Löytyykö nyt Kyrkösjärvelle näin yö aikaan Naista tai paria jonka Nainen olisi käytetävissä?😉Nelikymppinen Siisti mies autoilee ja olisi vielä tarjolla?
Naista Panoille nyt Kyrkösjärvelle???
21
478
Vastaukset
- Anonyymi
Sevon rannas olis ny naista tariolla
- Anonyymi
Kuumaa42 kirjoitti:
Huhuu?Ei näy Naista ?
Vedän kätees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedän kätees
👌😎
Löytyisikö tänä iltana/yönä Naista Nauttimaan hyvästä ja kiireettömästä seksistä siistin,asiallisen ja luotettavan Miehen kanssa joka autoilee tänään Seinäjoen alueella!😉
- Anonyymi
Kyrkiskioskilla nyt pan naaan. On ihanaa illala. 😜😜😜
- Anonyymi
Juu mä voin tulla, voitko olla valmiina siinä laiturilla alasti ja onhan veitikkasi erektiossa, jotta tunnistan sinut?tulen siihen klo 01, TV:kiimainen muijasi
Nelikymppinen mies autoilee nyt kyrkösjärvellä!Olisiko Halukasta Naista Seksi seuraksi täällä suunnalla?😉👌👈
- Anonyymi
koordinaatteja:
62.76000942960205, 22.95811443412374
klo 04.00- 05.00. Be there or be square...hope you like the smell of tuna...see ya…❤️😉🥒 Anonyymi kirjoitti:
koordinaatteja:
62.76000942960205, 22.95811443412374
klo 04.00- 05.00. Be there or be square...hope you like the smell of tuna...see ya…❤️😉🥒Millainen Nainen olet?
- Anonyymi
Tottahan toki löytyy
- Anonyymi
Lindlin parkki paikalla klo 3.00-4.00 Laita Nainen auton Sisä valo päälle niin tiedän tulla jutuille😉-m40v-
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423