Toivottavasti joutuu Sheriffien puhutteluun, onko Ähtärin tuhooja Nisu poikanen paikalla.
Kanki tulossa Ähtäriin 11.10.2025
16
494
Vastaukset
- Anonyymi
Nisu luikuilee taustalla ja hykertelee veron korotuksilla.
- Anonyymi
Nisu ei ainakaan ole vastuuta kantamassa. Syyttää varmaan Kaikkosta Ähtärin katastrofaalisesta taloustilanteesta.
- Anonyymi
Kanki tuo tullessaan raha lupauksia valtiolta, joskaan ei pysty niisä päättämään.
Kiertueen nimikin on reppu kiertue, tämä kuvastaa että rahaa luvataan reppukaupalla.
Ja poliitikon lupauksiinhan voi aina luottaa....
Ähtäristä lähdetään reppu selässä muualle, paremman elämän perässä, sikälikin nimi on osuva. - Anonyymi
Nyt kun oikea poliitikko tulee Ähtäriin niin persuja saa etsiä kivien ja kantojen alta.
- Anonyymi
Missä hänet voi täällä tavata. Torilla varmaan.?? 😋😋
- Anonyymi
Ääs marketilla.ja.sitten koulun juhlasalissa. Ihan itse sain googlattua tuon tiedon nenäni eteen kolmessa sekunnissa. Yritä sinäkin ja apua voi aina pyytää serkulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääs marketilla.ja.sitten koulun juhlasalissa. Ihan itse sain googlattua tuon tiedon nenäni eteen kolmessa sekunnissa. Yritä sinäkin ja apua voi aina pyytää serkulta.
Olenko käskenyt sinun googlata. 💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko käskenyt sinun googlata. 💩💩💩💩
Tollo, miksi kyselet.
- Anonyymi
Ihanaa. Siis joku kangen omaava? Löysiä täällä riittää.
- Anonyymi
Niinpä. Pieni mies luipaisi jo pienine avuineen karkuun Tornioon.
- Anonyymi
On komea kepulainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On komea kepulainen
Kankea kurulle.
- Anonyymi
Kanki on entinen talousrikollinen sai 6 kk. ehdollista.
- Anonyymi
Kuru fanittaa Kankea kybällä.
- Anonyymi
On vain tuomittuja talousrikollisia, ei entisiä.
Eihän tuo erotu Ähtärin kepulaisista mitenkään.
- Anonyymi
Se on hyvä että pn kokemusta oikeasta elämästä eikä esitetä tekopyhää niinkuin niin monella on tapana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945