Iso-Britannia ja Norja liittyivät Patrian suurhankkeeseen

Anonyymi-ap

Loistava homma !!!!!Tiltu oli taas kerran väärässä !!

Suomen ja Norjan omistama Patria kehittää CAVS-hankkeessa panssaroitua ajoneuvoa. Yhteistyössä on nyt mukana seitsemän maan sotavoimat.

Kansainvälinen puolustusteollisuus- ja teknologiayhtiö Patria on saanut kaksi uutta kumppania mukaan monikansalliseen Common Armoured Vehicle System (CAVS) -ajoneuvohankkeeseen.

Patrian tiedotteen mukaan uusina kumppaneina mukaan ovat liittyneet Iso-Britannia ja Norja. Nyt hankkeessa on mukana kaikkiaan seitsemän jäsenmaata.

Patria ja asevalmistaja Babcock International Group ovat tänään tiistaina solmineet yhteistyösopimuksen Patria 6x6 -ajoneuvoalustan tarjoamisesta Britannian asevoimille. Aiesopimus kumppaneiden välillä allekirjoitettiin jo tammikuussa.

– Iso-Britannia tarvitsee käyttövalmiin ajoneuvoalustan. Patria 6x6 -ajoneuvot rakennetaan paikallisesti ja sitä tuetaan Britannian armeijan vaatimusten mukaisesti, sanoo Patrian Protected Mobility -liiketoiminta-alueen johtaja Jussi Järvinen tiedotteessa.

Babcock valmistaa Patria 6x6 -ajoneuvot Britannialle. Babcock toimittaa jo tällä hetkellä suuria projekteja Britannian armeijalle.

Patria on saanut noin tuhat ajoneuvotilausta
Patrian mukaan valtaosa ajoneuvojen toimituksista tapahtuu hyödyntämällä jäsenmaiden paikallisen teollisuuden osaamista.

Iso-Britannian ja Norjan kanssa ei ole vielä tiettävästi sovittu ajoneuvojen määristä.

Sen sijaan Patria on jo toimittanut Tanskaan ensimmäiset panssaroidut 6x6 ajoneuvot. Kaikki Tanskan tilaamat ajoneuvot valmistetaan Patrian Hämeenlinnan tehtaalla ja niitä toimitetaan vielä lisää tämän vuoden aikana.

Koko juttu
https://yle.fi/a/74-20181929?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp

19

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtavaa yhteistyöttä

• Anonyymi

Mahtavaa

• Anonyymi

1300 km Suomen itärajaa VARJOSTAA Iso-Britannian, Norja ja Patrian suurhanketta.

• Anonyymi

yhteistyössä on voimaa

• Anonyymi

Niinku miten?? Faktat esiin

• Anonyymi

r......ä ei mahda yhteistyölle mitään

• Anonyymi

Mahtavaa

• Anonyymi

"Kukaan ei osta Patrialta mitään"

-MV-lehden lukija

• Anonyymi

r....n mielinen paniikissa kun mv ei julkaise asiasta jutttua

• Anonyymi

Ostanut jo vuosia on myynnyt ulkomaille ja nyt lisää mv pelle ja taas mv pelle ilman faktaa

• Anonyymi

mahtavaa

• Anonyymi

hyvä

• Anonyymi

Yhteistyössä on voimaa!

• Anonyymi

näin

• Anonyymi

Mahtavaa yhteistyötä r.....n uhkaa vastaan

• Anonyymi

Mahtavaa yhteistyötä r.....ä ei mahda mitään

• Anonyymi

näin

• Anonyymi

mahtavaa

• Anonyymi

mahtavaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      243
      1786
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1202
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      198
      1142
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1085
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      873
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      864
    7. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      806
    8. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      58
      785
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      763
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      747
    Aihe