Ilmajoella keskusta tekee valtuustoaloitteen asiasta.
https://www.suomenuutiset.fi/helsingin-kaupunki-tyrkyttaa-setelia-tyonantajille-ulkomaalaisten-opiskelijoiden-palkkaamisesta-erittain-epaoikeudenmukaista-suomalaisia-kohtaan/
3000 euron seteli mamun tai kepuloisen palkkaamiseen.
18
420
Vastaukset 18
- Anonyymi
Niin on. 2,4 miljoonan euron ökyasunto 7 mamulle. SINÄ MAKSAT!
https://www.suomenuutiset.fi/hyvinvointialue-majoittaa-maahanmuuttajia-miljoonahuvilassa-tampereella-vigelius-kasittamatonta/ - Anonyymi
Ei kukaan avaa propaganda linkkejä
- Anonyymi
Avasin. Minusta tuli persu!
- Anonyymi
Kannattaisi avata edes silmät
- Anonyymi
Suomen uutisia ei huolita edes journalistiliiton jäseneksi. kannattaisi sinun avata silmät.
- Anonyymi
Mielenterveystyötä tekevä järjestö antoi 400 000 euron pääomalainan yksityiselle ravintolayhtiölle – samaan aikaan järjestöpomo valitettelee lisäresurssien puutetta
- Anonyymi
Hyvinvointialue majoittaa maahanmuuttajia miljoonahuvilassa Tampereella
- Anonyymi
Veronmaksajan rahoilla ylläpidetään laidasta laitaan erilaisia kolmannen sektorin toimijoita, joista monella on kytköksiä poliittisiin puolueisiin. Samalla hintalappu veronmaksajalle nousee järkyttävän suureksi ottaen huomioon, että harva tavan kansalainen on koskaan edes kuullutkaan näistä toimijoista – saati sitten että tietäisi, mitä ne tekevät.
- Anonyymi
Kuntaliiton Karhunen: Suomella ei ole varaa nykyisiin palveluihin eikä rakenteisiin.
Suomessa on käynnistettävä poliittinen arvokeskustelu siitä, mikä kunnan palvelulupaus kuntalaisilleen tulevaisuudessa on lainsäädännön, väestökehityksen ja resurssien näkökulmasta. Mitä palveluita kansalainen voi perustuslain perusteella odottaa saavansa asuinpaikasta riippumatta? Pitää ratkaista myös, miten lähellä palvelun tulee olla, jotta se voi olla tosiasiallisesti saavutettava,
https://kuntalehti.fi/uutiset/kuntaliiton-karhunen-suomella-ei-ole-varaa-nykyisiin-palveluihin-eika-rakenteisiin/ - Anonyymi
Kepusossuissa ollaan samaa mieltä. Lisää rahaa mamuille.
- Anonyymi
Ni miten helsinkiläisten asiat liittyy Ilmajokeen?
- Anonyymi
Yhteisestä kassasta (verovaroista) maksetaan.
- Anonyymi
Miten demokratia voi toimia, kun 98 % länsieurooppalaisista toimittajista avoimesti sympatisoi ”kulttuurimarxismia”?
- Anonyymi
3000 seteli Bajamajaan. Sinä maksat, minä tilaan.
- Anonyymi
Miksi kuntalaiset joutuu maksamaan musiikkijuhlien bajamajat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398