Pääkirjoitus
Pääkirjoitus: Karut tilastot paljastavat maahanmuuton epäonnistumiset
Juha Ristamäki
Maahanmuuttajien kotouttaminen ei ole onnistunut toivotulla tavalla, eikä itsensä elättäminen työnteolla, kirjoittaa Juha Ristamäki. https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/1c066235-f3d8-4dce-a1e3-15999945c018
Mistäs nyt TUULEE ??
11
121
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsista tuulee ja tulee
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/30ec492e-309e-4dbb-8be4-6aa9dedd0712 - Anonyymi
ääni on muuttunut kellossa 🤣 ennustin tämän 10v sitten 🤔
mitä järkeä on ennustaa asuntojen hintojen laskua 30v ???- Anonyymi
toisaalta jos suomi ei olisi ottanut yhtään velkaa 2015 jälkeen niin käärmeöljy kauppias demari olisi paljastunut ajat sitten
- Anonyymi
Tämäkin asia on tiedetty jo ainakin 10 vuotta sitten, ja ollaan olevinaan, ettei muka ole tiedetty mitään.
- Anonyymi
Nyt vielä menee toiset 10 vuotta, että asialle laitetaan stoppi.
- Anonyymi
Kauankohan kestää että tietämys asiain tilasta tunnustetaan puoluekentällä.
Tällaiset seikat saavat skeptikonkin tuumimaan, mitäköhän väestönvaihdolla oikeasti tarkoitetaan🤔…niin ”kriminalisoitua” vaikka sellaisella spekulointi vissiin onkin jo. - Anonyymi
Kohtaa saadaan ruutuun s24 OIKEA TO TUUS ,,,sen kertovat meille eräs karvahattu ja rotta..
- Anonyymi
Miten saadaan yle siivottua Vasemmisto laisista
- Anonyymi
Jos viitsisi katsoa tuosta kaikille avoimesta tilastosta vielä per äidinkieli, niin selviäisi, että tilanne on vielä öaljon kärjistyneempi. Osa kieliryhmistä työllistyy paremmin, kuin kantasuomalaiset, osa ei tule ikinä työllistymään, vaan on vankina kodissansa tekemässä lapsia.
- Anonyymi
Pakolaisten kotimaassa heitä SDP:kin pystyy auttamaan enemmän. Suomessa se tulee 100 x kalliimmaksi. Yksi somali Suomessa maksaa saman kuin 114 somalin auttaminen Somaliassa. Aika selkeää kannattaako tänne rahdata, jos oikeasti SDP haluaa auttaa. Mutta jos haluavat niitä tänne muusta kuin auttamisen halusta, niin se onkin jo huonompi asia.
- Anonyymi
”Iltalehden Kelalta saamien tietojen mukaan vieraskieliset muodostavat jo 29,5 prosenttia toimeentulotuen saajista, 25,7 prosenttia työmarkkinatuen saajista ja 20,3 prosenttia peruspäivärahan saajista. Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla luvut ovat vielä paljon lohduttomammat.”
”Lohduttomammat.” ??? Eivät voineet suoraan kirjoittaa, että Espoossa ja Vantaalla luvut ovat runsaat 49% ja ja runsaat 51%. Miksi eivät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611