Tekoälyfirmat ujuttautuu Suomeen

Anonyymi-ap

Koko Tornihotellin täydellinen varaus viimeistä baarin pallia myöten tuntui olevan suurikin salaisuus. Nythän selvisi että sen varasi Tekoäly-ja datakeskus !
Tunkeutuuko tekoäly nyt vauhdilla Suomeen, sitähän ei vieläkään veroteta kunnon verotuksella jos ollenkaan. Toiset maat etenee jo tässäkin järjen äänellä eikä niinkään tunteella kuten Suomi. Ja miten kahlitsemattomasti täällä annetaan tekoälyn edetä.

9

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meidän täytyy maksaa sosiaaliturvaa koko maailmalle, mutta nämä yhtiöt ei tule maksamaan Suomeen veroja ja sähkölaskukin jää köyhän kansan kontolle.

• Anonyymi

Koska Suomesta(kaan) ei löydy riittävästi oikeaa älyä pitää sitä luoda tekoälyllä.

• Anonyymi

Elämme hologrammissa jonka tekoälyfirmat ovat suunnitelleet.

• Anonyymi

Joten emme myöskään voi kustantaa Suomelle hyödytöntä haittamaahanmuuttoa. Tanska on jo älynnyt tämän. Mutta Suomen vassarit ja koko oppositio on vain kynnysmatto haittamaahanmuuton edessä.

• Anonyymi

Ei se noin mene.

Jos elämme hologrammissa/simulaatiossa niin ne tekoälyfirmatkin mitä meillä on ovat tietenkin kaikki sen hologrammin tuottamia.

Kaiken "ulkopuolella" sitten on tietenkin jonkinlainen tekoäly, tai, kuten itse arvelen, jonkun teini-ikäisen makuuhuoneessa hyrräävä Pelikone ja se siellä pelailee SIMS versiota 324623462457 joskus vuonna 12064.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se noin mene.

Jos elämme hologrammissa/simulaatiossa niin ne tekoälyfirmatkin mitä meillä on ovat tietenkin kaikki sen hologrammin tuottamia.

Kaiken "ulkopuolella" sitten on tietenkin jonkinlainen tekoäly, tai, kuten itse arvelen, jonkun teini-ikäisen makuuhuoneessa hyrräävä Pelikone ja se siellä pelailee SIMS versiota 324623462457 joskus vuonna 12064.

Tekoäly-yritykset ovat valtaeliitin luomus jolla yritetään peitellä hologrammin olemassaoloa. Jekutus on paljastunut sillä miksi muutenkaan on valtaeliitti pörinäpäissään innostunut tekoälystä ! Tarkoituksenansa on heillä suunnata huomio toisaalle kuin itse asiaan eli elämäämme hologrammissa. Jumala on tämän kaiken alkuunpanija eli primus motor.

Olen itsekkin yllättynyt kuinka älykkäästi minä Persekärpänen tämän asian kirjoitin.

• Kun luin uutisen niin ajattelin että hotelliin asutetaan pakolaisia.
      Se on nyt maailmalla muotia.

• Anonyymi

Israelilaiset sekä venäläiset pommittavat hotelleja. Tämmöisen uutisen minä luin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1663
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      434
      1064
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      169
      995
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      710
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe