Älkää uskovat veljet ja sisaret katkeroituko. Jos tulee sota tai vaino, niin katsokaa Kristukseen. Säilyttäkää usko. Kaiken me voimme hänessä, joka meitä vahvistaa. Kristus tulee meissä ilmi kun vain säilytämme uskon ja luottamuksen. Mihin ikinä joudummekin elämässä, Herra Jeesus tulee kirkastetuksi meissä, kun vaellamme Hengen mukaan Kristuksen uskossa.
Filippiläiskirje 4:13
'Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa. '
Filippiläiskirje 1:19-20
' Sillä minä tiedän, että tämä on päättyvä minulle pelastukseksi teidän rukoustenne kautta ja Jeesuksen Kristuksen Hengen avulla, minun hartaan odotukseni ja toivoni mukaan, etten ole missään häpeään joutuva, vaan että Kristus nytkin, niinkuin aina, on tuleva ylistetyksi minun ruumiissani kaikella rohkeudella, joko elämän tai kuoleman kautta. '
Roomalaiskirje 8:18-19
' Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä. '
Olivat ahdistuksemme mitä hyvänsä, ne ovat hetkisen kestäviä ja kevyitä sen iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden rinnalla, jonka me saamme Jumalalta uskon perusteella:
2. Korinttilaiskirje 4:17-18
'Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti, meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia.'
Kolossalaiskirje 3:1-10
' Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella. Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä. Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa; kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa. Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta, sillä niiden tähden tulee Jumalan viha, ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte. Mutta nyt pankaa tekin pois ne kaikki: viha, kiivastus, pahuus, herjaus ja häpeällinen puhe suustanne. Älkää puhuko valhetta toisistanne, te, jotka olette riisuneet pois vanhan ihmisen tekoinensa ja pukeutuneet uuteen, joka uudistuu tietoon, Luojansa kuvan mukaan. '
Filippiläiskirje 3:8-9
'Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana — että voittaisin omakseni Kristuksen ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; '
Mitä ikinä tapahtuukin
9
263
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus Netanjahu tuhoaa Gazankin kristityt .
- Anonyymi
Mitä merkitystä sillä on sinun elämällesi, teoillesi ja olemisellesi? Muuta kuin että olet vihainen? Jokaisen on tarkoitus hoitaa oma tonttinsa, ei elää valittaen kuinka sotkuinen muiden tontti on. Gaza, Hamas ja palestiinalaiset eivät ole vähemmän syntisiä kuin Israel ja israelilaiset.
- Anonyymi
kiitos aku ankka kiitos kiitos 😇
- Anonyymi
Mene katsomaan sankarihautoja.. hekin katsoivat Kristukseen.
- Anonyymi
Toivon että moni sotaan joutunut uskoi, mutta pelkään olevani toivossani väärässä. Luterilaisuus ei pelasta, ainoastaan oma henkilökohtainen usko ja luottamus Jeesukseen pelastaa.
1. Timoteuskirje 2:1-4 FB38
[1] Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, [2] kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. [3] Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, [4] joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
1. Korinttilaiskirje 1:21 FB38
[21] Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
Jumala on nähnyt hyväksi pelastaa vain ne, jotka uskovat. Muut eivät pelastu.
- Anonyymi
Aamen, vaikka vainottiinkin Herran päivänä, en luovu uskosta. Olkoon se heille merkkinä Jumalan voimasta ja armosta.
- Anonyymi
Amerikkalaiset aseet ne tekevät tuhoa ja ovat osana kansanmurhassa. Vain paholainen siinä on mukana, eikä Jumala tai Jeesus.
- Anonyymi
Katkerien vainoaminen on muotia nykyseurakunnissa.
Katkera mieli on eri asia kuin anteeksiantamattomuus.
Tykätään vainota ja syyttää kidutettuja vaatimalla katkeria tekemään parannus katkeruudesta. Itse vaatijat eivät tee parannusta yhtään mistään.
Jokainen toistaa samaa kertomusta "eräs katkera antoi anteeksi ja parani ihmeellisesti". Kun ei itsellä ole mitään sanottavaa niin toistetaan toisten kertomuksia jokaisessa saarnassa.
Jeremia
23:31 Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
1.Mooseksen kirja:
26:35 Näistä tuli Iisakille ja Rebekalle katkera suru.
Tuomarien kirja:
21:2 Ja kansa tuli Beeteliin, ja he istuivat siellä aina iltaan asti Jumalan edessä, korottivat äänensä ja itkivät katkerasti.
Ruut:
1:20 Mutta hän vastasi heille: "Älkää kutsuko minua Noomiksi, kutsukaa minua Maaraksi, sillä Kaikkivaltias on antanut minulle paljon katkerata murhetta.
Job:
9:18 joka ei anna minun vetää henkeäni, vaan täyttää minut katkeralla tuskalla.
Jesaja:
22:4 Sentähden minä sanon: "Kääntäkää katseenne minusta pois: minä itken katkerasti; älkää tunkeilko minua lohduttamaan, kun tytär, minun kansani, tuhoutuu.
Sakarja:
12:10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista. - Anonyymi
tee niin kun jeesus teki 🤣https://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1513871Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,883282SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.862668Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2592442Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392256Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv991905- 42999
- 95988
- 53869
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16820