Joh. 7:24
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."
Gal.5:20..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset....ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
Kyllä oikean tuomion saa sanoa
8
78
Vastaukset
- Anonyymi
Uskonlahkoista pitää varoittaa menemästä niihin.
Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut. - Anonyymi
Luuk. 6
36 Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen.
37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.- Anonyymi
Saatanaa ja sen lahkoapureita ei tarvitse mielistellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanaa ja sen lahkoapureita ei tarvitse mielistellä.
Ps. 112:8
Hän on vahva ja rohkea, ei hän pelkää, ja pian hän katsoo voittajana ahdistajiinsa.
Olenhan minä sinua käskenyt: Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."
Ole luja ja rohkea, älä pelkää äläkä arkaile.
- Anonyymi
Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
Ps. 58:4
Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta. - Anonyymi
Viimeksi ilmestynyt lahkoluste on kietoutunut perinteisten kristillisten kirkkokuntien ympärille ja jotkut ovat päässeet niihin sisällekin omilla hurmostempuillaan.
- Anonyymi
Luste on kristinuskon piraattiversio, uusin tulokas, mikä yrittää syrjäyttää perinteiset kristilliset kirkkokunnat.
Matt. 13:25
Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
Matt. 13:26
Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
Matt. 13:27
Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
Matt. 13:29
Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"- Anonyymi
Mitä vanhempi jokin kirkkokunta on, sen varmemmin se on alkuperäistä nisuviljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 325104
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2404500Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394431Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364254Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2194242Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264092Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?693878Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1403656Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203004Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!272971