta suomalaiset minne on kadonnut kanta Suomalaiset eiköhän nekin tarvii asuntoja 😪😇

14

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin täälläkin on

• Anonyymi

Missä on varisto? Asia kiinnostaa kun siellä on noin kansainvälinen meininki ja täytyisi löytää halvempi vuokrainen asunto. Olen suomalainen ja maaseudulta kotoisin , mutta kyllä elämää saa olla, eikä kukaan kuitenkaan tunge kotiin molottamaan, niin ihan sama missä asuu jos halvalla saa. Nykyisessä asuinpaikassa kyllä viihdyn, mutta vuokra on tosi kova.

• Anonyymi

Noin huonoa ja alkeellista suomenkieltä ei suomalaisen koulun läpikäynyt kirjoita. Joten katsohan peiliin. Mitä näet?

• Anonyymi

Niinpä, jopa somali kirjoitetaan isolla.

• Anonyymi

Pääseekö tuollaisella kirjoitustaidolla tosiaan peruskoulun läpi?! Ei hyvin mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Somali kirjoitetaan aina pienellä. Mutta jopa somali voi haluta parempaa asumista ja irtiottoa muista häirikkösomaleista.

• Anonyymi

Alueet pitäisi ennallistaa napalmilla, hermokaasulla ja bunkkeripommeilla.

• Anonyymi

Sama Tiksissä, onnelliset kuluerät viettävät laatuaikaa uusissa asunnoissa parhailla paikoilla. Kyllä nostaa verenpainetta.

• Anonyymi

Voihan se olla niinkin, että asutaan liian ahtaasti siellä missä asunnon sattuu saamaan. Halpoja harvemmin on vapaana tarjolla missään.

• Anonyymi

Eikä niihin samoihin kerkkareihin silloin muut haluakaan.

• Anonyymi

nyt on viimeiset tuutissa

• Anonyymi

Kyllä koko pääkaupunkiseutu on muutettu slummiksi. Emme enää tunnista kotikaupunkejamme. Emme uskalla enää toimittaa asioitamme ja meidän yli kävellään kadulla, jos et väistä niin päälle tullaan. Mietimme oikeasti poismuuttoa ja meitä on paljon. Tietysti nyt joku näsäviisas sanoo, että parempi kun muutatte sitten metsään. Kyllä. Näin tehdään. Mutta miksi aina syytön osapuoli joutuu väistämään ja lähtemään. En ole ollut rasisti koskaan, mutta nyt pelkään tulevani siksi.

• Anonyymi

Vasemmisto ja maailman halaajat ovat saaneet mitä ovat tilanneet... pelkkää kurjuutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe