Vaan kaikki teot niin hyvät kuin pahat heijastuvat takaisin tekijäänsä karman lain mukaan
Mitä kylvää sitä niittää.
Ei syntejä saa kukaan anteeksi
46
319
Vastaukset
- Anonyymi
En oikein äsken löytänyt hyvää otsikkoa, mihin vastata. Kirjoitin eilen luterilaiselle palstalle moottoriajoneuvojen EU päästönormeista. EURO 3, EURO 4, EURO 5 ja EURO 6. Jotka ovat jo käytössä olleet hyvän aikaan, ja joiden mukaisesti ajoneuvoja katsastetaan kullakin normitasolla. Sillä tasolla, johon ajoneuvon on säädetty suoriutuvan. Omassa gategoriassaan.
Joten nyt on aiheena ilmitullut täällä kotosuomessa käytävä, "kaniini hatusta" keskustelu ja jonkinlainen "vääntö" kesken hallituskauden alkoholipolitiikasta.
Siis se, saisiko alkoholia luvan kanssa tilata kotiovelle ulkomailta. Samalla toteamus, samalla kysymys.
Tiedän, jotta tässä kannanotossani joudun tarttumaan "pilkkakirveeseen".
Nimenomaan kesken hallituskauden.
Taloutemme ei kohene sillä, että kotiovellemme voisimme tilata ulkomailta tai, vaikkapa kotimaasta alkoholijuomia. Miksi siis moinen hölmöily nykypäivän "kokoomuslaisilta"? Nykykokoomus ei ole enää sama kokoomus, mikä se on ollut ja mille peruspilareille se on perustettu. Elementtejä siinä oli kolme. Ja ensimmäinen oli koti. Toinen alkoi u:kirjaimella. Ja viimeinen i:llä.
En käy jossittelemaan tässä alkoholiasiassa. Sallitaanko vapaa, vai eikö sallita.
Nykykokoomus ja nykyajan "lopit" nyt sallisi kaiken. Vapauden nimissä.
Te olette unhoittaneet erinäisiä erittäin tärkeitä asioita. Nuo kolme peruspilaria.
Nykykokoomus on hukkateillä. Hakee äänestäjiä itselleen väärin keinoin.
Järkevämpi liikennepolttoaineiden mittarihinta riittää.
Sillä se, mitä teemme tänään, johdattaa myös huomiseen.
Parempi olla siis kontrolli, tuossa alkoholipolitiikassakin. Se on mun neuvo.
Ja neuvo on silloin hyvä.
Olisinhan voinut käyttää säilää ja "ruoskia" enempikin. Sunnuntaikin kerran. - Anonyymi
Här snackar vi om kristen tro.
"Man ligger som man bäddar" stämmer inte när det gäller syndernas förlåtelse.
Våra synder kan bli utplånade när vi tror på Jesus Kristus och TAR EMOT
Honom och i Honom syndernas förlåtelse. Jesus har redan utplånat alla våra
missgärningar när Han offrade sig. Därför kan vi bli av med våra synder genom
tro på Jesus Kristus.
https://www.jumala-kanssamme.se/439636059/
Mvh J - K- Anonyymi
Sinä J-K olet enemmänkin perillä asioissa. Niin mies makaa, kuin petaakin. Totta.
Joten Jeesus on kantanut ristintyöllään ihmisten synnit. Ja tuonut sovituksen sanan. Ensin juutalaisille. Sitten kreikkalaisille. Ja monille, monille toisillekin Abramin jälkeläisille, jotka ovat lukuisat kuin meren hiekka.
Toki kirjoitan siksi, että en kenenkään toivoa heittäisi hukkaan.
Vaan kirjoitan siksi, että Jumalamme on armollinen. Myöskin heidän osalla, ja varsinkin, jotka ovat päätyneet itsetuhoiseen käyttäytymiseen ja toimintaan.
Me emme tiedä miten Jumalamme sen toteuttaa.
Mutta meidän ei tarvitse kaikkea aina tietääkään. Olen aidosti huolissani, siitä minkälaiseksi Suomea ollaan rakentamassa. Siksi puhuin ja olen puhunut "poliittisesti".
Jumalan Siunausta päiväänne molemmat ja kolme. Neljä.
Yhteiskunnallisesti kuitenkin ei ole varaa ylenpalttisen vapauden kumartamiseen. Jossa kaikki sallitaan, ja jossa jokainen saa tehdä mitä huvittaa. Tai mitä "tykkää".
Kontrolli on suotavaa. Jopa se yhteiskunnallinenkin. Me emme elä missään anarkiassa.
Lisäksi jollekin helpotuksena: "Kiveen ei ole hakattu, kuin Mooseksen kymmenen käskyä."
Eikä ole mitään sairasta sarkasmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä J-K olet enemmänkin perillä asioissa. Niin mies makaa, kuin petaakin. Totta.
Joten Jeesus on kantanut ristintyöllään ihmisten synnit. Ja tuonut sovituksen sanan. Ensin juutalaisille. Sitten kreikkalaisille. Ja monille, monille toisillekin Abramin jälkeläisille, jotka ovat lukuisat kuin meren hiekka.
Toki kirjoitan siksi, että en kenenkään toivoa heittäisi hukkaan.
Vaan kirjoitan siksi, että Jumalamme on armollinen. Myöskin heidän osalla, ja varsinkin, jotka ovat päätyneet itsetuhoiseen käyttäytymiseen ja toimintaan.
Me emme tiedä miten Jumalamme sen toteuttaa.
Mutta meidän ei tarvitse kaikkea aina tietääkään. Olen aidosti huolissani, siitä minkälaiseksi Suomea ollaan rakentamassa. Siksi puhuin ja olen puhunut "poliittisesti".
Jumalan Siunausta päiväänne molemmat ja kolme. Neljä.
Yhteiskunnallisesti kuitenkin ei ole varaa ylenpalttisen vapauden kumartamiseen. Jossa kaikki sallitaan, ja jossa jokainen saa tehdä mitä huvittaa. Tai mitä "tykkää".
Kontrolli on suotavaa. Jopa se yhteiskunnallinenkin. Me emme elä missään anarkiassa.
Lisäksi jollekin helpotuksena: "Kiveen ei ole hakattu, kuin Mooseksen kymmenen käskyä."
Eikä ole mitään sairasta sarkasmia.Olen käynyt näitä asioita läpi "kantapään kautta" ja
tutkinut Raamatusta, miten asiat ovat, Jumalan mielestä.
Sitten Sanasta nousee joskus joku asia silmille kovinkin
voimakkaasti. Sitten kun lukee näitä ketjua, ei voi olla hiljaa.
