https://yle.fi/a/74-20181989?origin=rss
Ainakin yhdeksän sianpäätä on jätetty useiden moskeijoiden ulkopuolelle Pariisissa tiistaina, kertoi kaupungin poliisipäällikkö Laurent Nunez lehdistötilaisuudessa tiistaina.
Viiteen päähän oli kirjoitettu Ranskan presidentti Emmanuel Macronin nimi.
Poliisi ei pidä mahdottomana, että päitä löytyy vielä lisää. Poliisin ja Ranskan sisäministeri Bruno Retailleaun mukaan ulkomaista vaikuttamista ei myöskään voida vielä sulkea pois tapauksessa.
Viiteen päähän oli kirjoitettu Ranskan presidentti Emmanuel Macronin nimi.
17
104
Vastaukset
- Anonyymi
eikö yle julkaissut sitä amerikan uutista , kun ukrainalainen puukotettiin siellä junassa hengiltä 🤔 alkaa näyttää siltä tuo ylen uutisointi että jotain pitää tehdä ?
- Anonyymi
Hehe . Skitsofrenia rikollinen pelasti junan kun Lucifer meinasi räjäyttää junan tai muu sairas näky . . Ei saa mielisairas USA ssakaan hoitoa . Perimmäinen syy kuitenkin oli USA n . Mitä USA toi tämän miehen esi-isän orjaksi Amerikkaan . Sitä joutuu valtiokin maksamaan synneistään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe . Skitsofrenia rikollinen pelasti junan kun Lucifer meinasi räjäyttää junan tai muu sairas näky . . Ei saa mielisairas USA ssakaan hoitoa . Perimmäinen syy kuitenkin oli USA n . Mitä USA toi tämän miehen esi-isän orjaksi Amerikkaan . Sitä joutuu valtiokin maksamaan synneistään .
syy ja seuraus , saattavat iskeä takaisin satojen vuosien kuluttua
- Anonyymi
tekivät siitä sianpääsylttyä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
eikös tuo ole makaroonin vihapuhetta ?
- Anonyymi
äärioikeistoterrorismi nousee
huokaus
sivistys
kaipaan niin sitä- Anonyymi
syö mustaa makkaraa tai kuole 🤣
- Anonyymi
Jumala rankaisee Ranskaa vanhoista synneistä . Ranskahan hallitsi monia arabi maita ja mm Algeriassa teki hirmu tekoja ja soti . .. siksi Ranskassa on asunut paljon muslimeita jo 1900 luvun alkupuolelta asti .
- Anonyymi
algeriassa se muukalaislegioonalainen joka oli ollut paikalla kertoi että musut täytti silloin ranskalaisten vatsoja kivillä 😠 kun niitä on paljon niin mikään julmuus ei ole rajana
- Anonyymi
Kyllä se taitaa olla Putin joka Ranskan äärioikeistoa rahoittaa.
Hohhoijaa. Mitään en osaa tehdä,
vaikka tiedän että se ei ole oikein!- Anonyymi
satu syntyi siitä kun ei saanut ranskalaista pankkitiliä !!!
- Anonyymi
Putinin rahoittaa ja maksaa noille ääriliikkeille noista teoista . Pari vuotta sitten Pariisissa talojen seinistä löytyi maalattuja Daavidin tähtiä . Poliisi selvitti tekijät , olivat Sloveniasta tulleet tekemään tän homman ja venäläinen maksoi heille . TV dokkarissa haastateltiin myös tätä yhtä slovenialaista tekijää .
- Anonyymi
oho
- Anonyymi
miksi vasemmisto luulee että kaikissa asioissa raha liikkuu ? johtuuko se siitä kapitalistien vihasta vai ? vai sorosin rahoittamista vasemmisto hankkeista ?
- Anonyymi
Ukraina on Putinille alkupala . Päätarkoitus on sekasorto Euroopassa ja EU n hajoittamin en . Orpo muodosti hallituksen niin Orpo vastasi TV ssä , jotta persut lupasivat etteivät hallituksessa ollessaan aja Suomen EU eroa .
- Anonyymi
eikös ne homo transu lgpt jutut oikein toteutuneet venäjällä 🤣 ja sitä kautta ei päästä käsiksi venäjän rikkauksiin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
jos täällä alkaisi joku rukouskutsu kailottaa niin tuo olisi aikas pientä 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529