Ylösalaisin maakerrostumissa olevat puut

Anonyymi-ap

Miten selitätte sen, että maakerrostumissa on ylösalaisin olevia puita? Vain tulva antaa tyydyttävän vastauksen. Puut repiytyivät irti juurineen ja kääntyivät vesien myllertäessä ylösalaisin. Mikään muu ei selitä tätä.

Saa yrittää. :)

16

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ollut maatamullistava tapahtuma ja voi vastaisuudesakin olla - jopa niin että puut kääntyvät pystyyn.

• Anonyymi

On elämänpuu, jossa on latvus ja juuret on latvuksen peilikuva. Eli valon puoli ja pimeyden puoli.

Maailmankaikkeus toimii yin-yang periaatteella. Ihminen, joka on pimeydessä vaeltanut, nostetaan jossain vaiheessa valoon. Feminiini nostetaan ylös ja maskuliini lyödään saveen. Vedenpaisumus hoitaa asian.

• Anonyymi

Miten aloittaja selittää että Usea eri tieteenala täydellisesti kumoaa maailmanlaajuisen vede.

• Anonyymi

Ei kuulu otsikon aiheeseen.

• Anonyymi

Paikallisia tulvia, isompia ja pienempiä, tapahtuu vieläkin koko ajan. Mutta siihen ei pelkkä mielikuvitus riitä että siitä saa globaalin tulvan. Siihen tarvitaan vankkaa harhauskon pönkittämää vakaumusta koska millään muulla tavalla sitä ei tapahdu.

• Anonyymi

Vettä olo 8860 metriä nykyisen merenpinnan yläpuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vettä olo 8860 metriä nykyisen merenpinnan yläpuolella.

Vain sinun päässäsi. Ja on syytä epäillä että oliko se vettä vai jotain muuta.

• Anonyymi

Ei puut käänny ylösalaisin tulvissa, koska juuret ovat usein tiheämpää ja painavampaa puuta kuin latvus. Maanvyörymissä puut voivat kaatua miten sattuu.

• Anonyymi

Padon murtumisen kaltainen tapahtuma aiheuttaa sellaisen veden syöksymisen että se vie puut mennessään. Kymijoen nykyisen reitin aukeaminen reilu pari tuhatta vuotta sitten on mahtanut aiheuttaa melkoisen tulvan kun vesi on murtautunut läpi nykyiselle uomalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Padon murtumisen kaltainen tapahtuma aiheuttaa sellaisen veden syöksymisen että se vie puut mennessään. Kymijoen nykyisen reitin aukeaminen reilu pari tuhatta vuotta sitten on mahtanut aiheuttaa melkoisen tulvan kun vesi on murtautunut läpi nykyiselle uomalleen.

Inkeroisissa asuvana tiedän että Kymijoki on ollut paikoillaan siitä saakka kun Jumala sen siihen loi 6000 vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inkeroisissa asuvana tiedän että Kymijoki on ollut paikoillaan siitä saakka kun Jumala sen siihen loi 6000 vuotta sitten.

Loiko kerralla vai vaihe vaiheelta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loiko kerralla vai vaihe vaiheelta?

Kerralla loi koska jokihan ei toimi ellei se ole täysin valmis.

• Anonyymi

"Miten selitätte sen,"
      Kuvitelkaapa tilanne, että kreationistille selitetään tämä tai jokin muu vastaava asia, ja hän vastaa: "Totta, olet oikeassa, minä olin väärässä."
      Mitään näin absurdia ei tule tapahtumaan ainakaan ennen kuin Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden. Tai sitten heidän Jeesuksensa palaa.

• Anonyymi

Totta, olit oikeassa. Minä olin väärässä.

• Anonyymi

Eikö olisi parempi hyväksyä, että suuret luonnonmullistukset voivat kääntää puutkin päälaelleen.

Vielä suuremmat mullistukset voivat saada preeriankin veden alle. Siksi sieltä voi löytää esimerkiksi varsieväkalan fossiileja. Se elää normaalisti ainakin 50 metriä veden pinnan alla.

Tyhmä kieltää tosiasit. Viisas antaa järkevän selityksen.

Hölmö nauraa ja viittaa olemattomiin faktoihin: "Kaikkihan sen tietävät...."

• Anonyymi00016

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe