Miten Peukku-Huume näkyy Espoossa ?!

Anonyymi-ap

Lähes kaikki uutisointi PK-seudulta on aika järjettömän kuuloista. Ihan uskomatonta, että oikein ohjeet annettu kansalaisille miten tunnistat ja kohtaat näitä..

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8cf985b0-0d80-401f-9b17-32742a07db0f

Onko Espoon turvallisuustilanne muuttunut jotenkin aivan radikaalisti viimevuosina vai onko median tarkoituksellista pelottelua tässä ollut mukana ?

Espoo oli reilu 10 vuotta sitten viihtyisä ja turvallinen kaupunki myös iltaisin, mutta uskaltaako sinne enää muuttaa, jos huumeet oikeasti ovat noin vallassa..

Miten siellä vietetään tavallista arkea, jos sivullisten päälle hyökkääviä "Zombeja" tulee oikeasti matkalla päiväkotiin, kouluun, töihin tai kauppaan ?

15

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki varmuuden vuoksi käsiase.
      Mutta mutta. Kyllä täällä saa liikkua ihan rauhassa, missä päin espoota vaan.

• Anonyymi

En ole 40 vuodessa vieläkään täysin ymmärtänyt minkälaiset ihmiset tuovat tai myyvät huumeita Suomessa ja minkälaiset niitä sitten uskaltaa ostaa ja käyttää. Käsittääkseni välittäjät/myyjät ei usein käytä itse.

Kuitenkin kaikki saimme huumevalistusta kouluissa siellä jossain 1980-luvun jälkeen ainakin. Silti ne ovat jotenkin päässeet tähän yhteiskuntaan ja lisäksi Suomi johtaa kaiken maailman tilastoja huumeiden ongelmien parissa.

Kuka tai ketkä lienee syyllisiä huumeiden käyttöön ehkä sodanaikaisia jälkiongelmia tai sitten yksinkertaisesti ihmisten ahdistusta ja pahaa oloa ei hoideta enää Suomessa, joten jokaisen on lääkittävä itse itseään.

• Anonyymi

Kyllä tuon ymmärtää muutamassa tunnissa, jos ne kaksi aivosolua saa jotenkin kohtaamaan toisensa.

Huumeita on käytetty kaiketi kivikaudelta lähtien, aina siitä asti kun löytyi ensimmäinen huumaava sieni. Nykyihminen ei tuosta vain voi mennä sieniä tai kokapensaan lehtiä keräämään, joten turvaudutaan synteettisiin huumeisiin.

Ja kuka niitä myy? Välinpitämätön ihminen, joka on käsittänyt, että huumebisneksissä liikkuu iso raha.

• Anonyymi

Sen verran olen lehtiä lukenut, että monenkin sanomalehden kertoman mukaan Peukku-huuome on hyvin edullista. Sitä saa annoksen kuulemma kahvikupillisen hinnalla.

Googlen tekoälyvastaus sanoo, että yleisissä ketjutyyppisissä kahviloissa kuppi kahvia maksaa 3,70€ ... 3,90€, joten kovin kalliista tuotteesta ei ole kyse.

• Anonyymi

Onko Espoossa nykyään jo No Go -alueita eli vaarallisia lähiöitä minne ei suositella edes päivisin menoa?

• Anonyymi

Suvela, Leppävaara, Kivenlahti, Matinkylä.

• Anonyymi

espoon nogo alueet ovat espoon keskus ja suvela, nogo taloyhtiöt ovat vasamatie 3 A & puistomäki 1

• Anonyymi
    • Anonyymi

Käyn välillä PK-seutua kiertämässä julkisilla. Aamupäivisin ihmisiä vilisee kuin muurahaisia kouluissa ja työelämässä. Hirveän stressaavan näköistä elämää sekin, mutta mitään todellisia vaaratilanteita ei ole kohdalleni sattunut.

Öisin en uskaltaisi kulkea missään päin PK-seudulla. Puukosta varmaan saa helposti silloin, koska se alamaailma touhuilee, kun muut nukkuu ja tuskin on edes kiinnostunut työssäkäyvien arkeen sotkeutumisesta.

• Anonyymi

Espoon huumeongelmat riippuu siitä minne asutetaan Peukun käyttäjiä. Jostain syystä junaradan varrella asuinalueet yleensä levotonta seutua.

Espooseen nousee kuitenkin tällä hetkellä uusia asuinalueita mm. Sepänkylä, Kera ja Finnoo vaan millaisia asukkaita niihin otetaan sitten, kuka tietää...

• Anonyymi

Espoo on varmaan ihan turvallinen kunhan pysyy siellä eikä ramppaa Helsingissä jatkuvasti. Rautatieasemalta ei tarvitse lähteä kauas huumeita ihmettelemään. Kallio, Sörnäinen ja Töölö on ikään kuin menetetty jo.

• Anonyymi

espoo on paljon vaarallisempi kuin helsinki.

• Anonyymi
    • Anonyymi

aina voi olla perjantai peukkuperjantai

• Anonyymi

Eilen iltapäivävällä näin ensimmäisen kerran todella huonossa kunnossa olevan nuoren tytön kulkemassa kaksinkerroin lähes linkussa, lisäksi hän välillä pyöri ympyrää. Paikalle oli pysähtynyt nainen, joka oli soittanut apua häkestä. Jatkoin sitten matkaani kauppaan. kassalle mentyäni huomasin em. tytön tuulikaapissa. Kassa menikin jo kysymään onko kaikki ok. siihen tuli sitten myös apua soittanut rouva, joka kertoi, että häkessä oli sanottu, että jos kerran tyttö pääsi itse kauppaaan ei kyseessä ole poliisiasia. Koska tyttö oli entistä huonommassa kunnossa, niin rouva sanoi soittavansa uudestaan häkeen. Varmaankin sitten tuli apua, en voinut jäädä siihen ahtaaseen tilaan, jossa oli jo muitakin ihmisiä.
      Nyt kun oli uutisissa näistä takavarikoiduista värjätyistä ja erilaisilla makuvaihdoilla olevista pussukoista joilla houkutellaan lapsia kokeilemaan tuota hirveää myrkkyä, niin olisi ehkä hyvä näyttää kouluissa varoittavana esimerkkinä, kuten aikoinaan väkivallan seurauksista nuorille mihin peukun käyttö johtaa. Kadulla pyörinyt tyttö saattoi olla jopa noin 12 - 13- vuotias. Hän oli pieni, laiha ja täysin sekaisin, ehkä itkuinenkin siinä tuulikaain lattialla polvillaan. Kaunis hyvin pukeutunut, mutta likaisissa vaatteissa likaisin kasvoin... nuo huumeet vievät todella nopeasti lähelle kuolemaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2226
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1288
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe