Hei,
Onko vihjeitä, mihin voisi antaa avaamattomia voimassaolevia reseptilääkkeitä. Muualle kuin apteekin dumppaukseen.
Reseptilääkkeiden sijoitus/ lahjoitus
7
209
Vastaukset
- Anonyymi
Avaamattomat reseptilääkkeet tulee aina palauttaa apteekkiin hävitettäväksi. Lääkejätteitä ei saa koskaan laittaa sekajätteeseen tai viemäriin, sillä ne ovat haitallisia ympäristölle ja voivat aiheuttaa myrkytyksiä. Palautus apteekkiin on maksutonta.
Miksi olet edes ostanut jos kerta ei ole ollut tarvetta käyttää.- Anonyymi
On kumma maa tämä meidän suomi. Mamut saa lääkkeet ilmaiseksi kun kela maksaa suomaliset ei voi ostaa lääkkeitä kun ei ole rahaa. Taas on hyvä syy olla rasisti. Joka helvetin asiassa mamut ekana. Miksi kela maksaa mamujen lääkkeet. Farmaseutti kertoi kun mamu osti 1020 edestä lääkkeitä seuraavana päivänä tuli ja osti saman satsin oli kuulemma hävittänyt lääkkeet eli kela maksaa ja mamut myy. Hankkivat näin lisää rahaa. Voi vittu taas on hyvä syy olla rasisti. Jeeeeeeeeee
- Anonyymi
Lääkkeiden määrääminen on aina henkilökohtaista, ja jonkun muun lääkkeen ottaminen on aina riskialtista. Siksi lääkkeiden yksityinen myynti ja luovuttaminen on laitonta ja siitä voidaan määrätä sakkoja lääkerikoksena.
- Anonyymi
Sen ymmärtää, jos reseptilääkepakkauksista jää osa lääkkeistä käyttämättä. Ne palautetaan sitten apteekkiin.
Mutta miksi ostaa reseptilääkettä, eikä käytä sitä ollenkaan ? Helpompaahan se olisi jättää ostamatta, jos ei niitä aio käyttää.
Täydet käyttämättömät pakkaukset on kyllä myös palautettava apteekkiin. - Anonyymi
Lääketeollisuus kieltää tuon.
- Anonyymi
Mä ymmärrän että olet hyväsydäminen ja haluat lahjoittaa lääkkeet hyväntekeväisyteen ,mutta kun se ole mahdollista
- Anonyymi
haluaisitko itse, että ostamasi lääkkeet ovat olleet parinkin ihmisen kotona ennen sinulle päätymistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen182523Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään321497Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581213Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981172- 41926
- 42897
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175743- 58713
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90682Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh56631