hieman . . . yksinkertaisilta? On hyvin erikoisesti johdettuja aloituksia, joissa aasinsilta johonkin asiaan on useimmiten kyseenalainen ja sitten outoa momellusta, josta ei ota erkkikään selvää ("Msalo" sitä ja "Msalo" tätä, selkeä persu ja aina linkki johonkin kommenttiin, jossa ei päätä eikä häntää).
Onko täällä yhtään järkevää ihmistä, joka vastustaa vapareita?
Miksi vapaa-ajattelijoita vastustavat vaikuttavat
29
376
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin usein tuodaan esiin pylly, jotain vahvasti liioiteltuja rikosasioita, Halonen jne.
- Anonyymi
Koska se on söpö?
Miksi poliitikoilla on niin rikoksia?
Halosen asia mihin liittyy. Ei. - Anonyymi
Missä numerossa se Jarlan pyllynkuva luuraa? vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti koitin hakea. Nimim. Kiitollinen jo etukäteen
- Anonyymi
Vaparipiireissa muuten ei ole paljon rikoksia. Päin vastoin. Vaparit ovat lainkuuliaisia, vaikka näkevätkin laeissa myös puutteita, ja toimivat lakien muuttamiseksi demokraattisesti ja muutenkin hyvien tapojen mukaisesti.
- Anonyymi
Sen verran paljon noihin kirjoituksiin täytyy mennä aikaa ja kun niitä tulee vuodesta toiseen niin kyllä tuo johonkin katkeroitumiseen viittaisi. Sisällöltään monet on kyllä aika omituisen oloisia. Mutta kyllä tuo sinunkin "selkeä persu" tuntuu vähän hassulta - persut sitä ja persut tätä ilman minkäänlaisia perusteita monissa kirjoituksissa eri palstoilla.
- Anonyymi
Miten niin muka, minä olen syytön ja viaton kaikkeen ja aina oikeassa 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin muka, minä olen syytön ja viaton kaikkeen ja aina oikeassa 😬
Niin muuten minäkin! Meitä on sitten ainakin kaksi.
- Anonyymi
No nyt se on ryhtynyt puhumaan me-muodossa 🙄
Ehkä he tarkoittavat kirkkoa. - Anonyymi
Nyt sillä keulii taas:
"Koalitiomme keskittyy Protun tuen poistamiseen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen tältä osin. Muuten kukin taho saa itse muodostaa kantansa mainitsemiisi asioihin ja muihinkin asioihin"
Tuo nyt ei ole yhdenvertaisuuden edistämistä, ja kyllä kaikki saavat muodostaa muutenkin kantansa itse. - Anonyymi
Totista torveen tööttäystä.
- Anonyymi
Ihminen voi uskoa itseensä ja vaikka johonkin instanssiin riippumatta siitä kuinka todellisella pohjalla omat tiedot ovat.
Tyhjät tynnyrit kumisevat kovimmin. - Anonyymi
Ei kyllä onnellisiltakaan vaikuta.
- Anonyymi
Ihmisten eroaminen kirkosta on katkeraa kalkkia joillekin.
- Anonyymi
Ilmenee myös makaaberiutta.
- Anonyymi
Juu, makaaberius innoittaa häntä.
- Anonyymi
Siis niin kauheeta: vaparit on joskus palkanneet jonkun, joka on tehnyt veriteon.
Kuinka monta ihmistä kirkko tai kristinusko on murhannut olemassaoloaikanaan?- Anonyymi
Vapaa-ajattelun kuolonuhrit noin 100 miljoonaa. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-ajattelun kuolonuhrit noin 100 miljoonaa. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja
Vapaa-ajattelu ei ole yhtä kuin kommunismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lähellä kuitenkin. Vapaa-ajattelijoiden aktiiveissa on useampi kommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistista kuitenkin niinkuin vapaa-ajattelu ja siksi vapaa-ajattelijatkin ovat vastuussa sen rikoksista ateisminsa tähden.
- Anonyymi
Vaparit ei ole vapaata ajattelua, vaan uskonnosta kiukkuamista.
Syyksi voi sanoa sen, ettei ole argumentteja aitoja tavoitteitamme vastaan, vaikka näitä: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19059643/vapaa-ajattelijain-poliittinen-kannanotto-puolueille -- tällöin kehitellään olkiukko.
Oikeaa syytä en osaa sanoa. Jostain on tullut katkeruus meitä kohtaan, en tiedä mistä.- Anonyymi
Valiitto on osa suomalaista sensuuria ja vaikenemista https://keskustelu.suomi24.fi/t/19056617/rahankerays-vapaa-ajattelijatoimintaan#comment-137682880
- Anonyymi
Just siks.
- Anonyymi
Siis todellakin. Käskystä.
- Anonyymi
Mistä silmiinpistävä makaaberius?
- Anonyymi
Siis niin kauheeta: vaparit on joskus palkanneet jonkun, joka on tehnyt veriteon.
niin siis tämä oli istunut sellaisesta linnassa jo ennen palkkausta
eli valiitto viis veisaa tuotevatuusta kun palkkaa tällaisia ahenuksissaan
yleisötehtäviin - Anonyymi
Kävikö kukaan vapareista nuoren tytön hautajaisissa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19091976/vapaa-ajattelijoiden-palkkaama-murhaaja-vapautuu- Anonyymi
Pidettiinkö edes hiljaista hetkeä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402042Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411817Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831456Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok691251Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19993Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18965- 63944
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14875