Miksi poistetaan mielipide / kirjoitus?

Anonyymi-ap

Jos moittii uutisointia iltapäivälehdissä jossa oikeasti annetaan hyvä ettei vinkkiä, ohjeita tai neuvoja vieraalle maalle. Näinä päivinä yksistään Rysslandialle mikä on meidän Suomen heikko kohta, puutteita puolustuksessa, mahd.puolustusvoimien iikkumisessa ja kuljetuksissa.
Onko toimittajilla omat oikeudet jotka ovat eri kuin isänmaallisuus?

5

180

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota yhteyttä Turun Ruskean Talon ruputalkkareihin. Kysy uudelleen koulutusta. Ole valmiina kaikkeen.

• Anonyymi

Joku ei oikein tykkää keskustelun aloittamista joka ei vastaa tämän henkilön mielipidettä, niin siitä joku ei tule keskusteleen rehellisesti. Ilmoitus vain ylläpidolle 'vihakirjoituksesta' siis väärä mielipide niin aloitus poistuu ja näin sensuuri ulottuu tänne. Näin on minulle käynyt jo monta kertaa, lukua en ole jaksanut pitää.

• Anonyymi

Ja julkisuuteen sekä maailmalle annetaan kuva jotta Suomessa on sanan ja kirjoittamisen vapaus.
      Usein poistuu teksti jossa kirjoitetaan sana RYSSÄ. Naapurimaassa Ruotsissa sana on yleinen koska siellä Venäjä on Ryssland.
      Mikä kumma että näillä sivuilla on paljon poistettuja ulostuloja, mielipiteitä ja kannanottoja. Kuka on se rumakäsi ja mielipiteen käänyttjä?

• Anonyymi

Tällä palstalla kuuluu keskustella isänmaallisuuden todellisesta perimmäisestä syvimmästä olemuksesta, eli Ruskean Talon aktiviteeteista.

Mikäli aloituksesi ei liity niihin, joutaa poistoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe