Olen hankkimassa 249 euron tarjous televisiota ja minulle tarjotaan Calman-ohjelmistoa 169 euron hntaan kalibrointimahdollisuutta televisiolle, joka on oletusasetusten lisäksi oma erillinen tapa saada televisiosta paras mahdollinen kuvanlaatu.Mahdollisesti tv, jonka ostan:
Philips 40” PFS6000 FHD LED älytelevisio
Tämä nostaa television hinnaksi yli 400euroa.Voiko kalibrointia tehdä itse ? Saako jostain calman-ohjelmistoa , voiko kalibrointia tehdä itse ilman minkäänlaista ohjelmistoa? Miksei myytävissä televisioissa ole valmiina parasta tv-kuvaa vaan siitä pitää erikseen maksaa 169e tai jopa enemmänkin?
Kalibrointi 169e , 1000 markkaa :
https://www.gigantti.fi/search?q=*¶meters=Calmankalibrering%3DCalmankalibrering
kannattaako kalibrointi?
11
124
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata,ainakaan minun mielestäni.
- Anonyymi
YouTubesta löytynee ohjeet tuohonkin, luulisi.
- Anonyymi
Miksi maksaa kun kalibroinnin voi tehdä ilmaiseksi.
http://www.lagom.nl/lcd-test/ - Anonyymi
Ei ton tasoiseen.
Jatkaahan se paneelin elinikää mutta ei toinna.- Anonyymi
mitä tarkoittaa
" ton tasoiseen"
heikkolaatuistako lähi-idän musmusmusmuslukkaako tarkoitat? - AnonyymiUUSI
onko se huonotasoinen tv? mikä tekee huonon tvn?
mikä on hyvätasoinen tv? mikä tekee hyvän tvn?
- Anonyymi
Telkkarikauppiaat tyrkyttävät aina vanhuksille ja naisille kalibrointia. Aivan turha homma, rahastusta. Telkkarin mukana tulee paperiset käyttöohjeet ja kun niiden mukaan ottaa laitteen käyttöön niin muuta ei tarvita.
- AnonyymiUUSI
Olet aivan väärällä osastolla. Opettele lukemaan. Sinulla on varmaan jäänyt ala-aste kesken.
- AnonyymiUUSI
Joo, eiköhän TV7 näy ilman kalibrointiakin.
- AnonyymiUUSI
Kalibroinnin jälkeen sen paikalla näkyy parempia ohjelmia.
- AnonyymiUUSI
Ompas törkeää vanhusten huijausta.
Noh. Maksat jos se tuntuu tarpeelliselta. Itse ainakin katson ohjeet netistä ilmaiseksi. Ymmärrän toki ettei jotkut vanhemmat henkilöt halua käyttää internettiä, ja jopa kaukosäädin on mystinen mörkö.
Se miksi noissa ei ole valmiina jo ihanteelliset asetukset on hyvä kysymys. Toki jotkut asetukset ovat ihan makukysymys, kuten värikylläisyys. Tai sijainti voi vaikuttaa, kuten valoisuuden kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382406Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien471692Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391418Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241076Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68895Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62893Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67876