3i/Atlas komeetta vai jotain muuta?

Anonyymi-ap

Näin alkuun toivoisin asiallista keskustelua.
Onko tietoa tästä taivaan kappaleesta? Siitä liikkuu nyt paljon huhuja. Luo oman valonsa, vaihtaa suuntaa ja uusimpana veikataan että se osuu/suuntaa marsiin.

12

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti se on ne Alienit, ja tulee syömään meidät.

Tai ainakin syö niitä tervehtimään menevän Krasnovin live televisiolähetyksessä.

• Toki tuo kuuluisi tähtipöljien osastolle mutta onhan täälläkin tilaa.

Lentäessäni lomamatkalleni Kuubaan ylitimme Bermudan kolmion.
      Siitähän on juttua että avaruusörkit sieppaavat lentokoneita ja laivoja tuolla alueella.
      Tietysti tällaista pelkäsin mutta örkeillä taisi olla vapaapäivä..?

• Anonyymi

Miksi olet noin kateellinen ja katkera astrofyysikolle? Siksikö koska oma äly ei riitä ymmärtämään kyseisiä asioita tai pää ei kestänyt opiskella itselleen ammattia?

Pikkusetä on taas tehnyt mielikuvitusmatkoja omassa mielessään, tekee halvaksi kun ei ole muuhun sedällä varaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet noin kateellinen ja katkera astrofyysikolle? Siksikö koska oma äly ei riitä ymmärtämään kyseisiä asioita tai pää ei kestänyt opiskella itselleen ammattia?

Pikkusetä on taas tehnyt mielikuvitusmatkoja omassa mielessään, tekee halvaksi kun ei ole muuhun sedällä varaa.

Heh heh... olen maksanut itse sekä yrityksieni kautta miljoonia euroja veroja valtiollemme.
        Tuollaista suoritetta ei tehdä ilman "ammattitaitoa".

Siinä sivussa olen toki ehtinyt matkustella tätä litteää maata ristiin rastiin.

Tähtitiedepalstalle kirjoittavia en kyllä ihan astrofyysikoiksi kutsuisi.
        Ovat vain joukko pöljiä jotka lukevat tähdistä kertovia satuja ja uskovat ne todeksi.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Heh heh... olen maksanut itse sekä yrityksieni kautta miljoonia euroja veroja valtiollemme.

Ovat vain joukko pöljiä jotka lukevat tähdistä kertovia satuja ja uskovat ne todeksi.

Kirjoituksesi kertoo täydellisesti ymmärryksesi tason ja kertoo mille tasolle sijoitut älykkyysosamääräsi suhteen.

Astrofysiikka ei perustu satuihin millään tavoin, tietenkin siinä käsitellään tieteellisiä teorioita.

Itse kutsuisin sinua joko trolliksi tai erittäin tietämättömäksi sekä herkkäuskoiseksi, sinä se todistetusti uskot vain lapsellisia satuja ilman todellisuuspohjaa.

Sinua on myös jatkuvasti korjattu virheellisten kirjoituksiesi pohjata, et siltikään ota niistä opiksesi.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Viktoria miksi sinun täytyy olla noin epärehellinen? me kaikki tiedämme että olet ollut koko elämäsi eläkkeellä pään vuoksi, sekä sen että et ole koskaan opiskellut itsellesi ammattia.
        Eläkkeestäsi ei makseta miljoonia, matematiikka ei taida olla myöskään sun vahvinta aluetta!!
        Se kilometrin alue hoitokotisi ympärillä ei ole "maailma" ja ei edes litteä, surullista tuollainen elämä:(

• Anonyymi

Toivoit asiallista keskustelua ...se on harvinaista ja varsinkin 3i/Atlasta koskien, koska kukaan ei tiedä siitä mitään, paitsi... >>> 3i/Atlas on avaruusalus, kiertorata 3600 Maan vuotta, tämä on viimeinen kerta kun se tuli aurinkokuntaamme, keinotekoinen ilmakehä, joka tehdään kullan avulla. Ihmismäiset olennot muistuttavat intialaisia; mustat kauniit hiukset, aluksessa olentoja monilla taajuuksilla ...paine-eroisia huoneita, kehityksessään tuhansia vuosia ihmisiä edellä.

Alus tulee Maan lähelle, sillä on tehtävä. Ihmiskunta oli projekti, joka on valmis. 7,5 miljardia nyt ihmiskehoissa olevista sieluista on muualta tulleita, he tulivat projektia varten, nyt he ovat tarpeettomia ja poistetaan Maaplaneetalta. Planeetalle jää ennallistamisen jälkeen ainoastaan luonnonkansat. Maaplaneetta pudotettiin 12 000 vuotta sitten alempaan taajuuteen 3D:hen ja nyt se nostetaan takaisin 4D:hen ...ongelmana on raskaat negatiiviset energiat, jotka estävät taajuuden noston.

Planeettaa kevennetään ja se tarkoittaa negatiivisten keskittymien neutralisointia ...se on sitten Sodoma ja Gomorra. Neutralisoitavista alueista on tarkoitus pelastaa kehittyneet sielut fyysisen kehon kanssa ja siihen tarvitaan 3i/Atlaksen palveluja. 3i/Atlaksella on lukuisa joukko pienempiä aluksia, joita käytetään pelastettavien ihmisten keräilyaluksina. Pelastettavista on listat keräilyaluksien henkilökunnilla. Tämä kaikki on tarkoin ohjelmoitua. Niin olkoon.

• WOW...., ihailuni todella asiantuntevasta kirjoituksesta.

Todella rummunpärinää Sinulle, kiitoksia!

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

WOW...., ihailuni todella asiantuntevasta kirjoituksesta.

Todella rummunpärinää Sinulle, kiitoksia!

Tässä se taas on, yksi harhainen ihailee toisen kirjoitelmia.

Vai itsekö kirjoitti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä se taas on, yksi harhainen ihailee toisen kirjoitelmia.

Vai itsekö kirjoitti?

Tosa se taas on, yksi harhainen joka epäilee toisten kirjoitelmia.

Iteköhän kirjootti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosa se taas on, yksi harhainen joka epäilee toisten kirjoitelmia.

Iteköhän kirjootti?

Ei kirjoittanut itse.

Sinä kirjoitit.

• Anonyymi

Harvinaisen mielipuolinen ja perätön juttu, ei mitään totuuspohjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22