Älä tee kompromisseja Saa-tanan kanssa!
Joka pahan tekonsa kieltää, ei hän menesty; vaan joka sen tunnustaa ja hylkää, hänelle tapahtuu laupius.
Sananlaskut 28:13
TUNNUSTA JA HYLKÄÄ SYNTISI!
28
260
Vastaukset
- Anonyymi
Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
- Anonyymi
Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.
He that covereth his sins shall not prosper: but whoso confesseth and forsaketh them shall have mercy.
- Anonyymi
Näin on! Muuta keinoa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on! Muuta keinoa ei ole.
Olet siis itsesi kanssa samaa mieltä, missä tunnustuksesi on nähtävillä?
- Anonyymi
”Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä.”
1 Joh 1:9- Anonyymi
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Raamatun selvä ohje.
- Anonyymi
Lestahoitomies on puhunut pahaa edesmenneestä nimeltä mainitusta Jumalanmiehestä, joka on jo kolme vuotta ollut taivaassa.
Nyt olisi hyvä tilaisuus tunnustaa syntinsä.- Anonyymi
Hoitomies hoitaa vain toisten syntejä, vaikka oma porstua olisisi todella siivouksen tarpeessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitomies hoitaa vain toisten syntejä, vaikka oma porstua olisisi todella siivouksen tarpeessa!
Olen ehdottanut sinua menemään tapaamaan kyseistä kaveria. Kun kerran niin lähellä toisianne asutte. Mutta ei, ei kelpaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ehdottanut sinua menemään tapaamaan kyseistä kaveria. Kun kerran niin lähellä toisianne asutte. Mutta ei, ei kelpaa…
Keneenhän mahtanet minut sekoittaa, koitahan rauhoittua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneenhän mahtanet minut sekoittaa, koitahan rauhoittua!
Ei kannata hämätä. Ei mene valheesi läpi, pahoittelen.
Sinua on varmasti Jumala kutsunut pelastukseen, mutta se ei ole sinulle kelvannut, vaikka sinullakin on vain tämä yksi ainoa elämä ja sen jälkeen alkaa ikuisuus.
- Anonyymi
On viisautta tehdä kuten sana velvoittaa!
” Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.”
Matt 7:24- Anonyymi
Matt. 7:15
He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 7:15
He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.Turvaa siis Jeesukseen ja hänen armoonsa, niin pääset turvaan susilta!
- Anonyymi
Älä mene hurmoslahkoihin, kaatolahkoihin mitään Jeesuksia ottamaan vastaan.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi
Juuri niin, äläkä harrasta valehtelua, äläkä apostolien herjaamista, sillä ne ovat kadottavia syntejä!
- Anonyymi
Aamen aamen aamen!
- Anonyymi
Synnit saa anteeksi Jeesukseen uskomalla ja parannusta tehden ( katumus ).
- Anonyymi
Tää on varmaan suunnattu Suomen hallitukselle.
- Anonyymi
Sanankaskutpa hyvinkin.
Vapahtaja olet sinä. Vapauta itsesi hassuista muinaisuskomuksista.
- Jumalaa ei ole.
- Anonyymi
Älä tee diiliä jumalan kanssa. Sillä on Stalinin moraali.
- Anonyymi
Se on ihmisen valinta. Hyvän ja pahan välillä.
- Anonyymi
Kristityt tunnustaa: Tunnustamme yhden kasteen syntien anteeksiantamiseksi."
Jenkkilahkot kieltävät, että kaste tai ehtoollinen liittyisi mitenkään ihmisen syntiongelmaan. - Anonyymi
Suuri valhe, että pelkällä omalla uskomisella synnit pestään pois.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?- Anonyymi
Ap. t. 22:16
Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'
- Anonyymi
Apt.2
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne,
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068