Tuli väärän tiedon alastempaus... ei siis tartte oottaa 23.9. asti.
Huijaus on huijaus
Ylöstempaus on peruutettu
48
430
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaan odotatte sellaista tapahtuvaksi 23.9.2025, joten alkakaa jo valmistautua pettymykseen, mikä on satavarmasti tulossa tempauksen sijasta !
- Anonyymi
Kovaan käyttöön suunnittellut
taisteluvaatteet. Suomessa
suunniteltu, meille suomalaisille - Anonyymi
"Siitä päivästä ei tiedä" on suora lainaus Raamatusta, joka viittaa Jeesuksen toisen tulemisen ja maailmanlopun päivään tai hetkeen. Johanneksen, Matteuksen ja Markuksen evankeliumeissa kerrotaan, että vain Jumala Isä tietää, milloin tämä päivä koittaa, eivät edes enkelit tai Poika.
Raamatun kohdat:
Matteuksen evankeliumi 24:36:
"Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin".
Markuksen evankeliumi 13:32:
"Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä".
Tämä lause on tunnettu tapa ilmaista, ettei tulevaisuutta, erityisesti ratkaisevaa tai lopullista tulevaa tapahtumaa, voi ennustaa kukaan ihminen, ei edes Jeesus, vaan ainoastaan Jumala.- Anonyymi
"...Kaiken, paitsi Jeesuksen toinen tulemus, nimittäin tapahtuu ennen kuin seurakunta temmataan ylös!
Olen tietenkin tietoinen siitä, että yleisesti opetetaan että seurakunta lähtee täältä joko ne seitsemän viimesten vuoden alussa, tai sitten kun 3½ vuota on jäljellä. Tämä on kuitenkin raamatunvastainen opetus....
"..Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
".. Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.
Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!
Että nämä opit ennenaikaisesta ylöstempauksesta ovat syntyneet ja levinneet, johtunee siitä, että Raamatun tutkimisen perusperiaate ei ole noudatettu, siis, että selkeät kohdat pitää tulkita epäselvät.
Vaan on lähdetty epäselvistä, ja sitten inhimillisen ajattelun avulla ruvettu tulkitsemaan niitä. Lopputulos on sitten, niin kuin voi odottaa, oppi ylöstempauksesta, joka sopii aivan liian hyvin kuulijoiden korvansyyhynsä – kuka ei nyt haluaisi olla turvassa taivaassa silloin kun maan päällä on vaikeata?..."
https://ironn.org/?p=4600 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...Kaiken, paitsi Jeesuksen toinen tulemus, nimittäin tapahtuu ennen kuin seurakunta temmataan ylös!
Olen tietenkin tietoinen siitä, että yleisesti opetetaan että seurakunta lähtee täältä joko ne seitsemän viimesten vuoden alussa, tai sitten kun 3½ vuota on jäljellä. Tämä on kuitenkin raamatunvastainen opetus....
"..Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
".. Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.
Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!
Että nämä opit ennenaikaisesta ylöstempauksesta ovat syntyneet ja levinneet, johtunee siitä, että Raamatun tutkimisen perusperiaate ei ole noudatettu, siis, että selkeät kohdat pitää tulkita epäselvät.
Vaan on lähdetty epäselvistä, ja sitten inhimillisen ajattelun avulla ruvettu tulkitsemaan niitä. Lopputulos on sitten, niin kuin voi odottaa, oppi ylöstempauksesta, joka sopii aivan liian hyvin kuulijoiden korvansyyhynsä – kuka ei nyt haluaisi olla turvassa taivaassa silloin kun maan päällä on vaikeata?..."
https://ironn.org/?p=4600(Em. Raamatun tekstit:)
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-17 FB38
- Anonyymi
"Ylöstempauksen" ajankohtaa ei meille ole tarkasti ilmoitettu, mutta olosuhteet ovat tiedossa.
- Anonyymi
Joo. Voi voi miten ihmiset antaa joidenkin manipuloida itseään!!!!
- Anonyymi
Turhaan odotatte sellaista tapahtuvaksi 23.9.2025, joten alkakaa jo valmistautua pettymykseen, mikä on satavarmasti tulossa tempauksen sijasta !
