Ville Mäkipelto, minä ja monet muut saarnaajat ja pastorit ovat todisteiden valossa päätyneet ateisteiksi. Sinäkin voit hylätä typerän taikauskon ja alkaa elää täysipainoista tervettä elämää ateistina. Se ei ole hyviä elämäntapoja vastaan.
Helluntaille on järkevä vaihtoehto
21
208
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailsuus tuleekin jättää taakseen, sillä se on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu paha eksytys ja heresia.
- Anonyymi
Vanhan liiton siionistivuohen oma sekauskontokin eli jonkinlainen "kirkkosiionismi" on pelkkä heresia, joka on täynnä veren vuodatusta sekä eläviä ja kuolleita ruumiita.
Saarna kirkkoruumiin päällikön valintaprosessista.
https://www.google.com/search?q=kuinnunen+pappina&rlz=1C1JZAP_fiFI1178FI1178&oq=kuinnunen+pappina&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIKCAEQABgFGA0YHjIKCAIQABiABBiiBDIKCAMQABiABBiiBDIKCAQQABiABBiiBDIKCAUQABiABBiiBNIBCTExNjI5ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:3659b422,vid:T3qE-0DNqs0,st:0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhan liiton siionistivuohen oma sekauskontokin eli jonkinlainen "kirkkosiionismi" on pelkkä heresia, joka on täynnä veren vuodatusta sekä eläviä ja kuolleita ruumiita.
Saarna kirkkoruumiin päällikön valintaprosessista.
https://www.google.com/search?q=kuinnunen pappina&rlz=1C1JZAP_fiFI1178FI1178&oq=kuinnunen pappina&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIKCAEQABgFGA0YHjIKCAIQABiABBiiBDIKCAMQABiABBiiBDIKCAQQABiABBiiBDIKCAUQABiABBiiBNIBCTExNjI5ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:3659b422,vid:T3qE-0DNqs0,st:0Onneksi Jerusalemissa ei ollut yhtään helluntailaista. Nehän olisi tehnyt Juutalaispojille sen ympärleikkauksen toiseen kertaan. Sillä eihän se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää, lähteekö ikuiseen liittoon Jumalan kanssa vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Jerusalemissa ei ollut yhtään helluntailaista. Nehän olisi tehnyt Juutalaispojille sen ympärleikkauksen toiseen kertaan. Sillä eihän se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää, lähteekö ikuiseen liittoon Jumalan kanssa vai ei.
Sitten kun se teidän siionistivuohien palvoma Israel rakentaa sen kolmannen temppelinsä ja alkaa uhrailemaan eläimiä sekä hallitsemaan täällä maan päällä teitä vääräuskoisia kristittyjäkin, niin luuletteko te typerykset saavanne säilyttää nuo kristittyjen kasteenne, joista niin raivokkaasti tappelette keskenänne ?
Siis tämä vaan hypoteesinä, sillä minä en usko pätkääkään mihinkään lihallisen Israelin tulevaan loiston aikaan.
Kristittyjen Raamatun UTn mukaan nuo ovat niitä kuolleita oksia, jotka katkotaan pois siitä "jalosta öljypuusta", joka on Jeesus, eikä teitäkään lihasta syntyneitä siionistivuohia siihen oksasteta.
- Anonyymi
Tietenkin kannattaa siirtyä herjaavaan uskoon, herjata amerikan homoja sekä kaikkea mikä liikkuu, niin silloin usko täydellistä ja oikeaa.
- Anonyymi
Jes. 2:10
Paetkaa vuorten uumeniin, piiloutukaa maan tomuun Herran kauhistuttavan voiman tieltä, hänen ylhäisen kirkkautensa tieltä!
- Anonyymi
Liittoja voi olla vanhoja ja uudempia liittoja, mutta ne kaikki ovat ikuisia liittoja.
Jumalan tekemiä liittoja voi olla voimassa yhtä aikaa useita. Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.
1. Moos. 17:12
Sukupolvesta sukupolveen ympärileikattakoon jokainen poikalapsi teidän keskuudessanne kahdeksan päivän vanhana, niin hyvin kotona syntynyt palvelija kuin muukalaiselta, keneltä tahansa, rahalla ostettu, joka ei ole sinun jälkeläisiäsi.
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.- Anonyymi
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan.Älä usko murhamies Paavalin valheita, että lait on kumottu ja nyt vaan eleillään vapaasti henkien pillin mukaan kuin ellun kanat.
- Anonyymi
"Jumalan tekemiä liittoja voi olla voimassa yhtä aikaa useita. Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan."
Jumalalla on siis 2 omaisuuskansaakin (juutalaiset+ kristityt) sekä 2 öljypuuta, kummallekin porukalle omansa ?
- Anonyymi
Varmasti Mäkipellon kaltaiset saavat suosion, koska he ovat kapinallisen Luziferin ovelien juonien lumoissa. Mutta Raamatun nykyiset hyväksytyt käännökset, ovat puhtainta Jumalan sanomaa, eikä Ihminen saa sitä muuttaa. Mäkipelto/Luzifer tähtäävät kimpassa kapinallisen Luziferin komennoimaan maailmaan. Sen tulo on lähestymässä, kuten maailman menosta huomaamme. Antikristukselle on ilmestymässä suosion paikka, koska kristittyjen luopumus lisääntyy ja rukoukset vähenevät. Tämä on se salaperäinen pidättelij, josta Raamattu kertoo. Kun Jeesus tempaa omansa Taivaaseen. Silloin "Mäkipellot" riemuitsevat, sillä tie on vapaa tappaa, raiskata, ryöstää jne...
- Anonyymi
Ei pitäisi luottaa omiin keksimiinsä ja muihin vääriin todeisteisiin.
- Anonyymi
En epäile Villen vakaumusta mutta ei aloitus ole Villen itsensä väsäämä!
- Anonyymi
Nämä "Villet" tähtäävät selvästi samaan, paholaisen voittoon, jotta he voisivat seisoa yhdessä suuressa joukossa, Luziferin takana. aivankuin he välttyisivä helvetiltä massansa voimalla. Oikeus vaatii, pahan on saatava palkkansa, Jeesus sovitti heidänkin syntinsä, mutta pilkaten, virnuillen ja kiroten, he hylkäsivät maailmankaikkeuden suurimman rakkaudentyön, valitessaan kadotuksen.
- Anonyymi
Kyllä ne antikristukset tulivat tänne maan päälle jo silloin heti Jeesuksen kuoltua.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.- Anonyymi
Ennemmin odottaa kristusta, kuin antikristusta? Onko noita maailmanruhtinaita ollut jo tovin, ja ennenkin? Ei tarvitse seurata kaikkea uutisointia suomesta ja maailmasta vuosikausiin. Ja kun uudestaan aloittaa tutustuen. Ei ole yhtään "pihalla" tai ulkona. Miten keskiajalla? Ihminen on kadottanut yhteyden siihen luojajumalaan, joka leivän pöytään suo. Ja säät ja ilmat säätää. Toisten jalat taipuu , ja toisten ei. Puheista ja kirjoituksista päätellen.
Jeesus kuitenkin kuoli ruumiillisesti. Ei muuten. Ilmestyi, jopa Tuomakselle. Luovutti, soi Henkensä, heille, jotka vakaana pysyvät tiellä. Poluillaan. Ja kyllä omien polkujensa tallaajakin voi uudestaan "löytää tiensä" välillä seurakuntaan/seurakuntayhteyteen, mutta ei piruuttaan. Vaan aidosti. Tunnustellen.
Hywää illanjatkoa. Kulkekaa rauhassa, ja palvelkaa Herraa iloiten!
- Anonyymi
Kristinuskossa kysymys ei ole alkuunkaan "hyvistä elämäntavoista", siitä, että ihminen alkaisi itse kaunistella omaa elämäänsä. Sellainen on pelkkää ulkoista muutosta, josta Raamattu käyttää nimitystä ulkokultaisuus ja omavahurskaus, tai maljan ulkopuolen puhdistaminen. Tällaista jo harrastetaan ihmisten toimesta, ja esim. uushenkisyydessä ja okkultimissa sellaisesta on tehty suorastaan elämäntapa.
