Suomen monet vanhukset ovat Hitler faneja

Anonyymi-ap

Herää kysymys onko Suomen monet mummot ja papat Adolf Hitler faneja kun arvostaa natsismia ja muuta sen ajan juttuja

19

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot varmasti -SDP:läinen PUNIKKI-Kommunisti ja keksit tuon omasta päästä .

• Anonyymi

näyttää siltä että osui ja sattui:D (yksi kohde löydetty)

• Anonyymi

Ja sinä olet Kansallissosialisti PERSU !! Te olette Ryssäfaneja ja Trumpin ihailijoita Natseja ja Rasisteja. Teidän paikkanne olisi Venäjällä. Olisitte natsi toverienne luonna.

• Anonyymi

Yksikin "isoisä" ei halua, että natsien sotarikoksista keskustellaan.

• Anonyymi

Typerä väite? Kaikkien maiden väkivalta-rikoksista, kuten Katyn ja Auschwitz, voi ja sopii keskustella!

• Anonyymi

Jospa hän ei usko niitä tapatuneen, mutta ei halua pahoittaa isnun fanaatikon mieltäsi tai saada jotain leimaa ja pahoja puheita ja jopa julkisuutta tai supon tarkkailua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa hän ei usko niitä tapatuneen, mutta ei halua pahoittaa isnun fanaatikon mieltäsi tai saada jotain leimaa ja pahoja puheita ja jopa julkisuutta tai supon tarkkailua

Minä en ole tippaakaa n fanaatikko ja tiedän kaikkien osaåpuolten syyllistyneen sotarikoksiin! Mikäpä niistä estää puhumasta! Toki minä itse tiedän omat mielipiteeni sinua paremmin!

• Anonyymi

Jos olisivat, niin arvostukseni nousisi kummasti heitä kohtaan.Hitlerissä ei ollut juuri vikoja ja siis jos sen ovat huomanneet valehtelun alta, niin respectiä. Hitler oli todellakin erittäin ihailtava mies

• Anonyymi

Kaikilla eri maiden johtajilla oli omat vikansa! Siitä disrespectiä!

• Anonyymi

Hitlerille oli vain yksi kives.

• Anonyymi

Stalinilla ei ollut omaa tuntoa!

• Anonyymi

Silläkään yhdellä ei tullut lasta ei paskoo.
        Mutta onneksi Hitlerin dna:ta on säilössä pahempia aikoja varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalinilla ei ollut omaa tuntoa!

lsoisää taas korpeaa, kun Hitlerin yksipallisuudesta muistutetaan😁

• Anonyymi

No ainakin tri Morell kertoi amerikkalaisten kuulustelussa löytäneensä kaksi kivestä, kun Führer määräsi tutkittavan kaikki viimeisen päälle ilman mitään häpeämisiä

• Anonyymi

Ei. Woke nostatti natsi-sympatiat. Ennen natseja vihattiin. Kaikki vihasi. Ysärillä uusnatseja pidettiin yleisesti syrjäytyneinä ja tyhminä.
      Minusta näin oli vielä ihan pari vuotta sitten? Oikeistolaiset on nyt vaan täynnä tätä natsiksi nimittelyä ja osa symppaa äärilaitaa puhtaasti sen takia. Ollaan sitten natseja. Ideologia ei välttämättä ole sama kuin herra hitlerillä.

• Anonyymi

eivät ole täynnä, vaan persu-urpot ovat sionisteja ja saarnaavat kaikkialla vihaavansa naatseja

• Anonyymi

Eivät ole, eivät olleet silloinkaan.
      Katso eduskunnan kokoonpanoa.
      1939
      Ja sodan jälkeen kaikkien hirveyksien paljastuttua nekin harvat, jotka olivat aatetta kannattaneet, häpesivät kun eivät tienneet miksi olivat hurahtaneet.

• Anonyymi

No sellainen oli kai ulkokultaisuutta. KAikki varmasti näkivät voittajien propagandan läpi ja tiesivät juuri voittajien tehneen aivan hirvittäviä rikoksia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe