Työpaikallani on harhaoppisia mehmettiläisiä ja ruokatauolla yritän lukea heille keskeisiä kohtia Raamatusta. Je sanovat hymyillen että kyllä hekin Jeesukseen uskovat niin siinä kohtaa en tiedä mitä sanoa eikä Herra anna minulle voimaa. Ovatko mehmettiläiser oikeassa?
Miten käännyttää paremmin?
7
73
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu sanoo, että riivajatkin uskovat ja vapisevat.
Ne kyllä tuntevat Jeesuksen Kristuksen, ja tietävät,
kuka Hän on.
Ihminen voi uskoa Jeesukseen monella eri tavalla.
Muslimit uskovat Jeesuksen yhdeksi Jumalan profeetaksi,
kuitenkin Mohammedia alempana profeettana.
Se on heidän uskonsa, kun ja jos, sanovat uskovansa
Jeesukseen.
Mvh J - K - Anonyymi
Sinun on hyvä tietää, että ihminen ei voi käännyttää toista ihmistä uskoon Jeesukseen Kristukseen. Se on Pyhän Hengen tehtävä. Ihmisen tehtävä on todistaa Jeesuksesta Kristuksesta. Älä siis mieti, miten käännyttää, mieti, miten todistaa.
Mvh J - K - Anonyymi
Kirjoitit poika raivosyötin.
- Anonyymi
Aloitus on ehkä provo, on siinä sellaisia tunnusmerkkejä.
Voi kuitenkin olla aidon innokkaan ymmärtämättömän
vastakääntyneen pohdintoja, Kuka tietää???
Mvh J - K
- Anonyymi
Kyllä Jumala ja Jeesus osaavat itse todistaa itsestään ja olemassaolostaan.
- Anonyymi
Henkimaailmassa evankeliumi on mennyt kaikille tiedoksi aikoja sitten.
Room. 10:18
Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".- Anonyymi
Room. 10:20
Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226