Kyllä on köyhää.

Anonyymi-ap

Rahat ei riittäneet edes kaljaan. Ostin vaan ruokaa mutta en saanut kaljaa. Tuet on selvästi liian pienet ja niitä pitää nostaa että saa edes muutaman iltaoluen ostettua.

32

321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ostin kesällä yhden puolen litran kossu pullon ja puolen litran jäätelö paketin . Jouluksi aion ostaa saman satsin .

• Anonyymi

Lopeta veikkauksen ruokkiminen niin raha riittää paremmin

• Anonyymi

Voihan sitä aina myydä itteensä . Myynti on nyt kovin lisääntynyt opiskelijoillakin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä aina myydä itteensä . Myynti on nyt kovin lisääntynyt opiskelijoillakin .

Olen myynyt satunnaisesti jo yli 10vuotta. Olen onneksi kohdannut vain herrasmiehiä.

• Anonyymi

Parempi se syömistä on ostaa kun jotain kaljoja.7 olutta jäi itsellä lauantailta ja sillon meni 13.Ei persaukisena viimeisiä rahoja kannata kaljaan laittaa.

• Anonyymi

Molempi parempi. Itse ei tule syötyä melkein mitään kun alkaa kaljottelee. Ajaa ruuan ja juoman sekä huvin yhdessä. Sekä tuleee vielä panttirahatkin tölkeistä.

• Anonyymi

Oli myös rahat aamulla niin rouhaisin jemmasta 150€..5 lonkeroa roskapankin terassilla pahimpaan janoon

• Anonyymi

Siinä näet miten tärkeää on kerätä pikku hiljaa sitä jemmarahaa.
        Pitää myös olla malttia säilytellä sitä niin että potti kasvaa. Se on varmin lottovoitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä näet miten tärkeää on kerätä pikku hiljaa sitä jemmarahaa.
        Pitää myös olla malttia säilytellä sitä niin että potti kasvaa. Se on varmin lottovoitto.

Näin on. En yleensä arkijuomisesta perusta mutta menkööt nyt kun ilmeisimmin vuoden viimeiset päivät käsillä jolloin lämpötila ihan reilusti lämpimän puolella.

• Anonyymi

Ei riitä että kaljaa VOI olla kaapissa vaan sitä on OLTAVA!

• Anonyymi

Et osaa priorisoida, ei aina ole välttämätöntä syödä ja olut tyhjässä vatsassa tuntuu paremmalta. Ei kukaan jaksa maha pullollaan kaljaa lipittää.

• Anonyymi

Huono homma pitkässä juoksussa tuo jos syömistä alkaa korvaan oluella ei hyvä tyhjään vatsaan.Aamupula+lounas sit 2-3 tunnin päästä olutta ja kun juominen loppuu jotain syöminkiä illalla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei kannata miettiä sellaista asiaa, vaan pitää vapaa-aikana tehdä jotakin erilaista,
        mikä vie ajatukset pois työasioista tai mieltä painavista ongelmista.

• Anonyymi

Tuet tulisi mennä painon mukaan.
      Kerran kuussa Kelaan vaakaan punnittavaksi, alasti! Kelatytsy vieressä todentaa ja kirjaa painon koppalakki päässään ylös, kiiltävät nahkasaappaat jaloissaan, ei muuta.

50 kilonen mikkihiiri elää pelkällä pyhällä henhellä jos ei kisko kaliaakaan.
      Muuta kun räplää muniaan kotona ja paasaa netissä terveystarinaa.

100 kiloselle jo tuplatuet!

• Anonyymi

Ei mene ihan noinkaan. Jos lihava ei töissä käy niin turha sitä on vatsalaukkuaan sataan kiloon venyttää. Vatsalaukkua voi kutistaa ellei ole sairaalloinen surusyöjä tai himosyöjä. Tiedän melken 195 senttisiä. toinen on jotain 70 kiloo toinen lähemmäs sata mutta hoikkia ovat. Toiselle ei ruoka suuresti näytä maistuvankaan vaikka töissä käy,

• Anonyymi

Ni melkeimpä pituus miinus 100 voi olla normipaino mut 10kg lisää jos lihaksia elikä 185cm ukkeli ni paino joku 95kg eikä sillon lihava ole.Turha 50kg painavan on lähteä vertaamaan 100kg ukkelin kanssa paljonko ruokaan menee rahaa.Fyysinen aktiivisuus kanssa vaikuttaa.

• Anonyymi

Tänään pitää mennä ABC-asemalle, kun siellä saa kanta-asiakas ruokaa kympillä.
        Kyllä seisovasta pöydästä saa mahansa täyteen isokin mies ja tulee varmuudella
        torjutuksi se alinomaan minuakin vaaniva laihuuden kavala peikko.
        Juomaksi riittää hyvin se kotikalja.

• Anonyymi

178cm pitkä ollaan ja painoa sen 82kg. Pari kiloa on tullut ylimääräistä, joista pitäisi päästä eroon. Kuitenkin nämä lukemat on varsin maltilliset, joten eiköhan tämä onnistu. Olen aika nuorekas kaveri ja armeija aikaiset vaatteet menee vielä päälle. Varustelekalta hommaan täydennystä vaatehuoltoon ja muuhunkin. Toinen hyvä on Mökkimies.

En ole edes köyhä, vaan keskituloinen. Toki penniä on joutunut venyttämään. Tullut mieleen että olenko rikas vai köyhä. En ole kumpaakaan vaan keskituloinen. Rahat riitää hyvin säästöihin ja elämiseen. Olen myös pystynyt toteuttamaan mielihaluja.

Sinkkuelämä on aivan huippujuttu! Voi rakentaa elämän oman-näköiseksi. Ei tarvitse elää muiden mielihalujen mukaan.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

178cm pitkä ollaan ja painoa sen 82kg. Pari kiloa on tullut ylimääräistä, joista pitäisi päästä eroon. Kuitenkin nämä lukemat on varsin maltilliset, joten eiköhan tämä onnistu. Olen aika nuorekas kaveri ja armeija aikaiset vaatteet menee vielä päälle. Varustelekalta hommaan täydennystä vaatehuoltoon ja muuhunkin. Toinen hyvä on Mökkimies.

En ole edes köyhä, vaan keskituloinen. Toki penniä on joutunut venyttämään. Tullut mieleen että olenko rikas vai köyhä. En ole kumpaakaan vaan keskituloinen. Rahat riitää hyvin säästöihin ja elämiseen. Olen myös pystynyt toteuttamaan mielihaluja.

Sinkkuelämä on aivan huippujuttu! Voi rakentaa elämän oman-näköiseksi. Ei tarvitse elää muiden mielihalujen mukaan.

Mb_76

Mikäs ihmeen mielipide toi oli kun eipä oikeen sisältöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mb_76

Ethän sinä mikään keskituloinen ole vaan pieneläkeläinen joka tienaa vähän lisää 9€ hommista. Ei sillä pääse lähellekään keskituloista.

• Anonyymi

Seisova pöytä ihan hyvä niin ei ole vähään aikaan nälkä,kotikalja hyvää jos vähän makosta.

• Anonyymi

Liian nälkäisenä ei kannata mennä buffetiin eikä hotkia koska tulee täyteen liian nopeasti. Maltillisella tahdilla kun nauttii aterian puolilta päivin ei tarvitse enää syödä kuin korkeintaan illalla pieni välipala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian nälkäisenä ei kannata mennä buffetiin eikä hotkia koska tulee täyteen liian nopeasti. Maltillisella tahdilla kun nauttii aterian puolilta päivin ei tarvitse enää syödä kuin korkeintaan illalla pieni välipala.

Jouluna käy sillon tällön niin että mielestään ei ota paljon ruokaa mutta huh vatsa räjähtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouluna käy sillon tällön niin että mielestään ei ota paljon ruokaa mutta huh vatsa räjähtää.

Tuttu tunne. En montaa kertaa käy vuodessa seisovissa pöydissä koska silloin yleensä tulee syötyä enemmän mitä tarvitsee. Ei mikään kiva olo kun saatananmoinen ähky kun ahneena mättänyt lohta ja kananrintaa vatsaan määrän millä söisi normaalisti liki 2 pv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu tunne. En montaa kertaa käy vuodessa seisovissa pöydissä koska silloin yleensä tulee syötyä enemmän mitä tarvitsee. Ei mikään kiva olo kun saatananmoinen ähky kun ahneena mättänyt lohta ja kananrintaa vatsaan määrän millä söisi normaalisti liki 2 pv.

Kyllä paistettu kampela maistui oikein hyvältä ja pitihän sitä perunoiden lisäksi
        maistella myös munakokkelia sekä lukuisia vihanneksia kastikkeineen.
        Kyllä sai rahalleen roimasti vastiketta-

• Anonyymi

Kossu pakkaseen!

• Anonyymi

Rahat pois ja takasin!

jaa mistä?

savon kassalta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Useassa purkissa ja pakkauksessa on yllätys eli säilyy kauan suljettuna,
      mutta avattuna jääkaapissakin vain 2-3 päivää. Pitää olla valppaana.

• Anonyymi

Laitin tiistaina trio pitkävedon ja sain kolme tasuria oikein ja myös ässät oli voittamassa joten minulla oli neljä oikein viidestä. Voitin parisataa euroa.

• Anonyymi

Mutta se Jackpot toisi vaatimattomat 100 miljoonaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe