Pyydän rukousapua lasten puolesta!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011466425.html
Rukoilkaamme Grönlandin lasten puolesta!
6
395
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä . Rukoilkaamme myös Gazan lasten puolesta .
- Anonyymi
Eiköhän tämä Gaza ole jo tunnettu asia, ja sillä on rukoilijansa ja apua tulee.
On myös Pakistanin, Afrikan, kaikkien maiden lapset joiden puolesta rukoilla.
Tässä onn pyydetty Grönlannin lasten puolesta rukouksia.
Rukoillaan heidän puolestaan!
- Anonyymi
Siunaa kaikkia,maailman lapsia.Suo heille jokaiselle,ruokaa,rauhaa ja rakkautta.
- Anonyymi
Sillä heidän,on tulevaisuus.
- Anonyymi
Grönlantiin pitäisi rakentaa ilotaloja, jotta hyväksikäyttö loppuisi. Aasiassa on runsaasti pimuja jotka haluaisivat ulkomaille töihin. Hetä voisi kierrättää ilotalojen työvoimana. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203