Uskoisin, että tämä pyhitysasia on käsitetty monesti väärin.
Pyhitys ymmärretään siten, että se on voimallista taistelua
syntiä vastaan. Ja sitäkin se tietysti on, mutta ymmärtääkseni
pyhitys on ennen kaikkea Jumalalle antautumista ja Hänen
läsnäolossaan elämistä. Silloin Herra muuttaa uskovaa
Kristuksen kaltaisuuteen, siis pyhittää uskovaa itselleen ja
niin tekee uskovasta "enemmän" pyhän, - uskova pyrkiii yhä
lähempään suhteeseen Jumalan kanssa. Se on mielestäni
ja ymmärtääkseni raamatullinen oikea pyhityselämä ja
oikea järjestys pyhityksessä. "Hänestä on teidän olemisenne."
Raamatulla päähän lyömiset ja ihmisten vaatimukset saavat
aikaan vastarintaa. Niinhän Raamattu sanookin, että laki saa
aikaan vihaa (Room 4:13-16).
No itse en ole tässä asiassa päässyt kovinkaan pitkälle, mutta
pyrkimys pyhitykseen on tietysti, kuten jokaisella heikollakin
uskovalla.
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt näitä asioita läpi "kantapään kautta" ja
uskovalla.
Mvh J - KOlkaamme siis vahvoissa heikkoja ja heikoissa vahvoja.
Kuitenkin näissä lihoissa voin sanoa tällä päivämäärällä ja tässä hetkessä: "On hyvä olla erinlaisia suunnitelmia", suunnitelma A:ta, suunnitelma B:tä, suunnitelma C:tä. Jopa sitä O:ota.
Ja se on strategiaa se! Ja se tuo turvaa yhteisöllisesti. Sekä yksilötasolla. Jopa siellä kotitaloudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt näitä asioita läpi "kantapään kautta" ja
uskovalla.
Mvh J - KKorjaan. Puhumme samasta asiasta. Hieman eri sanoin.
Taivalkoskella on nimittäin sen niminen "mäki", kuin Pyhitys.
Ja totisesti pyhityshän tulee kuitenkin...
Valehtelet aloittaja!
Juurikin siksi Jeesus kärsi ja kuoli sekä vuodatti viattoman verensä ristillä, että me voimme saada pahat tekomme ja syntimme anteeksi.
Jeesuksen viaton veri vuodatettiin edestämme noin 2000 vuotta sitten, ja yhä edelleen se pesee ihmiset täysin puhtaaksi kaikesta pahasta ja synnistä; veri valkaisee ihmisen vaatteet syntisaastasta lumivalkoiseksi.
Ei Raamattu turhaan puhu ihmisistä, jotka ovat valkaisseet vaatteensa Jeesuksen verellä.>>> Juurikin siksi Jeesus kärsi ja kuoli sekä vuodatti viattoman verensä ristillä...
Tässä jälleen kerran nähdään hyvä esimerkki siitä, kuinka eräät uskovaiset ovat ulkoistaneet oman uskonsa ja toistelevat vuoisatoja vanhoja hengellisiä mantroja ymmärtämättä niiden merkitystä. Päivästä toiseen puhutaan Jeesuksen kuolemasta ristillä ymmärtämättä, että Jeesus teki tietoisen itsemurhan, jotta kirjoitukset kävisivät toteen. Jeesus-ihminen päätti itse toimia valitsemallaan tavalla.
>>> Jeesuksen viaton veri vuodatettiin edestämme noin 2000 vuotta sitten...
Jeesus ei ollut aivan niin viaton ja synnitön, kuten usklovaislla on tapana esittää. Jeesus opetti Jumalan sanaa vastaan ja sillä on ollut omat seurauksensa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> Juurikin siksi Jeesus kärsi ja kuoli sekä vuodatti viattoman verensä ristillä...
Tässä jälleen kerran nähdään hyvä esimerkki siitä, kuinka eräät uskovaiset ovat ulkoistaneet oman uskonsa ja toistelevat vuoisatoja vanhoja hengellisiä mantroja ymmärtämättä niiden merkitystä. Päivästä toiseen puhutaan Jeesuksen kuolemasta ristillä ymmärtämättä, että Jeesus teki tietoisen itsemurhan, jotta kirjoitukset kävisivät toteen. Jeesus-ihminen päätti itse toimia valitsemallaan tavalla.
Jeesus ei ollut aivan niin viaton ja synnitön, kuten usklovaislla on tapana esittää. Jeesus opetti Jumalan sanaa vastaan ja sillä on ollut omat seurauksensa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3>> Jeesus teki tietoisen itsemurhan, <<
Kumpaa olet; vähän vajaa ymmärrykseltäsi vai tietoinen asioitten vääntelijä? Itsemurha tarkoittaa sitä, että eläessään tekee itse itselleen sellaista, joka päättää oman elämän.
Raamatun mukaan Jeesus antoi oman henkensä, koska se oli jo ennen maailman perustamista, ennalta laadittu suunnitelma ihmisten pelastamiseksi. Siksi Jeesus sanoi hengestään: "Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen". Henki kirjoitti:
>>> Juurikin siksi Jeesus kärsi ja kuoli sekä vuodatti viattoman verensä ristillä...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3Kumpi puhuu totta, sinä henki vaiko Raamattu?
Raamattu sanoo Johanneksen ilmestyksessä 7:14. seuraavaa:
ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Lapsikin ymmärtää, että tässä yhteydessä Karitsa tarkoittaa Jeesusta!
Eli jos Jeesus ei olisi se mikä hän Raamatun mukaan on, ei Ilmestyskirja ikinä väittäisi, että hänen verellään voisi pestä vaatteita puhtaaksi, eli poistaa ihmisistä synti ja paha.
Jos Jeesus olisi ollut tavallinen syntinen, ei hänen veressään olisi yhtään sen enempää voimaa kuin kenen tahansa luodun veressä!
Mutta Jeesuspa ei ollut tavallinen syntinen, vaan ihmiseksi tullut Jumala.
Joten siis TODISTETTAVASTI Jeesuksen veri todella pesee ihmisen vapaaksi syyllisyydestä sekä pahoista töistä; näin se menee henki, eli älä viitsi väittää selvää totuutta vastaan!
Lukematon on se joukko joka on saanut pahat tekonsa anteeksi sekä vapautuksen kalvavasta syyllisyydestä kun ovat turvautuneet Jeesukseen ja hänen vereensä meidän kaikkien edestä, myöskin sinun edestä henki.Anonyymi kirjoitti:
>> Jeesus teki tietoisen itsemurhan, <<
Kumpaa olet; vähän vajaa ymmärrykseltäsi vai tietoinen asioitten vääntelijä? Itsemurha tarkoittaa sitä, että eläessään tekee itse itselleen sellaista, joka päättää oman elämän.
