Onko laiskuutta joissain maissa?

Anonyymi-ap

Tokion kisoissa näkee nyt joidenkin lajien maailman huippuja lukuisista Afrikan maista - mutta onko kukaan nähnyt kisoissa Somalian edustajia?

10

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gupta osallistuu kaikkiin lajeihin naisten sarjassa ulkojäsenenä burka yllään, mamua larpaten ja hetekan laidalla piereksien.

• Anonyymi

Tuli vain mieleen, kun siellä on maista Keniasta, Nigeriasta, Marokosta, Etelä-Afrikasta ja monesta muusta maasta - eikö Somaliassa jakseta urheilla vai onko helpompi saada tulopuoli kuntoon kun ottaa yhteyttä Maailman Sosiaali-toimistoon?

Monet urheilijat kuitenkin voivat rikastua, kun laittaa tarpeeksi tossua toiseen eteen eikä lusmuile.

• Anonyymi

"Virallisissa lopullisissa osallistujalistauksissa kerrotaan, että mukana on noin 200 maata ja yli 2200 urheilijaa."

Ei taida siellä paljon urheilu kiinnostaa. Outoa.....? Onko vain laiskaa porukkaa siellä päin?

"Sen sijaan Afrikan pienemmistä maista kuten Djibouti, South Sudan, Tunisia ym. on vahvistettu osallistujia."

• Anonyymi

Mutta urheat Suomessa oleskelevat somalit matkustavat somaliaan pelaamaan potkupallon MM karsinta pelejä sodasta ja kärsimyksestä huolimatta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta urheat Suomessa oleskelevat somalit matkustavat somaliaan pelaamaan potkupallon MM karsinta pelejä sodasta ja kärsimyksestä huolimatta..

Höpö höpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.

Jos olet lukutaitoinen niin katso somalian mm joukkueen kokoonpano ja asuinpaikka ???

• Anonyymi

Helppoyhtälö ! Kultamitalista saa ainoastaan 60.000 e hopeasta 35.000 e ja pronssista 15.000 e .. KELAsta saa...???? no tiedämme kaiki ..

• Anonyymi

KELA:sta saa mahtavasti taateleita, vanhempien osoitteet eri paikoissa ja useita penskoja (tulevaisuuden veronmaksajia tietysti) niin summat ovat pöyristyttäviä, ei ihme että autot pihalla vaan paranee, uusia autoja, hienoja käytettyjä.....

Jotain outoa tuossa yhtälössä on. Ja väärin.

• Anonyymi

Laiskakin oppii juoksemaan lujaa, kun leijona tulee vastaan.

Se on sitä evoluutiota.

• Anonyymi

Nyt alkaa homman juoni selkiytyä!
        Kuten tiedämme valitettavasti, suomen menestys Tokiossa on ollut surkuhupaisaa, ratkaisu on helppo:
        Somalit koulutetaan eri lajeihin maailman huipputasolle (ei voi olla vaikeaa) ja suomi nostetaan taas maailman huipulle Paavo Nurmen oppien mukaan!

Jees! Maamme palautuu taas voittojen tielle ja näyttää länsinaapurille missä kaappi seisoo, ensimmäinen laji seiväshyppy, jossa alkutavoite korkeuteen 7,50! YES! Jopa 10 metrin tavoite on realistinen!

Nyt meillä on näkymä, miten maahanmuutolla aletaan tekemään positiivista tulosta. Hieno idea, saa käyttää mut ei ol pakko..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe