Mikä kumma siinä on kun tuolla tien päällä kaikki nostaa kättä jotka vastaan tulee mitta kun menee leirintäalueelle tai puskaparkkiin missä muitakin karavaanareita niin ei tervehditä, möllötetään katsoa mutta ei sanota yhtään mitään.
Räpylä ylhäällä
23
479
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, kyllä me moikataan ja meille moikataan parkkiksillakin. Tänään jäätiin Kiirunassa suomalaisen matkailuautoilijan kanssa juttusille varttitunniks ja eilen Norjassa toisen kanssa varmaan puoleksi tunniksi.. Onko sulla suu mutrussa?
- Anonyymi
Olette kaksi tuhannesta. Pääsääntöisesti suomalaiset karavaanarit tuppisuita kuten yleensäkin suomalaiset.
Itse olemme asuneet niin Norjassa kuin myös Englannissa niin kyllä eron huomaamme.
Ylipäätään suomalaiset ovat voimakkaasti sisäänpäin kääntyneitä.
Vastaan tullessaan katselevat kengän kärkiään tai kännykkäänsä tai ihan muualle, arasti vilkaistaan silmiin ja välttämättä ei sanota yhtään mitään, tosi noloa.
Eurooppalaisista se on töykeää, huonoa käytöstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette kaksi tuhannesta. Pääsääntöisesti suomalaiset karavaanarit tuppisuita kuten yleensäkin suomalaiset.
Itse olemme asuneet niin Norjassa kuin myös Englannissa niin kyllä eron huomaamme.
Ylipäätään suomalaiset ovat voimakkaasti sisäänpäin kääntyneitä.
Vastaan tullessaan katselevat kengän kärkiään tai kännykkäänsä tai ihan muualle, arasti vilkaistaan silmiin ja välttämättä ei sanota yhtään mitään, tosi noloa.
Eurooppalaisista se on töykeää, huonoa käytöstä.Niin. Tämä tämmöisen kirjoittaminen on yksi tapa nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
Kirjoittaja ei tietenkään ITSE ole kengänkärkiään tuijottava metsäläinen, vaan sulavasti Euroopassa liikkuva maailmankansalainen, jota ihaillaan.
- Anonyymi
No Englantilainen onkin tosi fiksu kännissä oleva meuhkaaja.
- Anonyymi
Niin se on suomalainenkin.
- Anonyymi
Mutta yleisesti ottaen suomalainen on sisäänpäin kääntynyt metsäläinen.
- Anonyymi
Olisiko niin, että Suomalainen häpeää Fiattiaan ja rumatikkiään alueella?? Ei kehtaa morjestella meitä rikkaampia jotka ajelevat lämmittäjä autollaan.
- Anonyymi
Varmaan siksi koska tien päällä vastaantulija ei näe ilmettäsi.
- Anonyymi
Jos alueella paljastuu vastaan tulleen olleen vaikkapa rumatikkireino, niin miksi ihmeessä sellaisen kanssa pitäisi olla missään tekemisissä?
- Anonyymi
Taitaa rumatikkireinolla olla kaverit aika vähissä?
- Anonyymi
Vastaan tullee olleen. Savolainen Palst.avahti
- Anonyymi
Aikaisemmin olen kuullut valitusta, kun leirintäalueilla ollaan liiankin tuttavallisia ja tungetaan autoon tai vaunuun sisälle katsomaan, miten ne kalusteet ja rumatikit on teillä järjestetty. Nyt aloittaja valittaa, että ei edes moikata matkaparkissa, ja ohi katsellaan kun kohdataan.
Itse olen saanut aika rauhassa olla, kun olen halunnut. Tai jos joku on juttusille tullut, niin ollaan kuulumiset juteltu ja kokemuksia vaihdettu. Eli sopivasti sosiaalista kanssakäymistä.- Anonyymi
Ette nyt oikein ymmärrä mikä on asiani pointti, se ei ole juttelu leirintäalueilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette nyt oikein ymmärrä mikä on asiani pointti, se ei ole juttelu leirintäalueilla.
