Eikö silloin kraanavesi riitä,ei tarvitse maitua?
Saako vedestä kalsiumia
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa vaan fluoria
- Anonyymi
Savon joessa on liki kaikki mitä ihminen tarvitsee.
https://www.youtube.com/watch?v=2J1sMi8-HM8 - Anonyymi
kraanavedestä saa kauheita myrkkyjä Warokaa siellä
- Anonyymi
Maitoa en pahemmin osta mutta juustoa kylläkin säännöllisesti.Eihän aikuinen ihminen tarvi kuin lasillisen maitoa niin riittävä kalciumin määrä.
- Anonyymi
Kalsiumin voi ottaa myös purkista. Ruokakaupoissa myydään vitamiineja ym. ja myös kalsiumia. Esim. Sana-sol-merkkinen kalsium on hyvä. Siinä on myös magnesiumia ja D-vitamiinia. Minä en käytä maitotuotteita, vaan otan purkista kalsiumin aina illalla nukkumaan mennessä.
Hyvä on ottaa kalciumia..vaikakin sitten pillerimuodossa... itse ajattelen ottaa mahdollisimman luonnolisesti kalciumit.. nuo pillerit yleensäkin..lisäravinteet sun muut.. ..hmm tulee mieleen että olisi jotenkin sairas.. luonnollisuutta kehiin.. tämä on vain minun mielipiteeni..
- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
Hyvä on ottaa kalciumia..vaikakin sitten pillerimuodossa... itse ajattelen ottaa mahdollisimman luonnolisesti kalciumit.. nuo pillerit yleensäkin..lisäravinteet sun muut.. ..hmm tulee mieleen että olisi jotenkin sairas.. luonnollisuutta kehiin.. tämä on vain minun mielipiteeni..
Juoppojen ja suppean ruokavalion henkilöt kannattavat ottaa perusvitamiinit tableteista kuten sinkki, kalsium ja magnesium. Eivät paljoa maksa ja eikä unohda muistaa ottaa kun pitää purkkia jääkaapin vieressä missä oluet kylmenemässä.
- Anonyymi
Toisilla paikkakunnilla on kalkkipitoisempi eli kovempi vesi kuin toisilla. Eli kalkkia voi saada vedestä.
- Anonyymi
Käy koulusta pummimassa liituja ja syö niitä lakritsan sijasta. Ovat valkoisiakin, kuten me Suomen köyhät.
Hanavedestä voi saada periaatteessa vääränlaisia ravintoaineita..siis myrkkyjä. En kyllä luottaisi pullovesiinkään mikromuovin vuoksi.
Maitua ja kalsiumia kannattaa käyttää muuten raksuu luut ennen eläkeikää. Sitä normiii...
Elikä maitua ..piimii..raejuustova muita juustova jugurttia niin elää kuin se valion kirgiisi.. ratsaineen 165 vuotta.. vaiko kaukasukselta oli?jugurttia maustamatonta joka tapauksessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353305Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1252400Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241917Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen61509Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711492Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541300Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661132- 601125
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e481053- 61991