Huuhaaäijä, joka sen on keksinyt omasta päästään, haluaa joko itseään palvottavan ja/tai huijata hyväuskoisilta rahat.- Anonyymi
Jos Joshua Mhlakela olisi halunnut tulla kuuluisaksi ja tahkota rahaa, hän olisi alkanut vaahdota asiasta jo vuosia etukäteen, laatinut hyvät verkkosivut, ängennyt joka kanavalle, korostanut itseään. Hänen Youtube-kanavallaan Exodus 2025 hän ei edes näytä kuvaansa eikä mainitse nimeään, ainakaan etusivulla.
- Anonyymi
Suomalainen ovivalmistaja
Laajasta mallistostamme löydät juuri sinulle
sopivat ovet kohteeseen kuin kohteeseen. - Anonyymi
ilmoita sitten edelllisenä päivänä, että ehtii käydä kakalla, kun ufoissa ei ole vessoja .
- Anonyymi
Terve ihminen ulostaa joka aamu. Olisikohan sinun aika korjata ruokavaliotasi, että saat suolistosi toimimaan.
- Anonyymi
Tempaus suoritetaan aina ylöspäin ja samoin työntö.
- Anonyymi
Maastanosto, rinnalleveto, työntö ylös. Siinäpä sitä bodonossia. Ja se urheilumieli ja kaikki vaivan-näkö, harrastusmielessä tai ammattimaisesti. Puhumattakaan painon-nostosta, tai painista. Oli sitten kreikkalaisroomalaista tai vapaapainia. Härkätaisteluista ja antiikinkreikan mielipuolisista kamppailulajeista puhumattakaan.
Jos on "vikapää" sellaisen lajin harrastaja, sille pitäisi lopettaa valtionkaupasta viinanmyynti välittömästi. Ja voi, vaikka mitä....
Ja numeroilla on todellakin merkitystä. Ja kirjaimilla.
Sillä viisautta on se, että on vaiti. Ja viisautta on se, että sen ilmaisee.
Ite keksin extempore. :)
- Anonyymi
Kun tulin kirjoittamaan omat kommenttini tähän ketjuun, katsojia oli ollut 109 ja kommentteja 9, yhteensä 110. Gematriassa 37 ja 73 tarkoittavat viisautta. 37 + 73 = 110.
- Anonyymi
Höpön höpön...
- Anonyymi
Näitä huijauspäivämääriä helluntailaiset ovat levitelleet jo yli sata vuotta, Suomessakin.
Anteeksiantamaton rikos (Pyhän Hengen pilkkaa, jos paljon muutakin), sillä monet todella uskovat näihin, etenkin pienet lapset kun heitä uhkaillaan "olemaan kilttejä, jos Jeesus tulee ensi yönä.... voi, voi, isi ja äiti nousevat Taivaaseen, mutta sinä joka luvatta otit piparkakun äidin kaapista, sinä jäät vaivan aikaan!" Näin minun lapsuudessani pidettiin helluntailaisten lapset nöyrinä, alistettuina ja pelokkaina.
Nämä valheprofetiat tietoisesti vesittävät uskoa Raamattuun toimivat suoraan Raamatun omaa sanaa vastaan, sillä todellisuudessahan itse Raamattu ja Jeesushan ei ole tuollaisia profetioita antanut vaan yksin helluntailaiset / anabaptistirikolliset.
Helluntailaisuus on satanismia ja tämä kaikki valheprofetointi palvelee näiden vapaamuurari-luciferistien tarkoitusperiä tehdä Jumalan sana pilkatuksi, hävittää kristinusko maan päältä. >>"Siitä päivästä ei tiedä" on suora lainaus Raamatusta, joka viittaa Jeesuksen toisen tulemisen ja maailmanlopun päivään tai hetkeen.>>
Tämä selittääkin miksi meidän pitää uskoa aina kun joku ilmoittaa tempauspäivän.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Ei tule ennustettua ylöstempausta 23.9.2025, koska siitä ei tiedä kukaan ihminen, ei edes Jeesus itse. Ei Jumala jakele jotakin tietoa miten sattuu...