Et taida itsekään omaa pointtiasi ymmärtää?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida itsekään omaa pointtiasi ymmärtää?!
Tarkoitan tervehtimistä enkä juttelua ym sosiaalista kontaktia.
Eli tien päällä tervehtii lähes kaikki mutta tilanne muuttuu kun ollaan leirintäalueella tai matkaparkeissa.
Ero on ihan selvästi havaittavissa ja mielestäni se johtuu suomalaisten ujoudesta ja tavasta. Eletään jo 2025 vuotta ja Suomi on osa Eurooppaa. Eurooppalaiset tervehtii leirintäalueilla jopa silloin vaikka heitä et itse ole vielä huomannut. Heilauttavat kättä ja/tai huudahtavat hei ja pitkähkönkin välimatkan päästä. Sitä en kyllä tiedä miten karavaanarit toimii SFC alueilla koska niissä en ole käynyt kuin yhden ainoan kerran ja silloinkin menin alueelle hyvin myöhään ja lähdin aamuvarhaisella pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan tervehtimistä enkä juttelua ym sosiaalista kontaktia.
Eli tien päällä tervehtii lähes kaikki mutta tilanne muuttuu kun ollaan leirintäalueella tai matkaparkeissa.
Ero on ihan selvästi havaittavissa ja mielestäni se johtuu suomalaisten ujoudesta ja tavasta. Eletään jo 2025 vuotta ja Suomi on osa Eurooppaa. Eurooppalaiset tervehtii leirintäalueilla jopa silloin vaikka heitä et itse ole vielä huomannut. Heilauttavat kättä ja/tai huudahtavat hei ja pitkähkönkin välimatkan päästä. Sitä en kyllä tiedä miten karavaanarit toimii SFC alueilla koska niissä en ole käynyt kuin yhden ainoan kerran ja silloinkin menin alueelle hyvin myöhään ja lähdin aamuvarhaisella pois.Aika pieniä on sinun murheet. Nuo on paikallisia tapoja ja eroja käyttäytymisessä. Molemmat ihan ok. Erilaisuutta täyttyy sietää ja ymmärtää. Suomessa asuu suomalaisia, vaikka ollaankin jonkun sopimusjärjestelmän mukaan maantieteellisesti osa Eurooppaa. Uralin länsipuoli Venäjästä on myös Eurooppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pieniä on sinun murheet. Nuo on paikallisia tapoja ja eroja käyttäytymisessä. Molemmat ihan ok. Erilaisuutta täyttyy sietää ja ymmärtää. Suomessa asuu suomalaisia, vaikka ollaankin jonkun sopimusjärjestelmän mukaan maantieteellisesti osa Eurooppaa. Uralin länsipuoli Venäjästä on myös Eurooppaa.
Ei me ole minun murheita vaan havaintoja.
- Anonyymi
Tuurissakin kaikki pussihousut ovat iloisia kun karavaanari saapuu alueelle.
- Anonyymi
Onko tietoa milloin ja millä kanavalla se uusi tv-sarja "Rumatikkireino ja sen vauhtipyöräveli" alkaa?
- Anonyymi
On kuulemma sensuuri iskenyt, sarja on hyllytetty.
- Anonyymi
Nyt tuli hyvä Palsvahdilta . Taas nauretaan kippurassa. TV ohjelma. Itsekö keksit ??
Mistä tällä herralla aina välähtää kovassa koomassa. - Anonyymi
Onko sinulla palst.avahti edes Loweoptaa. Elnakissasi??
- Anonyymi
Nyt muistan kun Palstavahti olit tuntemattomassa Sotilaassa pääosassa.
Olit siellä hevosen hajuna.
Mihin voi fanipostia lähettää?? Niuvaanko??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173603Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313119Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332660En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152193Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142072Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048- 361995
- 1201850
- 291821
- 351804