Alussa siis ei ole mitään, pelkästään täysin tyhjä asunto.
Ei ruokaa, ei vaatteita, ei huonekaluja, ei patjaakaan, ei mitään.
Sitten alkaa tulemaan rahaa 10 euroa aina aamuisin.
Siitä alat säästämään, vain 1 eurokin päivässä, niin vuodessa jo säästössä 365 euroa!
Euro on miljoonan alku!
Jos saa aina aamuisin 10 euroa rahaa.
22
307
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt napsahti todella neroutta ja älykkyyttä pursuava avaus.
- Anonyymi
Karkauspäivänä saa 20 cm lisää ja ainakin joku siellä kävi tynkinensä.
- Anonyymi
Pölvästillä on mielekkäitä mietteitä.
- Anonyymi
Takataskuun kantsii laittaa paksu tyhjä lompakko ja etumukseen tiskirätti.
Ommeinaan huamattu että kysellään jo keittiön kokoa. - Anonyymi
Mukavampaa olisi jos aamulla saisi 100 000 ja seuraavana aamuna myös jne mutta ehtona kaikki pitää olla kulutettu edellisenä päivänä puoleenyöhön mennessä. Jos ei onnistu niin siihen loppuu rahavirta. Ja polttaminen, repiminen tms tai antaa tuntemattomille tai tutuille ei käy.
- Anonyymi
No jo on mietteet.
- Anonyymi
Ostaisin sijoitusasuntoja lisää.
- Anonyymi
Kyllä se 10 euroakin hyvä raha jos aina aamusta saisi ni olisi ainakin se että joka päivä rahaa.
- Anonyymi
Minulla ei ollut edes sänkyä joskus kun muutin pois lastenkodista 18 vuotiaana. Oli vaan patja lattialla jossa nukuin 2 vuotta. Oli minulla sellainen kori lepo tuoli jonka ostin kesätyörahoilla ja sitten oli hiukan keittiö välineitä. Olin sit lähdössä armeijaankin pian ja en hankkinut kotiin juuri mitään koska olin säästänyt rahaa autoon. Ostin auton jotta pääsin armeijaan kulkemaan helpommin kun matkaa oli 160 km. Armeijan jälkeen pääsin kyllä töihin ja pikkuhiljaa hankin huonekalujakin.
- Anonyymi
Miksi ostit auton?
Maksuttomuus: Varusmiehillä on oikeus maksuttomiin lomamatkoihin Suomessa.
Kuljetusmuodot:
Junamatkat: VR:n viivakooditunnisteet annetaan varusmieskorttiin.
Linja-automatkat: Kestokoodi annetaan linja-automatkoja varten.
Lentoliput: Pitkillä matkoilla voidaan myöntää lentoliput joukko-osaston määrittämin perustein.
Kuljetusten järjestely:
Varuskunnista voidaan järjestää kuljetuksia lähimmille rautatie- ja linja-autoasemille. Myös suoria kotipaikkakuntakuljetuksia voidaan järjestää linja-autoilla. - Anonyymi
Nykyään ne antaa kalusteet ja jälkihuoltoa ja rahaa;)
- Anonyymi
Jos täällä joku on tietämätön, niin kerron, että tori,fi sivuilta löytyy osasto, jossa annetaan kaikkea , mitä kotonaan ja päällään tarvitsee.
- Anonyymi
Ekan työpaikan aikaan oli vain patja lattialla ja aamuteet juotiin keittiöjakkaralla istuen työtason ääressä. Vaan tuli vuosien varrella hankituksi useita hyviä
huonekaluja, auto sekä asuntokin vitkän vitkuttelun jälkeen.
Saa siiten työelämän päätyttyä asua omassa tilavassa kämpässä mukavasti
ja nauttia kertyneestä eläkkeestä. - Anonyymi
Monella meistä on ollut sama tilanne. Saatu naapurin liiteristä pari nojatuolia ja vanha pieni pirtinpöytä. Mun mies oli tehnyt kansalaiskoulun puukäsitöissä sängyn.
Eipä haitannut. Ensin ei ollut varaa ikkunaverhoihin. Laitoin nastoilla lakanan makuuhuoneen ikkunan peitoksi.- Anonyymi
Niin, muutenhan siinä kiihottuisi vastapäinen naapurikin.
- Anonyymi
Me asutaan kelan tuella omakotitalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me asutaan kelan tuella omakotitalossa.
Varmaankin itä-suomessa ja lähimpään kauppaan 30km.
- Anonyymi
Tosin eka vuokra-asuntoon oli jotain kotoa. Sain astioita ja paistinpannut ja kattilan.
Sängyn ja patjan ja petivaatteita. Omani. Toki omat vaatteet ja kirjat ja muut tavarat. Eka palkallani ostin pienen pöydän, pari tuolia ja kahvinkeittimen.
Ja joo, olin sihteerinä. vuokran jälkeen mulle jäi enempi kuin 10 / päivä. Vaikka palkka ei ollut iso, vuokra 120 mk. Palkka 1050 mk. Kuukaudessa. - Anonyymi
Kellä tollanen tilanne? Itsellä on kalusteet,kun olin joskus töissä ja hankin.
- Anonyymi
Sillon voi olla mielenkiintoinen tilanne kun ollut asunnoton vuosikausia ja saa asunnon hitto luxustahan se on nukkua patterin vieressä patjalla talvipakkasilla.Kierrätyksistä löytyy nykypäivänä vaikka mitä mutta se alotus voi olla hankalaa.
- Anonyymi
Nukkuihan se Ossikin vuosikausia putkikanaalissa kaukolämpöputken vieressä
kunnes sai kaupungilta asunnon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku775481Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353265Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1232383HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1211982Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v231909- 1111840
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen61509Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711482Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2971445Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541300