Ylöstempaus on alastempaus!- Anonyymi
Tarkemmat tiedot:
23.9.2025: on tiistai.
Suomalainen nimipäivä: Minja, Miisa ja Mielikki.
Ruotsinkielinen nimipäivä: Tekla.
- Anonyymi
Haihattelijat unohtakaa jotku ihmisten profetiat. Niitä on ollu satoja erilaisia ennustuksia, milloin mitäkin? Ihmisten tuotteita.
- Anonyymi
Mark.13:35 Niin valvokaat siis: (sillä ette tiedä, koska huoneen Herra tuleva on, ehtoona, taikka puoliyönä, eli kukon laulaissa, eli aamulla:) Biblia (1776)
- Anonyymi
Tuohon amen. Jeesus käski VALVOMAAN!!!
- Anonyymi
Uskovat ei lue Raamattua, ne juoksee ihmisten ja ihmeiden perässä..
- Anonyymi
"Te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa"! - sanoi Jeesus.
Missä se lukee? - Anonyymi
Aloitus on sikäli valhetta, että mikäli tuolla "ylöstempauksella" väitetään tarkoitettavan Raamatun "1. ylösnousemusta", niin aloitus valehtelee suoraan tässäkin: itse ylösnousemusta ei ole "peruutettu".
Se ei vain ollut koskaan tarkoitettukaan tapahtuvaksi 23.9.2025.
Helluntailaisten / melleristien huijaustempaus tietenkin saattaa olla nyt "peruutettu", ovat ilmeisesti jo saaneet / kahmineet riittävästi rahaa ja jotteivät vaikuttaisi huijareilta, väittävät nyt tempauksen olevankin peruutettu. Pärjäävät hetken aikaa ennen uutta, suurta huijauspäivämäärää.
Uskovien ylösnousemus, jossa helluntailaiset ja melleristit eivät voi olla mukana, tapahtuu silloin kuin Isä on päättänyt, eikä Hän peru omaa sanaansa. Helluntailaiset yrittävät tälläkin aloituksella tehdä Isän sanan epäluotettavaksi. Tuo sana "tempaus" on muist. juurikin L. Mellerin luomus joltain 1970-luvun alulta. Hän siis tietoisesti ei opeta 1. ylösnousemuksesta, vaan kyseessä on hänellekin vain taloudellinen markkinatempaus.
He, jotka todella uskovat Jeesukseen, eivät eksy anabaptistien ja muiden uskonnollisten huijarien metkuiluihin ja uhreina heidän jatkuviin, mitä ilmeisimpiin talousrikoksiinsa.
Melleriä kuunnellessa voivat jotkut muuten joutua esim. sellaiseen riivaustilaan, etteivät enää osaa puhua ja kirjoittaa rehellistä suomenkieltä, vaan puheessa kaikki sanat vääntyvät valhekielille, näennäissuomeksi, joka kuitenkaan ei ole suomea, vaan pilkkaa tätä Jumalan kaunista luomistekoa ja josta, melleristien henkivalloista, tälläkin foorumilla on jo muutaman vuoden ajalta ollut selvä näyttö. Vatsa ja kaikki aineellinen on heidän jumalansa, tämä noissa puheissa tulee aina myös selvästi ilmi.
Odotamme ensi keskiviikkoaamua. Silloin on varmaa mitä tapahtui vai eikö tässä asiassa yhtään mitään.- Anonyymi
Ainakin monet yksilöt - Suomessakin - ovat menettäneet anabaptisti-uskontohuijareille suuria summia omaisuuttaan. Tämä on varmaa. Mutta tietoja eivät huijarit tietenkään itse julkaise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin monet yksilöt - Suomessakin - ovat menettäneet anabaptisti-uskontohuijareille suuria summia omaisuuttaan. Tämä on varmaa. Mutta tietoja eivät huijarit tietenkään itse julkaise.
Uhriuttaan ei pidä hävetä, vaan rohkeasti menkää poliisin puheille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhriuttaan ei pidä hävetä, vaan rohkeasti menkää poliisin puheille!