Raamatun mukaan Jeesus antoi oman henkensä, koska se oli jo ennen maailman perustamista, ennalta laadittu suunnitelma ihmisten pelastamiseksi. Siksi Jeesus sanoi hengestään: "Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen".>>> Itsemurha tarkoittaa sitä, että eläessään tekee itse itselleen sellaista, joka päättää oman elämän.
Kuten totesin aiemmin, Jeesus-ihminen valitsi kuolla, jotta kirjoitukset kävisivät toteen. Omassa mielessä, ajatuksen tasolla tehty päätös tappaa itsensä on yhtä vakava synti, kuin itse teko. Jeesus puhui aiemmin ajatuksen tasolla tehdystä synnistä, kaikille ymmärrettävästi:
"...jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin (tehnyt syntiä) hänen kanssansa."miikanaahum kirjoitti:
Kumpi puhuu totta, sinä henki vaiko Raamattu?
Eli jos Jeesus ei olisi se mikä hän Raamatun mukaan on, ei Ilmestyskirja ikinä väittäisi, että hänen verellään voisi pestä vaatteita puhtaaksi, eli poistaa ihmisistä synti ja paha.
Jos Jeesus olisi ollut tavallinen syntinen, ei hänen veressään olisi yhtään sen enempää voimaa kuin kenen tahansa luodun veressä!
Joten siis TODISTETTAVASTI Jeesuksen veri todella pesee ihmisen vapaaksi syyllisyydestä sekä pahoista töistä; näin se menee henki, eli älä viitsi väittää selvää totuutta vastaan!
Lukematon on se joukko joka on saanut pahat tekonsa anteeksi sekä vapautuksen kalvavasta syyllisyydestä kun ovat turvautuneet Jeesukseen ja hänen vereensä meidän kaikkien edestä, myöskin sinun edestä henki.>>> Mutta Jeesuspa ei ollut tavallinen syntinen, vaan ihmiseksi tullut Jumala.
Jos Jeesus on Jumala, niin osaisitko kertoa miten on mahdollista, että kuolematon Jumala tai edes osa kuolematonta Jumalaa oli kuollut ristillä?
>>> ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Voihan vaatteet pestä vaikka lampaan veressä. Se ei muuta Johanneksen näkemää unta yhtään uskottavammaksi.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> Mutta Jeesuspa ei ollut tavallinen syntinen, vaan ihmiseksi tullut Jumala.
Jos Jeesus on Jumala, niin osaisitko kertoa miten on mahdollista, että kuolematon Jumala tai edes osa kuolematonta Jumalaa oli kuollut ristillä?
>>> ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Voihan vaatteet pestä vaikka lampaan veressä. Se ei muuta Johanneksen näkemää unta yhtään uskottavammaksi.>> Jos Jeesus on Jumala, niin osaisitko kertoa miten on mahdollista, että kuolematon Jumala tai edes osa kuolematonta Jumalaa oli kuollut ristillä? <<
Ei mitään jos, vaan on Jumala. Se lukee Raamatussa eri kohdissa.
Jos taas sinä tai joku muu ei tajua sitä asiaa, niin se ei tee sitä tyhjäksi.
Jo VTssa Herra (UTn Jeesus) ilmestyi fyysisesti; Mooses puhui hänen kanssaan kasvoista kasvoihin niin kuin mies miehelle, kertoo 2. Moos. 33:11. Herra myös tuli taivaasta alas katsomaan, onko kaikki totta, mitä Sodomasta puhutaan ja samalla reissulla maan kamaralle hän kävi moikkaamassa miehen hahmossa Abrahamia ja Saaraa.
Herra siis voi ottaa fyysisen muodon jo pelkän VTn todistuksen mukaan.
Kuten muuten enkelitkin, jotka nekin ovat kuolemattomia henkiä, Raamatun mukaan.
Jos taas joku uskoo, että kuolevainen eli tavallinen ihminen tuli alas taivaasta Jumalan luota, Pyhän Hengen vaikutuksesta, vapahtamaan kanssaihmisiään synneistä, ja kuolemalla (jälleen?) tästä maailmasta pois, muiden synnit sovitettuaan, on kyllä aikamoinen harhahörhö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Jos Jeesus on Jumala, niin osaisitko kertoa miten on mahdollista, että kuolematon Jumala tai edes osa kuolematonta Jumalaa oli kuollut ristillä? <<
Ei mitään jos, vaan on Jumala. Se lukee Raamatussa eri kohdissa.
Jos taas sinä tai joku muu ei tajua sitä asiaa, niin se ei tee sitä tyhjäksi.
Jo VTssa Herra (UTn Jeesus) ilmestyi fyysisesti; Mooses puhui hänen kanssaan kasvoista kasvoihin niin kuin mies miehelle, kertoo 2. Moos. 33:11. Herra myös tuli taivaasta alas katsomaan, onko kaikki totta, mitä Sodomasta puhutaan ja samalla reissulla maan kamaralle hän kävi moikkaamassa miehen hahmossa Abrahamia ja Saaraa.
Herra siis voi ottaa fyysisen muodon jo pelkän VTn todistuksen mukaan.
Kuten muuten enkelitkin, jotka nekin ovat kuolemattomia henkiä, Raamatun mukaan.
Jos taas joku uskoo, että kuolevainen eli tavallinen ihminen tuli alas taivaasta Jumalan luota, Pyhän Hengen vaikutuksesta, vapahtamaan kanssaihmisiään synneistä, ja kuolemalla (jälleen?) tästä maailmasta pois, muiden synnit sovitettuaan, on kyllä aikamoinen harhahörhö.Lisäys:
Jumala ei kuollut ristillä, vaan vain se liharuumis, joka Jeesuksella oli. - Anonyymi
Henki kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3Ensinnäkin kieli oli erilaista satoja tuhansia vuosia sitten, ei ollut edes samanlaista kun nyt, siinäkin on käynyt niin että ne jotka ovat kääntäneet näitä juttuja , onko heillä oikeastaan ollut tietoa asioista kuten ennen aikaiset ovat eläneet .
Jonkun uskonto on henkilölle kävelykeppi .
