Laki ei pelasta, vaikka hyvä onkin.

Anonyymi-ap

Vain ja ainoastaan Jeesus Kristus pelastaa!

” Sillä muuta perustusta, ei taida yksikään panna, vaan sen, joka pantu on, joka on Jesus Kristus.”
1 Kor 3:11

316

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

• Anonyymi

Ty en annan grund kan ingen lägga, än den som är lagd, nämligen Jesus Kristus;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ty en annan grund kan ingen lägga, än den som är lagd, nämligen Jesus Kristus;

For other foundation can no man lay than that is laid, which is Jesus Christ.

• Anonyymi

Matt. 16:25 Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

• Anonyymi

” Että me tiedämme, ettei ihminen lain töiden kautta vanhurskaaksi tule, vaan uskon kautta Jesuksen Kristuksen päälle: niin me myös olemme uskoneet Jesuksen Kristuksen päälle, että me vanhurskaaksi tulemme uskon kautta Kristuksen päälle, ja emme lain töiden kautta, sentähden ettei yksikään liha tule lain töiden kautta vanhurskaaksi.”
      Gal 2:16

• Anonyymi

Tekojensa perusteella Nooakin tuli vanhurskaaksi.

1. Moos. 7:1

Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa.

Jaak. 2:24

Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekojensa perusteella Nooakin tuli vanhurskaaksi.

1. Moos. 7:1

Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa.

Jaak. 2:24

Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

Jaak. 2:
        22. Huomaat, että usko vaikutti yhdessä hänen tekojensa kanssa, teoissa usko tuli todeksi.

Teoista usko täydellistyi.

• Anonyymi

Jumalan lakien ja käskyjen vähättel ja mitätöinti on kapinaa Jumalaa vastaan.

Jumalan rakastaminen tarkoittaa lakien ja käskyjen noudattamista ja niiden mukaan elämistä.

Sananl. 28:9

Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

Roistot yrittää kiertää lakien merkityksen.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi

Aloituksessa sanottiin, että laki on hyvä.
        Missä oli mitätöinti?
        Ainoa pelastaja on kuitenkin Herra ja Vapahtaja Jeesus Kristus.
        Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa sanottiin, että laki on hyvä.
        Missä oli mitätöinti?
        Ainoa pelastaja on kuitenkin Herra ja Vapahtaja Jeesus Kristus.
        Ymmärrätkö?

Se on sitä huonoa luetun ymmärtämistä varmastikin.

• Anonyymi

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Matt 5:22
        ”Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt 5:22
        ”Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.”

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

Otappa ruoasta selvää.
        Kukin hihhuloi omiaan.

• Anonyymi

Ihminen saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa ja ihminen luulee olevansa autuas. Paha uskonharha puhua pelkästä uskon autuaaksi tekevästä vaikutuksesta.

• Anonyymi

Sinun lahkosi oli kurja esimerkki lahkosta, joka hajosi mahdottomuuteensa. Jopa ArmiK kavahti ja kaikkosi!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun lahkosi oli kurja esimerkki lahkosta, joka hajosi mahdottomuuteensa. Jopa ArmiK kavahti ja kaikkosi!

Jaa se Armi Kusela vai?🤔

• Anonyymi

Kaikki joutuu viimeiselle tuomiolle tekojensa ja lakien perusteella.

Siksi Saatana yrittää mitätöidä lain merkityksen pumppaamalla ihmiseen villitseviä henkiä, joita ihminen luulee taivaskokemuksiksi, pelastusvarmuudeksi tms. selitystä niille antaen.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi

Teuvo. Joko sait rasiasi myytyä kelpo hintaan?
        Miltä tuntuu olla ”edesmennyt”?
        Eikö valehtelu paina tuntoasi?
        Syntiä et voi viedä rajan ( kuoleman ) taakse.
        Muista se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo. Joko sait rasiasi myytyä kelpo hintaan?
        Miltä tuntuu olla ”edesmennyt”?
        Eikö valehtelu paina tuntoasi?
        Syntiä et voi viedä rajan ( kuoleman ) taakse.
        Muista se.

Teuvo Suni on kolme vuotta sitten mennyt taivaan kotiin.

Vainajien jahtaaminen on paha synti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo Suni on kolme vuotta sitten mennyt taivaan kotiin.

Vainajien jahtaaminen on paha synti.

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

• Anonyymi

Jumalan siunaukset on sidottu lakien noudattamiseen.

1. Kun. 3:14

"Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

• Anonyymi

Lainrikkojien ennen aikaisia pahoja äkkikuolemia alettiin tosin kutsumaan marttyyrikuolemiksi.

• Anonyymi

Raamatun alkukielen mukaan usko on verbi. Tekemistä tarkoittava ilmaisu.

• Anonyymi

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole yhtään pakanoiden osastoja. Paavalin nimeä ei edes mainita.

Ilm. 21:12

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi

Viimeisellä tuomiolla avataan tekojen kirja ja lain kirjat ja jokainen tuomitaan sen mukaan mitä kirjoihin on kirjoitettu.

Kun kannet avataan ja kirjat tutkitaan, niin moni joutuu häpeään.

• Anonyymi

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi

Pelkästä psykologisesta pään eli mielen uskosta puhuminen on paha eksytys ja heresia.

Jaak. 2:18

Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon."

• Anonyymi

5. Moos. 11:1

"Rakasta siis Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudata alati hänen määräyksiänsä, säädöksiänsä, oikeuksiansa ja käskyjänsä.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi

Oikea uskominen tarkoittaa uskollisuutta ja kuuliaisuutta Jumalan käskyile ja laille, niiden mukaan elämistä.

Pirullinen uskonharha on tehdä uskosta pelkkä psykologinen asia, mielentilan asia, kreikaksi "metanoia".

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

• Anonyymi

Toesofia on eräs harhaoppi, jota monet uskonlahkot soveltavat.

Jeesus sanoo: Kukaan ei voi tulla Isän tykö muuten kuin minun kauttani. Tarkoittaen itseään, Jeesusta, johon ihminen kasteessa liitetään. Kristuksen vanhurskaus luetaan syntisen ihmisen hyväksi kristillisessä kasteessa.

Teosofia muuttaa Jeesuksen sanat muotoon: Kukaan ei voi tulla Isän tykö, muuten kuin minän muutoksen kautta. Eli pelastus tapahtuu ihmisen mielessä.

• Anonyymi

Raamatun mukaan Kristuksen vanhurskaus, kuoleman ja ylösnousemuksen osallisuus tulee ihmisen osaksi kristillisessä kasteessa. Kasteessa ihminen pääsee Kristuksen verensuojaan.

Room.6: 3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

Gal.3:27 " Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet."

Ilm. 3:11

Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

• Anonyymi

Sinä päivänä Herra Sebaot on oleva kansansa jäännökselle ihana kruunu, ylväs seppele,
        hän antaa oikeuden tunnon niille, jotka tuomareina jakavat oikeutta, ja rohkeuden niille, jotka kaupungin portilla torjuvat rynnäkön.

• Anonyymi

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi

Kirkkko sana tulee kreikan kielen sanasta Kyriake, Herran omat, tarkoittaa kasteessa Kristuksen ylösnousemusruumiiseen liitettyjen joukkkoa.

• Anonyymi

Laki on siten aivan mitätön juttu, ei sillä tee mitään muuta kuin vain voi herjata muita ihmisiä miten eivät sitä muka noudata sekä miten mitätöivät sen sekä langettavat niin päälleen tuomion.

Oikeasti sitä ei kuitenkaan mihinkään tarvita kun kaste pelastaa.

Tietenkin kasteellakin voi herjata.

• Anonyymi

Paavalin opit kannattaa verrata muiden opetuksiin, koska Paavali oli murhamies ja valehveikko, valeapostoli. Yritti kiemurrella lakiasian kanssa ettei olisi saatu kiinni ja tuomituksi Stefanoksen murhasta. Miehellä oli Rooman Mafian jäsenyys ja nautti sen suolelusta.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi

Kaikki joutuu viimeiselle tuomiolle lakien ja tekojensa mukaan. Ei lakeja ole kumottu. Ne on roistojen kylvämiä valheita.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Ilm. 2:23

Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi

Paavali oli murhamies ja yritti kiemurrella lakiasian kanssa ettei olisi saatu kiinni ja tuomittu Stefanoksen murhasta.

Mies piilotteli väärällä nimellä ulkomailla vuosikaupalla ei ettei olisi saatu kiinni.

Gal. 1:17

enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.

Mutta kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta, niin kyllä kelpasi Kreikan puolella miehelle lakipykälät.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo

• Anonyymi

Kreikassa Korintossa Paavali tekeytyi sekä apostoliksi, että nasiiriksi.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

Korintossa hän perusti eneimmäisen "Mormonikirkon" tekemällä ns. sijaiskasteita kuolleitten puolesta. Mitkä ei kuulu Kristinuskoon ollenkaan.

1. Kor. 15:29

Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?

• Anonyymi

Ihan outoja kirjoituksia!

• Anonyymi

Totuus karvastelee mielessä.

• Anonyymi

Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen jälkeensä ilmestyvistä valejeesuksista, pelkistä henkijeesuksista ja lait kieltävistä apostoliksi tekeytyvistä eksyttäjistä, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi

Lain kieltäjät ja kumoajat eivät rakasta Jumalaa, mikä on ensimmäinen käsky.

5. Moos. 6:5

Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

5. Moos. 11:1

"Rakasta siis Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudata alati hänen määräyksiänsä, säädöksiänsä, oikeuksiansa ja käskyjänsä.

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

Jeesus rakastaa ja ilmestyy kunnon ihmisille, jotka kunnoittaa ja noudattaa Jumalan lakeja ja käskyjä parhaan kykynsä mukaan. Hihhulit Jeesus kiertää kaukaa.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi

Roistot opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu, ei hätää mitään.

Jumalan sana on asiasta eri mieltä.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi00320

Lopeta Teuvo sitten se jatkuva synnin harjoittaminen.

• Anonyymi

Sekundajuutalaisen harhaoppia.

Raamattu varoittaa siitä, että ovat kuin juutalsisia, mutta eivät ole.

• Anonyymi

Helluntailiikkeen perustajan Pahrami oli antisemitisti.

• Anonyymi

Jeesus lähetti lisää lainopettajia, ei mitään hurmahenkisiä hihhuleita.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

Jumalan lakien ja käskyjen voimassaolo ja merkitys selviää hihhuleille vasta taivaanportilla.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan lakien ja käskyjen voimassaolo ja merkitys selviää hihhuleille vasta taivaanportilla.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Paavali oli murhamies ja yritti kiemurrella lakiasian kanssa. Puhui milloin mitäkin, riippui siitä ketkä oli kuulemassa. Ja täydestä meni.

Alkuseurakunnassa yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Pyhän Hengen piikkiin ja täydestä meni.

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on paha Pyhän Hengen pilkka, mihin ei pidä yhtyä.

• Anonyymi

Jeesus ei perustanut mitään Synagoogasta irrallista alkuseurakuntaa. Kristuksen omaksi kastettujen tuli pysyä Synagoogan jäsenyydestä ja seurata Jeesuksen esimerkkiä ja uskoa.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä Synagoogaan ja nousi lukemaan.

Jeesuksen usko oli Juutalaisuus. Ei Jeesus ollut mikään hihhuli.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Kyllä Jeesuksen vastanottaminen tarkoittaa Jeesuksen uskon Juutalaisuuden vastaanottamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei perustanut mitään Synagoogasta irrallista alkuseurakuntaa. Kristuksen omaksi kastettujen tuli pysyä Synagoogan jäsenyydestä ja seurata Jeesuksen esimerkkiä ja uskoa.

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä Synagoogaan ja nousi lukemaan.

Jeesuksen usko oli Juutalaisuus. Ei Jeesus ollut mikään hihhuli.

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Kyllä Jeesuksen vastanottaminen tarkoittaa Jeesuksen uskon Juutalaisuuden vastaanottamista.

Jeesus murehti löytäneenkö hän takaisin maan päälle tullessaan enäää omaa uskoaan Juutalaisuutta. Vai ovatko kaikki siitä pois poikenneet.

Luuk. 18:8

Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

Antisemitismin tarkoitus on hävittää Juutalaisuus pois sekä kansana että uskontona.

• Anonyymi

laki ei anna voimaa täyttää sitä mitä laki vaatii
      mutta evankeliumi antaa
      evankeliumi on: anteeksiannon altruismin hyvä hyvyyden se on henki kun sen ottaa vastaan
      se toimii ja se alkaa kasvaa neuroverkoissa sillä Jumalan hyvyys vetää sitä kautta puoleensa
      paheille ei ole maallista lakia: itsekkyys ahneus pahansuopuus ja niin edelleen.

kaikki edellyttää Jeesuksen Ristin työn merkitystä että sen sisäistää sisäisesti omaksi vaan lahja vanhurskaudeksi.
      jonka Jeesus antaa oman työnsä kautta
      Se on Jumalan lahja

siitä kiittäkäämme kaikkivaltiasta Taivaan Herraa

• Anonyymi

Ei sekundajuutalainen ymmärrä mitään pelastuksesta tai vanhurskaudesta. Hän vain kopioi samat Raamatun kohdat miljoonaan kertaa yrittäen muka sanoa niillä jotain mitä ei itsekkään ymmärrä mikä siinä on tarkoitus. Joku epämääräinen herjaaminen miten muut eivät ymmärrä sitä mitä hän ei itsekään ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sekundajuutalainen ymmärrä mitään pelastuksesta tai vanhurskaudesta. Hän vain kopioi samat Raamatun kohdat miljoonaan kertaa yrittäen muka sanoa niillä jotain mitä ei itsekkään ymmärrä mikä siinä on tarkoitus. Joku epämääräinen herjaaminen miten muut eivät ymmärrä sitä mitä hän ei itsekään ymmärrä.

Oikea juutalainen on se jolla on sydämeni ympärileikkaus Jeesuksessa Kristuksessa ei lihassa tänä on ainoa armon tie joka taivaaseen vie
        Jeesus Kristus on sen lahjoittanut Golgatan ristillä
        Tämä on se voima jota sinä et ymmärrä
        mutta täytyy rukoilla puolestasi Jumala haluaa pelastaa kaikki luotunsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen Isä, Juutalaisten Jumala antaa ihmiset Jeesukselle. Ei muutoin.

Joh. 6:37

Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

Joh. 6:44

Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

• Anonyymi

Jeesus varoitti siitä kehityksestä, kun sanotaan, että lait ja käskyt olisivat voimassa vain Johannekseen asti ja sen jälkeen vain julistetaan Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla päätöksillään. Ei se niin mene.

Liitonarkku ja laintaulut palautuu uuteen Jerusalemiin. Lait ja käskyt ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.

Ihmisen loppusijoituspaikka selviää vasta viimeisellä tuomiolla, kun kaikki heidät tuomitaan lakien ja tekojen mukaisesti.

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

• Anonyymi

Monet hihhulit ruhjoutuu lainkiviin, mitkä tuodaan uuteen Jerusalemiin. Tempelimenot palautetaan keikkeen loistoonsa tuhanneksi vuodeksi. Ei siellä temppelissä hihhuloida hurmostilassa eikä molista sekavia hurmoskieliä eikä puhuta henkimaailman salakieliä.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja LIITONARKKU, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT.

Ilm. 11:19

Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva LIITONARKKU voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet hihhulit ruhjoutuu lainkiviin, mitkä tuodaan uuteen Jerusalemiin. Tempelimenot palautetaan keikkeen loistoonsa tuhanneksi vuodeksi. Ei siellä temppelissä hihhuloida hurmostilassa eikä molista sekavia hurmoskieliä eikä puhuta henkimaailman salakieliä.

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja LIITONARKKU, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT.

Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva LIITONARKKU voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

Jeesuskaan ei käytä enää entistä tavallista miehen nimeä Joshua, koska Saatana otti sen nimen käyttöönsä eksytystarkoituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

Jeesuskaan ei käytä enää entistä tavallista miehen nimeä Joshua, koska Saatana otti sen nimen käyttöönsä eksytystarkoituksessa.

Niitä "Jeesuksia" kun alkaa olla jokaisessa lahkokellarissa yhtä aikaa ihmisiä viekoittelemassa.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä "Jeesuksia" kun alkaa olla jokaisessa lahkokellarissa yhtä aikaa ihmisiä viekoittelemassa.

Suomessakin olisi yli tuhat "Jeesusta" , jos hän olisi kaikissa uskonnollisiss yhdistyksissä ry:ssä yhtä aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessakin olisi yli tuhat "Jeesusta" , jos hän olisi kaikissa uskonnollisiss yhdistyksissä ry:ssä yhtä aikaa.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässää

• Anonyymi

Rakkaus on lain täyttymys
      sitten galatalaiskirjeessä on ne hyvät ominaisuudet joita noudatetaan joihin ei ole lakia.

tässä, ymmärtäkää mitkä lihan tekoja itsekkäitä ja ei itsekkäitä hengen tekoja.

5:18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.

5:19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
      5:20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
      5:21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niin kuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
      5:23 Sellaista vastaan ei ole laki.

Sellaista vastaan ei ole laki.

• Anonyymi

Jeesus vertasi Jumalan lakeja rakkauteen. Jumalan lait ovat edelleen prikulleen voimassa ja ovat Jumalan rakkauden osoitus syntiinlangennettä maailmaa kohtaan.

Ei lakeja ole kumottu. Ei pidä väärin käsittää.

Jeesusta meidän on uskominen, eikä sitä Tarsolaista murhamiesta Paavalia, jolla oli oma intressi kumota lain merkitys.

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus vertasi Jumalan lakeja rakkauteen. Jumalan lait ovat edelleen prikulleen voimassa ja ovat Jumalan rakkauden osoitus syntiinlangennettä maailmaa kohtaan.

Ei lakeja ole kumottu. Ei pidä väärin käsittää.

Jeesusta meidän on uskominen, eikä sitä Tarsolaista murhamiesta Paavalia, jolla oli oma intressi kumota lain merkitys.

Paavalin matka murhamiehenä päättyy taivaanportille. Siksi hän yritti kumota lakien merkityksen.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin matka murhamiehenä päättyy taivaanportille. Siksi hän yritti kumota lakien merkityksen.

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Paavali oli paha murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista, jos katsoi sen tarpeelliseksi.

Yritti laittaa omat pahat teot ja synnit vanhojen aatamien ja lihojen syyksi, vaikka ei ne lihat lihat mitään ajattele. Kyllä ihmisen on itse otettava vastuu omista synneistään.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

On arvioitu, että Paavalin opetuksista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.

Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi

<<Ei lakeja ole kumottu. Ei pidä väärin käsittää.<<<

pitää käsittää : Rakkaus on lain täyttymys
      ellei tätä ymmärrä niin Raamattu on mennyt ohitse
      ja mitä on hengessä eläminen ja lihan teot.

selvittäkää ero sisäisesti itsellenne!

5:16 Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
      5:17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.

5:18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.

5:19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
      5:20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
      5:21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niin kuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
      5:23 Sellaista vastaan ei ole laki.

Sellaista vastaan ei ole laki. laki on voimassa.
      hyveitä vastaan ei ole lakia.

• Anonyymi

Paavali ei tehnyt todellista parannusta synneistään missään vaiheessa. Laittoi vain omat synnit lihojen ja vanhojen aatamien syyksi.

Niillä opeilla kun saa paljon kannattajia!

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Room. 7:17

Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

• Anonyymi

Ihminen ei pysty mihinkään lain täyttymyksiin.

• Anonyymi

Paavali valehtelee. Ei Pyhä Henki lakeja kumoa ja toimi lakien ulkopuolella.

Isä, Poika ja Pyhä Henki yksi ovat.

Kaikki Jumalan Kolme eri Persoonaa, Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat sidottua samoihin Jumalan lakeihin.

Ei ole erikseen mitään lievempia Pojan lakeja tai Hengen lakeja.

• Anonyymi

Matt. 5:17

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut lakia kumoamaan, vaan noudattamaan ja täyttämään.

Lait ovat prikulleen voimassa samanlaisina tuhatvuostisen valtakunnan loppuun asti.

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviä.

Lait eivät ole pelkkää symboolia, synnin tunnon symboolia, ei, vaan lait ovat sitä varten voimassa, että niitä noudatetaan ja niiden mukaan eletään ja lain rikkomisesta seuraa lain säätämä rangaistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut lakia kumoamaan, vaan noudattamaan ja täyttämään.

Lait ovat prikulleen voimassa samanlaisina tuhatvuostisen valtakunnan loppuun asti.

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviä.

Lait eivät ole pelkkää symboolia, synnin tunnon symboolia, ei, vaan lait ovat sitä varten voimassa, että niitä noudatetaan ja niiden mukaan eletään ja lain rikkomisesta seuraa lain säätämä rangaistus.

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkivaltoihin hurahtaneille hihhuleille lakien voimassaolo selviää vasta taivaanportilla.

Matt.7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkivaltoihin hurahtaneille hihhuleille lakien voimassaolo selviää vasta taivaanportilla.

Matt.7

Rosvot ja murhamiehet opettaa, että Jumalan ikuiset lait on kumottu ja kuopattu.

Silloin ei olisi syntiäkään, mistä heitä voitaisiin syyttää ja tuomita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rosvot ja murhamiehet opettaa, että Jumalan ikuiset lait on kumottu ja kuopattu.

Silloin ei olisi syntiäkään, mistä heitä voitaisiin syyttää ja tuomita.

Matt.7

23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.

• Anonyymi

<<Paavali ei tehnyt todellista parannusta synneistään missään vaiheessa. Laittoi vain omat synnit lihojen ja vanhojen aatamien syyksi.
      Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.<<<

Pilalle leikattu ei ymmärrä mikä on lain teko ja mikä on lihan teko

ne ei ymmärrä näitä kahta asiaa eikä ymmärrä että ihminen on ihmisellä on pahuuden siemen joka tuli syntiinlankeemuksessa ja se voi aktivoitua

ja se kaikilla aktivoituu kaikki on Jumalan kirkkautta vailla.

mutta eihän pilalle leikattu tämmöinen narsisti ymmärrä sitä vaan jonkun saatana kyykäärmeen sikiöitä ja pistää toisten syys kun itse on saastainen

kuinka vihataan Paavalia ja Jeesusta, se on syy tänäkin päivänä,
      hylänneet kulmakiven.

• Anonyymi

Paavali on eri asia kuin Jeesus.

Paavali oli valeapostoli, joka tekeytyi Korintossa apostoliksi. Muualla häntä ei juuri pidetty oikeana apostolina.

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi

Paavali tykäskyi nuoreen Timoteukseen ja teki tälle ympärileikkauksen, vaikka lait piti olla kumottu ja kuopattu.

Ap. t. 16:3

Paavali halusi ottaa Timoteuksen matkalle mukaan, ja siksi hän ympärileikkasi tämän.

Ja kyllä kelpasi miehelle lainpykälät kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
        Siksi monet miehet pitää Paavalia idolinaan. "Rakas Paavali...

1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen,
        ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali tykäskyi nuoreen Timoteukseen ja teki tälle ympärileikkauksen, vaikka lait piti olla kumottu ja kuopattu.

Ap. t. 16:3

Paavali halusi ottaa Timoteuksen matkalle mukaan, ja siksi hän ympärileikkasi tämän.

Ja kyllä kelpasi miehelle lainpykälät kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
        Siksi monet miehet pitää Paavalia idolinaan. "Rakas Paavali...

1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen,
        ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

Tässä on Paali mitä hän tekee ja edustaa:
        Roomalaiskirje:

1:2 jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa,

1:1 Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia,

Ristiinnaulittua Jumalan Poikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on Paali mitä hän tekee ja edustaa:
        Roomalaiskirje:

1:2 jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa,

1:1 Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia,

Ristiinnaulittua Jumalan Poikaa

Paavali todisti itse itsestään olevansa apostoli.

Jeesus ei tunnusta miestä omaksi apostolikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali todisti itse itsestään olevansa apostoli.

Jeesus ei tunnusta miestä omaksi apostolikseen.

Kumoat siis Pyhän Raamatun ja pyysit sillä!

Sekö lain täyttämistä?

• Anonyymi

laki on aita muuri, este, j.n,e. lailla rakennetaan porsaanrekiä eliitille ja kansalle hankaluuksia.

• Anonyymi

Laki on Jumalan rakkauden osoitus ihmisille. Lain noudattaminen on Jumalan rakastamista.

• Anonyymi

Lait antaa ihmisille oikeusturvaa. Lain noudattaminen kuuluu lain merkitykseen. Ei pelkkä synnin tunnun herättäminen. Kuten Paavali valehtelee, koska oli murhamies ja yritti välttää lain säätämän tuomion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lait antaa ihmisille oikeusturvaa. Lain noudattaminen kuuluu lain merkitykseen. Ei pelkkä synnin tunnun herättäminen. Kuten Paavali valehtelee, koska oli murhamies ja yritti välttää lain säätämän tuomion.

Paavali oli ammatiltaan palkkamurhaaja, jota ei saatu vastuuseen teoistaan, koska nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta.

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laki on Jumalan rakkauden osoitus ihmisille. Lain noudattaminen on Jumalan rakastamista.

Jumalattomat voi käyttää lakia väärin. totuus ei ole heissä.

• Anonyymi

Laki on aivan siten kuten se luetaan. Voi tehdä vaikka millaisia rikoksia ja niitä kannattaa kun niiden eteen vain riittävästi valehtelee.

• Anonyymi

Roistot ja murhamiehet eivät piittaa sen paremmin maallisista laeista kuin taivaaallisistakaan laeista.

• Anonyymi

Te kärsitty sen sitten ”nahoissanne”.

• Anonyymi

<Laki on Jumalan rakkauden osoitus ihmisille. Lain noudattaminen on Jumalan rakastamista.<<
      laki tekee ihmisitä syntisiä ja johdattaa kääntymään Jeesuksen puoleen. saadakseen armon synneistään ja rauhan sielulleen syntyä uudelleen henkisesti eloon.

• Anonyymi

Ei kaikki tarvi parannusta. Ei pidä liioitella eikä ahdistella ihmisiä.

Luuk. 15:7

Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

• Anonyymi

Oika Jeesus ilmestyy lain kuuliaisille kunnon kansalaisille.

Ei lain rikkojille ja roistoille, heille ilmestyy valejeesukset ja Saatanan enkelit.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi

Po. Oikea Jeesus ilmestyy lain kuuliaisille kunnon kansalaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Po. Oikea Jeesus ilmestyy lain kuuliaisille kunnon kansalaisille.

Jeesus ilmesty Paavalille Jeesuksen vihaajalle joka sitten tuli Jeesuksen todistaja ja sai armon.
        Ei pidä pilkata Raamattua!

• Anonyymi

Sitten sinun pitää luopua niistä valejeesuksuksistasi, jotka sallivat sinulle valehtelun ja herjaamisen Teuvo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten sinun pitää luopua niistä valejeesuksuksistasi, jotka sallivat sinulle valehtelun ja herjaamisen Teuvo!

Teuvo vainaa hengailee sen sinun Jeesuksesi kanssa Taivaan kodissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ilmesty Paavalille Jeesuksen vihaajalle joka sitten tuli Jeesuksen todistaja ja sai armon.
        Ei pidä pilkata Raamattua!

Paavali ei nähnyt edes Jeesuksen haamua Damaskontiellä, eikä muut murhakoplan "luotettavat" jäsenet nähneet yhtään mitään. Paavali kuuli vaan jotain ääniä päästään.

"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."

Saulus Tarsolaisen, murhamiehen sokaistuminen Damaskontiellä viittaa paremminkin Saatanan ilmestymiseen.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei nähnyt edes Jeesuksen haamua Damaskontiellä, eikä muut murhakoplan "luotettavat" jäsenet nähneet yhtään mitään. Paavali kuuli vaan jotain ääniä päästään.

"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."

Saulus Tarsolaisen, murhamiehen sokaistuminen Damaskontiellä viittaa paremminkin Saatanan ilmestymiseen.

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."

Saulus Tarsolaisen, murhamiehen sokaistuminen Damaskontiellä viittaa paremminkin Saatanan ilmestymiseen

sinulla ei ole yhteyttä Jeesukseen, siitä se johtuu, eikä synnin tuntemusta.

1 Pietari:1:1

• Anonyymi

Joh:16:8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
      16:9 synnin, koska he eivät usko minuun;
      16:10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
      16:11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
      16:9 synnin, koska he eivät usko minuun;

• Anonyymi

Damaskontien henki sanoi Paavalille, turha on sinun potkia pistintä vastaan.

Se viittaa siihen, että kyseessä oli Saatanan enkeli, josta käytetään sanaa pistin, mikä on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi eli samaa tarkoittava sana.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Demonia ei otettu Paavalista pois rukouksista huolimatta. Se ei saanut nousulupaa lentoon pois miehestä, vaan viimeisteli tekonsa Roomassa, paha äkkikuolema,
      ei siihen liittynyt mitään armoa.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

King James
      For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi

Kaikki viittaa siihen, että Paavali sai Saatanan enkelin henkioppaakseen matkalla murhaamaan ihmisiä Syyrian puolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki viittaa siihen, että Paavali sai Saatanan enkelin henkioppaakseen matkalla murhaamaan ihmisiä Syyrian puolelle.

Juurikin niin se on nähtävä!

• Anonyymi

<Damaskontien henki sanoi Paavalille, turha on sinun potkia pistintä vastaan.<<

Paavali ei ollut kääntynyt.
      Oli vielä Saul

koita jo käsittää!

• Anonyymi

Paavali kääntyi valeapostoliksi Korintossa. Muualla miestä ei pidetty apostolina.
        Eikä murhamies voi olla edes apostoli. Pyhä Henki ja Saatanan enkeli ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

Paavali repi ja hajotti seurakuntia omilla uusilla opeillaan. Ei koonnut ja yhdistänyt.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".

Luuk. 11:23

Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.

• Anonyymi

Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja, jolla oli lupa tappaa niin Juutalaisia kuin kristittyjä, jos he ovat uhka Roomanvallalle. Murhat laitettiin uskonkiistojen syyksi, niin täydestä meni.

Murhamies Saulus Tarsolainen valehteli nimensä ja esiintyi väärällä nimellä "Paavali" ulkomailla monta vuotta ettei olisi saatu kiinni ja tuomiolle murhista.

enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja, jolla oli lupa tappaa niin Juutalaisia kuin kristittyjä, jos he ovat uhka Roomanvallalle. Murhat laitettiin uskonkiistojen syyksi, niin täydestä meni.

Murhamies Saulus Tarsolainen valehteli nimensä ja esiintyi väärällä nimellä "Paavali" ulkomailla monta vuotta ettei olisi saatu kiinni ja tuomiolle murhista.

enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

Saulus Tarsolainen oli murhakoplan johtaja, joka hyväksyi ne teot.
        Eikä se Stefanoksen murha ollut ainoa laatuaan, kuten usein uskotellaan..."silloinkin"...

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

• Anonyymi

Saulus Tarsolainen oli murhamies ja teki pahaa loppuun asti.

Paavalissa oli Saatanan enkeli, jota ei otettu hänestä pois rukouksista huolimatta.

Room. 7:19

sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saulus Tarsolainen oli murhamies ja teki pahaa loppuun asti.

Paavalissa oli Saatanan enkeli, jota ei otettu hänestä pois rukouksista huolimatta.

Room. 7:19

sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Paha henki laittoi molemmat Saulit hurmostilaan.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

• Anonyymi

Korintossa Paavali soluttautui sekä apostoliksi että nasiiriksi, jotta pääsi lähemmäksi tarkkailemaan ihmisiä.

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

• Anonyymi

Netissä se hyvä puoli että ilman sitä ei olisi mitään käsitystä siitä miten hulluja harhaoppeja voi olla olemassa ja miten ne vääristelevät Raamatun sanaa, miten ne vetävät todella sairaita johtopäätöksiä Raamatun teksteistä.

• Anonyymi

Kuinka parjataan ristintyötä ja halveksitaan ja
      Paavali ja hän julistaa ristintyötä
      hän kääntyi ja teki parannuksen
      tehkää te samoin
      Halveksijat ei ole mitään Jeesuksen opetuslapsia joka täällä rääpi ja roikkuu

• Anonyymi

Paavali ei tehnyt todellista parannusta, vaan jatkoi ihmisten eksyttämistä ja valehtelemista.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Paavali ei pitänyt valehtelemista pahana ollenkaan saatikka syntinä, jos sen tarkoitusperätät ovat hyvät.

Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi

Se hyvä että harhaopin hulluus tulee esille omasta toimesta.

• Anonyymi

Hihhulointi hurmoshenkien vallassa ei ketään pelasta yhtään mistään.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että PIDÄMME HÄNEN KÄSKYNSÄ eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi

1. Aik. 22:13

Silloin sinä menestyt, jos tarkoin noudatat niitä käskyjä ja oikeuksia, jotka Herra antoi Moosekselle Israelia varten. Ole luja ja rohkea, älä pelkää äläkä arkaile.

• Anonyymi

Paavalin rienaajille usko on herjaamista.

Heidät kannattaa kiertää kaukaa.

• Anonyymi

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen, eikä ihminen sille perusluonteelleen voi mitään. Vanhemmiten ne piirteet vain korostuvat.

Paavali: "Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

Thayer's Greek Lexicon

Sana "lögnaktighet"

Translitteroitu

Strongin koodi 5582

ψευσμα

pseusma psyoos'-mah

Merkitys

1) a falsehood, a lie

2) the perfidy by which a man by sinning breaks faith with God

• Anonyymi

Nyt. harhaopit alkaa jo olla niin tuttua kauraa ettei niitä ole sen vuoksi enää tarpeen julistaa, vaan jokainen jo tietää mitä ne ovat, miten vääntävät kieroon Paavalia kuten ennustettu sanassa on.

Harhaopitkin on tietenkin kuvattu Raamatussa että niitä osataan välttää ja ne tavallaan todistavat sen miten oikeassa Raamattu on. Ei siellä ole mitään valhetta tai vääryyttä.

• Anonyymi

<<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.<<

Se on Herran teko että te uskotte että hän on lähettänyt minut
      te laittomuuden tekijät
      ja ristityön eksyttäjät ilkeyksissänne!

