Bakteerista kehittyi ihminen

Anonyymi-ap

Ateistit valehtelevat, kun kiistävät sen, että kalasta kehittyi strutsi. Tietenkin evoluutioteorian mukaan kaikki maalla ja ilmassa elävät eläimet kehittyivät kaloista. Toki välivaiheiden kautta mutta kuitenkin.

Miksi ateistit aina valehtelevat?

13

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He eivät halua tulla nauretuiksi!

      • Kertokoon evoluutio satuihin uskovaiset kuinka kalasta voi tulla nisäkäs? Ei ole kuinkaan mahdollista.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Kertokoon evoluutio satuihin uskovaiset kuinka kalasta voi tulla nisäkäs? Ei ole kuinkaan mahdollista.

        On vajakin ihan ikioma ongelma jos ei ymmärrä asiaa mistään selityksistä huolimatta. Jos henkiset kyvyt riittävät juuri ja juuri sataprosenttisen roskan kopioimiseen tänne, en ihmettele.


    • Anonyymi

      Ei ateisteilla ole mitään syytä valehdella sitä sanaa teidän piireissä ainoastaa. Laitetaan käytäntöön! Koska koko elämänne
      on valetta ja. Vaikuttaa että uskotte johonkin mistä ei kukaan ole koskaan saanut yhtäkään toistetta.

    • Anonyymi

      "Ateistit valehtelevat, kun kiistävät sen, että kalasta kehittyi strutsi"
      Kalasta ei ole kehittynyt strutsia.

      Pari riviä alempana:
      "Miksi ateistit aina valehtelevat?"

      Mitä ihmettä tällaisen ihmisen päässä liikkuu? Epäilen, että hän saa jonkinlaista korvausta tästä uunoilustaan. Tai hänellä on jokin diagnoosi.

    • Anonyymi

      "Kala" ei ole (enää) tieteen käyttämä taksonominen luokittelu. Kala on yleiskielen ilmaisu kirjavalle joukolle vedessä eläviä selkärankaisia.

      Nykyään käytetetään ryhmänimiä rustokalat ja luukalat sekä ryhmää leuattomat selkärankaiset (luokka Agnatha), jota kutsutaan joskus leuattomiksi kaloiksi (meille tutuin on nahkiainen).

      Näistäkin luokista luukalat on perinteisessä merkityksessä ns. parafyleettinen ryhmä sillä, siitä on suljettu pois osa samasta kantamuodosta kehittyneitä lajeja, koska perinteisesti ryhmästä on suljettu pois maaselkärankaiset eli tetrapodit, jotka ovat kehittyneet luukalosita (tarkemmin lihaseväisistä kaloista). Nykybiologiassa luukaloihin luetaan usein myös tetrapodit - kuten vaikka strutsi.

      • Anonyymi

        Tietysti voit lukea vaikka finanssihait luukaloihin, mutta käytä järkeäsi! Ei se kuinka joku luokittelee jotain, muuta todellisuutta.
        Strutsin ja minkä tahansa kalan yhteinen esi-isä perustuu mielikuvitukseen, ei todellisuuteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voit lukea vaikka finanssihait luukaloihin, mutta käytä järkeäsi! Ei se kuinka joku luokittelee jotain, muuta todellisuutta.
        Strutsin ja minkä tahansa kalan yhteinen esi-isä perustuu mielikuvitukseen, ei todellisuuteen!

        "Strutsin ja minkä tahansa kalan yhteinen esi-isä perustuu mielikuvitukseen, ei todellisuuteen!"

        Perustuuko se samaan mielikuvitukseen kuin jumalat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voit lukea vaikka finanssihait luukaloihin, mutta käytä järkeäsi! Ei se kuinka joku luokittelee jotain, muuta todellisuutta.
        Strutsin ja minkä tahansa kalan yhteinen esi-isä perustuu mielikuvitukseen, ei todellisuuteen!

        "Strutsin ja minkä tahansa kalan yhteinen esi-isä perustuu mielikuvitukseen, ei todellisuuteen!"

        Luinko oikein? Kreationisti kritisoi jonkin asian perustumista mielikuvitukseen?
        Hiljaiseksi vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voit lukea vaikka finanssihait luukaloihin, mutta käytä järkeäsi! Ei se kuinka joku luokittelee jotain, muuta todellisuutta.
        Strutsin ja minkä tahansa kalan yhteinen esi-isä perustuu mielikuvitukseen, ei todellisuuteen!

        Kreationistit ja muut moraalinsa rapauttaneet niljakkeet voivat tietenkin sanoa mitä vaan.
        Me rehelliset ihmiset emme.


    • Anonyymi

      Mahdollisuuksien pohtiminen ja teorioiden rakentaminen ei ole valehtelemista vaan pikemminkin kyseenalaistamista ja ajatteleva ihminen pyrkii kyseenalaistamaan käsityksiä, kun ajattelemattomat ihmiset tyytyvät uskomaan asioihin sen paremmin ymmärtämättä niitä. Käytännössä sillä ei ole merkitystä mistä olemme kehittyneet kunhan vain tiedostaa oman olemassa olon ja sen kannalta merkitykselliset asiat aina sitä elämän rajallisuutta myöten ja hyväksyy sen. Kuoleman jälkeisiä asioita ei liiemmin kannata pohtia se selviää sitten aikanaan, jos niitä on ja jos ei ole niin tiedottomuus on tila jossa ei ole mitään tuntemuksia mistään.

      • Anonyymi

        "ajatteleva ihminen pyrkii kyseenalaistamaan käsityksiä, kun ajattelemattomat ihmiset tyytyvät uskomaan asioihin sen paremmin ymmärtämättä niitä"

        Niin jotkut uskovat ties koska ties kenen muistiinmerkitsemiin myytteihin vain koska niin monella on ollut menneistyydessä tapana uskoa näihin myytteihin eivätkä vaivaudu ajatteelemaan ja kyseenalaistamaan.

        Toki joku voi tieteenkin tuloksia voi omaksua kritiikittä, mutta tieteen tulokset ovat käyneet läpi avoimen ja laajan kritiikin ja arvioinnin, ja tieteen johtopäätökset ovat tulostn valossa luotettavinta tietoa mitä ihmiskunta on saanut aikaan. Joten tieteen tuloksia kritiikittömästi uskomalla ei mene pahasti metsään ellei sitteen ole ao. alan tieteentekijä, jolloin velvollisuus on suhtautua niihin kriittisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe