Eikö silloin kraanavesi riitä,ei tarvitse maitua?
Saako vedestä kalsiumia
11
151
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa vaan fluoria
- Anonyymi
Savon joessa on liki kaikki mitä ihminen tarvitsee.
https://www.youtube.com/watch?v=2J1sMi8-HM8 - Anonyymi
kraanavedestä saa kauheita myrkkyjä Warokaa siellä
- Anonyymi
Maitoa en pahemmin osta mutta juustoa kylläkin säännöllisesti.Eihän aikuinen ihminen tarvi kuin lasillisen maitoa niin riittävä kalciumin määrä.
- Anonyymi
Kalsiumin voi ottaa myös purkista. Ruokakaupoissa myydään vitamiineja ym. ja myös kalsiumia. Esim. Sana-sol-merkkinen kalsium on hyvä. Siinä on myös magnesiumia ja D-vitamiinia. Minä en käytä maitotuotteita, vaan otan purkista kalsiumin aina illalla nukkumaan mennessä.
Hyvä on ottaa kalciumia..vaikakin sitten pillerimuodossa... itse ajattelen ottaa mahdollisimman luonnolisesti kalciumit.. nuo pillerit yleensäkin..lisäravinteet sun muut.. ..hmm tulee mieleen että olisi jotenkin sairas.. luonnollisuutta kehiin.. tämä on vain minun mielipiteeni..
- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
Hyvä on ottaa kalciumia..vaikakin sitten pillerimuodossa... itse ajattelen ottaa mahdollisimman luonnolisesti kalciumit.. nuo pillerit yleensäkin..lisäravinteet sun muut.. ..hmm tulee mieleen että olisi jotenkin sairas.. luonnollisuutta kehiin.. tämä on vain minun mielipiteeni..
Juoppojen ja suppean ruokavalion henkilöt kannattavat ottaa perusvitamiinit tableteista kuten sinkki, kalsium ja magnesium. Eivät paljoa maksa ja eikä unohda muistaa ottaa kun pitää purkkia jääkaapin vieressä missä oluet kylmenemässä.
- Anonyymi
Toisilla paikkakunnilla on kalkkipitoisempi eli kovempi vesi kuin toisilla. Eli kalkkia voi saada vedestä.
- Anonyymi
Käy koulusta pummimassa liituja ja syö niitä lakritsan sijasta. Ovat valkoisiakin, kuten me Suomen köyhät.
Hanavedestä voi saada periaatteessa vääränlaisia ravintoaineita..siis myrkkyjä. En kyllä luottaisi pullovesiinkään mikromuovin vuoksi.
Maitua ja kalsiumia kannattaa käyttää muuten raksuu luut ennen eläkeikää. Sitä normiii...
Elikä maitua ..piimii..raejuustova muita juustova jugurttia niin elää kuin se valion kirgiisi.. ratsaineen 165 vuotta.. vaiko kaukasukselta oli?jugurttia maustamatonta joka tapauksessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877