ettei vanha mies ( TS ) anna kenellekään mitään anteeksi.
Anteeksiantamattomuus elää katkeran ihmisen sydämessä.
Onneksi Jeesus on toisenlainen. Hän antaa katuvalle synnit anteeksi!
Mark 2:10a
”Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi,”
Sen olen kyllä huomannut
57
260
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset ovat ihmisiä. Ei kaikkea kannata imeä itseensä. PyhäHenki antaa ihmiselle sen mitä ihminen tarvitsee. Hän on siihen asti kunnes aika loppuu ja Jeesus tulee tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Näin raamattu kertoo. Jokaisella olkoon huoli itsestään ja varokaa väärin puhujia ja uskottelijoita. Lukekaa raamatusta se mikä on oikein ja rukoillaan että saisimme oikeaa ymmärrystä itsellemme. Ymmärtää lähimmäisiä rakkaudessa.
- Anonyymi
”Jokaisella olkoon huoli itsestään.”
Tottakai pitää huolehtia itsestään, mutta voi sitä ihmistä, joka välitä muiden ihmisten elämästä. Välinpitämättömyys on hirveä asia.
- Anonyymi
”Sillä jos te anteeksi annatte ihmisille heidän rikoksensa, niin myös teidän taivaallinen Isänne antaa teille anteeksi.
Vaan jollette anteeksi anna ihmisille heidän rikoksiansa, niin ei myös teidän Isänne anteeksi anna teidän rikoksianne.”
Matt 6:14,15 - Anonyymi
Teuvolla oli omat suuret kokemuksensa Jeesuksesta. Pyhästä Hengestä ja Jumalasta. Hän ei voinut vastuuntuntoisena taipua. Vaan halusi julistaa kaiken saamansa kaikille kuuleville. Ei meillä kaikilla ole niin suuria kokemuksia ja toimeksiantoa ja kutsumusta.
Hän uskoi tulleensa valituksi jo ennen syntymäänsä. Ei hänen sanaansa vielä ymmärrä kukaan. Vain aika näyttää profetoiko hän hyvin vai huonosti.- Anonyymi
Teuvo oli oikea totuuden julistaja, siksi häntä vihataan vielä vaikka hän on ollut kolmisen vuotta taivaan kirkkaudessa.
- Anonyymi
Teuvon hedelmät ovat ikävä kyllä suoraan sanoen karmean mädät. Hän kylvää jatkuvasti herjaa, valhetta ja epäuskoa. Nytkin hänellä on aloitus siitä, ettei kukaan saa syntejä anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo oli oikea totuuden julistaja, siksi häntä vihataan vielä vaikka hän on ollut kolmisen vuotta taivaan kirkkaudessa.
Herjaaminen ei ole totuutta, varsinkaan apostoli Paavalin herjaaminen.
Sekään ei ole totuutta, vaan valhetta, että julistautuu ”edesmenneeksi” ja jatkaa herjojansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herjaaminen ei ole totuutta, varsinkaan apostoli Paavalin herjaaminen.
Sekään ei ole totuutta, vaan valhetta, että julistautuu ”edesmenneeksi” ja jatkaa herjojansa.Nimenomaan. Pahuutta on kovin monenlaista ja tällä palstalla näkyy siltä osin herjaukset ja valehtelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo tuo typerä valehtelu. Et hokemalla saa valhetta muuttumaan totuudeksi.
Huom! Jumala näkee sinut ja sinun valheesi!
- Anonyymi
Jeesuksella oli maan päällä eläissään valta antaa syntejä anteeksi keitä hän matkoillaan tapasikin. Jeesuksen pelastava "kosketus" tarkoitti voiman eli Pyhän Hengen antamista.
Luuk. 8:46
Mutta Jeesus sanoi: "Joku minuun koski; sillä minä tunsin, että voimaa lähti minusta".
Luuk. 5:24
Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."
