Ja se on Suomen tuho.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/00c000ad-2d5f-4457-96e2-defe5dc653b1
Suomi on kukkahattutätejen luvattu maa
10
152
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. On jaeltu rahaa huoletonna yltympäriinsä. Ollaan noudatettu perustuslakia ja ihmisarvoa, vaikka kumpikin käsite joutuu nyt muutoksen kouriin ja lain uudelleen tekemiseen. Haittamaahanmuutto ei voi meillä panna kumartamaan vanhanaikaisia, aikansa eläneitä lakeja.
- Anonyymi
maahanmuutto maksaa suomelle n 10 miljardia euroa vuodessa
pelkästään asuntoihin menee n 4 miljardia - Anonyymi
Yle pyörittää suurella rahalla somaliankielisiä uutisia, joilla ei ole katsojia
Yle lanseerasi suuren kohun kera jokin aika sitten somaliankieliset uutiset. Oliko jymymenestys? Ei todellakaan, katsojia ei ole käytännössä ollenkaan.
Esimerkiksi tänään perjantaina julkaistu uutinen ei ole saanut yhtään katsojaa. Eilen torstaina julkaistu uutinen on saanut sentään 24 katsomiskertaa ja esimerkiksi viikko sitten perjantaina julkaistu uutinen 40 katsomiskertaa. Kaikissa uutislähetyksissä, jotka tarkastin, katsojia on ollut muutamasta muutamaan kymmeneen.
Luultavasti näistäkin katsomiskerroista suurin osa on jotain Ylen työntekijöiden uutisryhmän omia katsomiskertoja, joissa on lähinnä teknisessä mielessä tsekattu, että kaikki on mennyt hyvin. PT-mediaankin tulee joka kerta lukukerta, kun esimerkiksi itse klikkaan jonkun artikkelin auki ja vaikkapa korjaan kirjoitusvirheen.
Nyt sopii kyllä kysyä, että mitä ihmeen järkeä on upottaa tuhansia euroja veronmaksajien rahaa uutispalveluun, jolla on käytännössä nolla-katsojaa. Somalialaisia ei yksinkertaisesti kiinnosta tällainen uutisointi.
Venäjänkielisillä uutisilla ei mene sen paremmin. Niillä katsojia on vähän enemmän, sentään puhutaan alkaen reilusta tuhannesta muutamaan tuhanteen. Mutta suhteutettuna uutisiin laitettavaan rahaan ei tälläkään uutisoinnilla voi katsoa olevan minkäänlaista yhteiskunnallista merkitystä. - Anonyymi
Kulttuurimarxilainen yhteiskunta.
- Anonyymi
Täysin vasemmistolaisten tuhoama maa monella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin vasemmistolaisten tuhoama maa monella tavalla.
Jo pelkästään se aate on maailman vaarallisin. Se ei kannusta töihin, se kannustaa sohville, se vaikuttaa ihmisessä väkivallan (100 miljoonaa kuollutta ja lisää tulee esin tuolla pohjoiskoreassa paksun pojan valtakunnassa), sen johdosta talous on kuralla missä ikinä se saa vallan. Emme näe vaurasta ja menestyvää sosialismia missään. Pelkkiä kurjaloita ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo pelkästään se aate on maailman vaarallisin. Se ei kannusta töihin, se kannustaa sohville, se vaikuttaa ihmisessä väkivallan (100 miljoonaa kuollutta ja lisää tulee esin tuolla pohjoiskoreassa paksun pojan valtakunnassa), sen johdosta talous on kuralla missä ikinä se saa vallan. Emme näe vaurasta ja menestyvää sosialismia missään. Pelkkiä kurjaloita ovat.
Vasemmistoaate ja natsismi ovat käytännössä sama aate.
- Anonyymi
Uli uli silakkarasmustakkunatsi uli
- Anonyymi
lisäisin kraak kraak varisverkosto , roska linnut ammutaan 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161