Todella töykeä nainen.
Mikä tämä uusi hallintojohtaja oikein on?
11
743
Vastaukset
- Anonyymi
Onko v.ttulut sinulle, vai oletko muuten pahoittanut mielesi.
- Anonyymi
Joo, sähköpostiin ei ainakaan tullut mitään vastausta.
- Anonyymi
Ei vastaillut entinenkään, eli samanlainen otettu tilalle.
- Anonyymi
Sinun pitää puhua ensin pesäpallosta puolituntia paskaa, nuoleskella ja lipoa, sitten vasta esitätät asiasi ja yrität esittää tietämätöntä pölvästiä.
Sillä saat asiasi nipun alimmaiseksi... odottelet vastausta vuoden koska olet pinossa jo 3. kysyjä tänä vuonna.
Vakio vastaushan on että ole tiedustellut asiaa aivan väärältä ihmiseltä.
Sellaista on elää kunnassa jonka kaikki virkaa tekevät ovat lopputilin alla kuntaliitoksen takia mitä he viimeiseen asti vastustavat.
Sinä et vain ymmärrä että kunnassa pitää olla jokaista asukasta kohti yksi tai kaksi virkamiestä/naista.
Varo kysymästä mitään kunnan tekemistä typeristä päätöksistä miksi kunta on ajautunut suomen yhdeksi nopeimmin kuolevaksi kunnaksi.
Sinun pitää olla nöyrä ja nöyristellä vaikka et kysyisi kuin missä on kunnantalolla yleisö Wc.- Anonyymi
Alajärven lahja Vimpelille
- Anonyymi
Onko suunnitelmissa savustaa ulkopuolinen ulos?
- Anonyymi
Mihin tarvitaan pienessä Vimpelissä hallintojohtajaa, kun meillä on kadettiupseeri ja sotatieteen maisteri kunnanjohtajana? Onko meillä varaa tälläiseen?
- Anonyymi
Lottoon... kyllä jonkun pitää osata ne kupongit täyttää.
- Anonyymi
Hyvä kysymys!?
- Anonyymi
Käytöstavat voisi kyllä olla paremmat kunnan työntekijöillä.
- Anonyymi
Eikö se eläköitunut hallintojohtaja ole edelleen palkattuna? Ei taida uusi osata töitään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161