Mieheni kääntyi uskoon ja on käynyt puhumassa teltta kokouksissa. Hän on työssä vielä elättää perheen muttai os hän alkaisi mettipastoriksi. Elattaako se. Nuorin lapsemme saa enää lapsilisä joten rahaa on tultava olen kotiäiti.
Miten nettisaarnaajat elävät?
16
212
Vastaukset
- Anonyymi
Netissä tulee rahaa
- Anonyymi
Taitaapa olla tekaistu aloitus. Vastauskoonttllesta tulee puhuja. Myös helluntailaisuudessa saa suorittaa yliopistotasoisen tutkinnon. Sen voi suorittaa monessa muussa paikassa kotimaassa ja ulkomailla. On hyvä osata esim. kreikkaa.
- Anonyymi
Vasta uskoon tulleesta voi tulla helluntaisaarnaaja vain, jos hän on entinen monimurhaaja, huumeparoni, jengipomo jne.
- Anonyymi
Raamatun mukaan Jumala kutsui ja koulutti tulevaan julistustyöhön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta uskoon tulleesta voi tulla helluntaisaarnaaja vain, jos hän on entinen monimurhaaja, huumeparoni, jengipomo jne.
Pelkkä luterilaisuus riittää pohjalastiksi, suunnilleen kaikki rikokset tehdään siinä kontektissa.
Siinä on listaa mustä kääntyä ja tehdä parannus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan Jumala kutsui ja koulutti tulevaan julistustyöhön.
Jumala ei opeta teologiaa, kreikkaa. hebreaa. Tänä aikana on tärkeää terapia, sielunhoito. Mitä vaikeammat ongelmat ihmisillä on. Köyhyys, työttömyys, avioerot. Ne jättävät syvät jäljet ao. henkilöön ja koko ympäristöön. Mikä se sitten onkin. Aloittajan mainitsema vastakääntynyt ei kylläkään ole sopiva ratkaisemaan ko. ongelmia. Siitä ei tule yhtään mitään. Aloitus hatusta otettu, pelkkää viihdettä.
- Anonyymi
Lahkolaisten omat nettisaarnaajat elävät hölmöjen kustannuksella.
Jotkut myös, hyödyllisinä idiootteina, julistavat sanaa ilmaiseksi. - Anonyymi
3Moos.20:7-8 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyni ja pitäkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät. 3Moos.11:44. 3Moos.19:1-2. 1Piet.1:16.
- Anonyymi
Ap.t.20:33-35 En minä ole halunut kenenkään hopeata tai kultaa tai vaatteita; te tiedätte itse, että nämä minun käteni ovat työllänsä hankkineet, mitä minä ja seuralaiseni olemme tarvinneet. Kaikessa minä olen osottanut teille, että näin työtä tehden tulee huolehtia heikoista ja muistaa nämä Herran Jeesuksen sanat, jotka hän itse sanoi: Autuaapi on antaa kuin ottaa.
- Anonyymi
Gal.6:10 Koska siis meillä aika on, niin tehkäämme jokaiselle hyvää, mutta enimmin niille, jotka meidän kanssaveljemme uskossa ovat. Biblia (1776) Ef.2:10. 2Piet.1:7.
- Anonyymi
Matt.16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. Mark.9:1 Ja hän sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on mutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa. Luuk.9:27.
- Anonyymi
Missäs niitä telttoja nykyään on. Provo.
- Anonyymi
Kyllä meillä on.
- Anonyymi
Kuulemma Suomessa ei You Tuben kautta juurikaan pääse tienaamaan. En tiedä sitten.
Se, jos joku vaan ryhtyy joksikin, haisee omatekoiselta tekemiseltä. Jumala kutsuu kunkin uskovan työhön siten, mihin hän on uskovan valinnut, ei kannata ruveta muuksi. Silloin sitä seuraa myös siunaus, taloudellinenkin huolenpito. Se ei tarkoita, etteikö tulisi koetuksia sen talouden suhteen, päinvastoin, jos elää Jumalan antamassa kutsussa, joutuu todennäköisesti myös koville raha-asioissa. Herra laittaa uskon aina myös koetukselle. - Anonyymi
Ap.t.18:3 Ja kun hänellä oli sama ammatti kuin heillä, jäi hän heidän luoksensa, ja he tekivät työtä yhdessä, sillä he olivat ammatiltaan teltantekijöitä. Ap.t.20:34. 1Kor.4:12. 2Kor.11:8-9. 2Kor.12:13. 1Tess.2:9. 2Tess.3:8.
- Anonyymi
Uskontohuijaus on tuottoisaa ja fiksusti tehtynä vieäpä laillista. Moraalitonta tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido783230Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76964- 55934
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844