• Anonyymi

Synti on laittomuuden teko. Lain vastainen teko. Ei ihme ollenkaan, että Tarsolainen murhamies yritti valehdella, että lait on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eletään pelkkien henkien pillin mukaan vapaasti kuin Ellun kanat.

• Anonyymi

<<Hihhulointi hurmoshenkien vallassa ei ketään pelasta yhtään mistään.<<

Armo on rakkauden teko joka vapauttaa synnistä. ei ansio

• Anonyymi

Kyllä kelpasi Paavalille puheet rakakkaudesa ja armosta, kun kyse oli Stefanoksen murhasta.

Mutta kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta, niin kaivettiin lakipykälät esiin.

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

Ei ihme ollenkaan, että monet miehet pitävät Paavalia idolinaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kelpasi Paavalille puheet rakakkaudesa ja armosta, kun kyse oli Stefanoksen murhasta.

Mutta kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta, niin kaivettiin lakipykälät esiin.

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

Ei ihme ollenkaan, että monet miehet pitävät Paavalia idolinaan.

#Ei ihme ollenkaan, että monet miehet pitävät Paavalia idolinaan.#

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Varsinkin lestadiolaiset naisia alistavat, vanhat ukon turjakkeet.

• Anonyymi

Paavali käytti usein passiivilauseita ja kolmatta persoonaa, mutta tarkoitti todennäköisesti itseään.

Tunnen muuan miehen, joka kävi taivaassa....

Joh.3:13
      Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

2. Tess. 2:11

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

• Anonyymi

Ei se "armo" olen mikään taikasana taivaaseen pääsemiseksi.

Ps. 5:7

Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

• Anonyymi

Viimeinen tuomio tulee kaikille tekojensa mukaan. Teot seuraa ihmistä viimeiselle tuomiolle. Viimeinen tuomio tulee kaikille tekojen ja lakien perusteella.

• Anonyymi

PANTU on🤣

• Anonyymi

Ei, te itse teette vääryyttä ja riistätte muilta, jopa omilta veljiltänne. [3. Moos. 25:14; 1. Tess. 4:6]
        9 Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, [6:9,10: Room. 13:13+]
        10 eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, te itse teette vääryyttä ja riistätte muilta, jopa omilta veljiltänne. [3. Moos. 25:14; 1. Tess. 4:6]
        9 Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, [6:9,10: Room. 13:13 ]
        10 eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

tuon orjat, sorron yöstä nouskaa

• Anonyymi

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

• Anonyymi

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Harhaoppi jo tullut selväksi sekä Paavalin ja Jumalan sanan halveksunta.

Jokainen osaa jo sitä karttaa.

• Anonyymi

Monen hurmahenkisen hihhulin toiveet taivaaseen pääsemistä törmää lainkiviin, mitkä tulee uuteen Jerusalemiin.

Liiton taulu=Lainkivet

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

Luuk. 20:18

Kuka ikinä tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja kenen päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa.

• Anonyymi

te ette ole taivaankansalaisia kun käyttäydytte kuten Pietari.

16:21 Siitä lähtien Jeesus alkoi ilmoittaa opetuslapsilleen, että hänen piti menemän Jerusalemiin ja kärsimän paljon vanhimmilta ja ylipapeilta ja kirjanoppineilta ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös.
      16:22 Silloin Pietari otti hänet erilleen ja rupesi nuhtelemaan häntä sanoen: "Jumala varjelkoon, Herra, älköön se sinulle tapahtuko".
      16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

Pietari teki käännöksen

16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

niin myös sinä: sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

• Anonyymi

Pietari erehtyi ekumeniaan murhamiehen Tarsolaisen kanssa ja koki samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pietari erehtyi ekumeniaan murhamiehen Tarsolaisen kanssa ja koki samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa.

• Anonyymi

Sitä Paavalia harhaoppinen herjaa.

Jos kaikkia herjaa menee uskottavuus.

On tosin jo mennyt.

• Anonyymi

Paavali pelotteli ihmisiä tekemillään murhilla, fyysisillä voimillaan ja nyrkeilijän lahjoillaan.

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi

Miestä ei saatu vastuuseen edes Stefanoksen murhasta, koska hän nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miestä ei saatu vastuuseen edes Stefanoksen murhasta, koska hän nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta.

Siksi siksi Jumala heitti miehen Saatanan enkelin kuritettavaksi ja lopulta Roomassa tapettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi siksi Jumala heitti miehen Saatanan enkelin kuritettavaksi ja lopulta Roomassa tapettavaksi.

Ei demonia kehenkään lähetetä ilman syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei demonia kehenkään lähetetä ilman syytä.

Demoni ja Pyhä Henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa. Ei Pyhä Henki muuten Pyhä olisikaan, ei se ole mikään nokikolari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demoni ja Pyhä Henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa. Ei Pyhä Henki muuten Pyhä olisikaan, ei se ole mikään nokikolari.

2. Kor. 12:7

Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, NIMITTÄIN SAATANAN ENKELI rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

Ylpeys on ensimmäinen kuolemansynti.

King James käännöksen mukaan Saatanan viestintuoja=Messenger of Satan -niminen demoni.

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

Thayer's Greek Lexicon

Sana

Translitteroitu

Strongin koodi

σαταν

Satan sat-an'

4566

Sanan tausta

Sanaluokka

of Hebrew origin 07854 שטן, cf 4567

subst. (name, mask.)

King James Version käännökset sanasta

AV-Satan 1

Merkitys

1) adversary (one who opposes another in purpose or act), the name given to

1a) the prince of evil spirits, the inveterate adversary of God and Christ

1a1) he incites apostasy from God and to sin

1a2) circumventing men by his wiles

1a3) the worshippers of idols are said to be under his control

1a4) by his demons he is able to take possession of men and inflict them with diseases

1a5) by God's assistance he is overcome

1a6) on Christ's return from heaven he will be bound with chains for a thousand years, but when the thousand years are finished he will walk the earth in yet greater power, but shortly after will be given over to eternal punishment

1b) a Satan-like man

• Anonyymi

Niin sitä pitää halveksia Jumalan sanaa.

Tulee hyvä palkinto siitä.

• Anonyymi

Totuus karvastelee.

• Anonyymi

PAHOLAINEN JA HÄNEN PALVELIJANSA EIVÄT NUKU!

Mutta millä puolella aitaa ja rintamalinjaa ovat ja asuvat pahimmat? Esimerkiksi riippumaton pahan valta, väärine tuomioineen lain ja oikeuden varjolla, vastaajan oikeusturvanormien huomioimatta jättäminen, totuudesta piittaamattomuus ja lakien käyttö mielivaltaisesti tukeutumalla viranomaisvoimaan ja kansalaisen / kansalaisryhmän alistamiseen mielivallan, pakkovallan ja väkivallan alle on kokonaisvaltainen ilmiö; fasismin ilmentymä. Väkivalta ja sen kapasiteetti ratkaisee nykykyään myös sen, mitä pidetään totena. ”Jos se valo, joka teissä on, on pimeyttä, kuinka pimeä onkaan totaalinen pimeys?”

Judas Iskariotin malli ja kavala perinne on myös nykyisin totuutena nähty yhteiskunnallisen vallankäytön prioriteetti. Raha ratkaisee? Myös kaikissa instituutioissa ja instansseissa, kansalaisten alistamiseksi, niissä, jotka kaikki saavat tulonsa verovaroista? Oikeuden ideaalit ovat kuin ”Potemkin kulissi ja Goglin mallintama kirkko”. Mutta jos, jos oikea totuus olisi vaikuttimena, kuka siitä hyötyisi? Ja miksi sitä ei nähdä nykymallissa nähdä tärkeäksi ja puolustamisen arvoiseksi? Perisynnin turmeluksesta ortodoksinen kirkko opettaa, että myös paha ja pahan enkelit lisääntyvät ja perisynnin turmelus kattaa kaikki vallan oligarkit ja ihmiset. Luterilainen kirkko painottaa tekoja enemmän muita vaikuttimia totuuden määrittämiseksi nykyään. On myös harvalukuine joukko, joka haluaa elää hyvän omantunnon mukaan ja tehdä lähimmäiselle niin kuin haluaa itselle tehtävän, rakkauden kaksoiskäskyn mukaan. Kuitenkaan siinä onnistumatta?!

Tapasin kerran venäläisen arkkitehdin, joka naureskellen totesi, että hän tietää, miten Suomeen saadaan se presidentti, joka sopii Venäjän suunnitelmiin ja on siten hyväksyttävä.
      ”Suu auki” sitä kuuntelin. Kun hän näki reaktioni, hän jätti kuitenkin kertomatta, miten hän oli sen ajatellut tehtävän. Mutta se, olennainen seikka, että hän oli tuota kysymystä pohtinut ja, että se nauratti häntä kovin, teki selväksi yhden asian. Nimittäin sen, että venäläisten hupi on manipuloida Suomea ja todennäköisesti muitakin kohdemaita, joihin Venäjän intressit edellyttävät interventioita; manipulointeja, johdatteluja, kohdehenkilöiden mustamaalaamisia ja toisten nostamista, mis- ja disinformaatio projektejakin ym. ym. ym.

Perusorientaatio lähtee kohdemaan sopivien tahojen estäminen ja defensoiminen ja erittäin monipuolinen manipulointi alhaalta ylöspäin, vertikaalisesti ja horisontaalisesti vaiheittain ja ylhäältä alaspäin yhteiskunnallisia vaikuttajia hyödyntämällä. Suomessa esimerkiksi on tietojeni mukaan nykyisin syntyperäisiä tai Venäjällä koulutettuja sekä Venäjän aivopesemiä henkilöitä, joita käytetään instrumentteina Venäjän tavoitteiden edistämiseksi ja sikäli kun he ovat saatu ujutetuksi tai manipuloiduiksi lukuisille avainpaikoille yhteiskunnassa, myös ratkaisijoina päätöksiä tehtäessä. Nykyisin se näkyy myös ukrainalaisten sijoittumisesta tehtäviin Suomessa ja Euroopassa. Kehumalla ja mielistelemällä joitakin suomalaisia avainhenkilöitä, kuten lähihistoriassakin on ollut henkilöitä, milloin venäläisen pankki- ja energiasektorin yrityksissä jne. on jopa entisiä pääministereitä manipuloitu pelaamaan intressipelejä ja sulkemaan ei Venäjän toivomia tahoja pois markkinoilta ja yhteiskunnan arvoverkoista.

Juuri tuo peli näkyi myös ”nukkehallitsijan” valinnassa Ukrainan presidentiksi, tai Unkarin ”energiakysymykset” -ohjailu jne. -keppihevosena ”palkiten”, käyttäen. Putin luonnehti taannoin, siis Krimin miehittämisen jälkeen Iltalehdessäkin julkaistussa toteamuksessaan naurahtaen, että Venäjä on Kybernorsu. Kybernorsun toisiin maihin, siis kaikkiin maihin, joihin ”venäläinen sotilas on astunut”, ja joka siten kuuluu Putinin mukaan Venäjälle, kohdistamissa yhteiskunnallisissa, yritysarvoverkoissa ja henkilövaikuttamiskeinoissa ja menetelmissä; Informaatiosodankäynnissä” on käytetty ja käytetään monipolvisia ja ennalta suunniteltuja minivaiheisia interventiomalleja kuin shakin pelaajina. Jokainen steppi on ennalta suunniteltu ja valloituskronologian mukainen sabotaasi, mustamaalaaminen, taktisset viestinnät, maksetut vaikuttajat, jne. jne. Ulkomailla olevat venäläiset ovat myös instrumentteja ja sotilaiksi luokiteltavia, Putinin määräysvallan alaisia Venäjän kansalaisia.

Putin nauraen totesi vielä alle kuukausi sitten, että muissa maissa olevat ovat myös sotilaita. Hän sanoi myös samalla naurahtaen, että Venäjän rajat eivät pääty mihinkään, vaan valloitukset ovat jatkuvat ”historiallisesti syklinen” projekti. On olemassa venäläinen sanonta: ”Paljonko Venäjä laajeni tänään?!”

• Anonyymi

Jumalalla on konstit pysäyttää myös Googit kun se aika tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalalla on konstit pysäyttää myös Googit kun se aika tulee.

Hes. 38:3

ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hes. 38:3

ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.

Hes. 38:18

Mutta sinä päivänä, jona Goog karkaa Israelin maahan, sanoo Herra, Herra, nousee minun vihani hehku.

• Anonyymi

Room. 3:31

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

Room. 2:13

Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

• Anonyymi

Se on Jumalan teko että uskotte että Jumala on hänet lähettänyt,
      ellei näin käy, ei voi tehdä oikeita uskon tekoja joka kelpaisi Jumalalle
      tehän voitte tehdä ihan minkälaisia tekoja vaan, mitkä teitä huvittaa mutta ne ei ole Jumalalle tehtyjä.

Pietari teki käännöksen

niin myös sinä: sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

• Anonyymi

Mitä itua noissa jutuissa on?

• Anonyymi

Ne tulee taivaasta

• Anonyymi

Samassa hengessä kuin Jeesus itse:

“Tämä on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt.”
      – Joh. 6:29

Tämä on yksi syvimmistä kohdista Uudessa testamentissa:
      usko itse on Jumalan teko, ja siksi vain siitä lähtevät teot kelpaavat Jumalalle.

1. Ilman uskoa teot ovat vain ihmisen tekoja

Ihminen voi tehdä:

auttamisia

lahjoituksia

hyviä päätöksiä

eettisiä valintoja

Mutta jos sydän ei ole yhteydessä Jumalaan, ne eivät ole
      Hengen synnyttämiä.

Paavali sanoo tästä:

“Kaikki, mikä ei perustu uskoon, on syntiä.”
      – Room. 14:23

Ei siksi, että teot olisivat pahoja, vaan koska niissä ei ole
      Jumalan Henkeä, joka tekee teon todelliseksi Jumalan silmissä.
      Robotti ei kelpaa Jumalalle!

• Anonyymi

“Kaikki, mikä ei perustu uskoon, on syntiä.”
      – Room. 14:23

Kääntykää jo Jeesuksen puoleen Paavalin haukkujat!

• Anonyymi

Paavalin jutut ei vain käy harhaoppiin ja siksi muka valetta.

Samoin kuin sotakiimaisille median jutut valetta.

Vain jutut korvasyyhyyn ovat totta.

• Anonyymi

Luehan tarkemmin mitä synti tarkoittaa.

Roistot ja murhamiehet julistaa, että lait on kumottu ja kuopattu, jottei heitä voitaisi tuomita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin mitä synti tarkoittaa.

Roistot ja murhamiehet julistaa, että lait on kumottu ja kuopattu, jottei heitä voitaisi tuomita.

Uskomalla ja hillumalla ei mitään murhia soviteta.

• Anonyymi

Tärähtäneen höpötysmonologi.

• Anonyymi

Mikäpä poikkeus tämä ketju olisi, sehän suoltaa niitä höpinöitään yötä päivää palstalle.

• Anonyymi

Saddukeukset eivät usko eivät usko ylösnousemuksen

saddukeukset he uskovat lakiin kovaan lakiin mitä ei pysty täyttämään
      ainoastaan Jeesus täytti
      ja joka uskoo Jeesukseen niin he uskoo myös armoon
      jonka Jeesus on hankkinut heille lahja-armon Jeesuksen Kristuksen nimessä veressä

• Anonyymi

Fariseukset ja Saddukeukset olivat lahkolaisia ja uskonnollisia terroristeja.
        Ei niiden oppeja pidä matkia.

Jeesus oli oikea Juutalainen, Rabbi, jota sapatinsäännöt eivät edes koskeneet.

Joh. 1:49

Natanael sanoi: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas!"

Matt. 12:5

Tai ettekö ole laista lukeneet, että papit tekevät temppelissä sapattinakin työtä mutta ovat silti syyttömiä?

• Anonyymi

Saddukeusten kyseenalaistama ylösnousemus ja lain tiukka tulkinta olivat vastakkaisia

Jeesuksen sanoman kanssa, joka tarjosi armahdusta ja toivon. Uskoville Jeesus on pelastuksen lähde, jonka kautta saadaan myös armo.

• Anonyymi

Lakihenkisyys on selkeä harhaoppi, joka vie helvettiin.

Ei siinä auta vaikka miten lainailis Raamattua ja väittäisi Paavalia valehtelijaksi.

• Anonyymi

Joutuiko Jeesus helvettiin?

• Anonyymi

Paavali oli valheveikko ja paha eksyttäjä, joka tekeytyi Korintossa sekä kristittyjen apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.

Juudaksen tilalle oikeaksi 12. apostoliksi valittiin Mattias, ei Paavalia, joka oli murhamies. Murhamies ei ole edes kelvollinen apostolin virkaan. (Apt.1:20-26)

Viimeinen oikea nasiiri oli Johannes Kastaja, joka oli täytetty Pyhällä Hengellä jo äitinsä kohdusta asti. Ei Paavali, jossa oli Saatanan enkeli eli demoni sisällä. (2.Kor.12:7)

----

• Anonyymi

Malliesimerkkejä harhaoppisesta tulkinnasta.

Ja sitten ollaan noudattavinaan lakia.

• Anonyymi

No onhan se aika outoa, että Jeesus ei eläissään puhunut oikeille apostoleilleen mitään, että hänen kuolemansa jälkeen heidän joukkoonsa ilmestyy uudeksi apostoliksi Tarsolainen murhamies. Sillä eihän Herra,Herra tee mitään ilmoittamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja ystävilleen.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi

Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja uusista suuruuksista, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa heitä eksyttämässä.

Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi

ei pilalle leikattu voi ymmärtää tätä korkeampaa tajunnan tilaa

Room:7:5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle, 7:6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.

tässä uskon tilassa on Jeesus mukana ja silloin ei tehdä syntiä
      eletään hengen mukaan Jeesuksen henki ohjaa Pyhä Henki :
      käyttäytymistä ajatuksia sanoja ja tekoja Laki ja tässä laki täyttyy
      Jeesus on autuuden muuri

• Anonyymi

nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.

tämän kun tajuaa ei tee syntiä tahallisesti

• Anonyymi

Korintossa ollessaan monta vuotta Paavali kirjoitti tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan, koska oli Rooman kansalainen.

Kuriiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille.
        On syytä olettaa, että Paavalin valheet liittyvät suurelta osin juuri Korinton tapahtumiin ja sinne lähetettyihin kirjeisiin.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korintossa ollessaan monta vuotta Paavali kirjoitti tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan, koska oli Rooman kansalainen.

Kuriiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille.
        On syytä olettaa, että Paavalin valheet liittyvät suurelta osin juuri Korinton tapahtumiin ja sinne lähetettyihin kirjeisiin.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslausekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.

tämän kun tajuaa ei tee syntiä tahallisesti

Ei se ole tajuamiskysymys jos saa Pyhän Hengen.

Se armoa.

• Anonyymi

Paavali keksi ns. "lihateorian". Synnit voi laittaa lihojen ja vanhojen aatamien syyksi, ei niistä tarvi itse ottaa vastuuta.

Ei ne lihat mitään ajattele, kyllä ihmisen on itse otettava vastuu omista synneistään.

• Anonyymi

Korintossa Paavali keksi ns. armolahjateorian eriarvoisista armolahjoista hierarkian luomiseksi seurakuntaan johtamisen helpottamiseksi.

Ei kukaan muu sellaista opeta.

Kellä on kasteen lahja Pyhä Henki asuvaisena, hänellä on kaikki se mitä Pyhä Henki on ja edustaa. Ei vain jotain siivuja siitä.
      Jumala ei jaa Henkeä mitalla.

• Anonyymi

Paavali sai kannattajia vain Korintossa, ei juurikaan muualla.

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".

Paavali repi ja hajotti seurakuntia omilla opeillaan, ei yhdistänyt.

Ei ne viisaat Juutalaiset kaikkia Paavalin keksimiä uusia oppeja silloinkaan purematta nielaisseet.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali sai kannattajia vain Korintossa, ei juurikaan muualla.

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".

Paavali repi ja hajotti seurakuntia omilla opeillaan, ei yhdistänyt.

Ei ne viisaat Juutalaiset kaikkia Paavalin keksimiä uusia oppeja silloinkaan purematta nielaisseet.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

Dessa voro ädlare till sinnes än judarna i Tessalonika; de togo emot ordet med all villighet och rannsakade var dag skrifterna, för att se om det förhölle sig såsom nu sades.

These were more noble than those in Thessalonica, in that they received the word with all readiness of mind, and searched the scriptures daily, whether those things were so.

• Anonyymi

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:23

Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi

<<Ei se ole tajuamiskysymys jos saa Pyhän Hengen.<<
      Se armoa.

et selvästikään et ole tajunnut,

se armo mitä tarkoitetaan on taivaasta ei Paavalista vaan Jumalasta

ja tätä pilkataan ja Jeesuksen ristin sovitusta, se saa Jumalan vihan päälleen,
      ottakaa armo vastaan ajoissa.

• Anonyymi

Armo on keskeinen teema kristinuskossa, ja se liittyy hyvin vahvasti siihen, miten ihmiset ymmärtävät suhdettaan Jumalaan ja Jeesuksen roolia pelastuksessa.

Armon merkitys
        Jumalan armo
        Taivaallista alkuperää: Armo tarkoittaa Jumalan lahjaa, jota ihmiset eivät voi ansaita omilla teoillaan. Se on Jumalan myötätuntoa ja rakkautta ihmisiä kohtaan.

Sovitus on perusta: Jeesuksen risti ja hänen kärsimyksensä tuovat esiin tämän armon. Hänen kuolemansa tarjoaa sovituksen synneistä, ja tämä on Jumalan lahja koko ihmiskunnalle.

Paavalin opetus
        Uuden testamentin kirjeet: Paavali kirjoitti laajasti armon merkityksestä, mutta armo on aina Jumalan, ei ihmisten, antama. Hänen teologiansa korostaa, että usko Jeesukseen tuottaa pelastuksen ja armon, ei lain noudattaminen.

Pilkkaaminen ja Jumalan viha
        Jokaisen tulee ottaa vastaan armo
        Ymmärrys ja hyväksyntä: Kun armoa pilkataan tai aliarvioidaan, se voi johtaa hengellisiin seurauksiin. Uskonnolliset oppirakennelmat, jotka keskittyvät vain lain noudattamiseen, voivat unohtaa armon vapauttavan voiman.

Vihan päälleen saaminen: Raamatussa varoitetaan siitä, että ne, jotka halveksivat Jumalan armoa tai vihan ilmenemistä, voivat kohdata kielteisiä seurauksia.

Ajoissa tulemisen merkitys
        Armon hyväksyminen: Vuorovaikutus Jumalan kanssa ja armon vastaanottaminen ajoissa on olennainen osa uskonelämää. Se tuo mukanaan rauhaa ja yhteyden Jumalaan.

Uuden elämän aloittaminen: Kun ihmiset ottavat armon vastaan, se muuttaa heidän elämänsuuntaansa ja avaa mahdollisuuden uudelle olemiselle.

Armo on Jumalan antama lahja, joka tulee taivaasta ja tarjoaa pelastuksen Jeesuksen sovitustyön kautta. On tärkeää tunnistaa tämän lahjan merkitys ja ottaa se vastaan, jotta voidaan välttää Jumalan vihan kohtaaminen ja löytää rauha hänessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armo on keskeinen teema kristinuskossa, ja se liittyy hyvin vahvasti siihen, miten ihmiset ymmärtävät suhdettaan Jumalaan ja Jeesuksen roolia pelastuksessa.

Armon merkitys
        Jumalan armo
        Taivaallista alkuperää: Armo tarkoittaa Jumalan lahjaa, jota ihmiset eivät voi ansaita omilla teoillaan. Se on Jumalan myötätuntoa ja rakkautta ihmisiä kohtaan.

Sovitus on perusta: Jeesuksen risti ja hänen kärsimyksensä tuovat esiin tämän armon. Hänen kuolemansa tarjoaa sovituksen synneistä, ja tämä on Jumalan lahja koko ihmiskunnalle.

Paavalin opetus
        Uuden testamentin kirjeet: Paavali kirjoitti laajasti armon merkityksestä, mutta armo on aina Jumalan, ei ihmisten, antama. Hänen teologiansa korostaa, että usko Jeesukseen tuottaa pelastuksen ja armon, ei lain noudattaminen.

Pilkkaaminen ja Jumalan viha
        Jokaisen tulee ottaa vastaan armo
        Ymmärrys ja hyväksyntä: Kun armoa pilkataan tai aliarvioidaan, se voi johtaa hengellisiin seurauksiin. Uskonnolliset oppirakennelmat, jotka keskittyvät vain lain noudattamiseen, voivat unohtaa armon vapauttavan voiman.

Vihan päälleen saaminen: Raamatussa varoitetaan siitä, että ne, jotka halveksivat Jumalan armoa tai vihan ilmenemistä, voivat kohdata kielteisiä seurauksia.

Ajoissa tulemisen merkitys
        Armon hyväksyminen: Vuorovaikutus Jumalan kanssa ja armon vastaanottaminen ajoissa on olennainen osa uskonelämää. Se tuo mukanaan rauhaa ja yhteyden Jumalaan.

Uuden elämän aloittaminen: Kun ihmiset ottavat armon vastaan, se muuttaa heidän elämänsuuntaansa ja avaa mahdollisuuden uudelle olemiselle.

Armo on Jumalan antama lahja, joka tulee taivaasta ja tarjoaa pelastuksen Jeesuksen sovitustyön kautta. On tärkeää tunnistaa tämän lahjan merkitys ja ottaa se vastaan, jotta voidaan välttää Jumalan vihan kohtaaminen ja löytää rauha hänessä.

Lahkoissa otetaan vastaan villitseviä hurmoshenkiä "Jeesuksina"....ja pelastuksena.

Perinteinen terve kristinusko sakramentteineen on nauraen heitetty helvetiin.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Ei varmaankaan ole saanut armoa jos herjaa Paavalia.

• Anonyymi

Ei se armosta hokeminen ihmistä pelasta, jos lait ja käskyt on heitetty romukoppaan.

Hihhulit puhuu pelkästä armosta ja kierii maassa hurmoshenkien voimasta, suusta voi tulla epämääräistä molotusta, jopa eläinten äänillä karjahtelua on esiintynyt.

Matt.7

• Anonyymi

Viimeinen tuomio tulee tekojen ja lakien mukaan.

Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.

Jeesus ei tunnusta Ilmestyskirjassa Paavalia omaksi apostolikseen.

• Anonyymi

kun tätä ei ymmärretä ollaan omassa voimassa hunnigolla ja eksyttäjäin opeissa, kuten täällä.

mielipuolisia oppeja mitkä ai ole taivaasta

• Anonyymi

Raamatussa ei ole termejä "lakiliitto" tai "henkiliitto".

Niillä puheilla lahkolaiset houkuttelee ihmisiä villitsevien hurmoshenkien valtaan ja kiroamaan Jumana lait ja käskyt.

Isä, Poika ja Pyhä Henki yksi ovat. Kaikki Jumalan kolme eri Persoonsaa ovat sidottuja samoihin Jumalan ikuisiin lakeihin ja käskyihin.

Ei ole erikseen mitään lievempiä Pojan lakeja ja tai hengen lakeja, kuten ihmisiä eksytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä puheilla lahkolaiset houkuttelee ihmisiä villitsevien hurmoshenkien valtaan ja kiroamaan Jumana lait ja käskyt.

Isä, Poika ja Pyhä Henki yksi ovat. Kaikki Jumalan kolme eri Persoonsaa ovat sidottuja samoihin Jumalan ikuisiin lakeihin ja käskyihin.

Ei ole erikseen mitään lievempiä Pojan lakeja ja tai hengen lakeja, kuten ihmisiä eksytetään.

kun ei ymmärretä substanssia sanojen merkitys ja henkeä mihin ne viittaavat ollaan sanoissa kiinni kuin täi tervassa. ja silti vaan harhautetaan ja kinataan typeryyksillä.
        ei ole Jeesus sydämessä.

• Anonyymi

Jeesus lähetti lisää lainopettajia, ei mitään hurmoshenkisiä hihhuleita, kaatajapastoreita ja jalanvenyttäjiä.

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

Paavali oli murhamies ja yritti valheillaan kumota lain säädökset, ettei olisi tullut tuomituksi murhasta kuolemaan.

Jeesusta meidän on uskominen ja totteleminen.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan ja toteuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli murhamies ja yritti valheillaan kumota lain säädökset, ettei olisi tullut tuomituksi murhasta kuolemaan.

Jeesusta meidän on uskominen ja totteleminen.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan ja toteuttamaan.

voi pyhä yksinkertaisuus

• Anonyymi

Paavali oli Rooman mafian jäsen, jota ei saatu vastuuseen edes Stefanoksen murhasta.

Siellä oli voimassa omertan laki.

• Anonyymi

Siksi Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi ja Roomassa teloitettavaksi.

5. Moos. 19:21

Älkää tunteko sääliä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta.

4. Moos. 23:19

Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?

• Anonyymi

Room. 9:18

Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.

• Anonyymi

Ken on paatunut Paavalin. herjaaja, on Jumalan paaduttama ja siksi sille ei voi mitään, vaan toitottaa vain omaa paatumustaan tajuamatta omaa tilaansa.

• Anonyymi

Kaikki mikä ei ole uskosta on saatanasta.

• Anonyymi

Room. 3:31

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

• Anonyymi

Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.

Mielipuolisuus kaikkivaltiaassa se on tahra hänen oikeudenmukaisuudessaan ja armossaan
      on paljon parempi Jumala sellainen joka ei ole despootti ja johon voi luottaa kaikki
      eikä tee eriarvoista
      ja riitaa ihmisten välillä suosimalla toisia
      Parempi Jumala semmoinen joka ei katso ihmiseen ja tätä Jeesus edustaa

Tulkitkaa niin että Jumala kirkkaus on absoluuttisen puhdas ja Pyhä Jumala paras ja täydellisin Jumala

ja kaikki kunnia Jumalalle.

• Anonyymi

Ei murhamiehet ole kelvollisia apostolin virkaan. Apt.1:25

Oikeita Jeesuksen apostoleita oli vain 12 kpl.

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi

Apt.1
      21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
      22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
      23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
      24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
      25 astumaan tähän palvelutehtävään ja APOSTOLIN VIRKAAN, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
      26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.

• Anonyymi

<<Oikeita Jeesuksen apostoleita oli vain 12 kpl.<<

17:22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -

• Anonyymi

17:26 Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

Jeesusko erottelee ja aiheuttaa riitaa?

pois se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17:26 Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

Jeesusko erottelee ja aiheuttaa riitaa?

pois se!

Luuk. 12:51

Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

• Anonyymi

Jeesuksen valitsemia oikeita apostoleita on vain 12 kpl.

Valeapostoleita on vaikka kuinka paljon.

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

• Anonyymi

Jeesuksen usko oli Juutalaisuus.

Jeesuksen vastaanottaminen tarkoittaa Jeesuksen uskon Juutalaisuuden vastaanottamista.

• Anonyymi

Jeesus on taivaasta ei juutalainen, niillä on eri isä!

Joh:3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
      3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
      3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

Juutalaiset vihaa Jeesusta, kyllä se näkyy ja Paavalia ja vainoaa kristittyjä

• Anonyymi

Jeesusta vihanneet lahkolaiset, fariseukset ja saddukeukset eivät olleet oikeita Juutalaisia, vaan uskonnollisia terrroristeja.

Jeesus on perimältään ja uskoltaan oikea Juutalainen ja sellaisena tulee takaisin Pyhään kaupunkiin.

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin heimon jälkeläisiä ja juutalaisia.

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

Kaikki Salomon aikaiset temppelimenot palautetaan tuhanneksi vuodeksi uuteen loistoonsa.

Liiton taulut=Lain taulut

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva liitonarkku voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesusta vihanneet lahkolaiset, fariseukset ja saddukeukset eivät olleet oikeita Juutalaisia, vaan uskonnollisia terrroristeja.

Jeesus on perimältään ja uskoltaan oikea Juutalainen ja sellaisena tulee takaisin Pyhään kaupunkiin.

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin heimon jälkeläisiä ja juutalaisia.

Kaikki Salomon aikaiset temppelimenot palautetaan tuhanneksi vuodeksi uuteen loistoonsa.

Liiton taulut=Lain taulut

Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva liitonarkku voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui.

Jeesus ei käytä enää tavallista maan päällä käyttämäänsä miehen nimeä Joshua/Jeesus, koska Saatana otti sen nimen käyttöön eksytystarkoituksessa. "Minä se olen....

Siksi Jeesus pyysi rukoileman suoraan Isäänsä, Isä meidän, ja kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen .
        (Matt.28:16-20)

• Anonyymi

Siunaus kuuluu koko ihmiskunnalle, ei vain yhdelle ryhmälle, ja Kristuksessa syntyy uusi, hengellinen Israel. Raamatun mukaan siunaus ei ole jonkun omima – vaan tarkoitettu kaikille

Tämä on selvä jo Aabrahamin lupauksessa: “Sinussa tulevat siunatuiksi kaikki maailman kansat.” 1. Moos. 12:3
      Siunaus ei siis koskaan ollut tarkoitettu vain yhdelle ryhmälle, vaan koko maanpiirille.

Kristuksessa syntyy uusi Israel, hengellinen Jumalan kansa. - Tämä on täsmälleen näin.

Paavali sanoo: “Sillä ei juutalainen eikä kreikkalainen… vaan te olette yksi Kristuksessa.”
      – Gal. 3:28

“Ne, jotka vaeltavat tämän säännön mukaan, ovat Jumalan Israel.”
      – Gal. 6:16

Tämä “Jumalan Israel” = hengellinen kansa, joka muodostuu kaikista Kristukseen uskovista, ei etnisyydestä.

Ihmisen Pojan valtakunta = universaali valtakunta

Kristuksen valtakunta ei kuulu yhdelle kansalle vaan koko luomakunnalle.

• Anonyymi

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

Kaikilla kansoilla tarkoitettiin Israelin 12 eri heimon muodostamia eri kansoja.

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin 12 heimon kansalaisia.

lm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

Kaikilla kansoilla tarkoitettiin Israelin 12 eri heimon muodostamia eri kansoja.

