https://www.suomenuutiset.fi/il-kohuselvitys-avasi-vieraskielisille-syydettavaa-massiivista-kela-rahamaaraa-mutta-kokonaisuus-on-viela-tuplaten-pahempi-purra-kansalaisuusperusteinen-sosiaaliturva-vaajaamaton/
Asiantuntijana komppaan Riikkaa asiassa.
Riikka Purra: Kansalaisuusperusteinen sosiaaliturva on ehdottoman välttämätön Suomessa.
16
155
Vastaukset
- Anonyymi
Aatten kannattajana tsemppaat. Mitä sinun ja Riikan asiantuntijuuteen tulee, niin sille nauravat harakatkin. Näkeehän jokainen mihin tämä maa on Purran ministeri aikana ajautunut. Köyhyyteen, talouslamaan, epätoivoon ja riitoihin. Saksikäsi on syyllinen moneen kurjuuteen tässä maassa.
- Anonyymi
KYLLÄ, Suomi ei ole mikään koko maailman sosiaalitoimisto, vaikka Itä-Helsinki jo siltä näyttää.
- Anonyymi
Ikävä kyllä se rupeaa näkymään pienemmissäkin kaupungeissa.
- Anonyymi
Oikein . Muuttukaamme pohjoiskoreaksi niin vain me päätämme asioista ei kukaan muu . No Persuputinland diktatuuri valtio olis kans kiva .
- Anonyymi
Hyvä hyvä . Nyt sit heti alamme rtisanoutua kv. sopimuksista ja laeista . Eroamme heti EU sta jne . Niin voimme maksaa sos.turvaa vai hyvälaatuisille terveille ihmisille .
Meistä tulee ihana valtio kuin Venäjä ja Pohjois-Korea on .- Anonyymi
Ei tänne sieltä tulla kun ei päästetä, monesta muusta paskastanista tänne kyllä tullaan " töihin "
- Anonyymi
Voi perkele tuota vihervassarin järjenjuoksua , nytkö sitten se on valtiotasolla se maineen mittari että kuinka kauan ja kuinka paljon Kela kustantaa, tuo monen maahanmuuttajan ainoa työpaikkaa läpi elämän. Ei se oikeasti kiinnosta paljon muita kuin niitä jotka viidakosta tai aavikolta vaellukselleen lähtevät ja näiden korvissa huono maine olisi pelkästään hyvä asia. Ei se toki kokonaan siihen loppuisi kun on vielä paljon huonompaa tai ainakin vaarallisempaa maahanmuuttoa, nimittäin ne jotka levittäytyvät palvomansa satukirjan ohjeiden mukaan ja uskovat kyseisen opuksen joka sanan.
"Meistä tulee ihana valtio kuin Venäjä ja Pohjois-Korea on "
Vaikea hahmottaa mitä tällä tarkoitetaan, tuleeko Suomesta siis diktatuuri vai mikä jollei jokaista kehitysmaalaista sisään lasketa. Jos tällä taas tarkoitetaan kehitysmaata niin tällä menolla se maastamme tulee varmuudella. Sitten kolmas mikä tulee mieleen niin hyvä vaan jos tulee epäsuosittu kohdemaa lahi-idän ja Afrikan " turistien " silmissä. Ovat meinaan " turisteja " huonoimmasta päästä kun eivät koskaan lähde vaan jäävät loppuelämäkseen ja kovin usein tyhjintaskuin.
Ja joo joo mitä tuohon viimeiseen tulee mutta koskahan se tolleroiden päähän menee että rahat on loppu ja velaksi elämme, kohta leikataan roimasti lisää ja kurjistetaan kaikin mahdollisin tavoin, näin siis kantaväestön kohdalla ja vain siksi että tulijoille riittäisi jaettavaa edes velkarahalla. Silloin tosiaan alamme olemaan kehitysmaa ja muuttoliike vaihtaa suuntaa, kantaväestö lähtee ja kehitysmaalaiset jää paskomaan loputkin paikat.
- Anonyymi
Hallitus nimitettiin niin Orpo TV ssä sanoi jotta Persut lupasivat., etteivät ajaa Suomen EU eroa hallituksessa ollessaan . Riikan ehdotuksen toteuttaminen vaatisi Suomen eroa EU sta . Vale pukkeja ovat .
- Anonyymi
Uli uli rybo uli
- Anonyymi
ei mutta, kun ne ihmisoikeudet 🤣🤣🤣
- Anonyymi
niin kun väestö oli jo tuota mieltä 2015 , mutta kun jotkut huusi päälle 🤔
- Anonyymi
Persuilla on asiat oikeassa järjestyksessä ja järki politiikassa.
Kertoisiko joku miksi meidän pitäisi alkaa elättämään kaikki tänne harhailleet .- Anonyymi
No tuossa ylempänä joku jo perusteli typeryyttään sillä ettei meistä vaan tule Venäjän tai Pohjois- Korean kaltainen ihana valtio.
Kait tollero sillä tarkoitti että maine menee jos ei jokaista kehitysmaalaista Kelan luukulle tukia anomaan lasketa. - Anonyymi
Persuilla ei ole mikään homma hallinnassa, riitaa kyllä osaavat hakea ja syytellä muita. Soittavat vaan suutaan ja eivät saa edes rikollisia poistettua maasta. Minkähän valeen keksivät uusissa tulevissa vaaleissa. Äänestäjillä on hyvässä muistissa suuret lupaukset niin kuin tämäkin, että köyhiltä ei leikata ja euron bensa.
- Anonyymi
En kommentoi asiaa, mutta kyllä nyt persuja ja Riikka Purraa 'widuttaa' kun Sanna Marin on presidentin kanssa samassa salaisessa huippusalaisessa kokouksessa. Kyllä Purra kehtasi jatkuvasti haukkua hallitusta ja Marinia. Nyt itse ei kestä tätä samaa, mitä itse harrasti.
Katsokaa vanhoja eduskunnan kyselytunteja, Purrahan on täys pelle.- Anonyymi
Riikka Purra jyrähti: Kansalaisperusteinen sosiaaliturva on täysin välttämätön säätää Suomeen.
https://www.suomenuutiset.fi/il-kohuselvitys-avasi-vieraskielisille-syydettavaa-massiivista-kela-rahamaaraa-mutta-kokonaisuus-on-viela-tuplaten-pahempi-purra-kansalaisuusperusteinen-sosiaaliturva-vaajaamaton/
Perussuomalaiset on isänmaan- ja sen kansan etujen puolella tässäkin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541