Valtio mahdollistaa kaikenlaisen uskonnollisen huijaamisen ja seurakuntaorganisaatioiden eli suuren Babyolonin hengellisen väkivallan harjoittamisen.
"Maan kuninkaiden" kanssa haureutta harjoittava Katolinen äitikirkko on synnyttänyt kaikki nämä tytärkirkot ja muut seurakuntaorganisaatiot eli porttomorsiankirkot ja -lahkot.
Ilm.17
Babylonin tuomio
1 Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa, tuli luokseni ja sanoi: "Tule, minä näytän sinulle, millainen tuomio annetaan sille suurelle portolle, joka asuu suurten vesien äärellä, [Ilm. 15:1 | Nah. 3:4 | Jer. 51:13]
2 sille, jonka kanssa maailman kuninkaat ovat irstailleet ja jonka iljettävästä viinistä maan asukkaat ovat juopuneet." [Jes. 23:17; Jer. 51:7; Ilm. 14:8]
3 Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. [Ilm. 13:1]
4 Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa.
5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]
- Anonyymi
Matt.13:39 Vihollinen, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu; mutta elonmiehet ovat enkelit. Matt.13:49 Näin on tapahtuva maailman lopulla: Enkelit menevät ulos ja eroittavat pahat vanhurskasten keskeltä. Biblia (1776) Matt.25:32. Jooel.3:13. Ilm.14:15-20.
- Anonyymi
Matt.24:27 Sillä niinkuin pitkäisen tuli leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on myös Ihmisen Pojan tulemus. Luuk.17:24 Sillä niinkuin pitkäisen tuli taivaan alla leimahtaa ja paistaa kaikkien päälle, mitä taivaan alla ovat, niin on myös Ihmisen Poika päivänänsä oleva. Biblia (1776)
- Anonyymi
Ihmisten povaamat tempaukset ja maailmanloput?
Niitä on noussut... ja kaikki ne kaatuvat, tippuvat alasa!!! - Anonyymi
No, sehän oli alun alkaen sitä samaa hurmahenkistä fanaattisuutt. Että muka joku päivämäärä oikein??? Voi rassukoita höynäytettäviä... Ei Jumala noin toimi.
- Anonyymi
Nillä on suuri pettymys, jotka ootti kuin lottovoittoa, 23.9.2025!!
- Anonyymi
sit ne purkaa pettymystään......
- Anonyymi
huijatut
- Anonyymi
Mies kuulemma
- Anonyymi
2.Tessalonikalaiskirje:
2:1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, >> Jakeen lisätiedot
2:2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin,
2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
2:5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
2:6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
amen - Anonyymi
Maailmanloppu on peruttu.
https://yle.fi/a/74-20181863 - Anonyymi
peruutusmaksua ei tule, niille jotka antoivat huijata itseään
- Anonyymi
Näitä ennustajia, povaajia on yllättävn paljon uskiksien joukoissa. Ne ei tunne raamattua, mutta sepittää vaikka mitä.
- Anonyymi
No ei niitä paljoa ole, mutta yksikin on liikaa.
Tuollaiset päivämäärien höpöttäjät menkööt töihin ja tulkoot järkiinsä.
- Anonyymi
Jotkut ihan elää ja hinkuu profetioita ja ihmeitä! Jeesus kietsi juoksemasta ihmisten perässä.
- Anonyymi
Joo. Monenlaista haihattelijaa.
- Anonyymi
Kaikki lähes ovat äitiväkeä nuo haitteluksien höpöttäjät.
Sielullisia uneksijoita joille jokainen rapsahdus on jokon ihme jumalalta juuri heille.- Anonyymi
Muutaman tiedän,..aina palaa vihreät kun ollaan kaupungissa ja sitä rataa.
Intoa on mutta taito puuttuu ja terve ajattelu siinä ohessa.
- Anonyymi
tempausennuste oli kuin sääennustus. tulee.... sellaista säätä. Sitten se peruutetaan. Näkyy olevan ukkoja nuo ennustleijat Josefin j...
- Anonyymi
Kun Gog kokoaa Hes. 38-39 mainitut mukaan sotaan niin ylöstempaus on lähellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432228Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272030Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1941573Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631571Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131214
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211118- 151101