Raamattu kuitenkin tekee selväksi, että vain Jumala voi puhdistaa ihmisen sydämen, saada aikaan mielenmuutoksen, jossa tahallinen synninteko lakkaa. Jumalan haluama muutos on hengellinen. Siinä ihminen puetaan lahjaksi saatuun vanhurskauteen/hurskauteen, joka kelpaa Jumalalle. Tämän teon kautta ihminen muuttuu ja alkaa sydämestään toimia Jumalan tahdon mukaisesti. Ihminen itse ei pysty tällaista muutosta itse tekemään.
Jos tämä lahjavanhuskaus puuttuu ihmiseltä, ihminen jää synteihinsä, muuttumattomaksi, koska häntä ei ole hengellisesti puhdistettu, ja siksi hän on kadotetussa tilassa Jumalan edessä.
Jos ap ei vielä ole tullut tuntemaan tätä totuutta, se on hyvin valitettavaa. Toivosi on ainaostaan se, että Jumala itse haluaisi kaikkien pelastuvan ja tulevan totuudentuntoon, minkä takia sinullakin on vielä toivoa pelastumisesta. Valinta jää kuitenkin sinulle; Jumala ei pakota ketään uskomaan totuuteen tai menemään taivaaseen. Mutta seurauksetkin ovat sitten sen mukaiset, jos valitsee huonosti.- Anonyymi
"saada aikaan mielenmuutoksen, jossa tahallinen synninteko lakkaa. "
Uskovat eivät siis tee syntiä tahallaan? Tämä olikin uutta ja mielenkiintoista, kun en ymmärrä, miten sitä kännätään ja huorataan ihan vahingossa. Tätähän hellarit tekevät ja välillä tappavatkin toisiaan. Kun joku on puukotettu tai ammuttu, niin taitaa liki puolet olla hellariveljen tekosia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"saada aikaan mielenmuutoksen, jossa tahallinen synninteko lakkaa. "
Uskovat eivät siis tee syntiä tahallaan? Tämä olikin uutta ja mielenkiintoista, kun en ymmärrä, miten sitä kännätään ja huorataan ihan vahingossa. Tätähän hellarit tekevät ja välillä tappavatkin toisiaan. Kun joku on puukotettu tai ammuttu, niin taitaa liki puolet olla hellariveljen tekosia.Ja valtionkirkkouskovaiset eivät siis huoraa ja tee väkivaltarikoksia...?
Valitettavasti tuo ei kestä mitään objektiivista analyysiä.
- Anonyymi
Aloituksen tekijä on oikeassa siinä, että jos ei ole uskoa, ei kannata teeskennellä.
Seurakunnille on hyväksi, jos ne, jotka eivät usko, jättävät seurakunnan.
Vaikka heille jää vain tämän elämän toivo jäljelle, he voivat tehdä parhaansa jotta olisivat onnellisia hetken.
Ne, jotka säilyttävät uskonsa, ja pyrkivät taivaalliseen ikuiseen elämään, eivät silloin tule samalla lailla kiusatuiksi, jos ei ole sala-ateisteja kavereina.
Vaikka olisi vain pieni toivo pelastumisesta, on järjetöntä luopua pelastusrenkaastaan vain siksi, että saisi jotain parempaa nautintoa hetken.
Sitäpaitsi meitä ei pyydetä uskomaan mitä vain, vaan meille on kerrottu monien ihmisten kautta Raamatussa tietä pelastukseen.
Ja monet ovat kokeneet todeksi sen, että he saavat levon ja rauhan sydämeensä uskon kautta Jeesukseen. Toivossa on parempi elää kuin toivottomuudessa! - Anonyymi
Sensuroitu on hyödyllinen kaikille uskoville. On hyvä tuntea tekstikritiikkiä ja se, että Raamatun käsikirjoituksia on monia erilaisia. Käännökset eroavat sen vuoksi toisistaan paikoin merkittävästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673589Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332784Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12716Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572682Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172529Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252509Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872016Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91958Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721958Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693