-syntinen nainen
-sokea mies
-halvaantunut mies
-lapset
-nainen väkijoukossa
-ristinryöväri
Nyt tilanne on toinen, Jeesus on taivaassa.- Anonyymi
Raamatun mukaan Kristillinen kaste ja Herran pyhä ehtoollinen ovat niitä tekoja ja sakramentteja, joissa Jeesus antaa synnit anteeksi sovintoverensä tähden.
Ei ihmisellä ole mitään Jumalan valtuuksia jaella taivaspaikkoja.
Jeesus antoi maan päällä eläneille 12 apostolille erityisvaltuuksia heidän elinikäkseen, mutta ei niitä voimia kaikille ole annettu, jotka vaan hokevat Jeesuksen nimeä.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan Kristillinen kaste ja Herran pyhä ehtoollinen ovat niitä tekoja ja sakramentteja, joissa Jeesus antaa synnit anteeksi sovintoverensä tähden.
Ei ihmisellä ole mitään Jumalan valtuuksia jaella taivaspaikkoja.
Jeesus antoi maan päällä eläneille 12 apostolille erityisvaltuuksia heidän elinikäkseen, mutta ei niitä voimia kaikille ole annettu, jotka vaan hokevat Jeesuksen nimeä.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'Kaikista kovimmat "Jeesustelijat" pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.!
- Anonyymi
Hieno kirjoitus! Kiitos jakamisesta!
Vielä on sekin että melkein kaikki muutkin pyhät ja hurskaat ovat menneet Paratiisiin tai taivaisiin. Maan päälle on jäänyt uskoltaan heikompia jämiä. Siksi kai kirkosta erotaan vauhdilla. Tosin juuri niin kuin TS toivoikin.
Jos onkin vielä hurskaita niin Ramayana teoksen mukaan 10 päinen Ravana hirviö eli Ilmestys 13 peto tuhoaa ne salaa tyystin. Jos vaikka olisi keskelle metsää pystyttänyt alttarin niin sieltäkin haetaan tuhottavaksi salaa.
Nyt ei auta olla liian hurskas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on sekin että melkein kaikki muutkin pyhät ja hurskaat ovat menneet Paratiisiin tai taivaisiin. Maan päälle on jäänyt uskoltaan heikompia jämiä. Siksi kai kirkosta erotaan vauhdilla. Tosin juuri niin kuin TS toivoikin.
Jos onkin vielä hurskaita niin Ramayana teoksen mukaan 10 päinen Ravana hirviö eli Ilmestys 13 peto tuhoaa ne salaa tyystin. Jos vaikka olisi keskelle metsää pystyttänyt alttarin niin sieltäkin haetaan tuhottavaksi salaa.
Nyt ei auta olla liian hurskas.Ihmisten kertomuksiin taivaassa käymisestä pitää suhtautua varauksin, ne ovat yleensä pelkkiä houreita ja illuusioita.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten kertomuksiin taivaassa käymisestä pitää suhtautua varauksin, ne ovat yleensä pelkkiä houreita ja illuusioita.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.Paratiisi oli maan päällä. Siellä oli puita ja eläimiä, mutta ei sitä enää ole olemassa. Kyllä se hävitettiin kun perisyntiset ihmiset ja eläimet karkotettiin sieltä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paratiisi oli maan päällä. Siellä oli puita ja eläimiä, mutta ei sitä enää ole olemassa. Kyllä se hävitettiin kun perisyntiset ihmiset ja eläimet karkotettiin sieltä pois.
Ristinryövärin menot paratiisiin on kaksipiipuihen juttu. Yksi apostoli puhuu siitä, mutta toinen apostoli kiistää sen.
Matt. 27:44
Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan. - Anonyymi
Et sitten ole lukenut, että Jeesus lähetti Pyhän Hengen tänne?
Jeesus nimenomaan sanoi näin:
”Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.”
Joh 15:26
Lue myös Joh 16:7, jos totuus sinua yhtään kiinnostaa Teuvo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten kertomuksiin taivaassa käymisestä pitää suhtautua varauksin, ne ovat yleensä pelkkiä houreita ja illuusioita.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.Sinä Teuvo olet todella epäuskoinen! No, et aivan, itseesi sinä kyllä uskot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole lukenut, että Jeesus lähetti Pyhän Hengen tänne?
Jeesus nimenomaan sanoi näin:
”Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.”
Joh 15:26
Lue myös Joh 16:7, jos totuus sinua yhtään kiinnostaa Teuvo.Nyt on armon varkaita liikkeellä?
Monet Jeesuksen puheet koskevat vain hänen kanssaan kulkeneita Karitsan apostoleita. Heillä oli erikoisvaltuuksia. Ei niitä Jeesuksen sanoja pidä irrottaa pois kontekstistaan, asiayhteydestä, henkilöyhteydestä ja ajallisesta yhteydestään.
Jeesus antoi omille Karitsan apostoleilleen omaa Totuuden Henkeään suustaan, mihin ne heidän erityiset voimat ja lahjat liittyivät. Eikä niitä voimia voitu muille siirtää.
Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki."
Jeesus ilmestyy opetuslapsilleen
19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, opetuslapset olivat illalla koolla lukittujen ovien takana, sillä he pelkäsivät juutalaisia. Yhtäkkiä Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
20 Tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Ilo valtasi opetuslapset, kun he näkivät Herran.
21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät."
22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei auta olla liian hurskas.Liian hurskas?
Jumalalle riittää vain täydellinen vanhurskaus, ei hurskaus, joka on ihmistekoista yrittämistä. Täydellisen vanhurskauden ihminen saa vain Jeesuksen Kristuksen kautta. Sitä ei näe ihmissilmin. Sen näkee vain Jumala. Hän näkee Jeesukseen uskovat täydellisinä Jeesuksen vanhurskaudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on armon varkaita liikkeellä?
Monet Jeesuksen puheet koskevat vain hänen kanssaan kulkeneita Karitsan apostoleita. Heillä oli erikoisvaltuuksia. Ei niitä Jeesuksen sanoja pidä irrottaa pois kontekstistaan, asiayhteydestä, henkilöyhteydestä ja ajallisesta yhteydestään.
Jeesus antoi omille Karitsan apostoleilleen omaa Totuuden Henkeään suustaan, mihin ne heidän erityiset voimat ja lahjat liittyivät. Eikä niitä voimia voitu muille siirtää.
19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, opetuslapset olivat illalla koolla lukittujen ovien takana, sillä he pelkäsivät juutalaisia. Yhtäkkiä Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
20 Tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Ilo valtasi opetuslapset, kun he näkivät Herran.
21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät."
23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."Sinä Teuvo olet Saa-tanan suosikkipoika. Toistat samaa taktiikkaa: ”Onko Jumala todella sanonut?”
Miten se elämä on sujunut ”edesmenneenä”? Pelaako huolto hyvin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristinryövärin menot paratiisiin on kaksipiipuihen juttu. Yksi apostoli puhuu siitä, mutta toinen apostoli kiistää sen.
Matt. 27:44
Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan.Kiistät Teuvo tapasi mukaan Jeesuksenkin sanat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista kovimmat "Jeesustelijat" pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.!
Ja kovasti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on armon varkaita liikkeellä?
23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."Kun kerran haluat mitätöidä kaikki Jumalan omillensa tarkoitetut lupaukset, niin kestä myös siitä itsellesi seuraukset. Et kuitenkaan, pieni mies kykene Kaikkivaltiaan valtavia suunnitelmia horjuttamaan. Kuinka voisitkaan!
”Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
joiden kautta hän on lahjoittanut meille KALLIIT ja MITÄ SUURIMMAT LUPAUKSET, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,…”
2 Piet 1:3,4
- Anonyymi
Aina silloin kun joku sanoo olevansa "Jeesuksessa" ja " tosiuskovainen", niin hälytyskellojen pitäisi ainakin herkistyä.
Luuk.18
8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."- Anonyymi
Eli sinun mielestäsi Teuvo apostoli Johanneskin puhui palturia näin sanoessaan???
”Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.”
1 Joh 5:20 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinun mielestäsi Teuvo apostoli Johanneskin puhui palturia näin sanoessaan???
”Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.”
1 Joh 5:20Johannes oli rehellinen apostoli kun tunnusti, että alkuseurakunta on ajautunut roistojen ja antikristuksien valtaan ja sen loppu on lähellä. Niin kävikin samoihin aikoihin kun temppeli hajotettiin v. 70Jkr. Ne asiat liittyivät yhteen.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes oli rehellinen apostoli kun tunnusti, että alkuseurakunta on ajautunut roistojen ja antikristuksien valtaan ja sen loppu on lähellä. Niin kävikin samoihin aikoihin kun temppeli hajotettiin v. 70Jkr. Ne asiat liittyivät yhteen.
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Oikea kristinusko on kiinteä osa Juutalaista uskontoa, ei erilinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea kristinusko on kiinteä osa Juutalaista uskontoa, ei erilinen asia.
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen ja kävi Juutalaisten temppelissä, ei Jeesus mitään erillistä seurakuntaa perustanut.
Luuk. 4:16
Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan ja hän nousi lukemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes oli rehellinen apostoli kun tunnusti, että alkuseurakunta on ajautunut roistojen ja antikristuksien valtaan ja sen loppu on lähellä. Niin kävikin samoihin aikoihin kun temppeli hajotettiin v. 70Jkr. Ne asiat liittyivät yhteen.
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Tapasi mukaan et Teuvo vastannut kysymykseen. Miksi et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Vääristelet Sanaa. Se on sinun vanha syntisi. Johannes ei todellakaan sanonut, että antikristus olisi mennyt seurakuntaan.
Miksi halveksit seurakuntaa? Sanon vastauksen. Siksi että sinä et ole tekemisissä muiden uskovien kanssa, tai jos olet, et paljasta vihaasi seurakuntaa kohtaan. Vedät silloin kahta roolia. - Anonyymi
Jeesukseen turvaava on ainoastaan armahdettu syntinen, vaikka ei syntiä harjoittaisikaan.
Mutta sinä HARJOITAT syntiä jatkuvalla herjalla ja valehtelullasi.
- Anonyymi
Me pääsemme omista synneistämme vain itse. Ne pitää vaan käsitellä ja lopettaa sitten niiden käsittely. Jeesus ei anna syntejä anteeksi vaan antoi vihjen kuinka niistä pääsee. Ne voi jättää taakseen jos osaa hylätä itsensä ja sen maailman mitä on ollut. Pyhyyttä ei tästä tarvitse etsiä. Hyvä alku on jos lopettaa toisten synnistä puhumisen. Sehän on anteeksi antamista.
- Anonyymi
Syntien poistamiset ja pesemiset pois (kaste ja ehtoollinen) on Jumalan tekoja, ei ihmisen omia psykologisia mielen prosesseja.
Ps.51:7 Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun.
Ps. 19:13
Mutta kuka huomaa kaikki erehdyksensä? Puhdista minut rikkomuksistani, niistäkin, joita en itse näe. - Anonyymi
Et pääse omin neuvoin synneistäsi eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pääse omin neuvoin synneistäsi eroon.
Olen päässyt. Teitä kun kuuntelee, synti alkaa kasvaa. Te ette pääse synneistänne ikinä jos syytätte toisia ja siteeraatte Raamattua lakikirjana. Syntihän on sen termistöä. Kirjan mukaan eläminen on syntiä.
Jo "neuvo" on väärin ajateltu. Kuten myös "pääseminen". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen päässyt. Teitä kun kuuntelee, synti alkaa kasvaa. Te ette pääse synneistänne ikinä jos syytätte toisia ja siteeraatte Raamattua lakikirjana. Syntihän on sen termistöä. Kirjan mukaan eläminen on syntiä.
Jo "neuvo" on väärin ajateltu. Kuten myös "pääseminen".Väärin puhut. Ilman Jeesusta Kristusta et synneistäsi pääse vapaaksi.
