Miten nettisaarnaajat elävät?

Anonyymi-ap

Mieheni kääntyi uskoon ja on käynyt puhumassa teltta kokouksissa. Hän on työssä vielä elättää perheen muttai os hän alkaisi mettipastoriksi. Elattaako se. Nuorin lapsemme saa enää lapsilisä joten rahaa on tultava olen kotiäiti.

16

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Netissä tulee rahaa

• Anonyymi

Taitaapa olla tekaistu aloitus. Vastauskoonttllesta tulee puhuja. Myös helluntailaisuudessa saa suorittaa yliopistotasoisen tutkinnon. Sen voi suorittaa monessa muussa paikassa kotimaassa ja ulkomailla. On hyvä osata esim. kreikkaa.

• Anonyymi

Vasta uskoon tulleesta voi tulla helluntaisaarnaaja vain, jos hän on entinen monimurhaaja, huumeparoni, jengipomo jne.

• Anonyymi

Raamatun mukaan Jumala kutsui ja koulutti tulevaan julistustyöhön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasta uskoon tulleesta voi tulla helluntaisaarnaaja vain, jos hän on entinen monimurhaaja, huumeparoni, jengipomo jne.

Pelkkä luterilaisuus riittää pohjalastiksi, suunnilleen kaikki rikokset tehdään siinä kontektissa.

Siinä on listaa mustä kääntyä ja tehdä parannus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan Jumala kutsui ja koulutti tulevaan julistustyöhön.

Jumala ei opeta teologiaa, kreikkaa. hebreaa. Tänä aikana on tärkeää terapia, sielunhoito. Mitä vaikeammat ongelmat ihmisillä on. Köyhyys, työttömyys, avioerot. Ne jättävät syvät jäljet ao. henkilöön ja koko ympäristöön. Mikä se sitten onkin. Aloittajan mainitsema vastakääntynyt ei kylläkään ole sopiva ratkaisemaan ko. ongelmia. Siitä ei tule yhtään mitään. Aloitus hatusta otettu, pelkkää viihdettä.

• Anonyymi

Lahkolaisten omat nettisaarnaajat elävät hölmöjen kustannuksella.

Jotkut myös, hyödyllisinä idiootteina, julistavat sanaa ilmaiseksi.

• Anonyymi

3Moos.20:7-8 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyni ja pitäkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät. 3Moos.11:44. 3Moos.19:1-2. 1Piet.1:16.

• Anonyymi

Ap.t.20:33-35 En minä ole halunut kenenkään hopeata tai kultaa tai vaatteita; te tiedätte itse, että nämä minun käteni ovat työllänsä hankkineet, mitä minä ja seuralaiseni olemme tarvinneet. Kaikessa minä olen osottanut teille, että näin työtä tehden tulee huolehtia heikoista ja muistaa nämä Herran Jeesuksen sanat, jotka hän itse sanoi: Autuaapi on antaa kuin ottaa.

• Anonyymi

Gal.6:10 Koska siis meillä aika on, niin tehkäämme jokaiselle hyvää, mutta enimmin niille, jotka meidän kanssaveljemme uskossa ovat. Biblia (1776) Ef.2:10. 2Piet.1:7.

• Anonyymi

Matt.16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. Mark.9:1 Ja hän sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on mutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa. Luuk.9:27.

• Anonyymi

Missäs niitä telttoja nykyään on. Provo.

• Anonyymi

Kyllä meillä on.

• Anonyymi

Kuulemma Suomessa ei You Tuben kautta juurikaan pääse tienaamaan. En tiedä sitten.

Se, jos joku vaan ryhtyy joksikin, haisee omatekoiselta tekemiseltä. Jumala kutsuu kunkin uskovan työhön siten, mihin hän on uskovan valinnut, ei kannata ruveta muuksi. Silloin sitä seuraa myös siunaus, taloudellinenkin huolenpito. Se ei tarkoita, etteikö tulisi koetuksia sen talouden suhteen, päinvastoin, jos elää Jumalan antamassa kutsussa, joutuu todennäköisesti myös koville raha-asioissa. Herra laittaa uskon aina myös koetukselle.

• Anonyymi

Ap.t.18:3 Ja kun hänellä oli sama ammatti kuin heillä, jäi hän heidän luoksensa, ja he tekivät työtä yhdessä, sillä he olivat ammatiltaan teltantekijöitä. Ap.t.20:34. 1Kor.4:12. 2Kor.11:8-9. 2Kor.12:13. 1Tess.2:9. 2Tess.3:8.

• Anonyymi

Uskontohuijaus on tuottoisaa ja fiksusti tehtynä vieäpä laillista. Moraalitonta tietenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      140
      5689
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      78
      3230
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      89
      1705
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      123
      1153
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1094
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      55
      972
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      76
      964
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      934
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      845
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe