Toivottavasti joutuu Sheriffien puhutteluun, onko Ähtärin tuhooja Nisu poikanen paikalla.
Kanki tulossa Ähtäriin 11.10.2025
16
505
Vastaukset
- Anonyymi
Nisu luikuilee taustalla ja hykertelee veron korotuksilla.
- Anonyymi
Nisu ei ainakaan ole vastuuta kantamassa. Syyttää varmaan Kaikkosta Ähtärin katastrofaalisesta taloustilanteesta.
- Anonyymi
Kanki tuo tullessaan raha lupauksia valtiolta, joskaan ei pysty niisä päättämään.
Kiertueen nimikin on reppu kiertue, tämä kuvastaa että rahaa luvataan reppukaupalla.
Ja poliitikon lupauksiinhan voi aina luottaa....
Ähtäristä lähdetään reppu selässä muualle, paremman elämän perässä, sikälikin nimi on osuva. - Anonyymi
Nyt kun oikea poliitikko tulee Ähtäriin niin persuja saa etsiä kivien ja kantojen alta.
- Anonyymi
Missä hänet voi täällä tavata. Torilla varmaan.?? 😋😋
- Anonyymi
Ääs marketilla.ja.sitten koulun juhlasalissa. Ihan itse sain googlattua tuon tiedon nenäni eteen kolmessa sekunnissa. Yritä sinäkin ja apua voi aina pyytää serkulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääs marketilla.ja.sitten koulun juhlasalissa. Ihan itse sain googlattua tuon tiedon nenäni eteen kolmessa sekunnissa. Yritä sinäkin ja apua voi aina pyytää serkulta.
Olenko käskenyt sinun googlata. 💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko käskenyt sinun googlata. 💩💩💩💩
Tollo, miksi kyselet.
- Anonyymi
Ihanaa. Siis joku kangen omaava? Löysiä täällä riittää.
- Anonyymi
Niinpä. Pieni mies luipaisi jo pienine avuineen karkuun Tornioon.
- Anonyymi
On komea kepulainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On komea kepulainen
Kankea kurulle.
- Anonyymi
Kanki on entinen talousrikollinen sai 6 kk. ehdollista.
- Anonyymi
Kuru fanittaa Kankea kybällä.
- Anonyymi
On vain tuomittuja talousrikollisia, ei entisiä.
Eihän tuo erotu Ähtärin kepulaisista mitenkään.
- Anonyymi
Se on hyvä että pn kokemusta oikeasta elämästä eikä esitetä tekopyhää niinkuin niin monella on tapana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518194KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4257234Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693713Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463382Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092884Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452408- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv301620Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821487