Loistava homma !!!!!Tiltu oli taas kerran väärässä !!
Suomen ja Norjan omistama Patria kehittää CAVS-hankkeessa panssaroitua ajoneuvoa. Yhteistyössä on nyt mukana seitsemän maan sotavoimat.
Kansainvälinen puolustusteollisuus- ja teknologiayhtiö Patria on saanut kaksi uutta kumppania mukaan monikansalliseen Common Armoured Vehicle System (CAVS) -ajoneuvohankkeeseen.
Patrian tiedotteen mukaan uusina kumppaneina mukaan ovat liittyneet Iso-Britannia ja Norja. Nyt hankkeessa on mukana kaikkiaan seitsemän jäsenmaata.
Patria ja asevalmistaja Babcock International Group ovat tänään tiistaina solmineet yhteistyösopimuksen Patria 6x6 -ajoneuvoalustan tarjoamisesta Britannian asevoimille. Aiesopimus kumppaneiden välillä allekirjoitettiin jo tammikuussa.
– Iso-Britannia tarvitsee käyttövalmiin ajoneuvoalustan. Patria 6x6 -ajoneuvot rakennetaan paikallisesti ja sitä tuetaan Britannian armeijan vaatimusten mukaisesti, sanoo Patrian Protected Mobility -liiketoiminta-alueen johtaja Jussi Järvinen tiedotteessa.
Babcock valmistaa Patria 6x6 -ajoneuvot Britannialle. Babcock toimittaa jo tällä hetkellä suuria projekteja Britannian armeijalle.
Patria on saanut noin tuhat ajoneuvotilausta
Patrian mukaan valtaosa ajoneuvojen toimituksista tapahtuu hyödyntämällä jäsenmaiden paikallisen teollisuuden osaamista.
Iso-Britannian ja Norjan kanssa ei ole vielä tiettävästi sovittu ajoneuvojen määristä.
Sen sijaan Patria on jo toimittanut Tanskaan ensimmäiset panssaroidut 6x6 ajoneuvot. Kaikki Tanskan tilaamat ajoneuvot valmistetaan Patrian Hämeenlinnan tehtaalla ja niitä toimitetaan vielä lisää tämän vuoden aikana.
Koko juttu
https://yle.fi/a/74-20181929?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Iso-Britannia ja Norja liittyivät Patrian suurhankkeeseen
Anonyymi-ap
19
130
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa yhteistyöttä
- Anonyymi
Mahtavaa
- Anonyymi
1300 km Suomen itärajaa VARJOSTAA Iso-Britannian, Norja ja Patrian suurhanketta.
- Anonyymi
yhteistyössä on voimaa
- Anonyymi
Niinku miten?? Faktat esiin
- Anonyymi
r......ä ei mahda yhteistyölle mitään
- Anonyymi
Mahtavaa
- Anonyymi
"Kukaan ei osta Patrialta mitään"
-MV-lehden lukija- Anonyymi
r....n mielinen paniikissa kun mv ei julkaise asiasta jutttua
- Anonyymi
Ostanut jo vuosia on myynnyt ulkomaille ja nyt lisää mv pelle ja taas mv pelle ilman faktaa
- Anonyymi
mahtavaa
- Anonyymi
hyvä
- Anonyymi
Yhteistyössä on voimaa!
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Mahtavaa yhteistyötä r.....n uhkaa vastaan
- Anonyymi
Mahtavaa yhteistyötä r.....ä ei mahda mitään
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
mahtavaa
- Anonyymi
mahtavaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431786Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131202Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi1981142Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851085Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60873TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18864- 51806
- 58785
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61763Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125747