"Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle".

Anonyymi-ap

Markus 1:1-15 FB38
[1] Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku. [2] Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi". [3] "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'", [4] niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi. [5] Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä. [6] Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa. [7] Ja hän saarnasi sanoen: "Minun jälkeeni tulee minua väkevämpi, jonka kengänpaulaa minä en ole kelvollinen maahan kumartuneena päästämään. [8] Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä." [9] Ja niinä päivinä Jeesus tuli Galilean Nasaretista, ja Johannes kastoi hänet Jordanissa. [10] Ja heti, vedestä noustessaan, hän näki taivasten aukeavan ja Hengen niinkuin kyyhkysen laskeutuvan häneen. [11] Ja taivaista tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt". [12] Kohta sen jälkeen Henki ajoi hänet erämaahan. [13] Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta. [14] Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia [15] ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

https://bible.com/bible/365/mrk.1.1-15.FB38

20

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkis vaa.
      Tornihuhuja kyllä piisaa.

• Anonyymi

🤣🤣🤣 oli se 100% jeesus huivi päässä MM kisoissa ja suilti karsiutui

• Anonyymi

Apostolien teot 17:26-31 FinRK
        [26] Hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta ja asettanut kansat asumaan kaikkialla maan päällä. Hän on säätänyt ihmisille määräajat ja asumisen rajat, [27] jotta he etsisivät Jumalaa, jos ehkä hapuilemalla löytäisivät hänet. Hän ei kuitenkaan ole kaukana yhdestäkään meistä, [28] sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijoistannekin sanoneet: ’Me olemme myös hänen sukuaan.’ [29] Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa kuvitella, että jumaluus on samanlainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin inhimillisen taiteen tai ajatuksen luomus. [30] Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on sietänyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. [31] Hän on näet säätänyt päivän, jona hän tuomitsee koko maailman vanhurskaasti sen miehen kautta, jonka hän on siihen määrännyt. Hän on antanut siitä kaikille vakuuden herättämällä hänet kuolleista.”

https://bible.com/bible/1745/act.17.26-31.FinRK

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apostolien teot 17:26-31 FinRK
        [26] Hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta ja asettanut kansat asumaan kaikkialla maan päällä. Hän on säätänyt ihmisille määräajat ja asumisen rajat, [27] jotta he etsisivät Jumalaa, jos ehkä hapuilemalla löytäisivät hänet. Hän ei kuitenkaan ole kaukana yhdestäkään meistä, [28] sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijoistannekin sanoneet: ’Me olemme myös hänen sukuaan.’ [29] Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa kuvitella, että jumaluus on samanlainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin inhimillisen taiteen tai ajatuksen luomus. [30] Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on sietänyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. [31] Hän on näet säätänyt päivän, jona hän tuomitsee koko maailman vanhurskaasti sen miehen kautta, jonka hän on siihen määrännyt. Hän on antanut siitä kaikille vakuuden herättämällä hänet kuolleista.”

https://bible.com/bible/1745/act.17.26-31.FinRK

Näinhän tämä on Roomalaiskirjeen 2. luvussa, kun Paavali Sanoo: MINUN EVANKELIUMINI MUKAAN".

Huomaakohan tällä kohdalla taas uskovainen, kun se kidutuskuolemakin oli Paavalin itse määräämä, josta hän loi uskonnon ja koko tarinan perisyntivalheella petollisesta Luojajumalasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän tämä on Roomalaiskirjeen 2. luvussa, kun Paavali Sanoo: MINUN EVANKELIUMINI MUKAAN".

Huomaakohan tällä kohdalla taas uskovainen, kun se kidutuskuolemakin oli Paavalin itse määräämä, josta hän loi uskonnon ja koko tarinan perisyntivalheella petollisesta Luojajumalasta.

Ja sitten kun Paavali antaa ehtoollisen asetussanat 1.Kor.11:23 - "Sinä yönä, kun Jeesus KAVALLETTIIN".

• Eipä näyttänyt siltä, että aika olisi täyttynyt ja Jumalan valtakunta olisi tullut lähelle.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Eipä näyttänyt siltä, että aika olisi täyttynyt ja Jumalan valtakunta olisi tullut lähelle.

Mikä sinun mielestä on Jumalan valtakunta, joka tulee näkyvällä tavalla?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinun mielestä on Jumalan valtakunta, joka tulee näkyvällä tavalla?

No ei ole sellaista tullut millään näkyvällä tavalla. Oletus, että se kyllä näkyisi.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

No ei ole sellaista tullut millään näkyvällä tavalla. Oletus, että se kyllä näkyisi.

Ei sinulle olekaan. Poikasi Timo taas on täysin erimieltä kanssasi.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mistä oletat, että näkyisi, niin että voisit sormella osoittaa, että se on tuolla tai se on täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä oletat, että näkyisi, niin että voisit sormella osoittaa, että se on tuolla tai se on täällä?

Entä muut uskovaiset fariseukset torren lisäksi - mistä näkee Jumalan valtakunnan tulleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä muut uskovaiset fariseukset torren lisäksi - mistä näkee Jumalan valtakunnan tulleen?

Täällä hoetaan vuosi kaupalla ja päivästä toiseen uskovaisten voimin kristinuskoa muka yhdessä taivasten valtakunnan kanssa, ja nyt yksikään fariseus ei tiedä edes, että miten sen tulemisen näkee?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä hoetaan vuosi kaupalla ja päivästä toiseen uskovaisten voimin kristinuskoa muka yhdessä taivasten valtakunnan kanssa, ja nyt yksikään fariseus ei tiedä edes, että miten sen tulemisen näkee?!

Aikaa 2000 vuotta menneisyyteen ja kaikki tapahtuu uudelleen. Suorastaan hilpeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaa 2000 vuotta menneisyyteen ja kaikki tapahtuu uudelleen. Suorastaan hilpeää.

Tämä kohtaus on nimittäin suoraan Raamatusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli Jumalan valtakunta ei tule näkyvällä tavalla. Sitä ei siis tule näkymään.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Eli Jumalan valtakunta ei tule näkyvällä tavalla. Sitä ei siis tule näkymään.

Minkä sinä kuvittelisit olevan Jumalan valtakunnan?

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä sinä kuvittelisit olevan Jumalan valtakunnan?

Ei voi kuvitella. Minulla ei ole mielikuvitusta.

Mutta näkyvällä tavalla tulevan havaitsen.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei voi kuvitella. Minulla ei ole mielikuvitusta.

Mutta näkyvällä tavalla tulevan havaitsen.

Jos se olisi Jumalan valtakunta juutalaisen uskonnon Jumalan mukaan, joka oli silloin voimassa oleva uskonto - kuten kristinuskossakin juutalaisuuteen perustuen - niin eihän se Jeesuksen sanoin vasta olisi tulossa?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se olisi Jumalan valtakunta juutalaisen uskonnon Jumalan mukaan, joka oli silloin voimassa oleva uskonto - kuten kristinuskossakin juutalaisuuteen perustuen - niin eihän se Jeesuksen sanoin vasta olisi tulossa?!

Olisiko nyt käynyt niin, kun Paavali tämän jälkeen surmautti Jeesuksen kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana, ja teki tuosta murhastaan kristinuskon, niin jäikin koko Jumalan valtakunta tulematta?

• Anonyymi

Golf virta hiipuu, jääkausi on pakkasukon valtakunta.
      Saarnatkaa igluissa ja lumiluolissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      286
      2273
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1700
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      214
      1352
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      81
      1208
    5. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1155
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      973
    7. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      57
      969
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      955
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      940
    10. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      886
    Aihe