Vastaus miksi miehet saapuvat pohjoiseen etelästä on se, että miesten paikka on pohjoisessa ja naisten etelässä.
Naiset eivät kylmästä välitä, koska kylmässä kärsitään, eivätkä naiset ole kärsimystä varten olemassa.
Siten pohjoiseen saapuu enemmän miehiä kuin naisia.
Kun näin tapahtuu, silloin pohjoisen naiset ymmärtävät mitä jäävät elämässä paitsi pohjoisessa ja lähtevät etelän lämpöön.
Onko tämäkin luonnon ilmiö, jossa naiset muuttavat etelään ja miehet pohjoiseen.
Ristikuviossa voi olettaa, että korkeusasteikko on aikuisia varten ja leveys lapsia.
Nuori tyttö muuttaa lännestä itään, jossa paistaa (olettaman mukaan) naisellinen Veenus ja pojat muuttavat Länteen, jossa paistaa Mars.
Nuoret miehet muuttavat Länsi-Eurooppaan työn perässä ainakin, mutta millä perustein nuoret tytöt muuttaisivat Itään?
Pitää miettiä.
Ilmasuuntien luonteenpiirteet
1
52
Vastaukset
- Anonyymi
Etelässä voivat kohdata Iso Etelän Äiti ja pieni pohjoisen nainen.
Iso musta vahva kaikkivoipa äiti ihmettelee pohjoisesta paennutta pientä, heikkoa, valkoista, lapsetonta naista.
- Osaatko sinä synnyttää, hahahah, äiti nauraa.
Pohjoisen pieni heikko nainen loukkaantuu Äidin sanoille.
Pohjoisessa tapaa pieni, heiveröinen, valkoinen, kyvytön mies etelän maahanmuuttaja ison, mustan miehen kanssa.
Maahanmuuttaja iso musta mies ei tajua kuinka pieni ja valkoinen on tämä pohjoisen mies on.
Jos molemmat alkavat mittelöidä voimiaan, niin pohjoisen mies ihan varmasti häviää.
Niin etelässä mittelöidään perheestä, synnytyksestä, kauneudesta ja pohjoisessa mittelöidään kehon voimista, nopeudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611