Niin, Oliko Turkissa mukavaa? Ja sopiko tavoitemekko?
Lightning
Oliko Turkin matka onnistunut, aurorab?
25
325
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin miettinyt, miten auroran matka sujunut. Ehkä on siellä vielä, tai vasta menossa?
Juuu.. vasta menossa. Matka siirtyi 22.huhtikuuhun 2026. Ainakin liput on lentokoneeseen silloin.
Ei tullut tilaisuutta "tiedottaa "siitä palstalle.mun matkakumppanin rahaasiat meni solmuun siinä määrin että oli pakko siirtää matkaa. Lähden yksin jos näyttää siltä. Hotellin maksan etukäteen lokakuussa. Siitäkään ei tule rahoja takas niinkuin ei lentolipustakaan.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Juuu.. vasta menossa. Matka siirtyi 22.huhtikuuhun 2026. Ainakin liput on lentokoneeseen silloin.
Ei tullut tilaisuutta "tiedottaa "siitä palstalle.mun matkakumppanin rahaasiat meni solmuun siinä määrin että oli pakko siirtää matkaa. Lähden yksin jos näyttää siltä. Hotellin maksan etukäteen lokakuussa. Siitäkään ei tule rahoja takas niinkuin ei lentolipustakaan.Ai sitäkö voi siirtää? Vai menetitkö jo lippuihin jne käytetyt rahatkin?
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Ai sitäkö voi siirtää? Vai menetitkö jo lippuihin jne käytetyt rahatkin?
LightningJoo,sen sai siirrettyä.rahat ja lentolippu on tallessa.
- Anonyymi
Joo, olisi jo aika kuulla kuulumisija. Mekko varmaan kiristi ja piti kattella väljenpää päällepantavaista. Veikkaus ihan van tosiasijoihin perustautuen ellei sitten final moments ollut tosi brutaalija laihjutuksellisuutta.
Selef UrgeUuden valmennuksen otin.edellinen kesti kaksi viikkoa ja pudotin 5kg.siitä riemastuneena sijoitan rahojani siihen☺️🙊nyt on kilo tippunut päivässä kun eilen aloitin. Tiedän että tosi epämukavaa aikaa tulossa, mutta nyt aion onnistua.
Suosittelen valmennusta sulle myöskin. Kun rahaa sulla on.
- Anonyymi
Tuolla etelänmaissa on basaareissa myynnissä monenlaista ohutta ja väljää mekkoa.
Lightningrakas. Lue tuo äskönen viestini jos haluat että tiedät miksi en lähtenytkään 🙄.mites sun elämäntapamuutos edistyy? Tupakkaa et vieläkään polta.mä aloitin Samuli Toivosen Oy valmennuksen eilen.
Soppari on puoleksi vuodeksi.Aion noudattaa täydellisesti heidän ruoka ja liikuntaohjelmaa,joten n.80-15kg olen 65kg kun huhtikuussa lähden.- Anonyymi
Hieno homma että haluat elämäntapamuutosta.
Itse en käytä rahaa toivosille. Lähinnä koetan olla syömättä makeaa ikäviin tunteisiin ja koetan terveellistää ruokavaliota. Teen salaatteja. Käytän kasviksia ja juureksia paljon. Toisinaan saan sortua syömään huonostikin. Ajattelen niin että syöminenkin lähtee aivoista, ajattelusta. Kuitenkin muutokset pitää olla sellaisia millä pystyisi elämään vielä kymmenen vuodenkin päästä sellaisella tavalla.
Tietenkin minäkin haluan mahtua kauniisiin vaatteisiinkin ja kojea olevani niissä nätti. Ehkä minua itseäni läski vaivaa vasta silloin kun se tuntuu voinnissa ja jaksamisessa. Yhteiskunta arvostaa laihuutta ja laiha ihminen koetaan usein jopa viisaampana ja laihaa naista arvostetaan enemmän kuin lihavaa, jopa huonommalla ulkonäöllä varustettu on arvostettavampi kuin lihavampi, koska lihavuus on ihmisille kuin punainen vaate. Ehkä enemmän pitäisi siis vaikuttaa ihmisten mielikuviin erilaisista vartaloista ja ihmistyypeistä ja siitä mikä on kaunista.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Hieno homma että haluat elämäntapamuutosta.
