Olen hankkimassa 249 euron tarjous televisiota ja minulle tarjotaan Calman-ohjelmistoa 169 euron hntaan kalibrointimahdollisuutta televisiolle, joka on oletusasetusten lisäksi oma erillinen tapa saada televisiosta paras mahdollinen kuvanlaatu.Mahdollisesti tv, jonka ostan:
Philips 40” PFS6000 FHD LED älytelevisio
Tämä nostaa television hinnaksi yli 400euroa.Voiko kalibrointia tehdä itse ? Saako jostain calman-ohjelmistoa , voiko kalibrointia tehdä itse ilman minkäänlaista ohjelmistoa? Miksei myytävissä televisioissa ole valmiina parasta tv-kuvaa vaan siitä pitää erikseen maksaa 169e tai jopa enemmänkin?
Kalibrointi 169e , 1000 markkaa :
https://www.gigantti.fi/search?q=*¶meters=Calmankalibrering%3DCalmankalibrering
kannattaako kalibrointi?
12
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata,ainakaan minun mielestäni.
- Anonyymi
YouTubesta löytynee ohjeet tuohonkin, luulisi.
- Anonyymi
Miksi maksaa kun kalibroinnin voi tehdä ilmaiseksi.
http://www.lagom.nl/lcd-test/ - Anonyymi
Ei ton tasoiseen.
Jatkaahan se paneelin elinikää mutta ei toinna.- Anonyymi
mitä tarkoittaa
" ton tasoiseen"
heikkolaatuistako lähi-idän musmusmusmuslukkaako tarkoitat? - Anonyymi
onko se huonotasoinen tv? mikä tekee huonon tvn?
mikä on hyvätasoinen tv? mikä tekee hyvän tvn?
- Anonyymi
Telkkarikauppiaat tyrkyttävät aina vanhuksille ja naisille kalibrointia. Aivan turha homma, rahastusta. Telkkarin mukana tulee paperiset käyttöohjeet ja kun niiden mukaan ottaa laitteen käyttöön niin muuta ei tarvita.
- Anonyymi
Olet aivan väärällä osastolla. Opettele lukemaan. Sinulla on varmaan jäänyt ala-aste kesken.
- Anonyymi
Joo, eiköhän TV7 näy ilman kalibrointiakin.
- Anonyymi
Kalibroinnin jälkeen sen paikalla näkyy parempia ohjelmia.
- Anonyymi
Ompas törkeää vanhusten huijausta.
Noh. Maksat jos se tuntuu tarpeelliselta. Itse ainakin katson ohjeet netistä ilmaiseksi. Ymmärrän toki ettei jotkut vanhemmat henkilöt halua käyttää internettiä, ja jopa kaukosäädin on mystinen mörkö.
Se miksi noissa ei ole valmiina jo ihanteelliset asetukset on hyvä kysymys. Toki jotkut asetukset ovat ihan makukysymys, kuten värikylläisyys. Tai sijainti voi vaikuttaa, kuten valoisuuden kanssa. Commodoreen saa HDMI-liitännällä erinomaisen kuvanlaadun. YouTubessa ohjeet.
Paljon enemmän iloa kuin jostain televisiosta.
https://www.youtube.com/watch?v=oTaND5Gg3po
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1375582HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164825Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu864010Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty863457Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido683171Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert361929- 471825
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t851614- 141438
- 191394