Miten selitätte sen, että maakerrostumissa on ylösalaisin olevia puita? Vain tulva antaa tyydyttävän vastauksen. Puut repiytyivät irti juurineen ja kääntyivät vesien myllertäessä ylösalaisin. Mikään muu ei selitä tätä.
Saa yrittää. :)
Ylösalaisin maakerrostumissa olevat puut
15
170
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut maatamullistava tapahtuma ja voi vastaisuudesakin olla - jopa niin että puut kääntyvät pystyyn.
- Anonyymi
On elämänpuu, jossa on latvus ja juuret on latvuksen peilikuva. Eli valon puoli ja pimeyden puoli.
Maailmankaikkeus toimii yin-yang periaatteella. Ihminen, joka on pimeydessä vaeltanut, nostetaan jossain vaiheessa valoon. Feminiini nostetaan ylös ja maskuliini lyödään saveen. Vedenpaisumus hoitaa asian. - Anonyymi
Miten aloittaja selittää että Usea eri tieteenala täydellisesti kumoaa maailmanlaajuisen vede.
- Anonyymi
Ei kuulu otsikon aiheeseen.
- Anonyymi
Paikallisia tulvia, isompia ja pienempiä, tapahtuu vieläkin koko ajan. Mutta siihen ei pelkkä mielikuvitus riitä että siitä saa globaalin tulvan. Siihen tarvitaan vankkaa harhauskon pönkittämää vakaumusta koska millään muulla tavalla sitä ei tapahdu.
- Anonyymi
Vettä olo 8860 metriä nykyisen merenpinnan yläpuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vettä olo 8860 metriä nykyisen merenpinnan yläpuolella.
Vain sinun päässäsi. Ja on syytä epäillä että oliko se vettä vai jotain muuta.
- Anonyymi
Ei puut käänny ylösalaisin tulvissa, koska juuret ovat usein tiheämpää ja painavampaa puuta kuin latvus. Maanvyörymissä puut voivat kaatua miten sattuu.
- Anonyymi
Padon murtumisen kaltainen tapahtuma aiheuttaa sellaisen veden syöksymisen että se vie puut mennessään. Kymijoen nykyisen reitin aukeaminen reilu pari tuhatta vuotta sitten on mahtanut aiheuttaa melkoisen tulvan kun vesi on murtautunut läpi nykyiselle uomalleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Padon murtumisen kaltainen tapahtuma aiheuttaa sellaisen veden syöksymisen että se vie puut mennessään. Kymijoen nykyisen reitin aukeaminen reilu pari tuhatta vuotta sitten on mahtanut aiheuttaa melkoisen tulvan kun vesi on murtautunut läpi nykyiselle uomalleen.
Inkeroisissa asuvana tiedän että Kymijoki on ollut paikoillaan siitä saakka kun Jumala sen siihen loi 6000 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inkeroisissa asuvana tiedän että Kymijoki on ollut paikoillaan siitä saakka kun Jumala sen siihen loi 6000 vuotta sitten.
Loiko kerralla vai vaihe vaiheelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loiko kerralla vai vaihe vaiheelta?
Kerralla loi koska jokihan ei toimi ellei se ole täysin valmis.
- Anonyymi
"Miten selitätte sen,"
Kuvitelkaapa tilanne, että kreationistille selitetään tämä tai jokin muu vastaava asia, ja hän vastaa: "Totta, olet oikeassa, minä olin väärässä."
Mitään näin absurdia ei tule tapahtumaan ainakaan ennen kuin Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden. Tai sitten heidän Jeesuksensa palaa.- Anonyymi
Totta, olit oikeassa. Minä olin väärässä.
- Anonyymi
Eikö olisi parempi hyväksyä, että suuret luonnonmullistukset voivat kääntää puutkin päälaelleen.
Vielä suuremmat mullistukset voivat saada preeriankin veden alle. Siksi sieltä voi löytää esimerkiksi varsieväkalan fossiileja. Se elää normaalisti ainakin 50 metriä veden pinnan alla.
Tyhmä kieltää tosiasit. Viisas antaa järkevän selityksen.
Hölmö nauraa ja viittaa olemattomiin faktoihin: "Kaikkihan sen tietävät...."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226