Näin alkuun toivoisin asiallista keskustelua.
Onko tietoa tästä taivaan kappaleesta? Siitä liikkuu nyt paljon huhuja. Luo oman valonsa, vaihtaa suuntaa ja uusimpana veikataan että se osuu/suuntaa marsiin.
3i/Atlas komeetta vai jotain muuta?
12
150
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti se on ne Alienit, ja tulee syömään meidät.
Tai ainakin syö niitä tervehtimään menevän Krasnovin live televisiolähetyksessä. Toki tuo kuuluisi tähtipöljien osastolle mutta onhan täälläkin tilaa.
Lentäessäni lomamatkalleni Kuubaan ylitimme Bermudan kolmion.
Siitähän on juttua että avaruusörkit sieppaavat lentokoneita ja laivoja tuolla alueella.
Tietysti tällaista pelkäsin mutta örkeillä taisi olla vapaapäivä..?- Anonyymi
Miksi olet noin kateellinen ja katkera astrofyysikolle? Siksikö koska oma äly ei riitä ymmärtämään kyseisiä asioita tai pää ei kestänyt opiskella itselleen ammattia?
Pikkusetä on taas tehnyt mielikuvitusmatkoja omassa mielessään, tekee halvaksi kun ei ole muuhun sedällä varaa. Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet noin kateellinen ja katkera astrofyysikolle? Siksikö koska oma äly ei riitä ymmärtämään kyseisiä asioita tai pää ei kestänyt opiskella itselleen ammattia?
Pikkusetä on taas tehnyt mielikuvitusmatkoja omassa mielessään, tekee halvaksi kun ei ole muuhun sedällä varaa.Heh heh... olen maksanut itse sekä yrityksieni kautta miljoonia euroja veroja valtiollemme.
Tuollaista suoritetta ei tehdä ilman "ammattitaitoa".
Siinä sivussa olen toki ehtinyt matkustella tätä litteää maata ristiin rastiin.
Tähtitiedepalstalle kirjoittavia en kyllä ihan astrofyysikoiksi kutsuisi.
Ovat vain joukko pöljiä jotka lukevat tähdistä kertovia satuja ja uskovat ne todeksi.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Heh heh... olen maksanut itse sekä yrityksieni kautta miljoonia euroja veroja valtiollemme.
Ovat vain joukko pöljiä jotka lukevat tähdistä kertovia satuja ja uskovat ne todeksi.Kirjoituksesi kertoo täydellisesti ymmärryksesi tason ja kertoo mille tasolle sijoitut älykkyysosamääräsi suhteen.
Astrofysiikka ei perustu satuihin millään tavoin, tietenkin siinä käsitellään tieteellisiä teorioita.
Itse kutsuisin sinua joko trolliksi tai erittäin tietämättömäksi sekä herkkäuskoiseksi, sinä se todistetusti uskot vain lapsellisia satuja ilman todellisuuspohjaa.
Sinua on myös jatkuvasti korjattu virheellisten kirjoituksiesi pohjata, et siltikään ota niistä opiksesi. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Heh heh... olen maksanut itse sekä yrityksieni kautta miljoonia euroja veroja valtiollemme.
Ovat vain joukko pöljiä jotka lukevat tähdistä kertovia satuja ja uskovat ne todeksi.Viktoria miksi sinun täytyy olla noin epärehellinen? me kaikki tiedämme että olet ollut koko elämäsi eläkkeellä pään vuoksi, sekä sen että et ole koskaan opiskellut itsellesi ammattia.
Eläkkeestäsi ei makseta miljoonia, matematiikka ei taida olla myöskään sun vahvinta aluetta!!
Se kilometrin alue hoitokotisi ympärillä ei ole "maailma" ja ei edes litteä, surullista tuollainen elämä:(
- Anonyymi
Toivoit asiallista keskustelua ...se on harvinaista ja varsinkin 3i/Atlasta koskien, koska kukaan ei tiedä siitä mitään, paitsi... >>> 3i/Atlas on avaruusalus, kiertorata 3600 Maan vuotta, tämä on viimeinen kerta kun se tuli aurinkokuntaamme, keinotekoinen ilmakehä, joka tehdään kullan avulla. Ihmismäiset olennot muistuttavat intialaisia; mustat kauniit hiukset, aluksessa olentoja monilla taajuuksilla ...paine-eroisia huoneita, kehityksessään tuhansia vuosia ihmisiä edellä.
Alus tulee Maan lähelle, sillä on tehtävä. Ihmiskunta oli projekti, joka on valmis. 7,5 miljardia nyt ihmiskehoissa olevista sieluista on muualta tulleita, he tulivat projektia varten, nyt he ovat tarpeettomia ja poistetaan Maaplaneetalta. Planeetalle jää ennallistamisen jälkeen ainoastaan luonnonkansat. Maaplaneetta pudotettiin 12 000 vuotta sitten alempaan taajuuteen 3D:hen ja nyt se nostetaan takaisin 4D:hen ...ongelmana on raskaat negatiiviset energiat, jotka estävät taajuuden noston.
Planeettaa kevennetään ja se tarkoittaa negatiivisten keskittymien neutralisointia ...se on sitten Sodoma ja Gomorra. Neutralisoitavista alueista on tarkoitus pelastaa kehittyneet sielut fyysisen kehon kanssa ja siihen tarvitaan 3i/Atlaksen palveluja. 3i/Atlaksella on lukuisa joukko pienempiä aluksia, joita käytetään pelastettavien ihmisten keräilyaluksina. Pelastettavista on listat keräilyaluksien henkilökunnilla. Tämä kaikki on tarkoin ohjelmoitua. Niin olkoon.WOW...., ihailuni todella asiantuntevasta kirjoituksesta.
Todella rummunpärinää Sinulle, kiitoksia!- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
WOW...., ihailuni todella asiantuntevasta kirjoituksesta.
Todella rummunpärinää Sinulle, kiitoksia!Tässä se taas on, yksi harhainen ihailee toisen kirjoitelmia.
Vai itsekö kirjoitti? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se taas on, yksi harhainen ihailee toisen kirjoitelmia.
Vai itsekö kirjoitti?Tosa se taas on, yksi harhainen joka epäilee toisten kirjoitelmia.
Iteköhän kirjootti? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosa se taas on, yksi harhainen joka epäilee toisten kirjoitelmia.
Iteköhän kirjootti?Ei kirjoittanut itse.
Sinä kirjoitit. - AnonyymiUUSI
Harvinaisen mielipuolinen ja perätön juttu, ei mitään totuuspohjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425827
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?815521Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2475351Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494669Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k284596Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1773914- 1363442
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283116Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233105Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42541