Itse en käytä rahaa toivosille. Lähinnä koetan olla syömättä makeaa ikäviin tunteisiin ja koetan terveellistää ruokavaliota. Teen salaatteja. Käytän kasviksia ja juureksia paljon. Toisinaan saan sortua syömään huonostikin. Ajattelen niin että syöminenkin lähtee aivoista, ajattelusta. Kuitenkin muutokset pitää olla sellaisia millä pystyisi elämään vielä kymmenen vuodenkin päästä sellaisella tavalla.
Tietenkin minäkin haluan mahtua kauniisiin vaatteisiinkin ja kojea olevani niissä nätti. Ehkä minua itseäni läski vaivaa vasta silloin kun se tuntuu voinnissa ja jaksamisessa. Yhteiskunta arvostaa laihuutta ja laiha ihminen koetaan usein jopa viisaampana ja laihaa naista arvostetaan enemmän kuin lihavaa, jopa huonommalla ulkonäöllä varustettu on arvostettavampi kuin lihavampi, koska lihavuus on ihmisille kuin punainen vaate. Ehkä enemmän pitäisi siis vaikuttaa ihmisten mielikuviin erilaisista vartaloista ja ihmistyypeistä ja siitä mikä on kaunista.
LightningKyllä he on alkaneet mainostaa jo vaatteitakin vähän pulskia malleja apuna käyttäen, eivätkä ylipainoisina kuitenkaan ole rumia. Tälleenkin pärjäisi myös jos miehen haluaisin.
Sitten on toinen ääripää useimmiten nuorehkoja miehiä joita ikäväkseni esiintyy varsinkin täällä netissä.heille en kelpaisi ylipainoisena , ja -ikäisenä. Mutta ei se elämässä niin mene.- Anonyymi
Kyllä he on alkaneet mainostaa jo vaatteitakin vähän pulskia malleja apuna käyttäen, eivätkä ylipainoisina kuitenkaan ole rumia. Tälleenkin pärjäisi myös jos miehen haluaisin.
Sitten on toinen ääripää useimmiten nuorehkoja miehiä joita ikäväkseni esiintyy varsinkin täällä netissä.heille en kelpaisi ylipainoisena , ja -ikäisenä. Mutta ei se elämässä niin mene.Vaikka sitä läskipesua tehdään, niin kyllä uskon täysin, että laihuutta arvostetaan enemmän. Totuus on ettei mielestäni ibkusten velvollisuus ole pitää lihavia naisia fyysisesti vetovoimaisina. En ole koskaan kunnolla ymmärtänyt flirttiä tai sellaista toisten fyysistä katselua. Ihmisissä minua kiinnostaa enempi sisin, ajatukset, enkä tarkoita seurustelunäkökulmasta, vaan, että se on todellisesti ihmisessä mielenkiintoista, mikä ihminen on kuoren alla. Arvostan syvällisyyttä Ihmisissä ja kykyä ajella laajasti.
Lähinnä tarkoitan, että ihminen on kuitenkin arvokas ulkoisesta riippumatta. Ja ihminen on kuitenkin enemmän kuin ulkonäkö ja paino.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sitä läskipesua tehdään, niin kyllä uskon täysin, että laihuutta arvostetaan enemmän. Totuus on ettei mielestäni ibkusten velvollisuus ole pitää lihavia naisia fyysisesti vetovoimaisina. En ole koskaan kunnolla ymmärtänyt flirttiä tai sellaista toisten fyysistä katselua. Ihmisissä minua kiinnostaa enempi sisin, ajatukset, enkä tarkoita seurustelunäkökulmasta, vaan, että se on todellisesti ihmisessä mielenkiintoista, mikä ihminen on kuoren alla. Arvostan syvällisyyttä Ihmisissä ja kykyä ajella laajasti.
Lähinnä tarkoitan, että ihminen on kuitenkin arvokas ulkoisesta riippumatta. Ja ihminen on kuitenkin enemmän kuin ulkonäkö ja paino.
LightningIhmisten velvollusuu ole....
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten velvollusuu ole....
No,ei tietenkään joo,ole pakko pitää fyysisesti vetovoimaisina. Kun kasvoin lapsesta aikuiseksi niin huomasin jo silloin miten pinnallinen tää maailma on.
Ulkonäöllä pärjäsi pitkälle.
Petyin, että tätäkö vaan...
On kiva nähdä että on ihmisiä jotka eivät ole pinnallisia.
- Anonyymi
Suomalaiset naiset ovat lorton maineessa Turkissa.
Rakkaat naiset, ohjeita Turkin matkalle.
1. Älä flirttaile avoimesti. Eurooppalaiset voivat olla avoimia ja hymyillä iloisesti kaikille näkemilleen ihmisille. Matkasivusto Turkeytravelplanner.com varoittaa, että Turkissa asiaa kannattaa kuitenkin harkita uudelleen.
Sen mukaan paikalliset miehet saattavat käsittää länsimaalaisen naisen iloisen hymyn väärin. Paikallisiin tapoihin ei sellainen kuulu, vaan turkkilaiset naiset säästävät flirttikatseet miehilleen.
Sivuston mukaan turkkilaiset miehet ovat yleensä äärimmäisen kohteliaita, eikä heitä tarvitse juuri varoa. Sivusto suosittelee yksinmatkaavia naisia myös liittymään paikallisten tai muiden matkustajien seuraan turvallisuuden vuoksi.
2. Älä käyttäydy liian välittömästi. Sivusto kehottaa käyttäytymään asiallisesti ja hillitysti asioita hoitaessa, kuten hotellin aulassa ja taksissa. Paikallinen käytöskoodi on virallisempi kuin Euroopassa tai Yhdysvalloissa.
3. Älä pukeudu liian paljastavasti. Michael Powellin Matkailijan käytösopas kehottaa naisia pukeutumaan mahdollisimman konservatiivisesti ja peittävästi.
4. Älä istu vieraiden miesten viereen. Powellin kirja muistuttaa, että julkisissa kulkuneuvoissa kulkevan naisen ei tulisi istua vieraiden miesten viereen. Naisia ei myöskään päästetä välttämättä perinteisiin teehuoneisiin tai kahviloihin.
5. Älä halaile julkisilla paikoilla. Vältä halitervehdyksiä varsinkin paikallisten kanssa asioidessa. Se on kohteliasta, vaikka Turkki on yksi länsimaalaisimmista islamislaisvaltioista. - Anonyymi
Itse olen tänä kesänä ja vielä syksynä aika tiukoilla, en matkustellut minnekään. Jotain lähimatkailua suunnitellut, katsotaan nyt. Ensi vuonna, ellei maailmansota ole syttynyt (Ranska kuulemma jo täysiään valmistautuu sotilassairaaloihin), on ehkä mahdollisuus jonnekin matkustaa.
Kotona on koko ajan jotain töitä tehtävänä.
Olen aiempina vuosina petrannut venäjän kieltä. Nyt olen ottanut vanhat saksan kirjat esiin. Aion opetella kielen kunnolla. Telkustakin tulee saksankielisiä ohjelmia, niiden avulla saa käytännön harjoitusta. Poliisikoira Rexiäkin olen katsomisen lisäksi myös kuunnellut.
Sophiie- Anonyymi
Venäläisen unelma orjakansan kidutusVenäjällä:
https://www.youtube.com/watch?v=LNBjMRvOB5M&list=RDLNBjMRvOB5M&start_radio=1 Joo, luin saman uutiset Ranskasta minäkin.ei ole varma että huhtikuussa lähdetään. Raivostuttaa tää kaiken epävarmuus!
- Anonyymi
Joo, luin saman uutiset Ranskasta minäkin.ei ole varma että huhtikuussa lähdetään. Raivostuttaa tää kaiken epävarmuus!
Joo. Kaik on epävarmaa. Mutta tämä on ollut jo monta vuotta tuloillaan. On ollut meillä yksilökansalaisillakin aikaa eri tavoin varautua. Tosin kyllä, ohjuksen suoraan osuessa menee kaikki, mutta jos osuu "vain lähelle" niin omat varautumiset voi pitää itseä vielä jonkin aikaa hengissä.
Voidaan haaveksia ja suunnitella tulevaa, kuitenkin tiedostaen, että ensi kevät voi meilläkin olla "erilainen". Turkissa olisi kyllä mukava käydä, en ole siellä käynyt. Ovat kuulemma mukavia ihmisiä.
Tuota saksaakin yritän nyt kerrata, ihan mahd. evakkomatkaa silmälläpitäen. Englannilla kyllä kuitenkin pärjää "kaikkialla". Anonyymi kirjoitti:
Joo. Kaik on epävarmaa. Mutta tämä on ollut jo monta vuotta tuloillaan. On ollut meillä yksilökansalaisillakin aikaa eri tavoin varautua. Tosin kyllä, ohjuksen suoraan osuessa menee kaikki, mutta jos osuu "vain lähelle" niin omat varautumiset voi pitää itseä vielä jonkin aikaa hengissä.
Voidaan haaveksia ja suunnitella tulevaa, kuitenkin tiedostaen, että ensi kevät voi meilläkin olla "erilainen". Turkissa olisi kyllä mukava käydä, en ole siellä käynyt. Ovat kuulemma mukavia ihmisiä.
Tuota saksaakin yritän nyt kerrata, ihan mahd. evakkomatkaa silmälläpitäen. Englannilla kyllä kuitenkin pärjää "kaikkialla".Miksi just Saksaan päädyttäisiin? Mä osaan jonkin verran englantia.
- Anonyymi
Katoppas!
Helluntai-yp poisti vastaukseni ("En ole venäläinen") tähän helluntailaiseen valheväittämään, mutta ei itse tätä valhetta!
Jälleen todistus. - Anonyymi
Miksi just Saksaan päädyttäisiin? Mä osaan jonkin verran englantia.
Jos pitäisi pakosti lähteä käpälämäkeen, en menisi Saksaan, vaan suuntaisin mahd. Itävaltaan.
Itse Saksa ja Britannnia (netin mukaan) noin muutoin ovat sodan näkökulmasta vaarallisia maita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppas!
Helluntai-yp poisti vastaukseni ("En ole venäläinen") tähän helluntailaiseen valheväittämään, mutta ei itse tätä valhetta!
Jälleen todistus.Täytyy myöntää että kyllä iso asia mikä häiritsee minuakin, on sinun venäjämielisyys, joka ei koske uusin kansakunnan ihailuun, vaan olet jopa kertonut joskus ihailevasti Putinia.
Kyseessä on kuitenkin diktaattori ja varmasti venäjän kansan kohdalla, ihmisiä on myös hyvin pitkälti aivopesty hallinnon taholta. Eli sinänsä venäjä kulttuurin ihannointi ei minua häiritse, mutta diktatuurin ihailu häiritsee.
Jotain aikaa sitten Putin tapai kavereitaan, johon kuului muunmuassa pohjoiskorean ja Kiinan päämiehet.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppas!
Jälleen todistus.Jos olet "Sophie" niin anna mulle anteeksi, sillä tarkoitukseni ei ollut valehdella sinusta. Olen vuosikausia luullut että olet Suomessa asuva venäläinen. Niin muistaakseni joku tänne sinusta kirjoitti etkä siihen ketjuun korjannut asiaa valehteluna. Lisäksi kommenttisi ovat olleet venäläismyönteisiä jo ennen kuin Putin aloitti rikoksiensa tehtailut Ukrainassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet "Sophie" niin anna mulle anteeksi, sillä tarkoitukseni ei ollut valehdella sinusta. Olen vuosikausia luullut että olet Suomessa asuva venäläinen. Niin muistaakseni joku tänne sinusta kirjoitti etkä siihen ketjuun korjannut asiaa valehteluna. Lisäksi kommenttisi ovat olleet venäläismyönteisiä jo ennen kuin Putin aloitti rikoksiensa tehtailut Ukrainassa.
Saat anteeksi.
Olen nuoruudessani, jostain syystä, ollut paljonkin tekemisissä venäläisyyden kanssa, mm. Israelissa ja kibbutzeilla, joissa Neuvostoliitosta tulleita juutalaisia. Israelin valtion perustajat ja rakentajat olivat pääosin Venäjän ja NL:n juutalaisia. Israelissa 1970-luvulla asuessani sain vahvoja vaikutteita mm. käytännön neuvosto-kommunismista, jolle kibbutzit olivat perustetut. Israel oli aiemmin sosialistivaltio, muuttui vasta 1980-luvulla kapitalistisemmaksi. En kuitenkaan itse ole kommunisti, mutta ymmärrän myös heidän ajatteluaan. Tuttavapiiriini on aikoinaan kuulunut joitain arabimaiden köyhiä sefardijuutalaisia, mutta etenkin itäeuroopan juutalaisia,
Luin aikoinaan koulussa venäjää ja Kekkosen aika sekä vasemmistolainen politiikka Suomessa oli aiemmin näkyvästi venäläismyönteistä. Ajattelen edelleen tässä asiassa kekkoslaisesti.
Olen myös turistina käynyt sekä NL:ssa että Venäjällä. Myöhemmin tullut tutuksi myös mm. suomalaisen ortodoksisuuden kautta, Monista suomalaisista ja esim. Karjalan ortodokseista ei arvaisi, että heillä saattaa olla myös venäläisiä juuria, ainakin hengellisesti ja kulttuurisesti.
Suhtaudun venäläisiin luonnollisesti, ymmärrän heidän kulttuuriaan ja ajattelutapaansa ja mielestäni myös heillä on oikeutensa. En hengessäni petä heitä nyt "hädän hetkellä".
Täällä netissä on paljon valehdeltu minusta, jopa uhattu tappaa, kyyditä Venäjän rajalle. En tiedä, että minussa olisi venäläistä verta, ehkä hiukan Venäjän juutalaista kylläkin. Mutta tuttavuus heihin on ehkä vaikuttanut tempperamenttiini ja puheisiini, enkä tänä sota-aikana enää samaistu niinkään suomalaisten venäläisten vastaisiin vihapuheisiin.
Kannatan kekkoslaista rauhaa ja ystävyyttä välillemme.
Sophiie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi.
Olen nuoruudessani, jostain syystä, ollut paljonkin tekemisissä venäläisyyden kanssa, mm. Israelissa ja kibbutzeilla, joissa Neuvostoliitosta tulleita juutalaisia. Israelin valtion perustajat ja rakentajat olivat pääosin Venäjän ja NL:n juutalaisia. Israelissa 1970-luvulla asuessani sain vahvoja vaikutteita mm. käytännön neuvosto-kommunismista, jolle kibbutzit olivat perustetut. Israel oli aiemmin sosialistivaltio, muuttui vasta 1980-luvulla kapitalistisemmaksi. En kuitenkaan itse ole kommunisti, mutta ymmärrän myös heidän ajatteluaan. Tuttavapiiriini on aikoinaan kuulunut joitain arabimaiden köyhiä sefardijuutalaisia, mutta etenkin itäeuroopan juutalaisia,
Luin aikoinaan koulussa venäjää ja Kekkosen aika sekä vasemmistolainen politiikka Suomessa oli aiemmin näkyvästi venäläismyönteistä. Ajattelen edelleen tässä asiassa kekkoslaisesti.
Olen myös turistina käynyt sekä NL:ssa että Venäjällä. Myöhemmin tullut tutuksi myös mm. suomalaisen ortodoksisuuden kautta, Monista suomalaisista ja esim. Karjalan ortodokseista ei arvaisi, että heillä saattaa olla myös venäläisiä juuria, ainakin hengellisesti ja kulttuurisesti.
Suhtaudun venäläisiin luonnollisesti, ymmärrän heidän kulttuuriaan ja ajattelutapaansa ja mielestäni myös heillä on oikeutensa. En hengessäni petä heitä nyt "hädän hetkellä".
Täällä netissä on paljon valehdeltu minusta, jopa uhattu tappaa, kyyditä Venäjän rajalle. En tiedä, että minussa olisi venäläistä verta, ehkä hiukan Venäjän juutalaista kylläkin. Mutta tuttavuus heihin on ehkä vaikuttanut tempperamenttiini ja puheisiini, enkä tänä sota-aikana enää samaistu niinkään suomalaisten venäläisten vastaisiin vihapuheisiin.
Kannatan kekkoslaista rauhaa ja ystävyyttä välillemme.
SophiieKekkoslaisuus on ollut pakko, ei välttämättä se ole ollut kyse neuvostoliitto/venäjämyönteisyydestä. Suomessakin sensuuri kukki eikä uskallettu kritisoida. Koen, että sinulla on kommunistiset arvot, vaikket itseäsi siihen luokittelisi. Et toki ole ainoa ihminen ollut Suomessakaan, joka näkee neuvosto venäjässä vain kultaiset reunukset, ennen sotia ja sodan jälkeenkin heitä on ollut vielä paljonkin, nykyaikana ehkä on ollut hupenevat vähemmistö.
Itse en yhtään ymmärrä arvopohjaasi, mutta ehkäpä ihmisellä on oikeus tuohonkin vapaan ajattelun nimissä.
Lightning
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1555805Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843273Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961800- 1241190
- 151124
- 601071
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78993- 58990
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844