Kehitysmaamuslimia kohden kuukaudessa, minusta kuulostaa kalliilta.
16300 euroa kuukaudessa henkeä kohden .
34
266
Vastaukset
- Anonyymi
Tampereella tehtiin epävirallinen mailmanennätys pöljyydessä, tälle nauraa jo hamasin terveysministerikin.
- Anonyymi
Nimet julkisuuteen jotka tekivät tämän päätöksen, maksakoot palkastaan tuon ylläpidon.
- Anonyymi
Anna meidän muidenkin nauraa. Mistä on kysymys?
- Anonyymi
niinhän se köyhästä persusta tuntuu
- Anonyymi
Piilo verot ja käyttö maksut nousee, huonon maahanmuuttopolitiikan myötä?
- Anonyymi
Rahaa on,
- Anonyymi
Näyttää olevan senverran että saadaan tehtyä itsestämme naurunalaisia.
- Anonyymi
Nimet esiin jotka ovat tämän sopimuksen takana.
- Anonyymi
Todellakin.
Selvitys asiasta ja minkälainen oli kilpailutus!
- Anonyymi
Tuossa on sitten vain suorat kulut.
- Anonyymi
Liekkö suomen kalleimmat hoitopaikat .
On siellä pojat ihmeissään ja ilmoittelevat varmasti kotipuoleensa että hyvinhän tässä kävi. - Anonyymi
Mistä on kysymys
Jos tuo pitää paikkansa, käännyn heti kehitysmaamuslimiksi. Lää ilaha illallah.
- Anonyymi
Suomi olisi huippumaa taloudellisesti, jos näin musukehareita ei täällä olisi,
- Anonyymi
- Anonyymi
mietityttää eikö kukaan tee nimilistoja näistä bisneksen pyörittäjistä 🤔
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
Ja miten vikisijärotan leegot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten vikisijärotan leegot?
Paremmin ku sulla rasisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi rasisti kuin vajakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäuskottava selitys, ottaen huomioon vasentuneen siimahännän jatkuvan vikinän. Mahtaa rottaparan ainainen hampulien särkyminen olla yhteydessä jyrsijän ulinan pohjana olevaan peppukipuun. Ulina jatkuu aina kelamassien loppuessa.
- Anonyymi
pääsisinköhän minä tällaisena 17vuotiaana 🤣🤣🤣 italiaan johonkin hulppeaan kartanoon täysihoitoon 16.000e /kk menoilla
- Anonyymi
Jos olet kehitymaamuslimi niin kyllä…
- Anonyymi
JES! Maailman onnellisin valtio. Suomi. 8. kertaa peräkkäin. Kyllä siihen titteliin täytyy muutamalle onnettomalle pedata rahat viimoseen saakka.
- Anonyymi
Ovat varmaan tulleet sieltä Saudi-Arabian hovista, pitäähän prinsseille parasta olla, mitä voimme heille tarjota.
Lapsia vielä, vaikka mittaa on 180 cm, ja partakin kasvaa, mutta pääasia tietenkin, että saamme auttaa. - Anonyymi
Se on kaikki pois suomen kantisvähäosaisilta. Miltäs kuulostaa ?
- Anonyymi
Pahalta, varsinkin kun kehitysmaamuslimeiden populaatio lisääntyy holtittomasti SUOMESSA!
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/987b6fba-5614-4716-a765-cf1de347a231
On siinä vihervasemmiston ylläpitämää unelmaa. - Anonyymi
Vähän se on kun velkarahalla syöttöporsaat syötetään eikä niitä joidenkin mukaan tarvitse maksaa koskaan takaisin.
Herää kysymys että onko päättäjämme tyhmempiä kuin kehitysmaamuslimit. Äkkiseltään ajatellen luulisi että ei mutta.... - Anonyymi
Eipä ole olemassa suuretta eikä mittaria pöljyydelle, mutta tässä kyllä suomalaiset lyö uuden maailmanennätyksen .
- Anonyymi
Kyllä, LIIKAA. En tienaa tuota edes töitä tekemällä vuodessa, mitä nuo maksaa kuukaudessa. Joo, surkeat tulot mulla. Ei ole töitäkään tarjolla, niin pakko olla yrittäjä.
- Anonyymi
Eikö noilla päättäjillä todellakaan tullut missään vaiheessa mieleen että "no ei helevetissä " me voida miljardeja maksaa muutamasta kehitysmaakusipäästä.
- Anonyymi
Mikä mahtoi haahuilla päättäjän pääkopan sisällä ??
- Anonyymi
Hesari yrittää parhaansa mukaan lievitellä tämän tapauksen järjettömyyttä .
Hamasin Sanomat on linjansa valinnut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161