Sain jokin aikaa sitten surullisen näyn ja tiedon

Anonyymi-ap

Olin unessa, mutta en syvässä.
Minulle kerrottiin, että Hitlerin (sama kuin saatanan) henki vaikuttaa nyt maan päällä, ei vain yhdessä ihmisessä vaan useammassa ihmisessä, jotkut heistä muodostavat pienen noin 3 hengen ryhmän. Ihmisiä ei nimetty, enkä nähnyt heidän kasvojaan tai sukupuolta.

Kerrottiin myös, että jotkut näistä ihmisistä pitävät yhteyttä belsebubiin meedion kautta ja kysyvät neuvoja. Tämä istunto näytettiin osittain, erotin meedion, keski-ikäisen naisen jolla lyhyet tummat hiukset sekä vastapäätä tätä yksin olevan hahmon. Heidän välissään oli pyöreä pöytä.

Hitlerin henki eli saatana on tullut takaisin maanpäälle, koska viimeksi asiat jäivät kesken ja on nyt tullut hoitamaan ne loppuun.
En tiedä miksi minulle kerrottiin tämä hyvän ja pahan taistelu? Halusin kuitenkin jakaa sen teille ❤️.
Emme voi kuin rukoilla ja itse olen alkanut lukemaan Raamattua.

8

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hitlerin ylösnousemus ja natsihengen siirtyminen Venäjälle
      Julkaisin v. 2018 kirjassani ”Profetioita 2” Seppo Linnanlehdon 1980-luvun puolivälissä näkemän unen, jossa Saksan kansa itki, ruikutti ja valitti sitä, että Hitlerin pitäisi saada suuren valtiomiehen kunnioitusta. Linnanlehto ihmetteli asiaa, koska hän tiesi, mitä kaikkea pahaa Hitler oli tehnyt. Mutta unessa saksalaiset ikään kuin kaipasivat Hitleriä takaisin.
      Silloin yhtäkkiä Hitler nousi haudasta. Ääni sanoi: ”Hän hallitsee vähän aikaa.”
      Sitten Linnanlehto näki, että Hitlerin valta siirtyi itään. Tuli sana: ”Sen jälkeen Saksan kansa pääsee rauhaan.”
      Toisessa 1980-luvun puolivälissä näkemässään unessa Seppo Linnanlehto näki, että Neuvostoliitto hajoaa. Silloin kansat riemuitsevat, että kylmä sota on ohi, kun kommunismi on kukistunut.
      Mutta Jumala näytti Linnanlehdolle, että lopulta Venäjä tulee nousemaan 10-kertaisella natsivoimalla. Se mitä tapahtui Hitlerin aikaan Saksassa, oli vain harjoitusta.
      Nämä Linnanlehdon unet tulivat mieleeni, kun löysin eilen 17.6.2025 sattumoisin YouTubesta Glimpses of Reich -kanavan, joka näyttää Hitlerin Saksan aikaisia sotilas- ja nuorisoparaateja upean marssimusiikin tahdittamana.
      Videoiden alussa on vastuuvapauslauseke, että videoiden lataaja ei kannata natsismia eikä rasismia. Kyse on vain opetuksellista ja tietoa lisäävistä historiallisista dokumenteista.
      Videoiden katselijat ovat selvästikin eri mieltä eli he ovat lähes 100-prosenttisesti erittäin haltioituneita Kolmannen valtakunnan järjestyksestä, isänmaallisuudesta ja esteettisestä komeudesta. Eikä vain se, vaan monet ilmaisevat kaipuunsa, että sellainen aika voisi jälleen palata.

Jouko pihon 12

• Anonyymi

Kuvitteleehan yks sivari olevansa uudestisyntynyt Hitler .

• Anonyymi

Nato ja EU on selvästi natsien seuraava yritys vallata Euroopan maat ja lopuksi ajaa ne sotaan Venäjää vastaan.

• Anonyymi

Olisikin oikeita natseja, eikä mitään sateenkaarihippejä. Kylmä sodan päättymisen jälkeisen sinisilmäisen pehmoilun ansiosta EU on ajatunut tilanteeseen, missä monet maat ovat purkaneet asevoimansa ja ajatuneet riippuvuuteen Venäjän fossiilisista polttoaineista. Onneksi tuo sekopäinen kausi nyt on lopulta päättymässä.

• Anonyymi

Hitlerin sota laajeni kuin lehmän jätös kesäisellä kedolla, joka toistunee Venäjän imppeuripyrkimykselle,

• Anonyymi

Hienoa, että olet ammentanut Raamatusta rohkaisua pahuutta vastaan. Se todella on ainoa eepos, mistä saa rohkaisua ja neuvoja, miten vastustetaan pahaa ja saadaan turva Jeesuksessa Kristuksessa.

Kun uskoo Jeesukseen Kristukseen omana Vapahtajanaan, ei koskaan tarvitse pelätä pahaa. Koska vain yksi huokaus Jeesuksen puoleen karkottaa pahan.

On uskomatonta, että moni ihminen vain haluaa palvella pahaa. Se on yhtä hölmöä kuin, että valitsisi herkkupöydän ja pilaantuneita ruokia sisältävän pöydän väliltä juuri tuon jälkimmäisen ja alkaisi nauttimaan siitä pilaantuneita ruokia, vaikka olisi saanut ihan vapaaehtoisesti valita myös herkuulisia sisältävän pöydän.

Eli ihan käsittämätöntä.

Jatketaan rukouksia. Kaikkea hyvää ja siunausta Sinulle!

• Anonyymi

sori kirjoitusvirhe. SIis, "herkullisia ruokia sisältävän"

• Anonyymi

"Hitlerin henki eli saatana on tullut takaisin maanpäälle, koska viimeksi asiat jäivät kesken ja on nyt tullut hoitamaan ne loppuun.
      En tiedä miksi minulle kerrottiin tämä hyvän ja pahan taistelu? Halusin kuitenkin jakaa sen teille ❤️.
      Emme voi kuin rukoilla ja itse olen alkanut lukemaan Raamattua."

On hyvä että olet VIHDOINKIN alkanut lukemaan Jumalan Sanaa :)
      jatka sitä ja
      PYYDÄ että Jumala antaa ymmärrystä siihen että ymmärrät mitä luet.

Nyt näyttää siltä että Jumala on antanut väärää tietoa, totuutta sinulle! :(

Toki tiedät että sanat, saatana ja vastaavat ovat ideaa että joku tai jotkut VASTUSTAA Jumalaa.

Kuten Pietari VASTUSTI Jeesusta:
      Matt. 16:23
      23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

LUE koko asia yhteys, ja ymmärrä!

HERRAN Jeesuksen sanat Pietarille, kaikkien opetuslasten kuulen!

13 Kun Jeesus tuli Filippuksen Kesarean tienoille, kysyi hän opetuslapsiltaan sanoen: "Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?"

Joten, itse pääpaha, ei ole vielä maanpäällä vaan se, tämä olento heitetään maanpäälle. ilemstyskirja.

joten alusta asti (Eevasta) aina lopunajan irstaisiin naisiin, on pahan henki valta ja tapa ollut ja on vastustaa Jumalaa ja miestä!

mutta lue toki, ja opi.
      Kiitos ja Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle, joka on TOTUUS.
      aamen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      137
      14378
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      32
      5981
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      156
      5567
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      309
      4389
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      48
      4184
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      108
      3692
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      16
      3642
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      27
      3591
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      64
      2672
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      95
      1482
    Aihe