Valehtelet jos niin väität, että omin voimin siihen kykenisit. Ilman Jeesusta olet synnin orja. Se on Raamatun totuus.
- Anonyymi
Lisää aiheista: https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi
Teosofia on paha harhaoppi.
Siinä ihminen itse poistaa synnit itsestään ja pelastaa itse itsensä omilla mielentilan muutoksilla ja uskonratkaisuillaan. - Anonyymi
Miksi ette anna Teuvo puhua? Hän puhuu suoraan ja asiaa.
- Anonyymi
Teuvo vainaa keskustelee nykyään Jeesuksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo vainaa keskustelee nykyään Jeesuksen kanssa.
Valehtelet. Teuvo herjaa edelleen palstalla. Tiedät että valehtelet. Jumala näkee valehtelusi ja sen tunnet omassatunnossasi, jos et täysin paatunut vielä ole.
- Anonyymi
Luin ketjun. Heräsi kysymykseni, että onko Teuvo sittenkään Maanteiden Kuningas?
Jonka Anglia katolleen kääntyi. Jos ette usko. Kuunnelkaa musiikkia. - Anonyymi
Jeesus sanoo Paavalista muuta kuin Paavali sanoo itse itsestään. Paavali vetosi Jeesuksen nimeen opettaessaan vastoin Jeesuksen opetusta. Siksi Jeesus (saatuaan Mooseksen perusteella tuomiovallan ylitse kaikkien heimojen) päätti, että Paavalin täytyy kärsiä paljon hänen nimensä vuoksi. Vai luuletteko, että kävin muokkaamassa Raamattuanne?
- Anonyymi
Kärsimykset tulee pahojen tekojen seurauksena. Jumala ei ketään kiusaa. Turhia hurskasteluja sellaista väittää.
Jumala lähetti Saatanan enkelin eli demonin Paavalia kurittamaan, eikä sitä otettu pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia.
Muista Paavalia herjatessasi, mitä apostoli Pietari sanoi sinusta, joka väännät Paavalin sanoja kieroon. Teet sen omaksi kadotukseksesi.
- Anonyymi
Vain Jeesuksen seurassa kulkeneet oikeat apostolit saivat Jeesukselta Totuuden Hengen lahjan, jonka hän heille lupasi antaa. Paavali ei siihen joukkoon kuulunut.
Joh.20
19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
20 Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.
21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."- Anonyymi
Jeesuksen suusta tullut Henki on Jeesuksen Henki eli Totuuden Henki.
- Anonyymi
Oikeat apostolit, 12 kpl saivat Jeesuksen Totuuden Hengen, ei muut.
15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan TEIDÄN KANSSANNE iankaikkisesti,
17 TOTUUDEN HENGEN, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.- Anonyymi
Jeesuksen lupaus Totuuden Hengen lahjasta oikeille apostoleille olla heidän kanssaan, ilmenee jo kastekäskystä.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - Anonyymi
Elä kehtaa vääristellä.
- Anonyymi
vanha mies jolta on uskovaisten toimesta nuorena jalka katkaistu 🤔
- Anonyymi
Miksi taistelet tuulimyllyjä ja vainajia vastaan?
- Anonyymi
Vainaja ei kirjoittele Suomi24 Raamattu-palstalla. Teuvo kirjoittelee.
- Anonyymi
Näin se on. Vain oikeilla 12 Jeesuksen kanssa eläneillä apostolilla oli Jeesuksen antama Totuuden Henki, jonka hän lupasi heille antaa.
22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi HEIDÄN päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.
Paavali ei kuulu tähän joukkoon.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.- Anonyymi
12 apostolin saama Jeesuksen Kristuksen suusta tullut Henki on Jeesuksen Henki eli Totuuden Henki.
Jeesus: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Isän tykö, muuten kuin MINUN kauttani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M737370Demarilesbo synnytti lapsen
Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art2004548Opettaja teki pornoa sivubisneksenä
Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn594267Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja1404134Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v584080HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen664056Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu333599Porno-ope?
Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e602908Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty592554Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka372396