Uskoton Vapaa Ajattelija -lehden pieni kesäkysely paljastaa, mitä vapaa-ajattelijat ajattelevat jäsenyydestään Helsingin seudun vapaa-ajattelijoissa. https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/lehti/on-hyva-tietaa-etta-en-ole-yksin-helsingin-seudun-vapaa-ajattelijain-jasenkyselyn-satoa/
YHTEISKUNTAVAIKUTTAMINEN
JÄRKIPERÄINEN VAPAA AJATTELU JA YHTEISÖLLISYYS
TUKIJÄSENYYS
MIKSI LIITYIT JÄSENEKSI?
MITEN KUULIT VAPAA-AJATTELIJOISTA ENSIMMÄISEN KERRAN?
Kiinnostaako, miksi vpaa-ajattelijat ovat vapaa-ajattelijoita?
33
296
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, olipa paljon yksilöllisiä tarinoita.
- Anonyymi
Epätieteellinen vaikutuksille altis porukka luterilaisten panettelijoita
Arvaus, miksi: myöhään uskonsa menettäneitä, kostavat nyt. Eli tytöt rassukoita, pojat tyhmiä, koulu meni jotenkin ohi akupäästä, ei tajuu, mitä välii, ei o ynnäpäätä, ne mä jätin muille ja mopoilin - Anonyymi
Jokainen on omanlainen.
- Anonyymi
Uskoton vapaa ajattelija?? Eikö tuo ole hieman epävapaata ajattelua? Miksi ei voisi olla myös uskollinen vapaa ajattelija?
- Anonyymi
He eivät hyväksy kuin ateismin. Sekin on määritelty, millainen ateismi sallitaan.
"Vapaan" voi laittaa lainausmerkkeihin. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He eivät hyväksy kuin ateismin. Sekin on määritelty, millainen ateismi sallitaan.
"Vapaan" voi laittaa lainausmerkkeihin. ;)Uskovaisen, jumalaan uskovan, kannattaa boikotoida vapareita.
- Anonyymi
Oli mielenkiintoista luettavaa.
- Anonyymi
Yllättävän monipuolinen setti. Ja katsopa harrastuksia pdf-versiosta.
- Anonyymi
Hienoa saada useiden kymmenien ääni esiin.
- Anonyymi
Alla sata vastausta. Käytännössä ei huono keskellä hellejaksoa.
- Anonyymi
Kiinnosti. Oli kivaa luettavaa.
- Anonyymi
Kyllä. Oli kiinnostavaa.
- Anonyymi
Kivet vastailee itselleen.
- Anonyymi
Minua kiinnosti. Hyvä juttu olikin. Kiitos.
- Anonyymi
Kiinnosti tai ei, luettavaa.
- Anonyymi
Tämä oli kyllä hyvä kysely. Journalistinen.
- Anonyymi
Moniäänisyyttä. Oli kiva lueskella.
- Anonyymi
Olipa mainio kooste. Kiitos.
- Anonyymi
Kyllä kiinnosti. Oli ilo.
- Anonyymi
Moniää isin juttu koko lehdessä.
- Anonyymi
Ihan parasta, kiitos.
- Anonyymi
Edellä on yhdenrivin lauseita, joita Yliloski tyrkkää palstalle häiriköidäkseen. Sitä Valiitto pitää keskuseskeluna yllä
- Anonyymi
Vaikuttaa vapaamuotoisella.
- Anonyymi
Nappaa NYT lehti Voiman hakotornista.
- Anonyymi
Oli kiva lukukokemus. Lukuisia kertomuksia.
- Anonyymi
Kiitos, oli mielenkiintoista lukea kymmeniä kommentteja.
- Anonyymi
Oli kiva ylläri.
- Anonyymi
Kyllä kiinnosti. Ennen ja jälkeen.
- Anonyymi
Hyviä tavoitteita...
- Anonyymi
Suuri paljastus!
- Anonyymi
Ei. Alas! t. Av
- Anonyymi
Hyvin kuvaava ja konkreettinen.
- Anonyymi
Tää on kiva!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492388Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on542160Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2071676- 321660
Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 181469
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191304Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291