https://huutokaupat.com/kohde/5715555/kellari-varasto-n-100m2
Siitä halvalla! Edellisen kerran hyväksytty 40€:lla.
Toimitilaa
12
1177
Vastaukset 12
- Anonyymi
Vähä vois valaasta asiaa
- Anonyymi
Näissähän on ongelmana iso vastike=Olet tavallaan omassa osakkeessa vuokralla....
- Anonyymi
Tuohon ei kannata missään nimessä.
- Anonyymi
Kyllä jos ostaa eurolla ja myyjä maksaa kymppitonnin
- Anonyymi
Tää on ihan kusetus koko myynti, yrittää vaan pakoon vastuita
- Anonyymi
Kusetusta on asuntokauppakin Kauhavalla. Yksikin rakentaja myy omia tyhjiä kämppään merkittävästi alle hinnan millä muut ostaneet. Taloyhtiöt muutenkin tällä tosin sekaisin. Varokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusetusta on asuntokauppakin Kauhavalla. Yksikin rakentaja myy omia tyhjiä kämppään merkittävästi alle hinnan millä muut ostaneet. Taloyhtiöt muutenkin tällä tosin sekaisin. Varokaa.
Sellaane rakentaja.... vissiin äsjiella asuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaane rakentaja.... vissiin äsjiella asuu
Kyllä ja rakentamansa talot kuin harakan pesiä. Ulkoseinät talvella kylnät. Kaikessa säästetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä sama rakentaja joka perästä maalauttaa rakennuksia ja maksattaa asukkailla?
- Anonyymi
Kortti on vissiin kuivunut?
- Anonyymi
Hah hah
- Anonyymi
Muutaman vuoden välein kun myy vakuutusyhtiölle varaston niin pysyy virma pystys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470