Kukaan ei tarkkaan tiedä asioita joita tapahtui yli 2000 vuotta sitten ja miten kielenkääntäjät niitä ovat käsitelleet eri tekstejä ja niiden tarkoitusta, kovasti vaan uskotaan , kun loogisuus puuttuu kokonaan asioista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys:
Jumala ei kuollut ristillä, vaan vain se liharuumis, joka Jeesuksella oli.>> Jos Jeesus on Jumala <<
Jeesus sanoi:
"Te olette alhaalta, MINÄ OLEN YLHÄÄLTÄ; te olette tästä maailmasta, MINÄ EN OLE TÄSTÄ MAAILMASTA.... ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut... minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut."
Nämä nyt vain pienenä esimerkkinä. Sanoja Jeesuksen alkuperästä eli siitä, että Hän oli Jumala ihmishahmon ottaneena, on monia muitakin Raamatussa.
Ennen ristille menoaan Jeesus sanoi Isälle: "Kirkasta minut sillä kirkkaudella, joka minulla oli sinun tykönäsi, ENNENKUIN MAAILMAA OLIKAAN."
Mutta jos ei usko Raamattua, on siitä turha viisastellakaan. Raamattu kyllä Jeesuksen tunnustaa Jumalaksi. - Anonyymi
Olkoon tuo sinun uskoasi, minä uskon karman lakiin ja reinkarnaatioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Jeesus teki tietoisen itsemurhan, <<
Raamatun mukaan Jeesus antoi oman henkensä, koska se oli jo ennen maailman perustamista, ennalta laadittu suunnitelma ihmisten pelastamiseksi. Siksi Jeesus sanoi hengestään: "Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen".Niin ja ainä aitten uskot sen. Okay se on sinun tyylisi , mutta on muistettava että ennenvanhaiset ihmiset eivät eläneet sillä ajattelu pohjalla, mikä meillä,on tänään . Siksi kukaan ei voi tietää miten entisajan ihmiset puhuivat satoja vuosia sitten. Onko jostain henkisestä vertauksesta tehty konkreettinen asia. Kukaan ei tiedä niistä aaioista mitään, mutta kovasti vaan uskovat ilman että ajattelisivat syvemmälle asioita se kun ollaan heti omimassa jotain asiaa jonka alkuperästä ei kukaan tiedä mitään
- Anonyymi
miikanaahum kirjoitti:
Kumpi puhuu totta, sinä henki vaiko Raamattu?
Lukematon on se joukko joka on saanut pahat tekonsa anteeksi sekä vapautuksen kalvavasta syyllisyydestä kun ovat turvautuneet Jeesukseen ja hänen vereensä meidän kaikkien edestä, myöskin sinun edestä henki.Voi sentäön, aina vaan ; jutut paranee
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys:
Jumala ei kuollut ristillä, vaan vain se liharuumis, joka Jeesuksella oli.Vastaus tuolla:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19095650/ei-synteja-saa-kukaan-anteeksi#comment-137746789- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin kieli oli erilaista satoja tuhansia vuosia sitten, ei ollut edes samanlaista kun nyt, siinäkin on käynyt niin että ne jotka ovat kääntäneet näitä juttuja , onko heillä oikeastaan ollut tietoa asioista kuten ennen aikaiset ovat eläneet .
Jonkun uskonto on henkilölle kävelykeppi .
Kukaan ei tarkkaan tiedä asioita joita tapahtui yli 2000 vuotta sitten ja miten kielenkääntäjät niitä ovat käsitelleet eri tekstejä ja niiden tarkoitusta, kovasti vaan uskotaan , kun loogisuus puuttuu kokonaan asioista>>>Kukaan ei tarkkaan tiedä asioita joita tapahtui yli 2000 vuotta sitten ja miten kielenkääntäjät niitä ovat käsitelleet eri tekstejä ja niiden tarkoitusta, kovasti vaan uskotaan<<< ,
Raamatun kääntäjät eivät ole mitään Matti Meikäläisiä, jotka riehuvat kapakoissa
kaiket päivät ja illat. He ovat Raamatun kielien asiantuntijoita sekä myös
sen ajan kulttuuriin syvästi perehtyneitä luotettavia ihmisiä. He ova kääntäneet Raamatun, joka on vain joitakin tuhansia vuosia vanhoja Kirjoituksia. Ja heitä sinä et sitten usko koska Kirjoitukset ovat niin vanhoja???
Mutta kun tiedemiehet kertovat, että ihminen on kehittynyt miljoonia, ehkä satoja miljoonia vuosia sitten jostakin, mitä eivät itsekään tiedä mistä, sinä pidät sitä tieteellisenä faktana??? Niinkö?
Mvh J - K
- Anonyymi
>> kaikki teot niin hyvät kuin pahat heijastuvat takaisin tekijäänsä karman lain mukaan... Mitä kylvää sitä niittää. <<
Näin uskotaan idän uskonnoissa.
Jeesus kuitenkin tuli taivaasta maan päälle ilmoittamaan totuuden, koska ihmiset uskoivat miten sattuu.
Syyn ja seurauksen laki on kyllä olemassa, niin kuin sanoit, eli sitä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Mutta tämä Jumalan laki ei liity karmaan. Karma liittyy aina myös jälleensyntymiseen eli siihen, että saisimme uuden mahdolisuuden uuden elämän muodossa. Mutta Raamatun mukaan tällaista mahdollisuutta ei ole, vaan elämme tässä muodossa vain kerran ja sen jäleen tulee tuomio.
Uudenlainen elämä kyllä on luvassa, mutta ei siis jälleensyntymän muodossa, vaan uudestisyntyneenä ja ylösnousemuksen kautta.
Uudestisyntymä tapahtuu, kun ihminen tekee parannuksen ja uskoo evankeliumin. Silloin hän saa synnit anteeksi ja iankakkisen osan Jumalan yhteydessä. Ja jos hän pysyy Jeesuksen kanssa loppuun asti, hän saa myös ylösnousemuksen ja uuden elämän uudistetun maan päällä eli Uudessa Jerusalemissa, joka perustetaan tulevaisuudessa maan päälle ja jossa ainoastaan parannuksen tehneet asuvat.- Anonyymi
>>>Uudestisyntymä tapahtuu, kun ihminen tekee parannuksen ja uskoo evankeliumin. Silloin hän saa synnit anteeksi ja iankakkisen osan Jumalan yhteydessä. <<<
Tai sitten toisin päin; uskoo Jeesuksen evankeliumin ja tekee parannuksen
tekosynneistä. Epäusko Jeesukseen Kristukseen on suurin ja vakavin synti,
mitä ihminen voi tehdä. Tästä synnistä tulee ensin tehdä parannus.
Tulee uskoa Jeesukseen.
Ja niin se onkin käytännössä. Ihminen kuulee evankeliumin Jeesuksesta,
Silloin hän uskoo ensin, sitten kääntyy Jumala puoleen uskossa
Jeesukseen Kristukseen.
Joskus uskovat voivat jopa vaatia uskosta osatonta luopumaan
jostakin tekosynnistä, ennen kuin hän voi tulla Jeesuksen luokse
ja uskoon Häneen ja pelastua. Jeesus Kristus on kuitenkin ainoa tie
Jumalan luokse. Ei edes parannuksen teko yksittäisistä synnillisistä
teoista ole tie Jumalan luokse. Jeesus on ainoa tie.
Jeesus Kristus on ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
Hän on sitä myös uskoon tulevalle ihmiselle; ensin Jeesus, sitten
kaikki muu.
Jeesuksen luokse uskoon tullut henkilö uudestisyntyy Jumalasta,
Sanasta ja Hengestä. Jumala antaa hänelle Pyhän Hengen.
Pyhä Henki uskovassa vaikuttaa synneistä luopumista ja parannusta
kuolleista teoista.
Ihminen ei saa toista ihmistä luopumaan tekosynneistä lyömällä
uskosta osatonta (tai uskovaa) Raamatulla päähän.
Se on Pyhän Hengen työ ja tehtävä.
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Uudestisyntymä tapahtuu, kun ihminen tekee parannuksen ja uskoo evankeliumin. Silloin hän saa synnit anteeksi ja iankakkisen osan Jumalan yhteydessä. <<<
Tai sitten toisin päin; uskoo Jeesuksen evankeliumin ja tekee parannuksen
tekosynneistä. Epäusko Jeesukseen Kristukseen on suurin ja vakavin synti,
mitä ihminen voi tehdä. Tästä synnistä tulee ensin tehdä parannus.
Tulee uskoa Jeesukseen.
Ja niin se onkin käytännössä. Ihminen kuulee evankeliumin Jeesuksesta,
Silloin hän uskoo ensin, sitten kääntyy Jumala puoleen uskossa
Jeesukseen Kristukseen.
Joskus uskovat voivat jopa vaatia uskosta osatonta luopumaan
jostakin tekosynnistä, ennen kuin hän voi tulla Jeesuksen luokse
ja uskoon Häneen ja pelastua. Jeesus Kristus on kuitenkin ainoa tie
Jumalan luokse. Ei edes parannuksen teko yksittäisistä synnillisistä
teoista ole tie Jumalan luokse. Jeesus on ainoa tie.
Jeesus Kristus on ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
Hän on sitä myös uskoon tulevalle ihmiselle; ensin Jeesus, sitten
kaikki muu.
Jeesuksen luokse uskoon tullut henkilö uudestisyntyy Jumalasta,
Sanasta ja Hengestä. Jumala antaa hänelle Pyhän Hengen.
Pyhä Henki uskovassa vaikuttaa synneistä luopumista ja parannusta
kuolleista teoista.
Ihminen ei saa toista ihmistä luopumaan tekosynneistä lyömällä
uskosta osatonta (tai uskovaa) Raamatulla päähän.
Se on Pyhän Hengen työ ja tehtävä.
Mvh J - K>> Tai sitten toisin päin; uskoo Jeesuksen evankeliumin ja tekee parannuksen
tekosynneistä. <<
Jos Kirkkoraamattu on väärin päin asiat kirjoittanut Raamattuun, niin sitten se on toisin päin. Mutta 33/38-käännöksessä Jeesus sanoi: "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi", Mark. 1:15. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Tai sitten toisin päin; uskoo Jeesuksen evankeliumin ja tekee parannuksen
tekosynneistä. <<
Jos Kirkkoraamattu on väärin päin asiat kirjoittanut Raamattuun, niin sitten se on toisin päin. Mutta 33/38-käännöksessä Jeesus sanoi: "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi", Mark. 1:15."Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi"
Parannus on ennen kaikkea muuta usko Jeesukseen.
Sehän tässä sanotaan. Parannus = usko evankeliumiin.
Itsensä parantelu, ilman uskoa Jeesukseen, ei ole
raamatullinen parannus. Parannuksessa ihminen
uskoo ensin ja sitten kääntyy pois synneistään.
Tässä on Pyhällä Hengellä ratkaiseva osuus.
Jos joku tekee parannuksen tekosynneistään, mutta
ei usko Jeesukseen, hänestä tulee käännynnäinen.
Hänestä ei siis tule uskova vaan käännynnäinen.
Näitä käännynnäisiä on luultavasti jokaisessa srk:ssa.
Uskovaksi ei kukaan voi alkaa parantelemalla itseään.
Uskovaksi synnytään Jumalasta kun uskotaan Jeesuksen
evankeliumi ja otetaan se vastaan. Sitten uskova saa Pyhän Hengen.
Pyhä Henki vie pyhitykseen ja tekosynneistä luopumiseen.
1 Pietari 1:1-2 "Jeesuksen Kristuksen apostoli, valituille muukalaisille,
jotka asuvat hajallaan Pontoksessa, Galatiassa, Kappadokiassa,
Aasiassa ja Bityniassa ja jotka Isä Jumala ennaltatietämisensä
mukaisesti on Hengellään pyhittänyt Jeesuksen Kristuksen
kuuliaisuuteen ja hänen verellään vihmottaviksi. Armo ja rauha
lisääntyköön teille."
Siis ...
"Hengellään pyhittänyt Jeesuksen Kristuksen kuuliaisuuteen
ja Hänen verellään vihmottaviksi."
2 Tess 2:13-14 "Mutta me olemme aina velvollisia kiittämään
Jumalaa teistä, te Herralle rakkaat veljet, koska Jumala valitsi
teidät ensi hedelmänä pelastukseen Hengen pyhittäessä teidät,
kun uskotte totuuteen . Juuri siihen hän kutsui teidät meidän
evankeliumimme kautta, että te omistaisitte
Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden"
Siis ...
Jumala valitsi pelastukseen Hengen pyhittäessä teidät,
kun uskotte totuuteen, siis Jeesukseen Kristukseen.
Juuri siihen Hän kutsui teidät,
Siis ... Jumala kutsuu ihmistä
Pyhän Hengen ihmiselle suorittamaan pyhitykseen.
Pyhän Hengen ihmisessä suorittama Pyhitys vie synneistä pois
erottautumiseen ja Jumalan yhteyteen liittymiseen.
Silloin se on teko synneistä luopumista. Tämän saa aikaan
Pyhä Henki ja Sana; Jumala.
Uskovalla on kuitenkin omakin osuutensa. Hänen tulee suostua
Hengen pyhitykseen ja antaa Hengen pyhittää häntä. Silloin
uskova pyrkii kokosydämisesti pyhitykseen, jossa hän jo elää.
Ihminen ei voi pyhittää itseään Jumalalle ilman Jumalan hänessä
jo suorittamaa pyhitystä.
Ensin usko Jeesukseen, sitten Jumala pyhittää uskovan itselleen.
Tämän jälkeen uskova voi elää pyhityselämää tässä Jumalan hänelle
suorittamassa pyhityksessä.
Room 6:22 "Mutta nyt, kun te olette synnistä vapautettuja ja teistä
on tullut Jumalan palvelijoita, teidän hedelmänne on pyhitys, ja sen
loppu on iankaikkinen elämä."
Itsensä Jumalalle pyhittäminen on Jumalan palvelijan HEDELMÄ.
Siis seuraus Jumalan hänessä suorittama pyhitys.
Tässä on nyt vaara saivarteluun, mutta en usko, että saivartelussa
ollaan ihan vielä.
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi"
lisääntyköön teille."
Siis ...
Siis ...
ollaan ihan vielä.
Mvh J - KSilloin ei saivarrella. Vaikka se ihmislihalle olisi kuinka otollista.
Sillä siinähän se "ansa" piileekin.
Minä uskon. Että Jumalallamme on meidän kaikkien suhteen ODOTUKSIA. Kaikkien suhteen.
Toki emme aina osaa ja taida toimia ihan justiin täydellisesti. Kuitenkin edes hieman, edes vähän.
Huomaan J-K. Ja toisetkin tällä "hellaripalstalla" olijat ja kommentoijat: " Te uskotte, te uskotte siihen sinapin siemeneenkin edes sen pienen "hippusenkin" verran.
Puhumattakaan nisunjyvästä. Tai rypsin ja rapsin.
Jumala Isän Siunausta teille ja Jeesuksemme Herraimme Varjelusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi"
lisääntyköön teille."
Siis ...
Siis ...
ollaan ihan vielä.
Mvh J - KJa sinähän saivartelet. Kukaan ei esim. ole puhunut itsensä parantelusta sanaakaan. Kaikkein vähiten Jeesus saivarteli tai käski parannella itseään, mutta hänen sanojaan silti parantelet.
Jumala kyllä tietää, mitä se parannuksen tekeminen on ja miten se tehdään, kun hän ihmistä kutsuu parannukseen.
En ole aivan varma karman laista, mutta Jumalan mielen mukaiset teot painavat Jeesuksen vaa'ssa enemmän, kuin yritys ostaa pelastus paksulla setelitukulla. Usko ilman tekoja on hyödytön.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15230122/ikuisen-elaman-hinta- Anonyymi
Karman lakiin uskotaan uskonnoissa, joissa uskotaan niin kuin ihmiset ovat asiat pähkäilleet. Jeesus tuli korjaamaan monia vääriä uskomuksia.
Karman laki kyllä muistuttaa paljon syyn ja seurauksen lakia. Mutta syyn ja seurauksen laista ei ole niitä seurauksia idän uskonnoissa ymmärretty oikein. Sen takia he ovat kehitelleet seuraukseksi jälleensyntymisopin, koska ihmisten oikeustaju sanoo, että joku ratkaisu- ja palkintosysteemi täytyy olla olemassa ihmisten teoille. Näin sitten keksittiin se, että ihminen muka syntyy uudelleen ja maksaa teoistaan itse tai saa palkintoja hyvistä teoistaan seuraavissa elämissään. Mutta Jeesus tuli ja oikaisi luulot ja kertoi, että teot tuomitaan heti tämän elämän päätyttyä.- Anonyymi
Olkaamme armollisia heille, jotka ovat täältä omin käsien ja oman kädenoikeudella lähteneet.
Sillä Jumalamme on armollinen heille, jotka myöskin armollisuutta kylvävät.
Toisekseen. Rajat pitää olla, joita ei ylitetä. Maailma on nykyään kaaoksellinen. Ja täysin absurdi. Mieletön suomeksi. Sillä kuitenkin tämänkin päivän "valinnat" kertautuvat huomiseen, ylihuomiseen. Meistä ennen pitkää aika jättää.
Virren sanoin: "Miespolvet häipyvät unholaan."
Jeesusherra ei hylkää. Ei jätä ketään osattomaksi.
Onko muuten joku lihassaan tai hengessään kirjoittanut sellaista lakia, kuin syyn ja seurauksen laki? Siksihän Herra sanoo: "Mitä kylvää, sitä niittää."
Kylväkäämme siis elämää. Ja tehkäämme niitä hyviä tekoja. Myöskin tänään. Kuten eilenkin. Älköömme luovuttako!
Sillä meidän palkkamme on se. Jeesus Kristus, kirkkauden Toivo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkaamme armollisia heille, jotka ovat täältä omin käsien ja oman kädenoikeudella lähteneet.
Sillä Jumalamme on armollinen heille, jotka myöskin armollisuutta kylvävät.
Toisekseen. Rajat pitää olla, joita ei ylitetä. Maailma on nykyään kaaoksellinen. Ja täysin absurdi. Mieletön suomeksi. Sillä kuitenkin tämänkin päivän "valinnat" kertautuvat huomiseen, ylihuomiseen. Meistä ennen pitkää aika jättää.
Virren sanoin: "Miespolvet häipyvät unholaan."
Jeesusherra ei hylkää. Ei jätä ketään osattomaksi.
Onko muuten joku lihassaan tai hengessään kirjoittanut sellaista lakia, kuin syyn ja seurauksen laki? Siksihän Herra sanoo: "Mitä kylvää, sitä niittää."
Kylväkäämme siis elämää. Ja tehkäämme niitä hyviä tekoja. Myöskin tänään. Kuten eilenkin. Älköömme luovuttako!
Sillä meidän palkkamme on se. Jeesus Kristus, kirkkauden Toivo.>> Olkaamme armollisia heille, jotka ovat täältä omin käsien ja oman kädenoikeudella lähteneet. <<
Se ei kyllä mitään muuta heidän kohtalostaan.
Enemmänkin kannatan totuuden kertomista, ettei kukaan päätyisi oman käden oikeuteen, vaan ymmärtäisi iankaikkisuusasiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Olkaamme armollisia heille, jotka ovat täältä omin käsien ja oman kädenoikeudella lähteneet. <<
Se ei kyllä mitään muuta heidän kohtalostaan.
Enemmänkin kannatan totuuden kertomista, ettei kukaan päätyisi oman käden oikeuteen, vaan ymmärtäisi iankaikkisuusasiat.Totuus on silloin se. Miten heihin suhtaudut..? Minähän kirjoitin. Olkaamme armollisia heille, jotka ovat...
Jos silloin käännät selkäsi avuntarvitsijalle, silloin sinullekin käännetään selkä. Minä en selkääni käännä. Toisin minusta riippumattomat tahot.
Ymmärrätkö brother-darling?
- Anonyymi
Lapsellista jorinaa karmasta
Ensinnäkin ihmnen joka syntyy maailmaa; on varustettu erilaisilla ominaisuuksilla . Jokainen ihminen tekee elämässään asioita joka voi olla jonkun uskovan mielestä syntiä mutta asianomaiselle ihan vaan tavallista elämää . Joten eikö olisi jo aika nähdä ihminen ihmisenä jolla on erilaisia tapoja elää. Niin kauan kun ei vahingoita toista ihmistä niin tehköön mitä haluaa , mikään uskonlahko kaiken mailman sääntöineen ei ole kykenevä puhumaan toisen ihmiseten elämästä että joku olisi syntinen , paras kun vaan vahtaa sitä omaa elämäänsä ja jättää muiden tekemiset heille .
Sanaa synti ei ole olemassakaan , nykyään meillä on sana rikos ja siitä saa rangaistuksen jos rikkoo ihmisten tekemiä lakeja. Eläkää ja antakaa toistenkin elää. Ihan vaan kukin tavallaan- Anonyymi
Synti tarkoittaa väärintekoa Jumalan tahtoa kohtaan. Sen takia sitä ei lue esim. rikoslaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synti tarkoittaa väärintekoa Jumalan tahtoa kohtaan. Sen takia sitä ei lue esim. rikoslaissa.
Ei kun uhria kohtaan !
- Anonyymi
Me viemme taipumuksemme ja himomme aina seuraavaan elämään.
Kun kiihkouskovainen kuolee hän vie uskonnollisuutensa seuraavaan elämään. Kenties muslimina.
Taiteelliset ja musikaaliset kyvyt viedään tietenkin seuraavaan elämään. Esim lapsinero joka soittaa kuin vanhat mestarit.- Anonyymi
Ominaisuudet tulevat kyllä mukaan, mutta joko taivaaseen tai helvettiin.
Se, että joku on ns. lahjakas pienestä pitäen, on Jumalan lahjaa, ehkä hyviä geenejäkin, mutta lajakkuus ei osoita, että jälleensyntyminen olisi tosiasia.
Sielunvihollinen on keksinyt tämmöiset jälleensyntymisopit, jotta ihminen ei tajuaisi, että ihmisen on tehtävä parannus ja että tuomio seuraa tämän elämän päätyttyä. Sen halu on tuhota ihminen ja siksi se on keksinyt joukon valheita, jotka parannuksentekoon haluttoman ihmisen on helppo niellä, koska totuus on, että esim. jälleensyntymisoppi ei vaadi ihmiseltä yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että joku on ns. lahjakas pienestä pitäen, on Jumalan lahjaa, ehkä hyviä geenejäkin, mutta lajakkuus ei osoita, että jälleensyntyminen olisi tosiasia.
Sielunvihollinen on keksinyt tämmöiset jälleensyntymisopit, jotta ihminen ei tajuaisi, että ihmisen on tehtävä parannus ja että tuomio seuraa tämän elämän päätyttyä. Sen halu on tuhota ihminen ja siksi se on keksinyt joukon valheita, jotka parannuksentekoon haluttoman ihmisen on helppo niellä, koska totuus on, että esim. jälleensyntymisoppi ei vaadi ihmiseltä yhtään mitään.Voi sitä parannuksen tehdä ilman uskontoakin.
Noudattaa kung Futsen kultaista sääntöä " älä tee toiselle siitä mitä et itselle tahtoisi tehtävän".
Ole myös epäitsekäs teoissasi niin tulevat elämäsi ovat aina vain ihanampia ♥️🙏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielunvihollinen on keksinyt tämmöiset jälleensyntymisopit, jotta ihminen ei tajuaisi, että ihmisen on tehtävä parannus ja että tuomio seuraa tämän elämän päätyttyä. Sen halu on tuhota ihminen ja siksi se on keksinyt joukon valheita, jotka parannuksentekoon haluttoman ihmisen on helppo niellä, koska totuus on, että esim. jälleensyntymisoppi ei vaadi ihmiseltä yhtään mitään.Lahjoja ei ole. Kaikki on tienattu kovallakin työllä
Ei ole sattumaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä parannuksen tehdä ilman uskontoakin.
Noudattaa kung Futsen kultaista sääntöä " älä tee toiselle siitä mitä et itselle tahtoisi tehtävän".
Ole myös epäitsekäs teoissasi niin tulevat elämäsi ovat aina vain ihanampia ♥️🙏Sinun opin mukaan kenelläkään vakavien ja suurten syntien
tekijällä ei siis ole mitään mahdollisuutta. Hän vain odottaa
tekojensa kauheaa seurausta seuraavassa elämässä?
Niinkö?
Kristinuskossa kuka tahansa niin hyvä kuin pahakin
ihminen voi päästä eroon kaikesta synnistä anteeksi-
antamisen ja -saamisen kautta. Hän on sitten yhtä
puhdas synnistä kuin lattialla leikkivä pikkulapsi.
Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, veri puhdistaa
kaikesta synnistä.
Me kaikki olemme synnin alla ennen uskoa Jeesukseen.
Sitten kun uskomme Jeesukseen, meidät asetetaan
istumaan, tai seisomaan, autuuden kalliolle.
Raamattu sanoo niinkin voimakkaasti, että meidät
asetetaan istumaan taivaallisiin Kristuksen Jeesuksen kanssa.
https://www.jumala-kanssamme.se/439636059/439637168
Mvh J - K
>>> Jumala ei kuollut ristillä, vaan vain se liharuumis, joka Jeesuksella oli.
On mukava nähdä, että esitettyyn kysymykseen saatiin nopeasti selvä ja tyhjentävä vastaus: "ristillä ei kuollut Jeesus-jumala vaan Jeesuksen maallinen ruumis."
Uskovaisena tiedät, että kaikella on hintansa. Raamatun mukaan Jumala tulee vaatimaan tuomiopäivänä ihmiset tilille heidän omista teoista. Tämä on hinta, jonka ihmiset maksavat oman uskon laadusta tai uskon ulkopuolelle jäämisestä.
Kirjoituksissa sanotaan, että Jumala oli antanut oman rakkaan poikansa Jeesuksen, jotta ihmiskunta pelastuisi synniltä ja saisi iankaikkisen elämän. Toisaalta kirjoituksissa ihmisruumis rinnastetaan vaatteeseen, joka on vaihdettavissa ja jolla ei ole merkitystä. Henki puolestaan on tärkein ja ikuinen.
Nyt kun pohdimme vastustasi edellisen tiedon valossa, saatat huomata itsekin ristiriidan, joka murentaa vastauksesi perustan, jonka rakensit hiekalle.
Minkä hinnan Jumala lopulta maksoi, jotta ihmiskunta pelastuisi synniltä ja saisi iankaikkisen elämän? Sinä sanoit, että "koinsyömän vaatteen" verran. Uskotko oikeasti, että lunastuksen hinta oli noin vähäinen, suorastaan mitätön? Mietipä uudestaan.- Anonyymi
Siinä se aloittaja karmattelee käärmeen kanssa, eikä usko sijaisuhriinsa.
Eli hän itse tunnustaa sen, että kun ei ole Jeesus Herrani, pahat teot kädestään läikkyy aina takaisin, eikä löydä Kristusta, eikä Pyhitystä- Pyhässä Hengessä.
Eli totta puhut. Kääntymätön päättyy, ensin elämänsä rakentaman helvetin kautta, on helvetöinnyt itsensä, helvetöi lähimmäiset ja perheensä ja hampaita kiristellen elää elämäänsä.
Mutta, tietenkään pakko ei ole olla näin, mutta tähän tulee se USKO- mukaan.
Ja sijaisuhri- on avain.
Törmäile vain aloittaja riittävästi ja potki varpaasi kiveen - riittävästi, että se koulu opettaa sinulle, ettei karmalaista tietä ole ---pakko--- kulkea.
Mutta, te karmalaisethan - kuten tunnustat - itse- rakennatte tämän ajan helvetin- toinen toisellenne. kuten sen olet todennut.
Herran omana- armeijasta- tähänpäivään, kun seuraava kymmen jo kolkutttaa kahdeksaa8kymppiä, en allekirjoita karmasi lakia, uskon kautta - Herran kansalaisille.
Eli tuossa jo yli 90- kymppisen syvästi uskomassa oleva Herran oma- opetuslapsi, hänen kasvonsa loistaa Kristusvaloa vanhuudessakin.
Ei hänen kasvoillaan mitään pahaa loista, vaan ilo ja onnellisuus.- Anonyymi
Minä uskon myös jälleen syntymiseen. Seuraavassa elämässä jatkan taas opiskelua elämän koulussa.
Karma on opettajani.
Sinäkin jälleensynnyt ja aloitat opiskelin uudelta luokalta elämän koulussa
Muista että et lunttaa ja pinnaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon myös jälleen syntymiseen. Seuraavassa elämässä jatkan taas opiskelua elämän koulussa.
Karma on opettajani.
Sinäkin jälleensynnyt ja aloitat opiskelin uudelta luokalta elämän koulussa
Muista että et lunttaa ja pinnaa.Mie taas en usko ongelmattomaan elämään, tai elämiin. Enkä siihen, että ihmisestä tulisi koira, kissa tai jopa kärpäinen. Tai edes se "pyhä lehmä", vapaasti vaellellen suurkaupungin tai kylän kaduilla. Joiden kuivaneista jätöksistä, perheenäidit tulienergian avulla lieden kautta saavat lämpöenergiaa valmistaakseen pesueelle aterian, keittämismielessä.
Suomessa pyhä lehmä on ajoneuvo. Jota sitten toiset hyvinkin ansiokkaasti "puunaavat" ja pesevät. Jopa paremmin, kuin jälkeläisiään. Ymmärrän kyllä toki, että se ajoneuvokin on sijoitus. Johon sijoitetaan, varallisuudesta riippuen ihan suurehkojakin summia talouspääomaa. Sillä sekin on Suomessamme välttämättömyys. Ja Helsingistä yksinkertaisesti loppuvat viljelysmaahehtaarit. Syöttämään edes siellä asuvia perusväkeä ja muualta "tulokkaita"
Ei todellakaan ole ainut "välttämättömyys" kulkea karmalaisen tien mukaan.
Entäs se tilipäivä? Kun pankkitili osoitta syntax erroria? Olisi kyllä aika pieni valtio Helsinki-Espoo Vantaa. Ihmiset monet, yksinkertaisesti monetkin tahtovat tulla vapaa-aikoinaan tänne landelle viettämään vähemmän hektistä lomaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie taas en usko ongelmattomaan elämään, tai elämiin. Enkä siihen, että ihmisestä tulisi koira, kissa tai jopa kärpäinen. Tai edes se "pyhä lehmä", vapaasti vaellellen suurkaupungin tai kylän kaduilla. Joiden kuivaneista jätöksistä, perheenäidit tulienergian avulla lieden kautta saavat lämpöenergiaa valmistaakseen pesueelle aterian, keittämismielessä.
Suomessa pyhä lehmä on ajoneuvo. Jota sitten toiset hyvinkin ansiokkaasti "puunaavat" ja pesevät. Jopa paremmin, kuin jälkeläisiään. Ymmärrän kyllä toki, että se ajoneuvokin on sijoitus. Johon sijoitetaan, varallisuudesta riippuen ihan suurehkojakin summia talouspääomaa. Sillä sekin on Suomessamme välttämättömyys. Ja Helsingistä yksinkertaisesti loppuvat viljelysmaahehtaarit. Syöttämään edes siellä asuvia perusväkeä ja muualta "tulokkaita"
Ei todellakaan ole ainut "välttämättömyys" kulkea karmalaisen tien mukaan.
Entäs se tilipäivä? Kun pankkitili osoitta syntax erroria? Olisi kyllä aika pieni valtio Helsinki-Espoo Vantaa. Ihmiset monet, yksinkertaisesti monetkin tahtovat tulla vapaa-aikoinaan tänne landelle viettämään vähemmän hektistä lomaansa.Jälleen syntyminen on ihana asia
Ei sitä kukaan tule valmiiksi vain yhden luokan elämän koulua käytyään
- Anonyymi
Jeesus ja tekonsa puolestamme riittää, tekomme eivät koskaan epätäydellisinä voi riittää. Ja täydelliseen tekoon ei voi mitään lisätä eikä poisottaa pilaamatta sitä. Pelastus Kristuksessa vastaanotetaan uskon kautta ilman tekojamme, joita saa tehdä lähimmäisemme hyväksi, mutta eivät auta itse asiaa, vaan ovat seurausta oikeasta uskosta ja pyhityksestä, vaikka aina vaillinaisia. Älkää eksykö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O462332Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on442129Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2041646Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681620- 221473
- 151402
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s61369Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191254