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin 12 heimon kansalaisia.

lm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 7:4

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.

Ei ne sinetillä merkitys ole mitään Jehovantodistajia, Mormoneita tai Helluntailaisia tai Adventisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 x 144.000 = 1.728.000 Uudessa Jerusalemissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 x 144.000 = 1.728.000 Uudessa Jerusalemissa

Pakanoilla ei ole mitään asiaa uuteen Jerusalemiin.

Pakanat tuomitaan kotimaissaan tekojensa mukaan.

• Anonyymi

Luehan tarkemmin. Jumalan Siunaukset kuuluvat vain Aabrahamin jälkeläisille.

1. Moos. 17:9

Ja Jumala sanoi Aabrahamille: "Mutta sinä pidä minun liittoni, sinä ja sinun jälkeläisesi, sukupolvesta sukupolveen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin. Jumalan Siunaukset kuuluvat vain Aabrahamin jälkeläisille.

1. Moos. 17:9

Ja Jumala sanoi Aabrahamille: "Mutta sinä pidä minun liittoni, sinä ja sinun jälkeläisesi, sukupolvesta sukupolveen.

Jumalako olisi rasisti?

• Anonyymi

Jeesus tarkittaa uskolla omaa uskoaan Juutalaisuutta.

Luuk. 18:8

Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi

Jeesus-usko on taivaasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin: Jeesuksen usko tarkoittaa Juutalaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänen Korkeimman Jumalan pojaksi.

Luuk. 8:28

Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi

<<Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."<<

Jeesuksen paita alkoi katsoa syntiinlankeemuksessa tätä Jeesus tarkoittaa

ja Jeesusko rasisti oisi?

• Anonyymi

Matt. 1:21

Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."

<<Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."<<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."

Joel 4:16

Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joel 4:16

Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva.

Ps. 53:7

Oi, että Israelille tulisi pelastus Siionista! Kun Jumala kääntää kansansa kohtalon, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen lampaita alkoi katsoa syntiinlankeemuksessa tätä Jeesus tarkoittaa
        Jeesusko rasisti olisi?

"Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Samanlainen tarkoitus kun edellä

• Anonyymi

Katsokaa mitä sanoo Raamattu:
      ”Sinä päivänä hänen jalkansa seisovat Öljymäellä, joka on Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa keskeltä itään ja länteen hyvin suureksi laaksoksi, ja puolet vuoresta siirtyy pohjoiseen ja puolet etelään.” (Sak. 14:4)

Asia Tieto: Josefatin laakso. Mahdollisesti nykyinen Kidronin laakso, Jerusalemin itäpuolella. Maanjäristys. Mahdollinen: alue sijaitsee mannerlaattojen saumassa. Geologinen todistus: Alue on todistettavasti seismisesti aktiivinen.

• Anonyymi

Luuk. 12:51

Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

• Anonyymi

Kristityt on menossa taivaaseen. Jeesuksen luokse kaikkein Pyhimpään, sinne on kaikki kutsuttu. Jeesuksen häihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt on menossa taivaaseen. Jeesuksen luokse kaikkein Pyhimpään, sinne on kaikki kutsuttu. Jeesuksen häihin!

Ei kukaan mene mihinkäänJumalan taivaaseen.
        Uusi Jerusalem laskeutuu taivaasta maan päälle, missä alkaa tuhatvuotinen valtakunta Israelin heimon johtaessa maapallon muita kansoja.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi

Joh. 10:12

Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

• Anonyymi

3 Moos: 19:33 Kun muukalainen asuu luonasi teidän maassanne, älkää sortako häntä. 19:34 Muukalainen, joka asuu teidän luonanne, olkoon niin kuin maassa syntynyt teikäläinen. Rakasta häntä niinkuin itseäsi, sillä tekin olitte muukalaisina Egyptin maassa. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

Te vastustatte Jumalan tahtoa ja armoa kaikki kohtaan. Universaalisessa Hengessä tulkita Jumalan tahtoa!

• Anonyymi

Tänä päivänä ei kyllä oikein toteudu.

• Anonyymi

Muukalaiset tuli proselyyttikasteessa liittää Juutalaiseksi, lisäksi pojille ja miehille tehdään ymprileikkaus, jotta heistä tulee Juutalaisia uskoltaan.

• Anonyymi

1. Moos. 17:12

Kahdeksantena päivänä syntymästä ympärileikattakoon jokainen poikalapsi sukupolvesta toiseen. Ympärileikattakoon kaikki talossasi syntyneet orjat samoin kuin heimoosi kuulumattomat orjat, jotka itsellesi ostat, siis jokainen talossasi syntynyt tai rahalla ostamasi orja. Näin te kannatte ruumiissanne merkkiä siitä, että minun tekemäni liitto on ikuinen.

• Anonyymi

Liitot ovat ikuisia. Ei määräaikaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liitot ovat ikuisia. Ei määräaikaisia.

Siitä liitosta syntyi kansanmurhaajia.

Ei kannata toisiaan ottaa esimerkkiä tai ei ole hyvä esimerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä liitosta syntyi kansanmurhaajia.

Ei kannata toisiaan ottaa esimerkkiä tai ei ole hyvä esimerkki.

Jeesus tulee takaisin Jerusalemiin vasta kun Israel on valloittanut kaikki luvatun maan alueet itselleen.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi

Jeesus ei kyllä odottele kansanmurhia. Tai ainakaan niistä ei tekijöille hyvää seuraa.

• Anonyymi

Hoos. 8:5

Hylkää sonnisi, Samaria! Minun vihani leimuaa sinua vastaan. Etkö sinä jo vihdoinkin perkaa pois tuollaista saastaa! [1. Kun. 12:28,29]

Hoos. 10:7

Samaria ja sen kuningas tuhoutuvat, huuhtoutuvat pois kuin lastu aaltoihin.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. [Joel 2:12; Sak. 1:3; Mal. 3:7]

Miika 1:9

Samaria on saanut iskun, se ei enää toivu, sen haava ulottuu Juudaan asti, aina Jerusalemin porteille, kansani sydämeen. [2. Kun. 18:9,10,13]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoos. 8:5

Hylkää sonnisi, Samaria! Minun vihani leimuaa sinua vastaan. Etkö sinä jo vihdoinkin perkaa pois tuollaista saastaa! [1. Kun. 12:28,29]

Hoos. 10:7

Samaria ja sen kuningas tuhoutuvat, huuhtoutuvat pois kuin lastu aaltoihin.

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. [Joel 2:12; Sak. 1:3; Mal. 3:7]

Miika 1:9

Samaria on saanut iskun, se ei enää toivu, sen haava ulottuu Juudaan asti, aina Jerusalemin porteille, kansani sydämeen. [2. Kun. 18:9,10,13]

Israelilla on erikoisasema Jumalan valittuna kansana.

Kansojen ja ihmisten kohtalot riippuvat siitä, miten he suhtautuvat Israelin kansaan ja Juutalaisiin.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelilla on erikoisasema Jumalan valittuna kansana.

Kansojen ja ihmisten kohtalot riippuvat siitä, miten he suhtautuvat Israelin kansaan ja Juutalaisiin.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]

Israel-boikotit ovat paha asia Jumalan silmissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel-boikotit ovat paha asia Jumalan silmissä.

Minkä jumalan silmissä?

• Anonyymi

Miksi pakanat raivoavat, kansat punovat turhia juonia?

Ap. t. 2:23

Tämän Jeesuksen te surmasitte. Te panitte LAKIA TUNTEMATTOMAT PAKANAT naulitsemaan hänet ristiin, kun hänet oli annettu teidän käsiinne niin kuin Jumala oli suunnitellut ja ennalta nähnyt. [Luuk. 18:32]

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin PAKANAT, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja."

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä. Oikeat perilliset joutuvat nuolemaan näppejään.

• Anonyymi

< Oikeat perilliset joutuvat nuolemaan näppejään.<<
        tämä lause jo sisältää rasismia: Oikeat perilliset!

Mitä on sellaiset liitot mitä ei täytetä eihän juutalaiset täyttäneet yhtään liittoa
        vaan Jeesus täytti : Uusi liitto minun veressäni joka kuuluu kaikille kansoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

< Oikeat perilliset joutuvat nuolemaan näppejään.<<
        tämä lause jo sisältää rasismia: Oikeat perilliset!

Mitä on sellaiset liitot mitä ei täytetä eihän juutalaiset täyttäneet yhtään liittoa
        vaan Jeesus täytti : Uusi liitto minun veressäni joka kuuluu kaikille kansoille.

Alkuperäinen sana liitto tarkoittaa Jumalan yksipuolista varmaa ikuista lupausta jota hän ei peru koskaan.

"Minun liittoni on merkitty teidän lihaanne ikuiseksi liitoksi."

• Anonyymi

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi

23:11 Vaan joka teistä on suurin, se olkoon teidän palvelijanne.
      23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
      23:13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.

Gazassako tehdään Pyhiä Jumalan laupeuden tekoja?

te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.

• Anonyymi

Jumala ei ole ihminen: hän ei valehtele, hän ei muuta mieltään. Hänkö ei tekisi, mitä sanoo? Hänkö ei pitäisi, mitä lupaa?

Luuk. 12:5

Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

• Anonyymi

Paavali oli murhamies ja yritti kiemurrella pois vastuusta omilla uusilla opeillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli murhamies ja yritti kiemurrella pois vastuusta omilla uusilla opeillaan.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

On arvioitu, että Paavalin puheistä 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.

Paavalin opit kihahtaakin helposti päähän, jos niitä ei laimenna Jeesuksen omilla opeilla ja hänen kanssaan eläneiden apostolien opeilla.

• Anonyymi

Tuo kohta liittyi Fariseuksen sapatinsääntöjen väärään opetukseen. Ei mihinkän valitun kansan oikeuteen saada luvatun maan alueet haltuunsa voimakeinoin.

• Anonyymi

Ei Jumalan ja Jeesuksen oppeja pidä mennä Paavalin valheilla kirkastamaan.

Ps. 12:7

Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.

• Anonyymi

Ei Jeesus vaadi ketään omaa tahtoaan noudattamaan, vaan oman Isänsä tahtoa.

Matt. 12:50

Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."

Uskon kohde tuleekin siirtää Jumalan sanomisiin ja tekemisiin ja tahtomiseen eikä vain puhuta pelkästä Jeesuksesta.

Lahkolaiset höpöttää pelkästä Jeesuksesta, eivätkä käsitä, että Saatana otti Jeesus-nimen käyttöönsä ja esiintyy Jeesuksena. "Minä se olen...

• Anonyymi

Niitä Jeesuksen tuntijoija ja seuraajia sekä Paavalin peesaajia piisaa joka lähtöön, mutta kuka kuuntelee Jumalan puheita?

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?

• Anonyymi

• Anonyymi

Aabraham neuvookin lukemaan Vanhaa Testamenttia, ei mitään Paavalin kirjeitä.

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

• Anonyymi

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa sitä hävittämässä.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi

<<Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja uusista julistajista,<<

et näytä uskovan kun et edes kirjoita samansuuntaisesti mitä Jeesus tarkoittaa.
      teet itsellesi Jumalasta itsellesi palvelijan, orja.
      liito on lakiliittoja niitä ei ole täyttänyt kuin Jeesus kristityn lahja vanhurskaus
      et edes ole sisäistänyt armoa.

• Anonyymi

Niilä kieroilla käsitteillä eksytetään ihmisiä kapinaan Jumalaa vastaan ja rikkomaan Jumalan säätämiä ikuisia lakeja ja käskyjä ja menemään hurmoslahkoihin villitsevien henkien orjuuteen.

Roistot julistaa, että lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan mennään ja eletään pelkkien henkien pillin mukaan vapaasti kuin ellun kanat.

Raamattu varoittaakin ns. vapaista suunnista.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niilä kieroilla käsitteillä eksytetään ihmisiä kapinaan Jumalaa vastaan ja rikkomaan Jumalan säätämiä ikuisia lakeja ja käskyjä ja menemään hurmoslahkoihin villitsevien henkien orjuuteen.

Roistot julistaa, että lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan mennään ja eletään pelkkien henkien pillin mukaan vapaasti kuin ellun kanat.

Raamattu varoittaakin ns. vapaista suunnista.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

Ottakaa vaikka Punahilkka satu välillä käsiteltäväksi, ajaa saman asian.😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottakaa vaikka Punahilkka satu välillä käsiteltäväksi, ajaa saman asian.😀

Palstan aihe on Raamattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan aihe on Raamattu.

Molemmat kuitenkin satukirjoja!

• Anonyymi

Jumalan lakien, käskyjen ja perisynnin kieltäjät ovat perkeleestä.

Joh. 8:44

Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

Ps. 2:4

Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.

• Anonyymi

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

Jeesus lähetti lisää lainopettajia, ei mitään lahkolaisten hurmospellejä sekavia molisemaan ja ihmisiä selälleen kaatamaan.

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut. Vai onko sielläpäin?

• Anonyymi

Matt. 5:19

Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. [5. Moos. 28:1; Jaak. 2:10]

• Anonyymi

Jumalan lakien ja käskyjen vastustajat ovat kapinassa Jumalaa vastaan, he ovat niskoittelijoita, mistä ei hyvää seuraa.

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.

synti=lain vastainen teko

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
      Jumalan lain rikkomista.

Roistoilla on intressi kumota lait ja käskyt.

• Anonyymi

Lait kieltäville hurmahengille totuus selviää vasta taivaanportilla.

Matt.7

• Anonyymi

pilalle leikatut eivät ota Jeesuksen armoa vastaan ovat hyljänneet kulmakiven ja koittavat lailla pelastaa
      niillä on lain liitot mutta ne ei ole täyttänyt niitä
      Kukaan ei ole täyttänyt paitsi Jeesus on täyttänyt lain liiton ja hän on meidän vanhurskautemme ulkopuolelta
      vanhurskaus uskosta
      eivät tunne evankeliumia eikä Jumalan voimaa

2 Pietari: 1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
      1:21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.

Niillä on väärä henki

• Anonyymi

Mustanaamio on kova koville.

• Anonyymi

ilman teurastettua Jeesusta kaikki laittomuuden tekijät'.

3:22 Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
      3:23 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'

tehkää parannus!

• Anonyymi

Kaatolahkoissa otetaan villitseviä hurmoshenkiä vastaan "jeesuksena, armona, pelastuksena, armolahjoina, pyhänä henkenä, pelastusvarmuutena, hurmoskielinä, taivasmatkoina jne.

Terve kristinusko sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää olla kovempaa kamaa ja pää pitää saada sekaisin ainakin kerran viikossa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Jeesus katsoo sydämeen sitä ei voi pakoilla eikä pettää

tee parannus

• Anonyymi

Lääkärilehdessä kerrottiin lahkkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siitä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

uskon väärinkäyttöä
        toimi toisin vilpittömästi Jeesuksessa

• Anonyymi

saastasielut ei ota evankeliumia vastaan eikä Jeesus tunne heitä

• Anonyymi

kristityn mallina ei ole ihmiset virheet vaan Jeesuksen täydellisyys, ja sitä julistakaa.

• Anonyymi

Jeesuksen vastaanottaminen tarkoittaa käskyjen ja Jeesuksen uskon Juutalaisuuden vastaanottamista.

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi

Sananl. 28:9

Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

• Anonyymi

5. Moos. 8:2

Ja muista kaikki, mitä on tapahtunut sillä tiellä, jota Herra, sinun Jumalasi, näinä neljänäkymmenenä vuotena on sinua kuljettanut erämaassa nöyryyttääksensä sinua ja koetellaksensa sinua ja tietääksensä, mitä sinun sydämessäsi on: tahdotko noudattaa hänen käskyjänsä vai etkö.

• Anonyymi

he rikkoi laki eikä noudattanut,
        etkö edes uskoneet.

VT lupaus on teurastettu Jeesus kaikille kansoille. uusi Israel

• Anonyymi

vain Jeesus on täyttänyt lain, - ei saa valehdella Pyhällä Raamatulla sielu ei ole silloin puhdas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

he rikkoi laki eikä noudattanut,
        etkö edes uskoneet.

VT lupaus on teurastettu Jeesus kaikille kansoille. uusi Israel

Kaikki valitun kansan Israelin ihmiset pelastuu lopulta Jumalan lupauksen mukaisesti. Heitä on koeteltu ja koulutettu erämaavalluksen aikana.

Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

• Anonyymi

Täällä tarjotaan Juudas Iscariot henkeä!

• Anonyymi

Saatana meni Juudakseen ja Paavaliin. Factatietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana meni Juudakseen ja Paavaliin. Factatietoa.

Ja sikalaumaan, joka sai upotuskasteen järvessä.

Luuk. 8:33

Niin riivaajat lähtivät ulos miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.

• Anonyymi

Jeesus noudatti lakia ja siksi pelastui. Jeesus ei rikkonut lakia eli ei tehnyt syntiä.

• Anonyymi

Hepr. 4:15

Sillä ei meillä ole sellainen ylimmäinen pappi, joka ei voi sääliä meidän heikkouksiamme, vaan joka on ollut kaikessa kiusattu samalla lailla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä.

• Anonyymi

noudatti lakia mutta ei täyttänyt. rikkoi toisesta kohdasta.
        Jeesus ei keinotellut syntiä ei viedä taivaaseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen vastaa omista synneistään viimeisellä tuomiolla.

Ei ne mene automaattisesti Jeesuksen piikkiin.

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei rikkonut mitään lainkohtaa.

Jeesus oli ylipappi Melkisedekin mukaan, joka noudatti prikulleen lakia. Ja ymmärsi sen oikein.

Lahkolaiset, kuten fariseukset olivat Hamasin miehiä, terroristeja.

• Anonyymi

Room:10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
      10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

Ota siis vastaa Ihmisen Poika vastaan.

• Anonyymi

Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.

• Anonyymi

Paavalissa oli henkioppaana Saatanan viestintuoja, "The messenger of Satan" (King James)

• Anonyymi

Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa ja kreikkalaiset ovat pakanakansa.

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden perustuksia eikä pilareita. Eikä Jeesus tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

• Anonyymi

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi

Paavali oli valheveikko, joka perusti Korinttoon ensimmäisen Mormonikirkon tekemällä ns. sijaiskasteita kuolleitten puolesta.

Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli valheveikko, joka perusti Korinttoon ensimmäisen Mormonikirkon tekemällä ns. sijaiskasteita kuolleitten puolesta.

Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut mitään Jeesuksen opetuksia.

Vain osa Korintottolaisista piti häntä oikeana apostolina. Ei juurikaan muualla.

Paavali repi ja hajotti seurakuntia, ei yhditänyt.

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

Luuk. 11:23

Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.

• Anonyymi

Alkuseurakunnassa yksi pariskuntakin (Ananias ja Safiira) tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

Johannes sanoo, että alkuseurakunta on roistojen vallassa ja siksi toiset karkottivat hänet sieltä pois Patmos -nimiselle saarelle kuolemaan.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi

Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon.

Paavalia ei pystytty kuulustelemaan mistään rikoksista, koska hän oli Rooman hirmuvallan palveluksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon.

Paavalia ei pystytty kuulustelemaan mistään rikoksista, koska hän oli Rooman hirmuvallan palveluksessa.

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Korintossa Paavali pelotteli ihmisiä ja kehui nyrkkeilijän taidoillaan.

Nyrkkeily oli siihen aikaan taistelulaji, mitään nyrkkeilyhanskoja ei käytetty.

• Anonyymi

Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo

• Anonyymi

Näitä naisten alistajia on itseään uskovaisiksi väittäväksi miehissä nykyäänkin,
        etenkin "ainoitten oikeitten" lestadiolaisten piireissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä naisten alistajia on itseään uskovaisiksi väittäväksi miehissä nykyäänkin,
        etenkin "ainoitten oikeitten" lestadiolaisten piireissä.

On se synti muttei niin suuri synti kuin väittää Raamattua valheeksi tai kannattaa sen varjolla sotarikoksia.

Niihin synteihin pitää todella puuttua ja saarnata ne synneiksi.

• Anonyymi

Suurin synti on se joka kieltää Jeesuksen Ristin työn
      Turhaanko Jeesus kuoli ristillä siitä on kysymys uskossa syntien Anteeksi saamisessa

synnin tuomio on kuolema

Ettekö ole lukenut Raamatussa

Kaikki ilman Jeesusta on pakanoita jumalattomia.

• Anonyymi00317

Pakanoilla tarkoitetaan ei-juutalaisia.

• Anonyymi00314

<<Liitot ovat ikuisia. Ei määräaikaisia.<<

Yhtään liittoa ei ole täytetty, mikä se sellainen liitto. Vain Jeesus täytti, kun tuli taivaasta täyttämään. Se on kristityn lahjavanhurskaus.

• Anonyymi00315

Teologiaa voi vääntää vaikka maailman tappiin, mutta todellisuus on se, että Jeesuksen kautta meillä on pääsy Pyhän Hengen kautta Jumalan luo, Jumalan lapseuteen ja koemme sen Hengessä, se on meidän todellisuus, ei sitä että joku on sitä mieltä, joku muu niin asian ymmärtänyt ja että pelastuu vain kuin ymmärtää pelastua. Pelastuu kun Pyhä Henki, pelastuksen sinetti armon kautta sen mahdollistaa. Se on todellisuutta, ihmisen kokemaa todellisuutta eikä kuivakiskoista teologiaa.

• Anonyymi00316

Jumalan tekemät Liitot ovat ikuisia, sekä ympärileikkaus että kaste.

1. Moos. 17:13

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi.

• Anonyymi00318

Laittomuuden tekijät eivät pelastu, vaikka kuinka hilluvat ja hokevat Jeesuksen nimeä ja verta.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät

• Anonyymi00319

Ketä jesse nyt on pannut. Antoiko se toinen osapuoli vapaaehtoisesti vai oliko raiskaus ?

• Anonyymi00321

Ei tietenkään omilla teolla pääse taivaaseen eikä omilla viisauksilla tai sakramenteilla.

Ihmisen pelastaa vain armon Hengen kautta yhteys Jumalaan, Jumalan lapseus, jonka Henki luo ja joka on pelastuksen sinetti. Kaikki muu on turhaa ja tuulten tavoittelua jos luulee niiden temppujen pelastavan tai sen että muut eivät muka pelastu. Ei sille perustalle kannata uskoa rakentaa eikä neuvoa kenenkään rakentamaan.

Paavalikin melkein kädestä pitäen neuvoo miten tulee uskoa Jeesukseen, miten saa sydämeensä luvatun Hengen ja miten niin kukin virkistyy yhteisestä uskosta ja jos niin ei tapahdu, niin silloin tulee puolueita, riitaisuutta keskenään ja sen on sen merkki ettei pelastusta ole, ei ole Pyhää Henkeä ihmisiä yhdistämässä keskenään eikä Jumalan kanssa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe